Задайте питання юристу

952 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Армія і мобілізація, 15 вересня 2025, питання №142027 350₴

Вступ в АСПІРАНТУРУ і статус В РОЗШУКУ

Доброго дня! Ситуація в наступному:
1. Оновив дані в Резерв+ до 16 липня 2024. Мав статус: обмежено придатний до цього. У резерв+ вказано: ДАНІ ОНОВЛЕНІ ВЧАСНО
2. Зявилась червона стрічка у резерв+:ТЦК та СП 28.11.2024 звернувся до нацполіції, щоб доставити Вас для складання протоколу. Причина: не прибули за повісткою ТЦК та СП
Питання:
1. Вступаю в аспіратнтуру зараз. ЧИ можуть мене не допустити до вступу через статус в розшуку? Жодної офіційної інформації на сайтах вузів немає - ти маєш просто подати військо-обліковий документ (але не вказано, що якщо розшук - то не допущено до вступу).
2.Після вступу: чи можуть мене НЕ ЗАРАХУВАТИ саме по причині статусу в розшуку? Умовю вступу є рейтинг і проходження всіх екзаменів + подання необхідних документів. Знову таки, в правилах вступу не сказано: ЯКЩО ПОРУШЕННЯ ВІЙСЬКОГО ОБЛІКУ - ЗАРАХУВАННЯ НЕМОЖЛИВО... Просяність ситуацію будь ласка.
3. Після вступу за рейтингом якщо я буду рекомендований до зарахування, чи можуть мене не внести в наказ через статус в розшуку. Дякую

Відповіді юристів (4)

    Дерій Владислав Олегович

    Доброго дня, Володимире!

    Ви маєте паперовий ВОД?

    На всі Ваші питання відповідь - НІ! Згідно законодавства розшук абсолютно ніяк не впливає на вступ до ВНЗ. Інша справа - керівники ВНЗ, які намагаються вислужитись перед ТЦК та неправомірно ставлять палки в колеса здобувачам освіти.

    Порушення правил військового обліку та розшук є підставою для притягнення Вас до адміністративної відповідальності, АЛЕ це ніяким чином не впливає на Ваше право щодо вступу на навчання.

    Проте, все в першу чергу залежить від керівництва ВНЗ. Тому, потрібно домовлятись з керівництвом, щоб воно пішло Вам на зустріч, а не говорило, що спочатку потрібно зняти розшук, а вже потім вони зарахують на навчання. А якщо Вас не зарахують, то можете оскаржувати їх відмову у прийнятті документів у судовому порядку.

    Згідно пункту 34 постанови КМУ 1487 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів

    ВНЗ повинні здійснювати перевірку у громадян України під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікового документа. Приймання на роботу (навчання), взяття на персональний військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів.

    Згідно розділу X Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2025 році

    1. Вступники, яким надійшло повідомлення в особистому електронному кабінеті вступника про отримання рекомендації до зарахування за заявою з пріоритетністю (які отримали інформацію з офіційного вебсайту закладу вищої освіти), у строк, визначений для виконання вимог до зарахування за заявою з пріоритетністю в розділі V цього Порядку, мають підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті з накладанням кваліфікованого електронного підпису або особисто в закладі освіти.

    Виконання вимог до зарахування передбачає подання вступником військово-облікового документа в паперовій або в електронній (у тому числі роздрукований) формах, або військово-обліковий документ, що визначає належність його власника до військового обов’язку, виданий до набрання чинності Законом України від 11 квітня 2024 року № 3633-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку» (у військовозобов’язаних та резервістів - військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов’язаного, у призовників - посвідчення про приписку до призовної дільниці), крім випадків, передбачених законодавством.

    Якщо в е-ВОД вказано, що ТЦК звернулись до поліції - то це НЕ ОЗНАЧАЄ, ЩО ВАШ Е-ВОД Є НЕДІЙСНИМ!!!

