Задайте питання юристу

906 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Військове право, 20 березня 2025, питання №128900 650₴

ТЦК вимагає проходження ВЛК в особи визнаної непридатною до військової служби (наказ 402, графа 1, стаття 8а, третя довічна група інвалідності)

Доброго дня. ТЦК вимагає проходження ВЛК. Я був визнаний непридатним до військової служби (наказ 402, графа 1, стаття 8а, третя довічна група інвалідності). ТЦК аргументує це так: ви були визнані непридатним по графі 1, а це призовник, тому потрібно було в 25 років пройти ВЛК. Те що в 402 наказі в пункті 8а, графі 1 в всіх редакціях було вказано "непридатний з виключенням" їм не підходить. Коли я посилаюсь на заборону відправлення осіб з інвалідністю на ВЛК - також не чіткі відповіді. В Резерв+ відображається інформація про виключення з вказанням постанови та дати ВЛК. Головне питання: чи я все-таки мав пройти ВЛК по досягненню 25 років чи ні. Документи прикріпив нижче.

Відповіді юристів (7)

    Дерій Владислав Олегович
    24.9%

    Доброго дня!

    Вам вручили направлення на ВЛК?

    Вимоги ТЦК абсолютно неправомірні, Ви не повинні були проходити ВЛК в 25 років, адже Ви є невійськовозобов'язаний та ВИКЛЮЧЕНИЙ з військового обліку.

    До того ж:

    1. Поновити Вас на військовому обліку та направити на ВЛК не мають права, адже згідно п.2 ч.1 ст.37 "Про військовий обов'язок і військову службу" взяти на військовий облік можуть громадян, які ЗНЯТІ за наказом МОУ, а Ви є ВИКЛЮЧЕНИМ з військового обліку згідно ЗАКОНУ, підтвердженням цього є відповідна відмітка у військово-обліковому документі та запис в Електронному ВОД з Резерв+ (який має таку ж саму юридичну силу як і паперовий), а згідно законодавства діючого на сьогоднішній день поновлення на військовому обліку виключених з нього – не передбачене.

    Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

    Відповідно до статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

    Виняток з цього принципу допускається лише у випадках, коли закони та інші нормативно-правові акти ПОМ'ЯКШУЮТЬ АБО СКАСОВУЮТЬ відповідальність особи .

    2. Згідно п. 8-1 постанови КМУ 932 - Особи, щодо яких шляхом електронної інформаційної взаємодії отримана інформація про наявну інвалідність, не підлягають направленню на військово-лікарську комісію для проходження медичного огляду, зокрема з метою взяття на військовий облік громадян України чоловічої статі.

    У ВАС НЕМАЄ ОБОВ’ЯЗКІВ ВІЙСЬКОВОЗОБОВ’ЯЗАНОГО ТОМУ ВАС НЕ МОЖУТЬ ПРИТЯГНУТИ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕБАЖАННЯ ПРОХОДИТИ ВЛК АБО ВІДМОВУ ВІД ПОВІСТКИ. ТИМ БІЛЬШЕ, ЩО ВРУЧЕННЯ ТАКИХ ПОВІСТОК Є НЕЗАКОННИМ.

    Подавайте скарги на ТЦК до обласного ТЦК, МОУ, поліції про перевищення ТЦК службових повноважень.

    Якщо Вас спробують притягнути до адміністративної відповідальності (штраф) за небажання проходити ВЛК - Ви зможете такий штраф оскаржити у судовому порядку.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, вимога є не законною, ви вже не військовозобов'язаний тому не підпорядковуєтесь ТЦК., тобто вас взагалі не стосується мобілізація на вам не діє ЗУ про військову службу і військовий обов'язок.

    З досвіду скажу, що при відвідуванні ТЦК, у вас відберуть ваш квиток у не законний спосіб, поставлять на облік визнають обмеженно придатним, і якщо немає підстав для відстрочку мобілізують

    Вам нічого боятися. Головне ні в якому разі не віддавайте свій військовий квиток. Зробіть нотаріально завірену копію і використовуйте її у разі чого. Всі штрафи або будь що ви зможете оскаржити у судовому порядку, але за умови якщо у вас буде ваш військовий квиток з відміткою про виключення з військового обліку.

