Задайте питання юристу

865 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Армія і мобілізація, 09 жовтня 2024, питання №120805 700₴

Відстрочка без ВЛК (є в Оберіг, дані оновлені вчасно)

Добрий вечір. Вступив до аспірантури на бюджет. Пішов відносити в ТЦК заяву на відстрочку. У мене довідка взамін військового квитка видана в 2013 році. Був статус обмежено придатного. Коли оновлював дані до 16 липня у мене все оновилося (є штрих-код, запис в Оберіг), але немає ВОС та ВЛК, там прочерки. Заяву у мене взяли, але нічого не видали взамін, тобто просто забрали 1 копію з пекетом докуменів, а на іншій поставили підпис і все. Сказали що незрозуміло чи мені дадуть відстрочку з таким ВОД, хоч сам ВОД для відстрочки не потрібний, наскільки я розумію, лише заява + підстава (в моєму випадку Довідка з ЄДЕБО). Сказали повертатися через два тижні. По факту що мені очікувати: відмову та повістку на ВЛК? Як мені захистити свої права та отримати законну відстрочку, підстава для якої у мене є за законним вступом до університету. Дякую.

Відповіді юристів (14)

    Карпенко Андрій Володимирович

    Вітаю!

    ВІДМОВИТИ У ВІДСТРОЧЦІ ВАМ НЕ МАЮТЬ ПРАВА.

    ТИМ БІЛЬШЕ, ЩО Є ПОСТАНОВА КМУ559.

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИПОСТАНОВА

    від 16 травня 2024 р. № 559Київ

    Про затвердження Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів і форми такого документа

    {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ№ 721 від 18.06.2024}

    Відповідно до частини дев’ятої статті 1 Закону України “Про військовий обов’язок і військову службу” Кабінет Міністрів України постановляє:

    2. Установити, що військово-облікові документи, оформлені до набрання чинності цією постановою, вважаються дійсними на всій території України до видачі військово-облікового документа нового зразка.

    ЦЕ БІЛЬШЕ СХОЖЕ НА ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТИСК.

    НАПРАВИТИ ВАС НА ВЛК, ДР МОМЕНТУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПО ВАШІЙ ЗАЯВІ, НЕ МАЮТЬ ПРАВА.

    11 квітня Верховна Рада ухвалила у другому читанні проєкт № 10449 Закону про мобілізацію та порядок проходження військової служби. Закон підписан Президентом та оприлюднен - він вступив в дію 18.05.24р.

    Закон України

    Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку

    8. У Законі України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 16, ст. 255 із наступними змінами):

    11) статтю 23 викласти в такій редакції:

    3. Призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не підлягають також:

    1) здобувачі професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, які навчаються за денною або дуальною формою здобуття освіти і здобувають рівень освіти, що є вищим за раніше здобутий рівень освіти у послідовності, визначеній частиною другою статті 10 Закону України "Про освіту", а також докторанти та особи, зараховані на навчання до інтернатури;

    ххх

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    постановою Кабінету Міністрів України

    від 16 травня 2024 р. № 560

    ПОРЯДОК

    проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період

    Надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації та її оформлення56. Відстрочка від призову на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період надається військовозобов’язаним з підстав, визначених статтею 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”.

    57. Для розгляду питань надання військовозобов’язаним відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період при районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (відокремлених відділах) утворюються комісії...

    58. За наявності підстав для одержання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період військовозобов’язані (крім заброньованих) особисто подають на ім’я голови комісії районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу заяву за формою, визначеною у додатку 4, до якої додаються документи, що підтверджують право на відстрочку, або копії таких документів, засвідчені в установленому порядку, зазначені у переліку згідно з додатком 5. Заява військовозобов’язаного підлягає обов’язковій реєстрації.

