Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
882 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрий день!
Постійно читаю ваш сайт. Іноді - задаю питання. Дякую Вам за те, що Ви є.
Запитання такого характеру. Прочитав відповіді адвокатів на наступне запитання:
Військове право, 01 серпня 2024, питання №116837
650₴
Відновлення втраченого ВО документу, відмова ТЦК прийняти заяву на взяття на ВО, бронювання мене критично важливим підприємством, штраф ст 210, ..ч.3.
Айвазян Юрий Климентьевич день тому
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
"Отже, наразі Вам не вдасться уникнути проходження ВЛК, оскільки без останнього на облік ТЦК Вас точно не поставить. Після проходження ВЛК вже можна говорити про взяття на облік та видачу ВОД."
Карпенко Андрій Володимирович день тому
Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду
"1. ЗАЯВА ПРО ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ВІДПРАВЛЕНА ПОШТОЮ, НЕ ПРИЗВЕДЕ ДО ВЗЯТТЯ ВАС НА ОБЛІК, ТОМУ ЩО ЦЕ НЕМОЖЛИВО ЗРОБИТИ БЕЗ ПРОХОДЖЕННЯ ВЛК.
2. ВЛК НЕОБХІДНО ПРОЙТИ ОБОВ'ЯЗКОВО. "
Тобто, адвокати" стверджують, що, в порядку першочерговості має бути:
ВЛК
облік
отримання ВОД.
Таким чином, власні припущення, "адвокати" видають за юридичні факти. Без аргументації. Вірте нам - це правда......
Стверджую, що це ДИКА не фаховість. Припускаю, що вони це знають. Але - маніпулюють. В будь якому разі - це приниження значення професійної етики.
Не буду наводити норми законодавства, положення нормативних документів. Адвокати й самі добре знають положення поставнов КМУ 1487 та 560. Постановка на облік без ВОД - неможлива....і здійснюється тільки у разі відновлення ВОД. ВЛК - тільки після постановки на облік. Необлікована людина не може бути направлена на ВЛК. Ці постулати знають навіть у ТЦК. Інше питання - не завжди дотримуються, порушуючи при цьому вимоги законодавства...
Якщо "адвокати" можуть аргументовано підтвердити свої висновки - Велкам. Дякую.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Андрію!
Постанова КМУ №76 "Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів":
81. Взяття на військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів здійснюється за їх особистої присутності (крім випадків, визначених у пунктах 15, 15-1 цього Порядку та підпункті 10-1 пункту 1 додатка 2). При цьому взяття на військовий облік здійснюється за умови наявності паспорта громадянина України (паспорта громадянина України для виїзду за кордон у випадку подання заяви про взяття на військовий облік через закордонну дипломатичну установу України згідно з підпунктом 10-1 пункту 1 додатка 2) та військово-облікового документа у разі, якщо він видавався та не був втрачений.
Отже, для взяття на облік необхідно мати ВОД.
Додаток 1 до Порядку «Вимоги щодо заповнення форми військово-облікового документа на бланку» Постанови КМУ №559:
1. Штрихкод зазначається тільки для призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які перебувають або були виключені (зняті) з військового обліку Збройних Сил.
2. Номер військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які перебувають або були виключені (зняті) з військового обліку, відповідає окремому номеру запису в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів.
До впровадження порядку ведення та адміністрування Реєстру, в якому встановлюються процедури збирання, зберігання, обробки та використання відомостей про військовозобов’язаних та резервістів, які перебувають на військовому обліку в СБУ, розвідувальних органах, номери військово-облікових документів для військовозобов’язаних та резервістів СБУ, розвідувальних органів визначаються рішенням керівника відповідного органу СБУ, підрозділу розвідувального органу.
3. У графі 1 зазначається належність до військового обов’язку (призовник, військовозобов’язаний, резервіст). У разі коли громадянин України виключений з військового обліку, зазначається категорія військового обліку, з якої він був виключений.
4. У графі 2 зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків, у разі його відсутності — серія та номер паспорта громадянина України.