    ТОМУ ВСТУП МОЖЛИВИЙ, НАВІТЬ, У ТОМУ ВИПАДКУ КОЛИ В Е-ВОД Є РОЗШУК. ВОДНОЧАС НЕ ВСІ ВНЗ ЙДУТЬ НА ЗУСТРІЧ СВОЇМ АБІТУРІЄНТАМ ТОМУ У ВАС Є ТАКІ ВАРІАНТИ ДІЙ:

    1. ЗНАЙТИ ВНЗ, ЯКИЙ ПРИЙМЕ ВАШ Е-ВОД З ПОРУШЕННЯМИ

    2. ОТРИМАТИ ВІД ВНЗ ПИСЬМОВУ ВІДМОВУ У ПРИЙНЯТТІ ДОКУМЕНТІВ ТА ОСКАРЖУВАТИ ЇЇ У СУДОВОМУ ПОРЯДКУ

    3. ЗНІМАТИ РОЗШУК В ТЦК

    ЯКЩО ХОЧЕТЕ СПРОБУВАТИ ВИРІШИТИ ДАНЕ ПИТАННЯ ДИСТАНЦІЙНО , то відправте на адресу ТЦК, де перебуваєте на військовому обліку, рекомендований лист із проханням зняти розшук та закрити справу про притягнення до адмінвідповідальності згідно пунктів 1 та 7 статті 247 КУпАП

    На жаль, в реаліях сьогодення зняти розшук в дистанційному режимі досить проблематично, адже Ви можете отримати відмову у знятті з розшуку або Вам у відповідь пришлють нову повістку, тощо. Тому цей процес може затянугтися на тривалий час.

    Якщо персональні запити не дадуть результату (наприклад, отримаєте відмову у виправленні статусу або Вам/ взагалі не дадуть відповідь), то зняття розшуку та статусу про порушення є можливим в таких випадках:

    1. Після закриття справи про адміністративне правопорушення через сплин строків притягнення до адмінвідповідальності (якщо в розшуку більше 3 місяців) або за відсутністю складу правопорушення (якщо Ви не були належним чином оповіщений )

    2. Сплати грошового штрафу за порушення правил військового обліку через Резерв+, але скоріш за все Вам може досить швидко прийти розшук по іншій причині (наприклад, непроходження ВЛК).

    3. Внаслідок оскарження дій ТЦК у судовому порядку. Пістав може бути достатньо, зокрема:

    • Вас належним чином не оповістили про надходження повістки (повістка не рекомендованим листом або поштар не вкинув повідомлення про надходження повістки)
    • пройшли строки притягнення до адмінвідповідальності - 3 місяці після виявлення правопорушення (оголошення в розшук).

    ТОМУ ПІДСУМОВУЮЧИ ХОЧУ СКАЗАТИ:

    1. ЯКЩО У ВАС СФОРМУВАВСЯ Е-ВОД В РЕЗЕРВ+ І В НЬОМУ ВИ ПЕРЕБУВАЄТЕ НА ОБЛІКУ, АЛЕ ТАМ Є РОЗШУК, ТО ВІН ВСЕ РІВНО Є ДІСНИМ І ЙОГО ЗОБОВ'ЯЗАНІ ПРИЙНЯТИ ПРИ ВСТУПІ ДО ВНЗ. Згідно пункту 9 постанови КМУ 559 Військово-обліковий документ в електронній формі (у тому числі роздрукований) та військово-обліковий документ у паперовій формі мають однакову юридичну силу. А ЯКЩО ЙОГО ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ ПРИЙМАТИ - ПОТРІБНО ОСКАРЖУВАТИ ДІЇ ВНЗ У СУДОВОМУ ПОРЯДКУ.

    2. РОЗШУК НЕ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДМОВИ У ЗАРАХУВАННІ ДО ВНЗ

    3. ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ЗНЯТИ РОЗШУК, ТО ЦЕ ПИТАННЯ ПОТРІБНО ВИРІШУВАТИ В ТЦК. ЯКЩО ВОНИ НЕ БАЖАЮТЬ ЦЕ ЗРОБИТИ ПІСЛЯ ЛИСТУВАННЯ, ТО МОЖНА ЗМУСИТИ ЇХ ЧЕРЕЗ СУД.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Карпенко Андрій Володимирович

    Вітаю!

