Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
880 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
ДОбрый день, ситуация такая: Покупатель купить портсигар, ему пришел товар только фактура цвета оказалась не та (Другой рисунок на коже). Естественно он захотел вернуть. Вернул товар через месяц, без коробки, ободраный и бу. Принимать согласно статье 9 отказались. Регулятор (маркетплейс) настаивает что это товар ненадлежащего качества (Статья 8) (из за того что цвет другой) и требует возврат. (Товар без коробки, ободраный, бу, грязный) Как определить к какой статье относится товар и как его возвращать ? (Статья 9 или 8 ) Спасибо!
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (4)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Микола!
Звичайно, що це стаття 9. Яким чином це може бути товар неналежної якості із-за коліру? Товар неналежної якості має недолік. Інший колір не може бути недоліком.
За статтею 9 мали прийняти, упродовж 14 днів та з урахуванням збереження товарного вигляду.
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
З повагою, адвокат Айвазян.
Дякую!Дякую!
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіПрошу, Микола!
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіВи повинні розуміти, що за статтею 9 товар можна повернути тільки упродовж 14 днів та зі збереженням товарного вигляду. Тому по 9-й і відмовились приймати, бо пропущені строки й незбережаний товарний вигляд.
Проте, і стаття 8-а не може стосуватися даного випадку, оскільки товар, як такий, немає недоліку з вини виробника.