Задайте питання юристу

939 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Автомобільне право, 27 липня 2025, питання №140019

Гарантійне обслуговування авто

Доброго дня. Ситуація наступна.

В 22му придбав автомобіль. Faw x40, Дилер АІС. Після одного з ТО пройдееого у їхнього партнера почала блимати лампа тиску масла на холостому ході, тільки. Але проблимала недовго, і потім проблема вирішилась. При цьому всі показники рідин були у нормі. Жодних змін в роботі автомобіля не було. Декілька місяців назад проблема поновилась, на холостому ходу проблимує лампа. Від дилера я знахожусь 450км. враховуючи ситуацію особисту я не міг приїхати тому авто не есплуатував, просто стояло в гаражі. Зателефонував до них, сказали приїхати власним ходом оскільки тиск в нормі на ходу. Ну думаю добре. Але у мене впала підозра на погане масло і тд і що рухатись самостійно буде небезпечно для двигуна. Тому замінив самостійно на масло яке замінюють вони, все по допусках так і фільтр також оригінальний від FAW по артикулю який ставлять вони. Завіз авто і очікування..

Минуло вже більше 40 днів з початку звернення мого. Я ще не почув жодної нормальної причини поломки тільки якісь відмовки і тд. Коли залишав авто я не підписував жодних паперів, актів прийняття і тд. На минулому тижні сказали, що замінили масляний насос(на якій підставі я теж не знаю, бо дізнався я вже про це тільки після факту заміни по телефону), але ніби як не знають чи допомогло. На минулому тижні вже менеджер сказав, що ніби як це вже не гарантійний випадок і заміна не допомогла і тд, але це тільки попередньо скажуть пізніше чи це точно не гарантійний випадок. Я вбачаю в цьому дуже цікаву ситуацію і спробу маніпуляції а також ухилення від виконання гарантійних обов.язків. Оскільки заміна мною мастила не могла привести до подібного і проблема з.явилася раніше цього, відповідно обов.язки це з них не знімає. А якщо б і так, то як проводилось втручання в авто після його передачі їм?

Які варіанти розвитку подій, якщо вони таки відмовлять?

Відповіді юристів (1)

    Левченко Ксенія Сергіївна
    Левченко Ксенія Сергіївна 19 годин тому

    Юрист, м. Вінниця, 18 років досвіду

    Доброго дня. Вам спочатку потрібно хоча б зафіксувати факт звернення до дилера у письмовому вигляді. Розпишіть усю ситуацію з авто у зверненні та надішліть на електронну адресу дилера. Опишіть коли саме залишили автомобіль та яка саме виникла проблема. Вимагайте письмового пояснення щодо стану автомобіля гарантійного ремонту та його повернення.

    З повагою, Ксенія Левченко.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України