Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
955 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня!
Працював у школі вчителем мою школу закрили і я перейшов у іншу школу працювати!
Я неподавав останній раз на відстрочку що закінчилася 5 листопада!
І мені непідтянуло у резерв+ відстрочку!
Мені потрібно ідти тепер до ЦНАПУ?
Чі що робити!
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (4)
Адвокат, м. Чернігів, 7 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю Вас!
Доброго дня!Працював у школі вчителем мою школу закрили і я перейшов у іншу школу працювати!Я неподавав останній раз на відстрочку що закінчилася 5 листопада!І мені непідтянуло у резерв+ відстрочку!Мені потрібно ідти тепер до ЦНАПУ?Чі що робити!
Рекомендував би Вам спробувати звернутися до керівництва закладу освіти, де Ви зараз працюєте. Загалом продовження відстрочки вчителю може бути здійснено і керівником закладу освіти через систему АІКОМ 2. Але через дану систему лише можливо продовжити відстрочку, а не оформити вперше. Ви начебто вже мали відстрочку, але по роботі в іншому закладі, а тому питанння дискусійне. Тим паче, рекомендую спочатку звернутися до директора.
Якщо через ЗЗСО Ви не зможете оформити відстрочку, тоді потрібно буде йти до ЦНАПу.
Перелік документів, які додаються до заяви про оформлення відстрочки, чітко регламентований на законодавчому рівні. Зокрема, маю на увазі Перелік документів, що подаються військовозобов’язаним для отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації відповідно до підстав, зазначених у статті 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, який йде додатком 5 до постанови Кабінету Міністрів України від 16.05.2024 № 560 "Про затвердження Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації, на особливий період". По Вашій підставі даний Перелік передбачає обов'язковість подання наступних документів:
для педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти, закладів загальної середньої освіти - довідка закладу освіти про займану посаду за основним місцем роботи та розмір частки ставки під час оплати праці.
З повагою! Щасти Вам!
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Перш за все Вам потрібно звернутись до керівництва та отримати Довідку про займану посаду за основним місцем роботи та розмір частки ставки під час оплати праці
Потім берете дану Довідку, паспорт, РНОКПП, е-ВОД та йдете до ЦНАП і подаєте заяву про відстрочку (формується адміністратором ЦНАП) за пунктом 2 частини 3 статті 23 ЗУ "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію".
Після подачі документів ЦНАП повинен Вам видати опис вихідних документів - це є головним підтвердженням того, що Ви подали документи на відстрочку. Чекаєте 7-15 днів та отримуєте відстрочку. За цей час Вас не мають права направляти на ВЛК та вручати бойові повістки.
Якщо Ви ще не подали документи про відстрочку після працевлаштування до нової школи, то Вас можуть незаконно затримати, доставити до ТЦК та провести експрес ВЛК.
Щоб цього не сталося - подавайте документи про відстрочку до ЦНАП та отримайте від них опис вихідних документів з печаткою та підписом адміністратора ЦНАП.
На блокпостах Вам потрібно показувати е-ВОД з Резерв+ та ОПИС вих. документів з ЦНАП, це буде підтвердження того, що Ви зафіксували своє право на відстрочку. Вас не мають права направляти на ВЛК та мобілізувати під час розгляду заяви про відстрочку. В разі неправомірних дій - звертайтсь до поліції, ДБР та прокуратури.
Відповідно до пункту 63 постанови КМУ 560 Військовозобов’язані, які відповідно до пункту 58 цього Порядку звернулися із заявою про надання відстрочки, до прийняття рішення відповідною комісією НЕ НАПРАВЛЯЮТЬСЯ для проходження медичного огляду для визначення придатності до військової служби, крім тих, що були раніше визнані обмежено придатними або тимчасово непридатними до військової служби за станом здоров’я на строк від шести до 12 місяців відповідно до висновку військово-лікарської комісії, у разі закінчення строку дії довідки (постанови) військово-лікарської комісії, за винятком тих, які визнані в установленому порядку особами з інвалідністю.
Відповідно до пункту 63 постанови КМУ 560 До ухвалення комісією рішення військовозобов’язаний не підлягає призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період.
З повагою, юрист Дерій В.О.!
Успіхів Вам!
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Михайле!
Аби отримати відстрочку через Резерв+, необхідно мати наступні дані в Єдиній державній електронній базі з питань освіти:
Отже, Ви не зможете оформити відстрочку через застосунок Резерв+, оскільки викладаєте у закладі загальної середньої освіти.
