Задайте питання юристу

880 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Підприємницьке право, 22 травня 2024, питання №109946 300₴

Відкриття подологічного кабінету з найманими співробітниками

Як саме документально має бути оформлений подологічний кабінет і продаж професійних подологічних засобів(креми , каплі ге аптечного призначення), а також оформлення найманих працівників?

Відповіді юристів (4)

    Богун Сергій Павлович
    25%

    Доброго дня.

    Ви повинні зареєструватися як ФОП.

    Вибрати відповідний КВЕД та систему оподаткування.

    Отримати у разі необхідності ліцензію.

    Укласти договір оренди на приміщення.

    Наймані працівники приймається на підставі трудового договору, які повинні бути зареєстровані в центрі зайнятості.

    Богданов Микита
    25%

    Олена, вітаю. Щоб відкрити подологічний кабінет необхідно:1. Зареєструвати ФОП (це можна зробити за пару хвилин через сайт Дія).2. Знайти необхідне приміщення та матеріально-технічну базу, найняти працівників з відповідною освітою за трудовим договором.3. Отримати ліцензію на медичну практику (спеціалізація подологія). Орган, що видає ліцензію - МОЗ, лише в місті Києві. Для цього необхідно підготувати заяву, дані про матеріально-технічну базу і персонал та інші документи.

    Корнійчук Євген Іванович
    25%

    Доброго дня,

    Документи для відкриття кабінету подолога

    Які документи потрібні на старті подології як бізнесу:

    • Установчі документи для ПП або ТОВ.
    • Право використовувати приміщення як кабінет - договір з орендодавцем або право власності.
    • Документація на профільне обладнання від компанії-виробника (+ договори на обслуговування техніки від сервісних центрів компанії).
    • Дипломи про освіту лікарів, сертифікати підвищення кваліфікації.
    • Дозволи на роботу від служби пожежної безпеки, санепідемстанції.

    Головний документ, щоб законно відкрити кабінет подолога в Україні - медична ліцензія. Її може оформити фізична особа навіть без медичної спеціалізації. У цьому випадку буде потрібно офіційний найм лікаря з освітою.

    Ліцензія діє безстроково, видається на зазначену спеціальність (подологія) і на приміщення, яке послужить кабінетом. Документ оформляється тільки в Києві, видається МОЗ України.

    Щоб отримати ліцензію, готують:

    • заява;
    • дані про матеріально-технічну базу і персонал;
    • правильно оформлений список документів (опис).

    Документацію можна оформити самостійно або звернутися до агентства, який надає такі послуги. Другий варіант трохи дорожче, але в підсумку заощаджує вам час, зусилля і гарантує результат.

    Необхідне обладнання та інструмент

    Обладнати кабінет подології потрібно так, щоб не тільки надавати запланований перелік послуг, але підтримувати комфортні умови роботи для клієнта і лікаря.

    Базовий список меблів і техніки, щоб відкрити кабінет подолога:

    • крісло для медичного педикюру. Вимоги - стійкість, регулювання висоти, підставки для рук, стійка до дезінфекції поверхню. Варіанти крісел - електричне, просте з підніжкою, гідравлічне. Крісло, що перетворюється в кушетку - кращий варіант;
    • стілець для лікаря. З регулюванням висоти, спинкою, що витримують багаторазову дезінфекцію поверхнями;
    • косметичні шафи з поличками-вітринами;
    • тумба для педикюру. Варіанти - базовий простий візок або спеціалізована тумба з нішами, скриньками, стерилізатором, кріпленнями для ламп;
    • фрезерний апарат для педикюру. Є варіанти з різними технічними характеристиками (і під різний бюджет). Відштовхуйтеся від того, які плануєте надавати послуги;
    • лампи-лупи. Вкладетеся в більш потужний прилад - він довше прослужить;
    • ножні ванни. Є стаціонарні і мобільні версії, з функціями вібро-і гідромасажу;
    • дезінфікуючі ємності, ультразвукової очищувач, автоклав (стерилізатор), стерилізатор УФ - це атрибути для замочування, дезінфекції та зберігання подологіческіх інструментів.

    Перелік інструментів, щоб відкрити кабінет подолога:

    • набір різних аплікаторів;
    • різні види шпателів і пилок;
    • корнцанги, кусачки, кругло і плоскогубці;
    • пінцети, щипці для різних маніпуляцій;
    • ручки скальпеля;
    • тримачі для тампонів.

    Також знадобляться косметичні засоби, рідини для дезінфекції, всілякі витратні матеріали (рукавички, бахіли, тампони, серветки тощо.).

    Устаткування для подологіческого кабінету можна купити (нове або б\у), орендувати, взяти в лізинг. Купівля нового - найбільш дорогий варіант. Оренда зажадає повернення з часом - попередньо оцініть плюси і мінуси такого кроку. Відмінний компроміс для починаючого підприємця - обладнання в лізинг. Це дозволить в результаті простої процедури отримати нову техніку і відразу її використовувати, заплативши перший лізинговий внесок і домовившись про подальше розстрочення на кілька років. Устаткування відразу починає працювати на ваш прибуток і ви поступово його викуповуєте.