    Тому не раджу відвідувати ТЦК, якщо вам видали повістку можете не з'являтись. У разі накладення штрафу його можна буде оскаржити у судовому порядку..

    Скоріше за все Головна ваша помилка, що ви оновили дані, і попали під приціл. З вас просто хочуть стягнути кошти. Тому раджу заключити договір з правозахисником і нічого не боятись та не хвилюватись

    Турчин Ярослав Олексійович

    ДОБРОГО ДНЯ, ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ! Щиро співчуваю, що Вам доводиться зтикатися з таким беззаконням, яке влаштовують набрані по оголошенню бандюгани, які зараз працюю в ТЦК.

    Якщо у Вас в е-ВОД в Резерв+ зберігається запис про виключення і Вас належним чином не повідомили про ПОНОВЛЕННЯ на військовому обліку, то ніхто Вас не має права чіпати та робити якісь вимоги. Але не має права і не буде в реаліях сьогодення - трохи різні речі.

    Це просто схема з ошукування громадян, коли заманюють в ТЦК, а потім під тортурами та тиском змушують підписати, що Ви ДОБРОВОЛЕЦЬ... і просто вимагаєте, щоб Вас поновили на обліку та мобілізували.

    Але електронні реєстри - це на жаль гарний об"єкт та інструмент для маніпуляцій з боку "бандформування" ТЦК. Тому сьогодні запис про виключення є, а завтра нахабно можуть його видалити чи змінити.

    Як мабуть чули, нешановна колегія Верховного Суду вказала нещодавно, що процес мобілізації є незворотнім незважаючи на порушення закону при цьому. Тому ТЦК головне фізично людину закинути у армію. А потім оскаржувати вже нічого не вийде.

    Процедура призову військовозобов’язаного на військову службу під час мобілізації є незворотною, а визнання процедури призову протиправною не спричинює відновлення попереднього становища особи, призваної на військову службу, шляхом її звільнення – Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду, постанова від 5 лютого 2025 року у справі № 160/2592/23 (провадження № К/990/35899/24) – https://reyestr.court.gov.ua/Review/124951202

    Тобто навіть Верховний Суд у складі колегії суддів, призначених після 2019 року, розписався у своїй лояльності військовій владі в країні і ствердив усвідомлення того, що ніякого верховенства права більше не існує в Україні. Конституція "на паузі", міжнародне право - ігнорується, воєнний стан використовується для обмеження прав і свобод людини не у конституційний спосіб та не в порядку, який визначає Основний закон держави. При цьому усі гілки влади виступають співучасниками злочинів проти народу України, виконуючи незаконні вказівки окремих посадових осіб та виправдовуючи це якимись невідомими інтересами держави. При цьому чомусь забувається, що в Конституції йде мова про інтереси НАРОДУ, а не держави, тобто чиновників.

    Але це все юридична лірика, адже дієвих інструментів подолати системний легалізований на усіх рівнях "беспредєл" просто неможливо. І жоден юрист чи адвокат Вам не дасть гарантії, що Ваші права всупереч усьому не порушать.

    Якщо є можливість - виїздіть за кордон, поки є запис в Е-ВОД про виключення з обліку і ТЦК цей запис не знищили або не скасували. Бо і такі схеми зараз реалізуються Слідчий пише бомажку, що він розслідує проти ВЛК чи когось з його членів якусь справу, обласний ТЦк на цій підставі підмахує наказ районному ТЦК щодо поновлення усіх осіб, які проходили через це ТЦК та були виключені з обліку... І все - людина знову військовозобов"язана. І ніякі суди не захищають потім людину. Вам краще поки що, адже в крайньому випадку можете оформити відстрочку по інвалідності. Якщо звісно встигнете не попасти під "каток" мобілізації за 1 годину.