    60. Комісія вивчає отримані заяву та підтвердні документи, оцінює законність підстав для надання відстрочки, за потреби готує запити до відповідних органів державної влади для отримання інформації, що підтверджує право заявника на відстрочку, або використовує інформацію з публічних електронних реєстрів.Комісія зобов’язана розглянути отримані на розгляд заяву та документи, що підтверджують право на відстрочку, протягом семи днів з дати надходження, але не пізніше ніж протягом наступного дня від дати отримання інформації на запити до органів державної влади.На підставі розгляду отриманих документів комісія ухвалює рішення про надання або відмову у наданні відстрочки. Рішення комісії оформляється протоколом.Про прийняте комісією рішення повідомляється засобами телефонного, електронного зв’язку або поштою заявнику не пізніше ніж на наступний день після ухвалення такого рішення.У разі позитивного рішення військовозобов’язаному надається довідка із зазначенням строку відстрочки за формою, визначеною у додатку 6.

    У разі відмови у наданні відстрочки військовозобов’язаному повідомляють письмово із зазначенням причин відмови за формою, визначеною у додатку 7. Таке рішення може бути оскаржене у судовому порядку.До ухвалення комісією рішення військовозобов’язаний не підлягає призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період.

    63. Військовозобов’язані, які звернулися до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки з заявою про надання відстрочки, до прийняття рішення відповідною комісією не направляються для проходження медичного огляду для визначення придатності до військової служби.

    ДОДАТОК 5 ПОСТАНОВИ КМУ 560 ВИЗНАЧАЄ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ВІДСТРОЧКИ ВІД МОБІЛІЗАЦІЇ ЗА ЦИМ ПУНКТОМ (ст.23):

    довідка про здобувача освіти, сформована в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, або довідка закладу освіти про зарахування на навчання до інтернатури та довідка закладу охорони здоров’я про місце роботи на посаді лікаря-інтерна.

    • Марат Клієнт 5 днів тому

      Психологічний тиск був, але я вийшов з ТЦКЗаяву взяли, але крім підпису відповідального на копії заяви у мене немає жодного іншого документуЧи можу я через два тижні отримати відмову та повістку на ВЛК одразу? наскільки взагалі безпечно йти в ТЦК (питання риторичне

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю Вас, Марат!

    Добрий вечір. Вступив до аспірантури на бюджет. Пішов відносити в ТЦК заяву на відстрочку. У мене довідка взамін військового квитка видана в 2013 році. Був статус обмежено придатного. Коли оновлював дані до 16 липня у мене все оновилося (є штрих-код, запис в Оберіг), але немає ВОС та ВЛК, там прочерки. Заяву у мене взяли, але нічого не видали взамін, тобто просто забрали 1 копію з пекетом докуменів, а на іншій поставили підпис і все. Сказали що незрозуміло чи мені дадуть відстрочку з таким ВОД, хоч сам ВОД для відстрочки не потрібний, наскільки я розумію, лише заява + підстава (в моєму випадку Довідка з ЄДЕБО). Сказали повертатися через два тижні. По факту що мені очікувати: відмову та повістку на ВЛК? Як мені захистити свої права та отримати законну відстрочку, підстава для якої у мене є за законним вступом до університету.

    Коли Ви подали заяву про відстрочку? Це випадково не Дніпровський РТЦК та СП м. Києва?

    Вам не мають права відмовити у відстрочці, для цього попросту відсутня підстава. Дивно, як вони прийняли від Вас документи без належного ВОД.

    Але якщо прийняли - направили на комісію з розгляду відстрочок. Комісія не має права відмовити, якщо Ви подали з-поміж іншого довідку ЄДЕБО про дотримання послідовності. Тому Ваші хвилювання все ж таки передчасні.

    Раджу дочекатися офіційного рішення ТЦК та СП, у моїй практиці відомі випадки оформлення відстрочки взагалі без БУДЬ-ЯКОГО паперового ВОД. Тому можливо все буде добре.

    Надам лаконічну відповідь, не хотів перевантажувати нормативно-правовими актами.