    ПОКИ ВАС НЕ ЗАРАХУЮТЬ В АСПІРАНТУРУ ВИ НЕ БУДЕТЕ МАТИ ПРАВО НА ВІДСТРОЧКУ ВІД МОБІЛІЗАЦІЇ.

    Юридичною підставою для звернення до поліції для розшуку порушника є вчинення військовозобовʼязаним правопорушення, яке передбачено ст.210 або 210-1 КУпАП, тобто порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку або законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію.

    Правила військового обліку затвердженні постановою КМУ №1487, за порушення будь-якого з цих правил ТЦК та СП має право на звернення до поліції з метою розшуку порушника.

    Найпоширенішими причинами розшуку є:

    1. Неперебування на військовому обліку за адресою реєстрації місця проживання.
    2. Неперебування на військовому обліку на підприємстві або місці навчання.
    3. Ігнорування виклику за повісткою, яка вручена особисто, поштою, на підприємстві або місці навчання.
    4. Ігнорування направлення на проходження військово-лікарської комісії.
    5. Неуточнення військово-облікових даних.
    6. Ухилення від військового обліку.
    7. Ухилення від призову на військову службу.
    8. Ухилення від взяття на облік військовозобовʼязаних осіб.

    ТЦКПС скеровує лист в поліцію про те, що особа не з’явилася по повістці в ТЦК. На підставі цього поліція вносить в базу даних АРМОР інформацію, що така особа перебуває в розшуку.

    Дійсно, ТЦК може просити поліцію затримати особу, яка не зʼявилася за повісткою. Це передбачає п. 56 Порядку організації та ведення військового обліку, затвердженого постановою Кабміну №1487.

    В ньому вказано, що національна поліція за зверненням ТЦК здійснює адміністративне затримання та доставлення осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210, 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

    Стаття 210-1 КУпАП передбачає відповідальність за порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію. Одним з таких порушень є неявка за повісткою в ТЦК під час мобілізації.

    Поліція своєю чергою не зобовʼязана перевіряти, чи дійсно людина отримала повістку. Вони просто вносять дані такої людини в базу АРМОР.

    АРМОР – розшифровується, як Автоматизоване Робоче Місце Оперативного Робітника. Це інтегрована інформаційно-пошукова система Міністерства внутрішніх справ України, прийнята за базову у всіх обласних МВСУ з 2002 року. Автоматизовані робочі місця встановлені у міських районних відділах, Функції системи: пошукові, облікові, довідкові, прогнозуючі.

    Це внутрішня база поліції,в якій містяться дані про людей які в них адміністративні відповідальності або кримінальні. І, в принципі, вони бачать по людині, по її документах, до чого вона притягувалася, різні адміністративні правопорушення, кримінальні, а також розшук. Плюс зараз в базі АРМОР є відміточка, що людина ухилянт.

    Необхідно щоб оператор в ТЦКСП вніс інформацію в базу "Оберіг", це в автоматичному режимі передається в АРМОР і у людини має зникнути статус "У розшуку".

    ---

    Зняття з розшуку відбувається після призначення штрафу за порушення правил військового обліку, тобто після винесення постанови про притягнення до адміністративної відповідальності. Винесення такої постанови відбувається за особистої присутності та участі у справі військовозобовʼязаного. Дистанційно зняти розшук без адміністративної відповідальності не можливо.

    Особи, які оголошені у розшук, але стосовно яких немає постанов про їх притягнення за статтями 210 чи 210-1 КУпАП можуть оскаржити розшук у суді.

    Вже існує позитивна судова практика з приводу виключення таких громадян з розшуку ТЦК. Якщо суди встановлять, що особа включена у розшук без притягнення за статтею 210 чи 210-1 КУпАП, то виносять рішення про виключення цих осіб з розшуку.

    Але треба пам’ятати, що на практиці це не буде 100% вирішенням питання.