    Якщо є змога - виїздіть в цивілізацію. Бо ніякого ладу в найближчі пів року в країні не буде, а ТЦК буде ще більше звірствувати та порушувати усі можливі та неможливі червоні лінії беззаконня та зловживань.

    Оскільки Ви виключені з обліку, то не несете жодної юридичної відповідальності за ігнорування незаконних та безпідставних вимог "бандформування" ТЦК.

    Щасти Вам у вирішенні Вашого питання! Та нехай Бог Вас оберігає!

    З повагою та розумінням, юрист Ярослав Турчин (м. Гамбург, Німеччина)

    Богун Сергій Павлович

    Доброго дня.

    В п. 3.1 Рішення Конституційного Суду України (справа №1-25/2010) від 29 червня 2010 року) зазначено, що одним з елементів верховенства права є принцип правової визначеності, у якому стверджується, що обмеження основних прав людини та громадянина і втілення цих обмежень на практиці допустиме лише за умови забезпечення передбачуваності застосування правових норм, встановлюваних такими обмеженнями. Тобто обмеження будь-якого права повинне базуватися на критеріях, які дадуть змогу особі відокремлювати правомірну поведінку від протиправної, передбачати юридичні наслідки своєї поведінки.

    Якщо Вас «колись» було визнано непридатним до військової служби з виключенням з військового обліку, то підстав для повторного проходження ВЛК не має.

    Вимоги ТЦКСП повинні ґрунтуватися на законах, а не "підходить" чи не "підходить".

    Айвазян Юрій Климентійович
    75.1%

    Доброго дня, Олександре!

    Головне питання: чи я все-таки мав пройти ВЛК по досягненню 25 років чи ні. Документи прикріпив нижче.

    Звичайно, що Ви не мали такого обов'язку, оскільки були виключені з військового обліку. При тому, не грає ролі чи це графа І, чи це графа ІІ, за якою оглядаються військовозобов'язані. Обидві графи наказу МОУ передбачають непридатність з виключенням з військового обліку. Т

    Жодний нормативно-правовий акт не містить вимоги відповідно до якої, особи, які буди виключені з обліку на підставі непридатності до проходження військової служби за станом здоров'я, підлягають повторному медичному переогляду.

    Тобто, вимога проходження медичної комісії розповсюджується на призовників, військовозобов'язаних та резервістів. Ви ж, в свою чергу, не відноситеся до жодної із вищезазначених категорій, так як перебуваєте у статусі евійськовозобов'язаного громадянина, а, отже, звільнені від виконання військового обов'язку, що не передбачає проходження повторної ВЛК.

    Тож, вимоги ТЦК однозначно є неправомірними та такими, що не відповідають чинному законодавству. Варто було б нагадати ТЦК, що суб'єкт владних повноважень повинен діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх повноважень.

    Відповідно до Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу":

    9. Щодо військового обов’язку громадяни України поділяються на такі категорії:

    • допризовники - особи, які підлягають взяттю на військовий облік;
    • призовники - особи, які взяті на військовий облік;
    • військовослужбовці - особи, які проходять військову службу;
    • військовозобов’язані - особи, які перебувають у запасі для комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань на особливий період, а також для виконання робіт із забезпечення оборони держави;

    Стаття 27. Зарахування в запас. Категорії запасу

    1. У запас Збройних Сил України та інших військових формувань зараховуються громадяни України, які придатні за станом здоров’я до проходження військової служби в мирний або воєнний час і не досягли граничного віку перебування в запасі. Вони перебувають на військовому обліку в відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки та відповідних органах інших військових формувань.

    резервісти - особи, які проходять службу у військовому резерві Збройних Сил України, інших військових формувань і призначені для їх комплектування у мирний час та в особливий період.

    Стаття 37. Взяття на військовий облік, зняття та виключення з нього.