    • Марат Клієнт 5 днів тому

      Добрий вечір! Ні, це місто Суми. Заяву подав вчора, одразу після того як в університеті мені віддали довідку з ЄДЕБО, там все добре (Так, не порушує)Але саму заяву взяли, але нічого не видали мені взамінЯ боюсь, що вони можуть її загубити і просто через 2 тижні викликати мене отримати повістку

      • Кирда Вячеслав Володимирович

        Ви ж сказали, що на іншому примірникові вони поставили відмітку про отримання? Це так?

        • Марат Клієнт 5 днів тому

          Так, черговий поставив своє прізвище і підпис Але я бачив заяву друга, який теж подавав на відстрочку - у нього ще й печатка булаТому навіть не знаю як це розглядатиДата про отримання все таки є, перевірив

          • Кирда Вячеслав Володимирович
            57.1%

            Марат!

            Схиляюся до того, що Ваша заява про оформлення відстрочки все ж таки була зареєстрована. Це головне наразі.

            Далі, Вам треба відпустити ситуацію та чекати, яким буде рішення комісії. На законодавчому рівні строки цього чітко визначені - 7 днів. Однак рекомендую чекати +- 2 тижні спокійно.

            КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА

            від 16 травня 2024 р. № 560 Київ

            Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період

            60. Комісія вивчає отримані заяву та підтвердні документи, оцінює законність підстав для надання відстрочки, за потреби готує запити до відповідних органів державної влади для отримання інформації, що підтверджує право заявника на відстрочку, або використовує інформацію з публічних електронних реєстрів.

            Комісія зобов’язана розглянути отримані на розгляд заяву та документи, що підтверджують право на відстрочку, протягом семи днів з дати надходження, але не пізніше ніж протягом наступного дня від дати отримання інформації на запити до органів державної влади.

            На підставі розгляду отриманих документів комісія ухвалює рішення про надання або відмову у наданні відстрочки. Рішення комісії оформляється протоколом.

            Про прийняте комісією рішення повідомляється засобами телефонного, електронного зв’язку або поштою заявнику не пізніше ніж на наступний день після ухвалення такого рішення.

            У разі позитивного рішення військовозобов’язаному надається довідка із зазначенням строку відстрочки за формою, визначеною у додатку 6.

            У разі відмови у наданні відстрочки військовозобов’язаному повідомляють письмово із зазначенням причин відмови за формою, визначеною у додатку 7. Таке рішення може бути оскаржене у судовому порядку.

            До ухвалення комісією рішення військовозобов’язаний не підлягає призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період.

    Карпенко Андрій Володимирович

    ВИ МОЖЕТЕ (ДЛЯ ПІДСТРАХОВКИ) НАПРАВИТИ ПАКЕТ ДОКУМЕНТІВ НА ВІДСТРОЧКУ, ПОШТОЮ - ТОЧНО НЕ ЗАГУБЛЯТЬ.

    Відповідно до ч. 11 ст. 38 Закону «Про військовий обов’язок і військову службу» визначено, що призовники, військовозобов’язані, резервісти у разі змін (сімейного стану, стану здоров’я, адреси місця проживання або перебування, освіти, місця роботи, посади) зобов’язані особисто повідомити про них органи, де вони перебувають на військовому обліку.

    Тож однією зі стандартних перепон у реалізації права на відстрочку стала ситуація, коли громадянин надсилає заяву та підтверджуючі документи поштою. У ТЦК це розцінюють як не особисту подачу документів.

    П’ятий апеляційний адміністративний суд у справі №420/840/24 зазначив, що приписами Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабміну від 30.12.2022 №1487, не передбачено обов’язку особистого відвідування особою ТЦК для подання заяви та документів на відстрочку.

    Так, згідно п/п.8 п. 1 Правил військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів (додаток 2 до Порядку) особи повинні особисто повідомляти про зміну персональних даних, зазначених у ст. 7 Закону «Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів», а також надавати документи, що підтверджують право на відстрочку з підстав, визначених у статті 23 Закону «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».

    Але обов’язок «особисто повідомити» не означає «особисто прибути». При цьому згідно з матеріалами справи ТЦК не ставив під сумнів факт, що заява про відстрочку була направлена військовозобов’язаним особисто.

