Задайте вопрос юристу

835 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Медицинское право, 30 июля 2023, вопрос №89189

право на проведення видалень новоутворень в приватному кабінеті

Добрий день .Після закінчення медичного університету та роботи в приватній клініці лікарем- дерматовенерологом , чи можу я зареєструвати фоп і відкрити приватний кабінет , а головне проводити там видалення новоутворень радіохвильовим методом ? чи маю я права на проведення таких маніпуляцій ?

Ответы юристов (3)

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, вам треба отримати

    Ліцензію на надання медичних послуг

    Згідно з чинним в Україні законодавством медична практика відноситься до видів господарської діяльності, які дозволено здійснювати лише за наявності ліцензії, яку видає Орган ліцензування. Органом ліцензування у сфері медичної діяльності є Міністерство охорони здоров’я України.

    Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.

    Айвазян Юрий Климентьевич

    Доброго дня, Аліна!

    Ні, ФОП відкривати не обов'язково.

    Для отримання ліцензії на медичну практику подається, по суті, всього 3 документи:

    заява про отримання ліцензії;

    відомості про стан матеріально-технічної бази та наявність персоналу;

    опис.

    Заява про отримання ліцензії та опис документів

    В заяві необхідно заповнити реквізити та дані підприємства. Але проблеми іноді виникають, якщо вказати скорочене або неправильне найменування суб’єкта господарювання, неправильний код, адресу, забути про підпис заявника тощо. Уважно та повністю заповнюйте всі пункти Заяви.

    Опис - це оформлений перелік документів, що подаються разом із заявою. Заповнення цього документа багато проблем не створює, але тут треба зазначити лише ті документи, які подаються до МОЗ.

    Відомості суб’єкта господарювання про стан матеріально-технічної бази, наявність персоналу із зазначенням його освітнього і кваліфікаційного рівня

    Це найскладніший для заповнення документ з переліку. В ньому, як правило, роблять дуже багато помилок.

    Пункт 1. Інформація про спеціальності медпрацівників, за якими буде здійснюватися господарська діяльність з медпрактики. Тут потрібно вказати спеціальності, які відповідають Вашій діяльності. Це може бути педіатрія, стоматологія, загальна практика сімейної медицини. Часто виникають проблеми, коли в даному пункті вказують спеціальності, які не підлягають ліцензуванню, згідно вимог Ліцензійних умов.

    Пункт 2. Вказуються види медичної допомоги. Методи, які будуть застосовуватися даним закладом охорони здоров’я, залежать від спеціальності. Важливо щоб методи відповідали основним професійним завданням і обов’язкам спеціалістів, та враховували профіль діяльності закладу і рівень надання меддопомоги.

    Пункт 3 визначає вивіску на вході за адресами місць провадження медичної практики. Вимагається вказати найменування юридичної особи та виду закладу. Іноді вказують код ЄДРПОУ та адресу, але це не обов’язково. Вид закладу охорони здоров’я залежить від функціонального призначення (для чого він відкривається), від виду лікарських спеціальностей, від категорії пацієнтів та від виду надання медичної допомоги.

    В пункті 4 вказують установчі документи та структуру закладу охорони здоров’я. Тут вписуються реквізити документа про утворення ЗОЗ. Це може бути Статут або Положення, яким було створено заклад охорони здоров’я.

    Пункт 5. Реквізити документа, який дає підстави на користування приміщенням. Приміщення може бути власним або орендованим. Тут Ви повинні вказати Витяг з Держреєстру речових прав на нерухоме майно або Договір оренди наприміщення, тобто підстави, на яких Ви знаходитесь в даному приміщенні. Але є нюанси!

    Дуже часто такі договори укладаються до реєстрації самого суб’єкта господарювання, з метою ухилення від податків. Це може призвести до відмови у видачі ліцензії.

    Договори оренди які перевищили термін 3 роки, підлягають нотаріальному посвідченню та державній реєстрації (це, що стосується нежитлового приміщення).

    Пункт 6. Реквізити акта санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта. Акт СЕС вказується в залежності від виду надання медичної допомоги. Проблеми заповнення даного пункту іноді стосуються реквізитів акту.

    Пункт 7. Відомості про мат-тех. базу за адресами провадження медичної практики. Цей пункт є одним з найтяжчих в заповненні.

    Найчастіші помилки:

    Відсутність розмежування приміщень відповідно до їх функціонального призначення.

    Зазначення приміщень незаявлених спеціальностей. Тобто, якщо Ви в даному пункті вказали окремий кабінет, спеціальності якого не було в заяві або в п. 1-му даних Відомостей, то скоріше за все, отримаєте відмову.

    Вказання неповного набору приміщень, які необхідні для заявлених спеціальностей. Тобто, якщо це «хірургічне втручання», то однієї операційної мало, потрібна ще післяопераційна.

    В даному пункті вказується найменування кабінету, зазначається лікарська спеціальність, часи роботи лікаря, площа кожного кабінету та обладнання, яке має там бути.

    Найчастіші помилки бувають в графі 4-ій цього пункту. В першу чергу, потрібно вказати наявність медичного обладнання та виробів медичного призначення, що необхідні для виконання передбаченого обсягу надання медичної допомоги.

    Необхідно вказати обладнання, яке використовується, щодо кожного кабінету. А також стан даного обладнання, рік виробу, виробника, модель. Доцільно вказувати кожен предмет (обладнання), який вказано в табелі оснащення, щоб не було формальної підстави для відмови.

    Пункт 8 стосується метрологічної повірки обладнання.

    Часті помилки: заявники вказують неповні реквізити документів про метрологічну повірку та зазначають не всі засоби вимірювальної техніки, які підлягають повірці.

    Пунктом 9 та 10 передбачено надання інформації про відповідність освітнім та кваліфікаційним вимогам лікарів (враховуючи керівника закладу), молодших спеціалістів з медичною (фармацевтичною) освітою, та інших спеціалістів, що працюватимуть в закладі.

    Важливо! Вакантних посад не повинно бути.

    Пункт 11. Інформація про стаж роботи керівника ЗОЗ та фізособи-підприємця, відповідно до запису в трудовій книжці за останні 5 років або реквізити вже наявної ліцензії.

    Тут заповнюються дані з трудової книжки. Вказуємо відомості про прийом на роботу (куди саме) та реквізити документа на підставі якого і прийняли на роботу або звільнили. Важливо пам’ятати, що працівник бюджетної установи, що виконує обов’язки за керівною посадою, не може працювати за сумісництвом.

    На цьому заповнення Відомостей закінчується. Важливо також пам'ятати про такі речі, як нумерація сторінок відомостей, прошивання, засвідчення підписом уповноваженої особи та дату складання Відомостей.

    У разі виникнення уточнюючих питань, зверніться до мене персонально, натиснувши кнопку "звернутись" біля мого фото.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю.

    Можете, але потрібно отримати ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики.

    Всього доброго. Для більш детальної консультації натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України