    6. Виключенню з військового обліку у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (військовозобов’язаних та резервістів Служби безпеки України - у Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, військовозобов’язаних та резервістів розвідувальних органів України - у відповідному підрозділі розвідувальних органів України) підлягають громадяни України, які:

    1) померли або визнані в установленому законом порядку безвісно відсутніми або оголошені померлими;

    2) припинили громадянство України;

    3) визнані непридатними до військової служби;

    4) досягли граничного віку перебування в запасі.

    У громадянина, якого виключено з військового обліку відповідно до пунктів 3 та 4 цієї частини, військово-обліковий документ не вилучається. До військово-облікового документа громадянина вносяться дані про виключення із військового обліку.

    Наказ МОУ №402 "Про затвердження Положення про військово-лікарську експертизу в Збройних Силах України":

    1.2. Військово-лікарська експертиза визначає придатність за станом здоров’я до військової служби призовників, військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, установлює причинний зв’язок захворювань, травм (поранень, контузій, каліцтв) з військовою службою та визначає необхідність і умови застосування медико-соціальної реабілітації та допомоги військовослужбовцям.

    Військово-лікарська експертиза - це:

    медичний огляд призовників; військовослужбовців та членів їхніх сімей (крім членів сімей військовослужбовців строкової військової служби); військовозобов’язаних, резервістів (кандидатів у резервісти); громадян, які приймаються на військову службу за контрактом; кандидатів на навчання у вищих військових навчальних закладах, військових навчальних підрозділах закладів вищої освіти та закладах фахової передвищої військової освіти (далі - ВВНЗ), ліцеїстів військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв (далі - ліцеїсти); осіб, звільнених з військової служби;

    Медичний огляд проводиться ВЛК з метою визначення придатності:

    до військової служби призовників, військовозобов'язаних, резервістів (кандидатів у резервісти);

    • військовослужбовців до військової служби;
    • військовослужбовців до військової служби за військовою спеціальністю;
    • військовослужбовців, призовників, військовозобов’язаних та резервістів до служби в Десантно-штурмових військах, на підводних човнах, надводних кораблях, у морській піхоті, підрозділах спеціального призначення;
    • кандидатів на навчання у ВВНЗ, ліцеїстів;
    • кандидатів до військової служби за контрактом;
    • кандидатів до участі у міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки (далі - МО) та у складі національного персоналу;
    • військовослужбовців, військовозобов'язаних, резервістів для роботи з джерелами іонізуючого випромінювання (далі - ДІВ), компонентами ракетного палива (далі - КРП), джерелами електромагнітних полів (далі - ЕМП), лазерного випромінювання (далі - ЛВ) та мікроорганізмами I-II груп патогенності, особливо небезпечними інфекційними хворобами;

    3.1. Медичний огляд військовозобов’язаних проводиться за рішенням керівників ТЦК та СП ВЛК ТЦК та СП на збірних пунктах районних (міських) ТЦК та СП або за місцем провадження медичної практики у закладах охорони здоров’я комунальної або державної форми власності лікарями, які включаються до складу ВЛК ТЦК та СП.

    3.2. Повторний медичний огляд військовозобов’язаних проводиться один раз на 5 років ВЛК районних, міських ТЦК та СП. Офіцери запасу підлягають повторному медичному огляду зазначеними ВЛК під час чергового атестування, а рядовий, сержантський та старшинський склад запасу - у разі зміни призначення.

    Постанова ВЛК ТЦК та СП про ступінь придатності військовозобов’язаного до військової служби, прийнята в облікових цілях в мирний час, дійсна протягом п’яти років з дня закінчення медичного огляду.

    Постанова ВЛК районних, міських ТЦК та СП про ступінь придатності військовозобов’язаного до військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період дійсна протягом одного року з дня закінчення медичного огляду.

