Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
880 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Я купила в интернет магазине товар. Он мне не подошёл. Связалась с продавцом и он мне сказал обратный адрес отправки. Я отправила наложенным платежом товар. Продавец не забирает свою посылку. Что мне делать?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Юрист, м. Полтава, 4 роки досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю Вас!
Зателефонуйте продавцю і скажіть, що звернетесь із заявою про шахрайство до поліції.
Також можете звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та повідомити про недобросовісного продавця.
Якщо ці дії не завжди дали бажаного результату та у вас є інформація про продавця або виробника, є підтвердження оплати товару, то найкращий спосіб захистити свої права – це звернутися з письмовою претензією до продавця, де вказати про порушення прав споживачів та про обов'язок повернення коштів.
У разі отримання відмови на претензію – вирішити спір через суд. Слід зазначити, що судовий збір за подання позовної заяви про захист прав споживачів не сплачується.
З повагою, юрист Дерій В.О.!