5. У графі 3 для військовозобов’язаних та резервістів зазначається склад відповідно до положень статті 5 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу” (рядовий, сержантський і старшинський, офіцерський), для призовників — не заповнюється.
6. У графі 4 для військовозобов’язаних та резервістів зазначається військове звання (для громадян, виключених з військового обліку, зазначається військове звання на дату виключення з військового обліку), для призовників — не заповнюється.
7. У графі 5 цифрами зазначається військово-облікова спеціальність, визначена громадянину відповідно до переліків, які затверджені Міноборони (для військовозобов’язаних та резервістів СБУ зазначається профіль відповідно до переліку, затвердженого СБУ).
8. У графі 6 зазначаються назва останньої військово-лікарської комісії, яку проходив громадянин, її дата та прийняте рішення.
9. У графі 7 зазначається дата проходження повторного огляду, якщо це передбачено нормативно-правовими актами.
10. У графі 8 зазначається підстава (за наявності), за якою військовозобов’язаний або резервіст має відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період, а призовник —від направлення для проходження базової військової служби, відповідно до законів України.
11. У графі 9 у разі прийняття громадянином Військової присяги на вірність народу України зазначаються дата і місце її прийняття.
12. У графі 10 у разі проходження військової служби зазначаються вид та загальний період її проходження, а також вид та період проходження зборів. Якщо громадянин не проходив військову службу або збори, робиться запис “Не проходив”.
13. У графі 11 у разі видачі мобілізаційного розпорядження проставляється штамп про його видачу (вилучення) із зазначенням дати видачі (вилучення).
14. У графі 12 зазначаються додаткові відомості, визначеніГенеральним штабом Збройних Сил (СБУ, розвідувальним органом).
15. У графі 13 зазначаються дата взяття на військовий облік, найменування районного, міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу (відповідного органу СБУ, розвідувального органу) за місцем перебування на військовому обліку. У разі зняття або виключення громадянина з військового обліку зазначаються дата і причина зняття (виключення) з військового обліку відповідно до положень статті 37 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу”.
16. Графа 14 заповнюється відповідно до положень статті 37 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу” у разі:
зняття з військового обліку з таких причин, як призов, направлення чи прийняття на військову службу або вступ на навчання у заклади фахової передвищої військової освіти, вищі військові навчальні заклади та військові навчальні підрозділи закладів вищої освіти; направлення на альтернативну (невійськову) службу; направлення для відбування покарання до установ виконання покарань; виключення з військового обліку з таких причин, як визнання непридатним до військової служби або досягнення граничного віку перебування у запасі.
Отже, у ВОД нового зразка вже повинні бути зазначені - дата останньої ВЛК та дата взяття на облік в ТЦК. Що думаєте з цього приводу? Як отримати ВОД без інформації про взяття на облік та проходження ВЛК?
з повагою, адвокат Айвазян.
" наразі Вам не вдасться уникнути проходження ВЛК, оскільки без останнього на облік ТЦК Вас точно не поставить. Після проходження ВЛК вже можна говорити про взяття на облік та видачу ВОД." Дайте посилання на норму закону, де визначено саме цей порядок і підтвердіть - що це правильно. Або спростуйте Ваші твердження. Дякую
Особа втратила ВОД. Інформації в реєстрах про перебування/не перебування на обліку - відсутні. Щоб поставити особу на облік - відновлюється ВОД. Щоб відновити ВОД - відновлюються дані в реєстрах...це зона відповідальності РТЦК. Є ВОД - людина ставиться/не ставиться на облік - в залежності від інформації у реєстрах...можливо вона вже стоїть на обліку. Далі - ВЛК. По результатам - прийняття рішення - придатний...і запис у реєстри та ВОД...або не придатний - теж записи та виключення з обліку. Так є. Так було. Незалежно від того, ВОД нового зразка, чи старого.