    Згідно Постанови КМУ "Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів":

    ПРАВИЛА військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів:

    1. Призовники, військовозобов’язані та резервісти повинні:

    2) прибувати за викликом районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів на збірні пункти, призовні дільниці, до територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів у строки, зазначені в отриманих ними документах (мобілізаційних розпорядженнях, повістках, розпорядженнях) районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів для взяття на військовий облік та визначення призначення на особливий період, оформлення військово-облікових документів, проходження медичного огляду, направлення на підготовку з метою здобуття або вдосконалення військово-облікової спеціальності, призову на військову службу або на навчальні (перевірочні) та спеціальні збори військовозобов’язаних та резервістів;

    4) проходити медичний огляд та лікування в закладах охорони здоров’я згідно з рішеннями комісій з питань взяття на військовий облік, призовних комісій або військово-лікарських комісій районних (міських) територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, закладів охорони здоров’я СБУ, а у розвідувальних органах - за рішенням керівників відповідних підрозділів або військово-лікарської комісії розвідувальних органів.

    Для безперешкодної реалізації прав людини кожен повинен бути впевнений в тому, що гарантовані йому права є непорушними та підлягають належному захисту. Даний принцип закріплений на рівні Основного Закону та є основоположним для правової держави.

    Відповідно до положень статті 21 Конституції України права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними.

    Згідно із статтею 22 Конституції України конституційні права і свободи людини не є вичерпними, гарантуються і не можуть бути скасовані.

    Статтею 64 Конституції України визначено, що конституційні права і свободи людини не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.

    У відповідності зі статтею 68 Конституції України, кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

    У Рішенні Конституційного Суду України по справі №1-25/201 від 29 червня 2010 року зазначено, що одним з елементів верховенства права є принцип правової визначеності, у якому стверджується, що обмеження основних прав людини та громадянина і втілення цих обмежень на практиці допустиме лише за умови забезпечення передбачуваності застосування правових норм, встановлюваних такими обмеженнями. Тобто обмеження будь-якого права повинне базуватися на критеріях, які дадуть змогу особі відокремлювати правомірну поведінку від протиправної, передбачати юридичні наслідки своєї поведінки.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Карпенко Андрій Володимирович

    Вітаю!

    РІШЕННЯ ТЦКСП ПРО НАПРАВЛЕННЯ ВАС НА ВЛК НЕ ВІДПОВІДАЄ ЗАКОНОДАВСТВУ УКРАЇНИ.

    14 люто6о внесено зміни до

    • Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів

    та до

    • Порядку реалізації експериментального проекту з автоматичної верифікації та перевірки відомостей про призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

    Передбачено включення до Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів відомостей про наявність у особи інвалідності шляхом інформаційного обміну за запитом особи через електронний кабінет призовника, військовозобов’язаного, резервіста, з подальшим відображенням таких відомостей у військово-обліковому документі в електронній формі.

    Встановлено заборону направлення осіб з інвалідністю на військово-лікарську комісію для проходження медичного огляду. Передбачено, не направлення, у разі внесення до Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів відомостей про наявність у особи інвалідності, таких осіб на військово-лікарську комісію для проходження медичного огляду.

    В 25 РОКІВ ВИ НЕ ПОВИННІ БУЛИ ПРОХОДИТИ ВЛК, ТОМУ ЩО ВИ НЕ ВІЙСЬКОВОЗАБОВЯЗАНИЙ.

    НА ВЛК НАПРАВЛЯЮТЬ ТІЛЬКІ ВІЙСЬКОВОЗАБОВЯЗАНИХ.

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    "Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів"

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1951-19#Text

    Стаття 13. Формування Реєстру

    2. Відомості про громадян України, які не є призовниками, військовозобов’язаними та резервістами, знищуються суб’єктами Реєстру відповідно до Порядку ведення Реєстру, затвердженого держателем Реєстру.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю Вас.

    Доброго дня. ТЦК вимагає проходження ВЛК. Я був визнаний непридатним до військової служби (наказ 402, графа 1, стаття 8а, третя довічна група інвалідності). ТЦК аргументує це так: ви були визнані непридатним по графі 1, а це призовник, тому потрібно було в 25 років пройти ВЛК. Те що в 402 наказі в пункті 8а, графі 1 в всіх редакціях було вказано "непридатний з виключенням" їм не підходить. Коли я посилаюсь на заборону відправлення осіб з інвалідністю на ВЛК - також не чіткі відповіді. В Резерв+ відображається інформація про виключення з вказанням постанови та дати ВЛК. Головне питання: чи я все-таки мав пройти ВЛК по досягненню 25 років чи ні. Документи прикріпив нижче.