    Також існує доволі реалістична ймовірність, що за час судового розгляду справи ТЦК може винести постанову за статтею 210 чи 210-1 КУпАП і повторно оголосити у розшук вже на законних підставах, а рішення суду, навіть і позитивне для вас, можна буде покласти у шухлядку.

    ДІЙСНІСТЬ ВОД НЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД СТАТУСУ В РОЗШУКУ.

    РОЗШУК НЕ ДАСТЬ МОЖЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДУ ВАС ЗАРАХУВАТИ, НЕ ПРОПУСТИТЬ МОБВІДДІЛ УНІВЕРСИТЕТУ.

    ЕЛЕКТРОННИЙ ВІЙСЬКОВО-ОБЛІКОВИЙ ДОКУМЕНТ(ВОД) МАЄ ТАКУ САМУ ЮРИДИЧНУ СИЛУ ЯК І ПАПЕРОВИЙ ВОД.

    САМЕ ГОЛОВНЕ, ЩОБ ЕЛЕКТРОННИЙ ВОД БУВ ДІЙСНИЙ - ПЕРЕВІРТЕ ЦЕ.

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    постановою Кабінету Міністрів Українивід 16 травня 2024 р. N 559

    ПОРЯДОК

    оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов'язаних та резервістів

    https://ips.ligazakon.net/document/view/KP240559?a...

    7. Військово-обліковий документ в електронній формі формується на безоплатній основі за бажанням особи після проходження нею електронної ідентифікації та автентифікації.

    Формування та відображення військово-облікового документа в електронній формі здійснюється автоматично за умови підключення електронного пристрою до Інтернету та наявності у Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов'язаних та резервістів відомостей, визначених у пункті 8 цього Порядку.

    У військово-обліковому документі в електронній формі відображається унікальний електронний ідентифікатор у вигляді двовимірного штрихкоду (далі - QR-код військово-облікового документа).

    Строк дії військово-облікового документа в електронній формі становить не більше одного року з дати його формування та не може перевищувати строк дії відстрочки від направлення для проходження базової військової служби для призовників або відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період (бронювання) для військовозобов'язаних та резервістів.

    У разі коли відомості, зазначені у підпунктах 1 - 5, 8, 11 - 13 пункту 8 цього Порядку, на момент зчитування не відповідають відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов'язаних та резервістів, військово-обліковий документ в електронній формі вважається недійсним.

    8. Військово-обліковий документ в електронній формі містить такі відомості з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів (за наявності):

    1) прізвище;

    2) власне ім'я (усі власні імена);

    3) по батькові (за наявності);

    4) дата народження;

    5) реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

    6) окремий номер запису в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов'язаних та резервістів;

    7) відомості про результати медичних оглядів, що проводилися з метою визначення придатності до виконання військового обов'язку;

    7-1) відомості про встановлення, зміну групи інвалідності (зокрема групу інвалідності, причину та строк, на який встановлено інвалідність);

    8) відомості про наявність відстрочки від направлення для проходження базової військової служби для призовників або відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації на особливий період (бронювання) для військовозобов'язаних та резервістів;

    9) військове звання (для військовозобов'язаних та резервістів);

    10) військово-облікова спеціальність для військовозобов'язаних та резервістів;

    11) відомості про виконання військового обов'язку (категорія обліку);

    12) відомості про перебування на військовому обліку (найменування територіального центру комплектування та соціальної підтримки, у якому громадянин перебуває або знятий (виключений) з військового обліку, та підстава зняття (виключення) з військового обліку);

    13) відомості щодо звернення або надсилання до Національної поліції повідомлення про вчинення адміністративного або кримінального правопорушення;

    14) адреса місця проживання;

    15) номери засобів зв'язку;

    16) адреси електронної пошти (за наявності);

    17) дата і час оновлення облікових даних призовником, військовозобов'язаним та резервістом;

    18) дата і час формування військово-облікового документа в електронній формі.

    9. Військово-обліковий документ в електронній формі (у тому числі роздрукований) та військово-обліковий документ у паперовій формі мають однакову юридичну силу.

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Володимире!