    Тож особа, яка надіслала документи поштою, дотримала процедуру особистого їх подання (направлення). А от ТЦК, як суб’єкт владних повноважень, до компетенції якого належить вирішення питання щодо надання відстрочки, після отримання від особи заяви, повинен був прийняти певне рішення за наслідком її розгляду, адже відстрочка або відмова у відстрочці передбачає її письмове оформлення (див. постанову 5ААС від 04.06.2024).

    Форма обов’язкової відповіді

    Тобто, у таких випадках суб’єкт владних повноважень не може навіть утриматись від прийняття рішення. Але деякі ТЦК уважають, що листа, який навіть не завжди відправляється заявнику, достатньо щоб вважати заяву розглянутою по суті.

    Так, у справі №120/476/24 військовозобов’язаний, який порушив правила військового обліку, направив заяву про відстрочку. У відповідь ТЦК направив листа, в якому зазначив про необхідність особистого подання заяви.

    Сьомий апеляційний адміністративний суд зауважив (постанова від 04.07.2024), що такий лист носить інформативний характер і не містить відмови у наданні відстрочки.

    Призовники, військовозобов’язані та резервісти, винні в порушенні вимог правил військового обліку, несуть відповідальність згідно із законом. Однак можливість настання відповідальності не може бути підставою для не розгляду по суті заяви про надання відстрочки.

    Суд також зауважив, що відсутність належним чином оформленого рішення про надання відстрочки від призову або мотивованої відмови, свідчить про протиправну бездіяльність суб’єкта владних повноважень. Аналогічні за змістом правові позиції див. у постанові 5ААС від 23.01.2024 у справі №420/10067/23 та у постанові 7ААС від 15.01.2024 у справі №120/4459/23).

    Ефективний захист

    Протиправну бездіяльність суб’єкта владних повноважень треба розуміти як зовнішню форму поведінки (діяння) цього органу чи його посадової особи, яка полягає або проявляється у неприйнятті рішення чи у нездійсненні юридично значимих й обов’язкових дій на користь заінтересованих осіб, які на підставі закону (або ж іншого нормативно-правового регулювання) віднесені до компетенції суб’єкта владних повноважень, були об’єктивно необхідними і реально можливими для реалізації, але фактично не були здійснені. На це звернув увагу Верховний Суд у постанові від 17.04.2019 у справі №342/158/17.

    При цьому спосіб захисту повинен бути ефективним як у законі, так і на практиці, щоб його використання не було ускладнене діями або недоглядом органів влади відповідної держави (п.75 рішення Європейського суду з прав людини у справі «Афанасьєв проти України» від 05.04.2005 (заява №38722/02).

    Стаття 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод гарантує, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

    Під ефективним засобом (способом) необхідно розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект. Тобто ефективний спосіб захисту має забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

    ***

    Тож військовозобов’язаний, аби оформити відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації, має подати письмову заяву до ТЦК. Це можна зробити як безпосередньо прибувши в центр, так і направивши поштою заяву з додатками цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення. Головне щоб підтверджуючі право на відстрочку документи були зібрані у повному обсязі та засвідчені нотаріально.

    ТЦК не мають право відмовити у праві на відстрочку або не розглянути заяву військовозобов’язаного, посилаючись на не особисте подання заяви або на відсутність у військовозобов’язаного військового квитка встановленого зразка. А незаконні дії, рішення чи бездіяльність (відсутність рішення) ТЦК, як суб’єкта владних повноважень, можна і треба оскаржувати в суді.

    ВИ МАЄТЕ ПРАВО ПОСКАРЖИТИСЯ НА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ТЦКСП НА ГАРЯЧУ ЛІНІЮ МОУ, АБО ОСКАРЖИТИ ПРОТИПРАВНУ БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ТЦКСП В СУДІ.

    ххх

    Відповідно до п.58, 60 Порядку №560 за наявності підстав для одержання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період військовозобов`язані (крім заброньованих) особисто подають на ім`я голови комісії районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу заяву за формою, визначеною у додатку 4, до якої додаються документи, що підтверджують право на відстрочку, або копії таких документів, засвідчені в установленому порядку, зазначені у переліку згідно з додатком 5. Заява військовозобов`язаного підлягає обов`язковій реєстрації.

