Начните консультацию с юристом онлайн
Добрий день!
Мені відмовляють у видачі довідки про склад сім`ї чи зареєстрованих осіб. На підставі відсутності документів про усіх членів зареєстрованих осіб. Я є власником квартири. Розлучений. Колишня дружина приписана тут. Але проживає у іншому місці. Контакту з нею немає. Документів від неї отримати неможливо.
Порадьте, як вийти з такої ситуації. Потрібен документ Довідка про склад сім`ї чи зареєстрованих осіб.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (3)
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеВітаю, Руслане!
Документ під назвою "Довідка про склад сім'ї" зараз вже дійсно не передбачений чинним законодавством. Більше того, ЦНАПи вже не видають довідок про зареєстрованих у житловому приміщенні. Ознайомтесь: https://guide.diia.gov.ua/view/vydacha-dovidky-pro...
Зараз всі отримують витяги з Реєстру територіальної громади за посиланням: https://guide.diia.gov.ua/view/vydacha-vytiahu-z-r...
Адвокат, г. Николаев, 28 лет опыта
Доброго дня. Ви, як власник житла маєте можливість отримати витяги про реєстрацію у Вашому житлі інших осіб. Для цього потрібно звернутися до ЦНАПу
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Руслане!
Довідка про склад сім'ї скасована згідно з наказом Мінсоцполітики від 17 липня 2019 № 1106.
На теперішній час, документом, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час його формування, є витяг із реєстру територіальної громади.
Згідно абзацу 2 пункту 1 статті Закону України "Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні" витяг з реєстру територіальної громади - документ у паперовій або електронній формі, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час формування витягу.
Витяг надається за заявою особи, яка декларує або реєструє місце проживання (перебування), власника (співвласника) житла, представників, законних представників особи або власника (співвласника) житла, уповноваженої особи житла, іпотекодержателя або довірчого власника орган реєстрації видає витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи, виключення інформації з реєстру територіальної громади про місце проживання (перебування) особи.
Заява подається суб’єктом звернення в один із таких способів:
За запитом суб’єкта звернення витяг може містити інформацію про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування), про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) або про скасування декларування/реєстрації місця проживання (перебування) на підставі відомостей, що містяться у відомчій інформаційній системі ДМС, які надійшли від органів реєстрації на дату формування такого витягу.
Для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування органу реєстрації пред’являється паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні. У разі звернення законним представником (представником) додатково подається документ, що посвідчує його особу та підтверджує повноваження. У разі звернення за отриманням витягу власником житла додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло.
Витяг у паперовій формі видається працівником органу реєстрації або центру надання адміністративних послуг особі або її законному представнику (представнику), що подали паспортний документ та документ, що підтверджує право власності на житло (у разі звернення за витягом власника житла), повноваження законного представника (представника), після перевірки їх належності та дійсності.
За зверненням особи, законного представника (представника) витяг із реєстру територіальної громади також може містити інформацію про попередні періоди задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи в адміністративно-територіальній одиниці за місцем звернення особи
Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.
З повагою, адвокат Айвазян.