    Вимоги до кабінету подолога

    Перед облаштуванням робочої зони постає питання - купити або орендувати кабінет? Коротко про нюанси обох варіантів:

    • в покупці більше надійності, так як ви не залежите від орендодавця. Але це дорожче. Важливо, купуючи квартиру під подологічний бізнес, не забути вивести її з житлового фонду;
    • оренда може мати багато плюсів, якщо приміщення розташоване в місцях скупчення потенційних клієнтів - наприклад, при поліклініці або салоні краси. Почати бізнес простіше з оренди, так як нижче витрати.

    Якщо ви вирішили відкрити кабінет подолога в орендованому місці, в договорі з орендодавцем уважно подивіться на підрахунок оренди (+ умови, коли власник може змінити умови підрахунку), термін договору, можливість продовження / розірвання, чи є канікули оренди і чи повернуть вам суму, витрачену на ремонт.

    Концепція подологічного кабінету включає моменти:

    • Простір, ергономіка, функціональність приміщення.
    • Професійне обладнання, можливість викладення інструменту.
    • Зона стерилізації, дезінфекції.
    • Для роботи задіюється тільки професійне обладнання та косметика.

    Умови реалізації такого концепту в кабінеті:

    • приміщення відповідає нормативам СЕС (висновок отримують перед тим, як подавати заяву на ліцензію), всім ГОСТам;
    • мінімальна площа робочої території - від 12 м.кв .;
    • система вентиляції приточно-витяжної типу;
    • є апарат дезінфекції повітря в кабінеті, раковина для миття рук;
    • облицювання підлоги, стін з матеріалів, які можуть часто митися, піддаватися дезінфекції.
    Дерій Владислав Олегович
    25%

    Вітаю Вас, пані Олено!

    1. Вам потрібно відкрити ФОП.

    Фоп на спрощеній системі оподаткування можна відкрити онлайн через ДІЮ https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop

    Ви можете обрати ФОП 2 групи (фіксований єдиний податок 1600 грн/міс, незалежно від обсягу прибутку) або ФОП 3 групи (єдиний податок становить 5% від доходу).

    ЄСВ - 1760 гривень на місяць (22% від мінімальної зарплати), але на час воєнного стану його можна не платити.

    Податки будете сплачувати через Електронний кабінет платника податків https://cabinet.tax.gov.ua/login

    Ваш основний КВЕД:

    47.74 Роздрібна торгівля медичними й ортопедичними товарами в спеціалізованих магазинах

    Вам обов'язково потрібно відкрити підприємницький рахунок в банку та отримувати оплату саме на нього. Якщо будете використовувати особисту карту фізособи, а не підприємницький рахунок - можуть бути великі штрафи та проблеми з податківцями.

    Ви повинні подбати про придбання та використання реєстратора розрахункових операцій (касового апарату) якщо плануєте:

    • отримувати готівку від клієнта
    • отримувати оплати картою через POS термінал
    • післяплати готівкою у відділенні поштового оператора
    • оплата на ключ карту (крім Приватбанку)
    • оплата еквайрингом на сайті (LiqPay і т.д.)

    Касовий апарат можете не застосовувати, якщо:

    • приймаєте оплату виключно у формі банківського переказу за реквізитами IBAN
    • у разі реалізації товарів, робіт (послуг), оплата за які здійснюється за допомогою QR-коду, в якому закодовані повні банківські реквізити рахунку у форматі ІВАN
    • через Інтернет-банкінг, якщо оплата здійснюється виключно за реквізитами його рахунку у форматі ІВАN
    2. Оформити офіційно працівників

    Для цього потрібно укласти з кожним працівником трудовий договір. Повідомити про це податкову за спеціальною формою. І мати кадрові документи (особова картка працівника, правила внутрішнього розпорядку, табель обліку робочого часу, зарплатні відомості, графік відпусток та ін.). Загалом для цих справ краще найняти бухгалтера.

    3. Оформити ліцензію

    Вам потрібно оформити медичну ліцензію, якщо Ви продаєте подологічні товари. Її може оформити фізична особа навіть без медичної спеціалізації. У цьому випадку буде потрібно офіційний найм лікаря з освітою.

    Якби Ви продавала косметологічні товари - тоді ліцензія не потрібна.

    4. Обладнати подологічний кабінет

    1. Орендувати приміщення.

    2. Конкретних вимог до обладнання приміщення немає. Головне, щоб його площа не була меншою ніж 6 м2 , а висота – від 2,5 м. Що якіснішим та функціональнішим буде професійний комплект, то простіше, зручніше та безпечніше працюватиметься.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Нове у блогах Юристи.UA

Офіційний блог Юрісти.UA 19 0 23 лист. 2024
Офіційний блог Юрісти.UA 0 0 19 лист. 2024