Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
966 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Підкажіть будь ласка, що робити якщо клієнт самовільно в призначенні платежу вказав лише своє ім'я, ФОП 3 група?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (5)
Юрист, м. Харків, 27 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю, Тимофію
Якщо Ви ФОП саме з 3 групою єдиного податку, у Вас не має жодних обмежень щодо статуса покупців (юрособи, платники єдиного податку, звичайні громадяни, тощо). Тому якщо в платіжному документі вказано лише ім'я клієнта, це ні на що не впливає.
З повагою,
Андрій Брильов
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Тимофію!
Не зовсім зрозуміло у чому саме проблема? У невірному призначенні платежу?
З повагою, адвокат Айвазян.
Так у ньому
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіПовернути клієнту оплату як помилково переказані кошти.
Якщо ФОП платник ЄП отримав на рахунок ФОП помилковий платіж (кошти) від Клієнта/Замовника/Покупця — фізичної особи, ФОП, юридичної особи, то, найкращим варіантом для ФОП буде повернути помилково надіслані кошти.
- Платник надсилає отримувачу коштів Лист про повернення помилково перерахованих коштів, вказуючи в листі точну суму коштів, яка зайшла на рахунок ФОП та інші реквізити для ідентифікації платника та платежу.
- ФОП, що отримав помилкові кошти та лист про їх повернення, вертає відповідну суму на рахунок отримувача з наступним призначенням платежу, а саме:
«Повернення помилково перерахованих коштів ___ (Ф.О., ФОП, ТОВ хто надіслав ФОПу кошти) від ФОП ПІП___(вказуються ваші дані), помилкова сума коштів ___гривень від ___ (дата), згідно з квитанцією___».Податкова, вважає, що якщо зарахування та повернення коштів, які помилково надійшли на розрахунковий рахунок ФОП платника єдиного податку, відбулося в одному звітному періоді (за умови наявності письмового пояснення (листа) суб’єкта господарювання про помилкове зарахування коштів), такі кошти не включаються до доходу ФОП платника єдиного податку.
Відтак, кошти, що отримані та повернуті згідно листа в межах одного кварталу для ФОП 3-ї групи та в межах одного року для ФОП 1-2 груп, не включаються в дохід такого ФОП.
У разі недотримання таких вимог, ФОП змушений включити ці кошти у свій дохід і сплатити з них 5% ЄП.
Якщо клієнт помилився і вказав в призначенні платежу помилковий текст, ФОП може не повертати кошти клієнту, а попросити його надіслати на ім'я ФОП Лист про уточнення призначення платежу, який стане підтвердженням законності цієї ситуації.В Листі про уточнення призначення платежу клієнт може описати про те, що він випадково написав невірне призначення, додатково потрібно вказати в Листі вірне призначення платежу. Даний Лист пишеться в довільній формі. Рекомендуємо цей лист мати з підписом клієнта (якщо електронний лист - краще щоб цей лист був підписаний КЕП клієнта).
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю Вас!
Відпвідь на питання - що робити ФОП, якщо невірно вказане призначення платежу можете знайти за посилання https://taxer.ua/uk/kb/fop-yakshcho-nevirne-pryzna...
Є ще варіант, укласти з клієнтом договір або накладну, який підтверджує законність оплати.
З повагою, юрист Дерій В.О.!