    Комісія вивчає отримані заяву та підтвердні документи, оцінює законність підстав для надання відстрочки, за потреби готує запити до відповідних органів державної влади для отримання інформації, що підтверджує право заявника на відстрочку, або використовує інформацію з публічних електронних реєстрів.

    інформацію з публічних електронних реєстрів.

    Комісія зобов`язана розглянути отримані на розгляд заяву та документи, що підтверджують право на відстрочку, протягом семи днів з дати надходження, але не пізніше ніж протягом наступного дня від дати отримання інформації на запити до органів державної влади.

    На підставі розгляду отриманих документів комісія ухвалює рішення про надання або відмову у наданні відстрочки. Рішення комісії оформляється протоколом.

    Про прийняте комісією рішення повідомляється засобами телефонного, електронного зв`язку або поштою заявнику не пізніше ніж на наступний день після ухвалення такого рішення.

    Айвазян Юрий Климентьевич

    Доброго дня, Марате!

    Той факт, що на Вашому примірнику заяви представник ТЦК та СП проставив підпис, говорить про те, що заяву було зареєстровано, як це і передбачає законодавство.

    Відповідно до Постанови КМУ від 16.05.2024 року №560 «Порядок проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період»:

    "58. За наявності підстав для одержання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період військовозобов’язані (крім заброньованих) особисто подають на ім’я голови комісії районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу заяву за формою, визначеною у додатку 4, до якої додаються документи, що підтверджують право на відстрочку, або копії таких документів, засвідчені в установленому порядку, зазначені у переліку згідно з додатком 5. Заява військовозобов’язаного підлягає обов’язковій реєстрації".

    Хто саме Вам сказав про те, що не зрозуміло чи нададуть Вам відстрочку? Дане питання належить лише до компетенції комісії, яка розглядає заяви про надання відстрочки.

    Ви маєте право на відстрочку відповідно до статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", що підтверджується довідко з ЄДЕБО із записом "Так, не порушує". Тому, будь яка відмова з боку ТЦК буде неправомірною.

    Крім того, Ваш е-ВОД має таку ж саму юридичну силу, як і паперовий ВОД.

    Отже, не думаю, що Вам потрібно хвилюватись з цього приводу. Дочекайтесь відповіді від ТЦК, якщо це дійсно буде відмова, в чому я маю сумніви, то Ви матимете право оскаржити останню у судовому порядку.

    За бажанням Ви можете через два тижні за допомогою адвоката за місцем Вашого проживання подати адвокатський запит до ТЦК щодо стану розгляду заяви та прийнятого комісією рішення. Після відповіді на адвокатський запит, будете розуміти у якому напрямку Вам рухатись далі.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Дерій Владислав Олегович

    Доброго дня!

    На Вашому екземплярі заяви Вам поставили дату прийому, підпис та ПІП посадової особи? Чи надавали Ви електронний ВОД?

    Хоча, згідно Прикінцевих та перехідних положень Закону № 3633-IX військово-обліковий документ, що визначає належність його власника до військового обов’язку, виданий до дня набрання чинності цим Законом, є чинним та не потребує обов’язкової заміни у випадку (з підстав) затвердження органом державної влади нової форми військово-облікового документа.

    Але ні в яких нормативно-правових актах не зазначено, що довідка є військово-обліковим документом.

    Ви могли б подати роздрукований е-ВОД з Резерв+ або ДІЇ, адже згідно пункту 9 Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів військово-обліковий документ в електронній формі (у тому числі роздрукований) та військово-обліковий документ у паперовій формі мають однакову юридичну силу.

    Загалом для оформлення відстрочки у Вас повинні бути такі документи:

    1. Заява про відстрочку (Додаток 4)

    2. Довідка про здобувача освіти, сформована в Єдиній державній електронній базі з питань освіти. (Додаток 9 )

    3. Засвідчена копія військово-облікового документу. Можна надати роздрукований е-ВОД сформований в Резерв+ або ДІЇ

    4. Копія паспорту та ІПН

    Згідно пункту 63 Постанови КМУ 560.