    У Вас по документам повний порядок, Ви не зобов'язані нічого проходити повторно. Ви невійськовозобов'язаний, що і підверджено Вашим військовим квитком та відомостями з Реєстру "Оберіг".

    З юридичної точки зору, Ви не перебуваєте на військовому обліку.

    18 травня законодавство передбачатиме, що:

    "...громадяни України, які перебувають на військовому обліку, зобов’язані протягом 60 днів з дня набрання чинності цим Законом уточнити адресу проживання, номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти (за наявності електронної пошти) та інші персональні дані..."

    И вообще как то с ними взаимодействовать?

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про військовий обов'язок і військову службу

    Стаття 37. Взяття на військовий облік, зняття та виключення з нього

    ...

    6. Виключенню з військового обліку у відповідних районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (військовозобов’язаних та резервістів Служби безпеки України - у Центральному управлінні або регіональних органах Служби безпеки України, військовозобов’язаних та резервістів Служби зовнішньої розвідки України - у відповідному підрозділі Служби зовнішньої розвідки України) підлягають громадяни України, які:

    ...

    3) визнані військово-лікарськими комісіями непридатними до військової служби з виключенням з військового обліку.

    Виключена з військового обліку особа не має обов'язків уточнювати дані та на неї не поширюється законодавства у сфері мобілізації.

    Щодо мобілізації, то Вам не можуть і не мають ніякого права навіть вручити повістку про явку, не говорячи про мобілізацію або ВЛК. Втім, на жаль, повістку можуть вручити будь-кому, в чому не один раз пересвідчувався на своїй практиці. Думаю це і стало предметом Вашого питання та мотивуючим фактором звернутися до юристів платформи. Тим не менше, це не повинно Вас хвилювати. Ви визнані непридатним до військової служби з виключенням з військового обліку один раз, остаточно. Жодних переглядів по неправильній процедурі чи щось на кшталт цього - порушення Конституції та законів України.

    Чинне законодавство не передбачає права ставити виключених з обліку за станом здоров'я на повторний військовий облік за бажанням окремих нешанованих українцями громадян, не хвилюйтеся. Органи державної влади, на відміну від громадян, сповідують принцип - дозволено все, що прямо передбачено законом.

    Якщо Ви маєте на руках всі документи про виключення з військового обліку - Вам немає про що турбуватися. Ви не зобов'язані виконувати незаконні дії та вимоги органів влади та їх посадових осіб. Ви вже невійськовозобов'язаний!

    КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 30, ст. 141)

    Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

    Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення.

    Я б порадив Вам спробувати подати на адресу ТЦК та СП листа щодо внесення інформації про визнання Вас непридатним до військової служби з виключенням з військового обліку до реєстру "Оберіг". І поки нікуди не ходити і нічого не оновлювати. Подайте заяву та чекайте відповіді від ТЦК та СП. У заяві вкажіть свій статус "невійськовозобов'язаний"!!!

    Щодо спілкування з ТЦК та СП, то вище я описав Ваш статус, Ви невійськовозобов'язаний, Вам ніхто не має права вручити навіть повістку. Але у Реєстрі буде битися Ваш статус "військовозобов'язаного". Потрібно спробувати врегулювати цей момент. Подайте письмову заяву, далі - направте адвокатський запит, за потреби - подавайте позов до суду про зобов'язання вчинити певні дії - внести інформацію про Вашу непридатність з виключенням з військового обліку до системи "Оберіг".

    З повагою!


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Нове у блогах Юристи.UA

Офіційний блог Юрісти.UA 68 0 17 бер. 2025
Офіційний блог Юрісти.UA 251 0 28 лют. 2025