Задайте питання юристу

915 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Сімейне право, 30 серпня 2020, питання №27616 100₴

Может ли отец получить свидетельство о рождении ребёнка без подписи матери в заявке?

Отец и мать не живут вместе, но пока ещё в браке, собираются разводиться. Проживают в разных городах, отец не хочет отдавать ребёнка матери. Может ли отец получить свидетельство о рождении ребёнка без подписи матери в заявке, т. к. все документы на ребёнка остались у мамы?

Відповіді юристів (9)

    Камілова Марина  Сергіївна
    Камілова Марина Сергіївна 4 роки тому

    Юрист, м. Київ, 9 років досвіду

    Доброї ночі!

    Якщо він зазначений в актовому записі як батько дитини то він має право на повторну видачу свідоцтва !

    Відповідно до ст. 4 Розділу 4 Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні - повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану здійснюється за заявою особи, щодо якої складено запис, батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, представника закладу охорони здоров'я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина, органу опіки та піклування. Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається представникам зазначених установ за довіреністю установи та при пред'явленні документів, що посвідчують їх особу.

    Отже, достатньо звернутися до будь якого відділу ДРАЦС на території України з паспортом та повторно отримати свідоцтво!!

    Адвокат  Євген Олександрович
    15%
    Адвокат Євген Олександрович 4 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду

    Доброї ночі, Анна!

    Так, може отримати без підпису матері дитини у заявці.

    Повторна видача свідоцтва здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану на підставі актового запису цивільного стану, складеного як в електронному вигляді, так і на паперовому носії.

    Згідно з Правилами державної реєстрації актів цивільного стану в Україні затверджених наказом Міністерства юстиції України 18.10.2000 № 52/5 визначено, що повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюється районними, районними у містах, міськими (міст обласного значення), міськрайонними, міжрайонними відділами державної реєстрації актів цивільного стану головних територіальних управлінь юстиції та відділами державної реєстрації актів цивільного стану управлінь державної реєстрації головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, а також дипломатичними представництвами та консульськими установами України.

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0719-00#Text

    Повторна видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану у такому випадку здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника.

    Відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає повторно свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану після безпосередньої перевірки відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперового носія актового запису цивільного стану або на підставі підтвердження про це відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем складання актового запису цивільного стану.

    Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається повторно без підтвердження у разі зберігання актового запису цивільного стану на тимчасово окупованій території України.

    Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану здійснюється за заявою особи, щодо якої складено запис, батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, представника закладу охорони здоров'я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина, органу опіки та піклування. Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається представникам зазначених установ за довіреністю установи та при пред'явленні документів, що посвідчують їх особу.

    Свідоцтво про державну реєстрацію акта цивільного стану повторно видається за наявності паспорта (паспортного документа) заявника.

    Свідоцтва про народження дітей повторно видаються їх батькам і усиновителям незалежно від віку дитини.

    Свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану можуть повторно видаватись представнику особи, яка має право на повторне отримання свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану, у разі подання довіреності, посвідченої відповідно до Закону України «Про нотаріат», або документа, що посвідчує повноваження такого представника, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність». Під час пред’явлення адвокатом ордера до нього обов’язково додається копія договору про надання правової допомоги, засвідчена у встановленому законодавством порядку.

    Всього доброго!

    Успіхів Вам!

    Костромина Виктория
    Костромина Виктория 4 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 20 років досвіду

    Отец и мать не живут вместе, но пока ещё в браке, собираются разводиться. Проживают в разных городах, отец не хочет отдавать ребёнка матери. Может ли отец получить свидетельство о рождении ребёнка без подписи матери в заявке, т. к. все документы на ребёнка остались у мамы

    Да может в любом ЗАГСе

    Савченко Олександр
    15%
    Савченко Олександр 4 роки тому

    Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду

    Добрий день, Анно!

    Якщо він записаний у свідоцтві про народження батьком дитини, то може звернутися за повторною видачею свідоцтва до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

    У такому випадку він має право отримати свідоцтво без підпису матері дитини у заявці.

    Підпис обох батьків передбачений лише при подачі заяви про державну реєстрацію народження дитини у випадку, коли батьки мають різні прізвища. Тоді згода на присвоєння дитині прізвища засвідчується їхніми підписами.

    Оформити заявку на повторну видачу свідоцтва про народження дитини чоловік може за допомогою Он-лайн будинок юстиції за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/dokumenty/zayava/#

    ПРАВИЛА державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені Наказом Міністерстваюстиції України 18.10.2000 № 52/5 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0719-00#Text):

    IV. Видача документів про державну реєстрацію актів цивільного стану

    1. Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюється районними, районними у містах, міськими (міст обласного значення), міськрайонними, міжрайонними відділами державної реєстрації актів цивільного стану міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України та відділами державної реєстрації актів цивільного стану управлінь державної реєстрації міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України, а також дипломатичними представництвами та консульськими установами України.