    1. Вступаю в аспіратнтуру зараз. ЧИ можуть мене не допустити до вступу через статус в розшуку? Жодної офіційної інформації на сайтах вузів немає - ти маєш просто подати військо-обліковий документ (але не вказано, що якщо розшук - то не допущено до вступу).

    На жаль так, оскільки станом на зараз є відповідна вказівка. Більшість закладів освіти відмовляють у зарахуванні, якщо у Реєстрі наявний запис про розшук ТЦК. На офіційний сайтах Ви такої інформації не знайдете, оскільки відповідні дії закладів освіти є незаконними.

    Все, що вимагається від ВНЗ при Вашому зарахуванні - це перевірити наявність військово-облікового документу та факт Вашого перебування на обліку в ТЦК. Питання щодо порушення Вами правил військового обліку або ж мобілізаційного законодавства не робить Ваш паперовий або електронний ВОД недійсним. Окрім того згадані правопорушення не можуть обмежувати Ваше право на здобуття освіти.

    Відповідно до Постанови КМУ №1487 "Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів":

    "34. З метою ведення персонального військового обліку державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації здійснюють:

    перевірку у громадян України під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікового документа. Приймання на роботу (навчання), взяття на персональний військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів. В умовах правового режиму воєнного стану зарахування на навчання до закладів освіти громадян, які підлягають військовому обліку та перебувають на тимчасово окупованій території або вибули з тимчасово окупованої території та територій активних бойових дій за кордон, здійснюється з відстроченням взяття їх на військовий облік і оформлення військово-облікових документів у семиденний строк з дати припинення чи скасування правового режиму воєнного стану".

    Ви намагались з'ясувати дане питання із приймальною комісією ВНЗ?

    Є заклади освіти, які приймають та зараховують на навчання із розшуком. Проте, є і такі, котрі відмовляють і зробити з цим нічого не можливо, на жаль, окрім як отримати письмову відмову у зарахуванні та оскаржувати її до суду. Доволі довготривалий процес, на який в Вас не має часу, бо потрібно якомога швидше отримати відстрочку.

    Скільки Вам років? Ви зазначаєте, що маєте статус обмежено-придатний, тож, чи проходили Ви ВЛК до 5 червня 2025 року?

    Щодо оскарження розшуку дистанційно для того, аби вже точно не мати проблем із ВНЗ, то алгоритм та варіанти наступні:

    Варіант перший - визнати правопорушення та сплатити штраф у сумі 8,5 К.

    Проте, оплата штрафу через Резерв+ не завжди спрацьовує з таких причин:

    1. Незважаючи на те, що визнання правопорушення та сплата штрафу означає неможливість складання протоколу, а саме із цією метою військовозобов'язаного й повинні доставити в ТЦК, розшук все одно залишається.

    2. У більшості чоловіків після сплати штрафу за неявку по повістці дійсно зникає запис про порушення правил ВО, проте, майже одразу з'являється запис вже про інше правопорушення.

    3. Вдеяких випадках просто не надходить постанова про притягнення до адміністративної відповідальності, в якій зазначені реквізити для сплати штрафу.

    Варіант другий не передбачає сплату штрафу на відміну від першого.

    Цілком очевидно, що посадовими особами РТЦК та СП не складались ані протокол, ані постанова про адміністративне правопорушення на підставі яких передбачено внесення відомостей про притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статтями 210, 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення до Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів (пункт 20-1 статті 7 Закону України «Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів»).

    Як також, відповідно до статті 38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210 - 1 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.

    Отже, згідно статті 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв’язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

    Оскільки провадження по справі не може бути розпочате, то відсутня й підстава щодо доставлення Вас до РТЦК та СП для складання протоколу про адміністративне правопорушення у відповідності із статтею 259 КУпАП.

    Тож, у цьому варіанті необхідно подати заяву до ТЦК із проханням видалити дані з Реєстру щодо порушення Вами правил ВО та відкликання звернення з НПУ.