Скорше за все відстрочка автоматично не продовжилася у зв'язку з тим, що Ви змінили місце роботи. Тож, Вам необхідно подати заяву про надання відстрочки через ЦНАП. Ви вже отримали від роботодавця довідку про займану посаду за основним місцем роботи та розмір частки ставки під час оплати праці?
Водночас, раджу не зволікати із поданням заяви на відстрочку аби не наражати себе на ризик мобілізації.
1. Цей Порядок визначає механізм надання громадянам України електронної публічної послуги щодо отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період (далі — послуга) шляхом подання заяв в електронній формі через центри надання адміністративних послуг (далі — центри) із використанням засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі — Портал Дія) та отримання результатів розгляду таких заяв в установленому законодавством порядку.
5. Для отримання послуги суб’єкт звернення подає через адміністратора центру заяву в електронній формі (у разі технічної реалізації такої можливості засобами Порталу Дія) на ім’я голови комісії районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки або його відділу за місцем перебування суб’єкта звернення на військовому обліку (далі — суб’єкт надання послуги), у якій зазначаються відомості, передбачені Порядком призову.
До заяви додаються електронні копії паперових документів (скановані копії), що підтверджують право на відстрочку, зазначені у переліку згідно з додатком 5 до Порядку призову.
6. Заява подається суб’єктом звернення через центр особисто. Подання заяви представником суб’єкта звернення не допускається.
7. Заява може бути подана через адміністратора центру після проходження ним електронної ідентифікації та автентифікації на Порталі Дія з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронного підпису або інших засобів електронної ідентифікації, які дають змогу однозначно встановити його особу, а також після здійснення ідентифікації суб’єкта звернення на підставі документа, що посвідчує його особу, та документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків (картки платника податків) (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відмітку або інформацію в паспорті громадянина України).
8. Подальше формування заяви припиняється після ідентифікації суб’єкта звернення, якщо засобами Порталу Дія автоматично отримано відомості про те, що суб’єкт звернення уже має подану засобами Порталу Дія заяву про отримання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, щодо якої не прийняте остаточне рішення в порядку, передбаченому Порядком призову.
У випадку, передбаченому цим пунктом, засобами Порталу Дія формується інформаційне повідомлення у форматі, придатному для його завантаження та друку, із зазначенням підстав для припинення подальшого формування заяви та рекомендаціями щодо подальших дій суб’єкта звернення. Таке інформаційне повідомлення відображається в особистому кабінеті адміністратора центру на Порталі Дія, роздруковується ним без використання спеціальних бланків та/або додаткового засвідчення підписом чи скріплення гербовою печаткою та видається суб’єкту звернення (на вимогу).
9. За відсутності підстави для припинення подальшого формування заяви, передбаченої пунктом 8 цього Порядку, заява в електронній формі формується адміністратором центру на підставі відомостей та документів, наданих суб’єктом звернення, засобами Порталу Дія автоматично у формі, придатній для сприйняття її змісту, роздруковується та надається суб’єкту звернення для перевірки та підписання, після чого на неї накладається кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, адміністратора центру.
Сформована та підписана адміністратором центру заява блокується для редагування з накладенням на неї кваліфікованої електронної печатки технічного адміністратора Порталу Дія. Відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві та доданих до неї документах, несуть суб’єкти звернень.
10. Формування заяви в електронній формі засобами Порталу Дія припиняється у разі, коли зазначені в заяві відомості надані не в повному обсязі та/або не пройшли арифметичний та/або формато-логічний контроль.
11. Відомості про суб’єкта звернення (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України), що містяться в заяві, невідкладно надсилаються засобами Порталу Дія з використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” до Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів (далі — Реєстр) для отримання/підтвердження відомостей, передбачених абзацом другим цього пункту.
У порядку електронної інформаційної взаємодії з Реєстром автоматично отримуються/підтверджуються відомості про факт перебування/неперебування суб’єкта звернення на військовому обліку громадян України (внесення/невнесення відомостей про нього до Реєстру).
12. Подальший рух заяви припиняється, якщо у порядку електронної інформаційної взаємодії, передбаченої пунктом 11 цього Порядку, отримано/підтверджено відомості про те, що суб’єкт звернення не перебуває на військовому обліку громадян України (відомості про нього не внесено до Реєстру). У випадку, передбаченому цим пунктом, засобами Порталу Дія формується інформаційне повідомлення у форматі, придатному для його завантаження та друку, із зазначенням підстав для припинення подальшого руху заяви та рекомендаціями щодо подальших дій суб’єкта звернення. Таке інформаційне повідомлення відображається в особистому кабінеті адміністратора центру на Порталі Дія, роздруковується ним без використання спеціальних бланків та/або додаткового засвідчення підписом чи скріплення гербовою печаткою та видається суб’єкту звернення (на вимогу).
