Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
965 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Звернулись до державного реєстратора з метою внесення квартири до ДРРП. Реєстратор сказав, що треба залишити йому на декілька днів оригінали документів на квартиру для виконання послуги. Ми попросили реєстратора надати нам розписку про отримання від нас оригіналів документів. Але реєстратор відмовився. Ми вимушені були відмовитись від послуги. Що каже закон про процедуру передачі документів в державних органах? Як захиститися від можливої втрати документів співробітниками держорганів?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Олеже!
При прийнятті оригіналів Ваших документів на квартиру реєстратор повинен був скласти їх опис та надати Вам його копію, або ж таких опис в двох примірниках Ви повинні були додати до своєї заяви реєстратору. Також Ви могли зробити нотаріально завірені копії документів, що виключило б необхідність їх залишення у реєстратора.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Вам повинні були видати документ про те, що від Ви передали певний перелік документів. Звернітьс до іншого реєстратора.
Державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації прав або нотаріуса.
Також державна реєстрація прав може проводитися за заявою, поданою в електронній формі, зокрема, в разі державної реєстрації прав, реєстрацію яких проведено до 01.01.2013 відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, через Дію.
Відповідно до положень статті 20 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що заява на проведення реєстраційних дій подається заявником у паперовій формі, а у випадках, передбачених законодавством, – в електронній формі разом з оригіналами документів, необхідних для проведення реєстраційних дій, чи їх копіями, засвідченими державними органами, органами місцевого самоврядування (якщо оригінали таких документів відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування) або засвідчені підписом заявника.
З повагою, юрист Дерій В.О.!