Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
955 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня!Купили новий холодильник у серпні,через 2 місяці на ньому вибило помилку (f dh ,пише що це є істотним недоліком),звернулися до сервісного центу на усунення проблеми.Майстер не приїхав ,а по телефону назвав причину і сказав що замовить нову деталь.Далі всі дзвінки до нього здійснюю я,оскільки він не телефонує.Сьогодні я знов набрала його і він сказав що деталь чекати півтора місяці,а подавала я заявку на гарантійне обслуговування ще 17.10.Я попросила привезти мені інший холодильник на час ремонту, а цей забрати на що майстер сказав добре я напишу заявку і поклав слухавку.Всі записи розмови є.На гарячій лінії говорять ,що поломки це не їхня спеціалізація і все що вони можуть зробити це залишити скаргу на сервісний центр.Тобто я вже 3 тижні без холодильника оскільки мій новий вимкнений і ще скільки часу буду без нього,незнаю.Якщо я не телефоную майсту ,то він сам мені не звонить і не повідомляє деталі ремонту.Підскажіть що мені робити чи можу я звертатися до суду з вимогою повернути кошти або обмін на новий холодильник?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Юрист, м. Харків, 27 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю, Карине
Спочатку Вам треба звернутися до магазину з письмовою претензією, де описати проблему з Вашими вимогами. До претензії обов'язково додаєте копію чеку. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" претензія розглядається протягом 30 днів з моменту її отримання. Якщо нияких кроків не буде, маєте повне право звертатися до суду.
З повагою,
Андрій Брильов
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Вам потрібно було листуватись не з майстром, а надсилати письмову претензію до магазину. Якщо Ваше звернення ігнорують - тоді необхідно звертатись до суду.
Стаття 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" передбачає наступне
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
З Порядком гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів можете ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1251-2023-%D0%...
З повагою, юрист Дерій В.О.!