13. За відсутності підстави для припинення подальшого руху заяви, передбаченої пунктом 12 цього Порядку, заява та додані до неї документи автоматично засобами Порталу Дія з використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” надсилаються до захищеної системи електронного документообігу Міноборони для наступної передачі суб’єкту надання послуги.
У випадку, передбаченому цим пунктом, засобами Порталу Дія формується інформаційне повідомлення про успішне надсилання заяви суб’єкту надання послуги. Таке інформаційне повідомлення відображається в особистому кабінеті адміністратора центру, використовується для інформування суб’єкта звернення та не підлягає завантаженню, друку та/або видачі.
При цьому адміністратором центру надається суб’єкту звернення опис вхідного пакета документів.
14. Суб’єкт надання послуги опрацьовує заяву, після чого надсилає засобами Реєстру в порядку електронної інформаційної взаємодії до центру, через який була подана заява, повідомлення про результат такого опрацювання (позитивне рішення про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період або рішення про відмову у її наданні). Інформування суб’єкта звернення здійснюється у порядку та строки, передбачені пунктом 60 Порядку призову.
У разі позитивного рішення: (оновлений) військово-обліковий документ автоматично формується відповідно до Порядку оформлення (створення) та видачі військовооблікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 травня 2024 р. № 559 (Офіційний вісник України, 2024 р., № 49, ст. 2978), та надсилається до особистого кабінету адміністратора центру на Порталі Дія у порядку електронної інформаційної взаємодії між Реєстром та Порталом Дія;
адміністратор центру не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня надходження повідомлення про позитивний результат надання послуги та (оновленого) військово-облікового документа повідомляє про це суб’єкту звернення, роздруковує такий документ без використання спеціальних бланків та/або додаткового засвідчення підписом чи скріплення гербовою печаткою та видає його суб’єкту звернення.
У разі прийняття рішення про відмову у наданні відстрочки адміністратор центру роздруковує відповідне повідомлення про відмову у наданні відстрочки без використання спеціальних бланків та/або додаткового засвідчення підписом чи скріплення гербовою печаткою та видає його суб’єкту звернення (на вимогу).
Повідомлення про відмову за формою згідно з додатком 7 до Порядку призову з накладеною кваліфікованою електронною печаткою суб’єкта надання послуги також окремо підлягає надсиланню суб’єктом надання послуги технічним засобом електронної комунікації (електронною поштою) безпосередньо на адресу електронної пошти суб’єкта звернення, зазначену в заяві.
З повагою, адвокат Айвазян.
Адвокат, м. Київ, 26 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю!
ТАК, ВАМ НЕОБХІДНО ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЦНАП.
Зміни до постанови Кабінету Міністрів України №560 передбачають автоматичне продовження відстрочок, цифрову форму як основний спосіб оформлення, а також перенесення подання паперових документів до Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Ключові зміни1. Автоматичне продовженняВсі відстрочки, підстави для яких можна підтвердити в державних реєстрах або які не можуть змінитися з часом, будуть продовжуватись автоматично. Це робить процес прозорим, без потреби повторно збирати документи і подавати заяву.
Відстрочки автоматично продовжуються для таких категорій:
2. Оформлення онлайн у Резерв+
9 типів відстрочок вже можна оформити онлайн у застосунку Резерв+. Послуга доступна для таких категорій:
3. Оформлення офлайн у ЦНАП
Для тих, чий тип відстрочки ще не цифровізований, а також для тих, хто не користується смартфоном або має паперові документи й недостатньо даних у державних реєстрах, з 1 листопада можна подати заяву про відстрочку в будь-якому зручному Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП).
У такому разі адміністратор ЦНАП отримує та сканує документи й передає їх у електронній формі до відповідного ТЦК та СП для ухвалення рішення. Тобто ЦНАП є фронт-офісом приймання документів на послугу, а результат ухвалює ТЦК та СП.
4. Осучаснення паперових довідок
З 1 листопада 2025 року паперова довідка про відстрочку з мокрою печаткою не потрібна. Тепер основним підтвердженням відстрочки є електронний військово-обліковий документ у застосунку Резерв+.
Якщо немає можливості скористатися застосунком, можна роздрукувати паперову версію. Отримати файл для друку можна:
До кінця жовтня ТЦК та СП приймали заяви за старим порядком. З 1 листопада подати заяву про відстрочку можна тільки через Резерв+ або ЦНАП.
ОЗНАЙОМТИСЯ:
https://protocol.ua/ua/yak_oformiti_vidstrochku_ch...