    Військовозобов’язані, які звернулися до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки з заявою про надання відстрочки, до прийняття рішення відповідною комісією НЕ направляються для проходження медичного огляду для визначення придатності до військової служби.

    У разі ухвалення комісією рішення про відмову у наданні відстрочки військовозобов’язаний, який підлягає призову на військову службу під час мобілізації, направляється на медичний огляд для визначення придатності до військової служби.

    Військовозобов’язані, у яких строк дії відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не завершився, на медичний огляд не направляються, крім випадків, коли військовозобов’язані приймаються на військову службу за контрактом.

    Отже, постановою КМУ №560 передбачено, що Вас не можуть направити на ВЛК під час розгляду заяви про відстрочку

    На жаль, якщо у Вас немає належно паперового ВОД на бланку - Вам можуть відмовити у оформленні відстрочки.

    В такому випадку Ви можете надати е-ВОД. Якщо також отримаєте відмову - Ви можете оскаржити такі дії ТЦК в судовому порядку або пройти ВЛК та оформити новий ВОД на бланку.

    Згідно постанови КМУ 559

    17. Для отримання (заміни) військово-облікового документа на бланку громадянин зобов’язаний особисто звернутися з письмовою заявою до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу (відповідного органу СБУ, розвідувального органу) за місцем перебування на військовому обліку або виключення з військового обліку та надати кольорову фотокартку встановленого розміру.

    18. Військово-обліковий документ на бланку повинен бути виданий (замінений) протягом П'ЯТИ РОБОЧИХ ДНІВ з дати реєстрації заяви в районному (міському) територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки або його відділі (відповідному органі СБУ, підрозділі розвідувального органу).

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    • Марат Клієнт 5 днів тому

      Добрий день, подавав саме Е-ВОДподавав:

      1. Заява про відстрочку (Додаток 4)2. Довідка про здобувача освіти, сформована в Єдиній державній електронній базі з питань освіти. (Додаток 9 )3. е-ВОД сформований в Резерв+ або ДІЇ4. Копія паспорту та ІПНта також витяг з наказу про зарахуванняні, дату не ставили на заяві, лише прізвище та підпис

      • Дерій Владислав Олегович
        1. Якщо Вам не вручили повістку - особисто до ТЦК не йдіть. Вас повинні сповістити дистанційно.

        Згідно п.60 постанови КМУ 560 На підставі розгляду отриманих документів комісія ухвалює рішення про надання або відмову у наданні відстрочки. Рішення комісії оформляється протоколом.

        Про прийняте комісією рішення повідомляється засобами телефонного, електронного зв’язку або поштою заявнику не пізніше ніж на наступний день після ухвалення такого рішення.

        У разі позитивного рішення військовозобов’язаному надається довідка із зазначенням строку відстрочки за формою, визначеною у додатку 6.

        У разі відмови у наданні відстрочки військовозобов’язаному повідомляють письмово із зазначенням причин відмови за формою, визначеною у додатку 7. Таке рішення може бути оскаржене у судовому порядку.

        2. Якщо дату не поставили, то теоретично можуть затягувати з рішенням. Хоча, так як на Вашій копії заяви вказана Ваша дата, то все повинно бути добре.
        3. Поданих Вами документів більше чим достатньо. Чекайте на відповідь.
        4. Перед походом до ТЦК направте звичайні копії документів про відстрочку ще й рекомендованим листом з описом вкладено. На кожній копії пишіть «Згідно з оригіналом», дата, підпис, Ваші ініціали). Зберігайте квитанцію та опис вкладеного.
    Марат Клієнт 5 днів тому

    Все таки підпис є, дата, прізвище і підпис відповідального

    • Дерій Владислав Олегович
      42.9%

      Тоді, Ваша заява зареєстрована чекайте на відповідь від ТЦК.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України