Начните консультацию с юристом онлайн
Хочу розпочати бізнес по здачі квартири щодобово. В зв’язку з цим виникає питання оптимізації оплати податків. В зв’язку з цим виникає декілька питань.
1) Я зможу відкрити (зареєструватись) підприємцем фізичною особою? Які документи для цього потрібно? 2) Які податки по даному виду діяльності я змушений буду платити?
3) які нові вимоги до ФОПів в законопроєктах 1053-1 та 1073 для цього виду діяльності? Чи буду вимушений я купувати касовий апарат для виписки чеку на оплачену послугу?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (4)
Юрист, г. Николаев, 18 лет опыта
Доброї ночі! 1. Так. 2. Для реєстрації слід підготувати такі документи:
Адвокат, г. Киев
Если вы решили заняться предпринимательской деятельностью по сдаче в аренду своей недвижимости или предоставлению посреднических услуг в этой сфере, нужно зарегистрировать у госрегистратора и внести в реестр плательщиков единого налога соответствующий код КВЭД 68.20 Предоставление в аренду и эксплуатацию собственного или арендованного недвижимого имущества.
Также следует знать, что на первой группе единого налога этим видом деятельности заниматься нельзя. Для предпринимателей на едином налоге второй и третьей групп – на такой вид деятельности установлены ограничения (пп 291.5.3 НКУ).
То есть предприниматели на едином налоге могут сдавать в аренду ограниченное количество квадратных метров.
Чтобы оставаться на упрощенной системе налогообложения, физические лица- предприниматели (ФЛП) могут сдавать в аренду (пп 291.5.3 НКУ):
• земельные участки, общая площадь которых не превышает 0,2 га;
• жилые помещения и/или их части, общая площадь которых не превышает 100 кв м;
• нежилые помещения (сооружения, здания) и/или их части, общая площадь которых не превышает 300 кв м.
Единщик – физлицо
При расчете максимально разрешенной площади, которая сдается ФЛП - единщиком в аренду, площади каждой из групп имущества суммируются.
Например, предприниматель имеет в собственности две жилые квартиры: первая площадью 56 кв м, вторая – 82 кв м. Такой предприниматель может сдавать в аренду первую квартиру квартиру полностью и часть (44 кв м) второй квартиры. Оставаясь при этом на едином налоге. Поскольку общая площадь жилых помещений, сдаваемых в аренду, не превышает 100 квм (56 кв м + 44 кв м = 100 кв м).
Но есть обязательное условие: остальная часть недвижимого имущества (38 кв м) не должна пребывать как в аренде, так и в бесплатном пользовании. Это подтверждают и налоговики в своем разъяснении.Недвижимость можно сдавать в аренду, не регистрируясь при этом предпринимателем или предприятием. Но ставки налогов при такой деятельности не радуют. С полученного дохода арендодателям придется заплатить 18% и 1,5% военного сбора. Поэтому многие люди, сдавая недвижимость, выбирают упрощенную систему (единый налог) — максимум 5% от дохода.
Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта
Добрий день.
Щоб здавати подобово квартиру як ФОП, для початку Вам треба зареєструватися в якості фізичної особи-підприємця.
Щоб мати можливість законно здавати житло як ФОП, потрібно правильно визначити для себе код класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД). В даному випадку КВЕД 68.20 "Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна"
Визначившись з типом діяльності, можна переходити до реєстрації ФОП. Це робиться через інтернет або через державного реєстратора. Якщо Ви вирішили зареєструватися через мережу, попередньо потрібно отримати електронний цифровий підпис. Це можна зробити буквально за 15 хвилин у фіскальній службі. При собі потрібно мати паспорт та ідентифікаційний код. Оформивши підпис, можете переходити до реєстрації ФОП.
Подайте заяву через Кабінет електронних сервісів або Портал державних послуг. У першому випадку це робиться через «Реєстр юросіб та ФОП», у другому – через розділ «Послуги бізнесу» та підрозділ «Реєстраційні дані». Тут реєстрація проводиться приблизно протягом доби. Традиційний спосіб відкриття ФОП – це подача заяви державному реєстратору. Після внесення даних до реєстру, на що виділено три робочих дні, Ви отримаєте виписку. Далі зверніться з нею в фіскальну службу, надавши такі документи: паспорт громадянина України; заяву на застосування єдиного податку; книгу обліку доходів.
Для підприємців на єдиному податку першої групи передача нерухомості в оренду заборонена, що обумовлено в статті 291 Податкового кодексу України (ПКУ).
Тому, відкриваючи підприємницьку діяльність з метою надання нерухомості в оренду, власники оформляються як ФОП другої або третьої групи.
Платники єдиного податку здають нерухомість в оренду на вигідних умовах в плані податків в порівнянні з суб'єктами, на яких поширюється загальна схема оподаткування. Але пункт 5.3 статті 291 ПКУ накладає на них ряд обмежень: максимальна площа житла, що здається в оренду – 100 кв.м; ліміт для нежитлових приміщень і споруд – 300 кв.м.
Згідно пункту 4 статті 291 ПКУ ФОП другої групи не можуть здавати нерухомість юридичним особам. Для ФОП третьої групи це дозволено.
Розмір податків у 2020 році:
Як звітувати та платити податки: Підприємці на єдиному податку другої групи подають звіт раз на рік, а третьої – щоквартально. ФОП на єдиному податку можуть подавати звіт як в електронному, так і паперовому вигляді. ФОП другої групи повинні сплачувати податок щомісяця до 20 числа. Підприємці третьої групи сплачують його щоквартально протягом 50 днів після закінчення кожного кварталу.
На спрощеній системі ведуть лише облік доходів — це вся ваша готівкова і безготівкова виручка, а не дохід мінус витрати. За кожен день, коли у вас був дохід, ви робите запис у книзі обліку доходів, додаєте виручку за день, окремо готівкову й безготівкову. Саме на підставі книги обліку заповнюється декларація з єдиного податку, дані мають збігатися. А ще суми доходу в книзі обліку повинні підтверджуватися первинними документами, їх під час перевірки можуть попросити контролюючі органи, а Ви зобов'язані надати, щоб підтвердити суми в книзі.
До 1 жовтня 2020 року РРО можуть не використовувати платники єдиного податку ІІ-IV груп з доходом не більше 1 млн грн. Незалежно від обраного виду діяльності, крім реалізації:
Якщо дохід ФОП перевищив 1 млн грн, він повинен почати користуватися РРО з першого числа першого місяця кварталу, який буде наступним за той, у якому перевищили дохід.
З 1 жовтня 2020 року РРО мають застосовувати ФОП ІІ-IV групи, які належать до таких груп:
Таким чином, починаючи з 01 жовтня застосування РРО для Вас обов'язкове, незалежно від суми доходу.
Всього доброго. Сподіваюсь, що Вам допоміг.
Адвокат, г. Киев, 20 лет опыта
можете оформить фоп а можете не оформлять а просто платить налоги
по налогам , кведам и группам и документам - это обьемна инфа и кроме того есть к вам дополнительные вопросы - обращайтесь индивидуально