"Отже, у ВОД нового зразка вже повинні бути зазначені - дата останньої ВЛК та дата взяття на облік в ТЦК. Що думаєте з цього приводу? Як отримати ВОД без інформації про взяття на облік та проходження ВЛК?" - це Ваші слова. І це - маніпуляції... Я сам інколи роблю - коли не можу аргументовано відповісти на запитання. Але Вам я відповім. Я думаю, що відновлення втрачених данних в реєстрах ТЦК та відновлення на підставі цих динних - це компетенція ТЦК. Це їхнф зона відповідальності. Не моя. Тому - я можу думати що і як завгодно... Але голова нехай болить у них..
Колись я прийшов до Вас на консультацію з приблизно таким же запитанням.. Втрачений ВОД...відсутня інфа по обліку/зняттю/виключенню. Я задав два питання...Що мені робити і скільки коштує Ваша консультація. Ви чесно відповіли. Я не знаю. І - 700 грн. Я сплатив - та й пішов.
Якщо Ви і досі не знаєте, що робити в таких ситуаціях...а я бвчу що таки не знаєте, але робите вигляд що знаєте... Я можу Вас навчить. Бо мене вже 9 років не можуть направити на ВЛК. Бо не можуть поставити на облік. Тому що не можуть відновити ВОД. Тому що не можуть відновити дані з реєстрів РТЦК. І цьоиу є документальні підтвердження... Навчу - майже задарма. За 700 грн. Скинете на донат ЗСУ. Але у майбутнбому будете надавати клієнтам фахові відповіді.. А не на підставі хибних тверджень та припцщень...
Дякую.
Дякую.
" наразі Вам не вдасться уникнути проходження ВЛК, оскільки без останнього на облік ТЦК Вас точно не поставить. Після проходження ВЛК вже можна говорити про взяття на облік та видачу ВОД." Дайте посилання на норму закону, де визначено саме цей порядок і підтвердіть - що це правильно. Або спростуйте Ваші твердження. Дякую
Особа втратила ВОД. Інформації в реєстрах про перебування/не перебування на обліку - відсутні. Щоб поставити особу на облік - відновлюється ВОД. Щоб відновити ВОД - відновлюються дані в реєстрах...це зона відповідальності РТЦК. Є ВОД - людина ставиться/не ставиться на облік - в залежності від інформації у реєстрах...можливо вона вже стоїть на обліку. Далі - ВЛК. По результатам - прийняття рішення - придатний...і запис у реєстри та ВОД...або не придатний - теж записи та виключення з обліку. Так є. Так було. Незалежно від того, ВОД нового зразка, чи старого.
"Отже, у ВОД нового зразка вже повинні бути зазначені - дата останньої ВЛК та дата взяття на облік в ТЦК. Що думаєте з цього приводу? Як отримати ВОД без інформації про взяття на облік та проходження ВЛК?" - це Ваші слова. І це - маніпуляції... Я сам інколи так роблю - коли не можу аргументовано відповісти на запитання. Але Вам я відповім. Я думаю, що відновлення втрачених данних в реєстрах ТЦК та відновлення на підставі цих данних ВОД - це компетенція ТЦК. Це їхня зона відповідальності. Не моя. Тому - я можу думати що і як завгодно... Але голова нехай болить у них..
Колись я прийшов до Вас на консультацію з приблизно таким же запитанням.. Втрачений ВОД...відсутня інфа по обліку/зняттю/виключенню. Я задав два питання...Що мені робити і скільки коштує Ваша консультація. Ви чесно відповіли. Я не знаю. І - 700 грн. Я сплатив - та й пішов.
Якщо Ви і досі не знаєте, що робити в таких ситуаціях...а я бачу що таки не знаєте, але робите вигляд що знаєте... Я можу Вас навчить. Бо мене вже 9 років не можуть направити на ВЛК. Бо не можуть поставити на облік. Тому що не можуть відновити ВОД. Тому що не можуть відновити дані з реєстрів РТЦК. І цьоиу є документальні підтвердження... Навчу - майже задарма. За 700 грн. Скинете на донат ЗСУ. Але у майбутньому будете надавати клієнтам фахові відповіді.. А не на підставі хибних тверджень та припущень...
Дякую.