    Якщо ТЦК відмовить, звернутися до адміністративного суду із позовною заявою та зобов’язати ТЦК видалити дані про порушення правил ВО з Реєстру. Станом на зараз вже є позитивна судова практика. Щодо строків розгляду справи у суді, то, на жаль, це мінімум два-три місяці у суді першої інстанції.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю Вас.

    Питання:1. Вступаю в аспіратнтуру зараз. ЧИ можуть мене не допустити до вступу через статус в розшуку? Жодної офіційної інформації на сайтах вузів немає - ти маєш просто подати військо-обліковий документ (але не вказано, що якщо розшук - то не допущено до вступу).2.Після вступу: чи можуть мене НЕ ЗАРАХУВАТИ саме по причині статусу в розшуку? Умовю вступу є рейтинг і проходження всіх екзаменів + подання необхідних документів. Знову таки, в правилах вступу не сказано: ЯКЩО ПОРУШЕННЯ ВІЙСЬКОГО ОБЛІКУ - ЗАРАХУВАННЯ НЕМОЖЛИВО... Просяність ситуацію будь ласка.3. Після вступу за рейтингом якщо я буду рекомендований до зарахування, чи можуть мене не внести в наказ через статус в розшуку. Дякую

    На жаль, але дійсно такі проблеми зі вступом можуть бути, адже такою є позиція зараз багатьох, якщо не всіх, вступних комісій. Вони просто не зараховують із порушеннями правил військового обліку. На жаль, але це навіть з урахуванням позиції МОН. МОН кожного року публікує роз'яснення щодо вступу. Так от, цьогоріч потрібно посилатися на роз'яснення МОН від 17.07.2025 № 1/14943-25 щодо вступної кампанії 2025 року.

    МОН прямо зазначають, що при зарахуванні на навчання вступники мають подавати військово-обліковий документ. При цьому, це може бути електронний або паперовий ВОД. Головне - наявність ВОД та факт перебування на військовому обліку. Якщо подаєте електронний ВОД, приймальні комісії мають право перевіряти його дійсність та відповідність відомостей, що містяться в ньому, відомостям з "Оберіг". У випадку невідповідностей - такий документ вважатиметься недійсним. Роз'яснення не передбачають неможливість зарахування осіб, які мають порушення правил обліку (розшук). Зверніть на це увагу.

    Але, на жаль, попри це, мабуть штучними інструкція вступні комісії отримали заборону щодо зарахування на навчання осіб, які мають порушення.

    Але і з цим можна і треба працювати. Загалом почати потрібно із відповідей на наступні питання:

    1. Яка причина розшуку? Якщо Вам відома відповідна інформація.

    2. У якому ТЦК та СП Ви перебуваєте на військовому обліку?

    Загалом питання зняття з розшуку наразі є одним із пріоритетних у нашій діяльності, і є чимало успішної практики. Але пам'ятати потрібно про те, що всі ТЦК доволі різні у своїй діяльності. Позбутися відмітки можливо, але все залежить від ТЦК.

    Варто залучити адвоката, аби це все рухалося швидше, інакше ТЦК може затягувати відповіді на питання або взагалі їх не надавати.

    У будь-якому випадку, якщо Ви хочете ініціювати процедуру зняття "розшуку", для початку варто звернутися до ТЦК з адвокатським запитом щодо отримання інформації про причини порушення Вами правил військового обліку.

    Далі - можливо подавати заяву про визнання факту вчинення Вами адміністративного правопорушення та сплачувати штраф. Після сплати штрафу та надіслання відповідної квитанції до ТЦК, в цілому, останній має зняти порушення правил військового обліку.

    В цілому, успішні кейси по даним питанням є, але повторюся, все залежить від Вашої ситуації.

    Якщо ніяк не домовитися із закладом освіти щодо вступу (до речі, спробуйте все ж таки нагадати про відповідні роз'яснення МОН), тоді треба зніматися з розшуку, іншого варіанту тут немає.

    З повагою! Щасти Вам!


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Нове у блогах Юристи.UA

Офіційний блог Юрісти.UA 264 0 10 серп. 2025
Офіційний блог Юрісти.UA 283 0 10 серп. 2025
Поради юристів 557 0 10 серп. 2025