    2. Якщо оригінал свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану вкрадено, загублено, пошкоджено чи знищено, повторна видача свідоцтва здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану на підставі актового запису цивільного стану, складеного як в електронному вигляді, так і на паперовому носії.

    Повторна видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану у такому випадку здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника.

    Відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає повторно свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану після безпосередньої перевірки відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперового носія актового запису цивільного стану або на підставі підтвердження про це відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем складання актового запису цивільного стану.

    Витребування та направлення відповідного підтвердження здійснюються в порядку та строки, встановлені пунктом 3.11 розділу ІІІ Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 24 липня 2008 року № 1269/5, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 25 липня 2008 року за № 691/15382 (далі – Інструкція з ведення Реєстру).

    Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається повторно без підтвердження у разі зберігання актового запису цивільного стану на тимчасово окупованій території України.

    Перевірка відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперового носія актового запису цивільного стану під час повторної видачі свідоцтва або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян не проводиться, якщо після 01 січня 2009 року актовий запис цивільного стану складено (поновлено) в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, до актового запису цивільного стану внесено зміни чи на підставі актового запису цивільного стану видано повторне свідоцтво, витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

    3. Повторна видача свідоцтва у разі внесення змін до актового запису цивільного стану здійснюється після внесення відповідних змін до паперового носія актового запису цивільного стану та до його відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян.

    Після поновлення актового запису цивільного стану, що зберігається на тимчасово окупованій території, та проставлення відповідної відмітки у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян видача документів про проведення державної реєстрації актів цивільного стану здійснюється виключно на підставі поновленого актового запису цивільного стану.

    4. Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану здійснюється за заявою особи, щодо якої складено запис, батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, представника закладу охорони здоров'я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина, органу опіки та піклування. Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається представникам зазначених установ за довіреністю установи та при пред'явленні документів, що посвідчують їх особу.

    Свідоцтво про державну реєстрацію акта цивільного стану повторно видається за наявності паспорта (паспортного документа) заявника.

    Свідоцтва про народження дітей повторно видаються їх батькам і усиновителям незалежно від віку дитини.

    Свідоцтво про смерть повторно видається другому з подружжя, а також дітям, у тому числі й усиновленим, та їх законним представникам, близьким родичам померлого (братам і сестрам, онукам, діду і бабі як з боку батька, так і з боку матері), особі, яка є спадкоємцем за законом або заповітом, представникові органу опіки та піклування у разі виконання ним повноважень з опіки та піклування стосовно осіб, які мають право на отримання такого свідоцтва.

    Особі, позбавленій батьківських прав, свідоцтва про народження дітей повторно не видаються.

    Після припинення шлюбу внаслідок його розірвання свідоцтва про шлюб повторно не видаються. У таких випадках на письмове прохання заявників відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про шлюб щодо підтвердження дошлюбного прізвища.

    Свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану можуть повторно видаватись представнику особи, яка має право на повторне отримання свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану, у разі подання довіреності, посвідченої відповідно до Закону України «Про нотаріат», або документа, що посвідчує повноваження такого представника, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність». Під час пред’явлення адвокатом ордера до нього обов’язково додається копія договору про надання правової допомоги, засвідчена у встановленому законодавством порядку.

    5. На свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану, що повторно видаються, робиться відмітка "Повторно".

    У паперовому носії актового запису цивільного стану, на підставі якого повторно видано свідоцтво, проставляються серія, номер та дата його видачі.

    6. Громадяни України та особи без громадянства, які проживають в Україні, витребовують документи на підтвердження фактів реєстрації актів цивільного стану, здійснених компетентними органами іноземної держави, через Міністерство закордонних справ України, якщо інший порядок не встановлено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

    7. Документи про державну реєстрацію актів цивільного стану іноземців, осіб без громадянства та громадян України, які проживають за кордоном, витребовуються через дипломатичні представництва та консульські установи України за кордоном, а також через Міністерство закордонних справ України за заявою або анкетою (установленого зразка), підписаною особою, яка витребовує документи.

    Якщо договорами про правову допомогу та правові відносини у цивільних і сімейних справах, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, установлений інший порядок витребування цих документів від компетентних органів іноземних держав, то діють правила, передбачені відповідним договором.

    8. Особам, щодо яких державна реєстрація актів цивільного стану проводилась у дипломатичних представництвах або консульських установах України, видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюється районними, районними у містах, міськими (міст обласного значення), міськрайонними, міжрайонними відділами державної реєстрації актів цивільного стану міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України, а також відділами державної реєстрації актів цивільного стану управлінь державної реєстрації міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України, якщо такі записи передано на зберігання Центральному відділу державної реєстрації актів цивільного стану та відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Київській області Управління державної реєстрації Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції України.

    9. У заяві (додатки 26-29) щодо повторної видачі відповідного свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану зазначаються: прізвище, власне ім'я, по батькові та адреса заявника; прізвище, власне ім'я, по батькові особи, щодо якої запитується свідоцтво; яке необхідне свідоцтво; коли і яким органом державної реєстрації актів цивільного стану складено актовий запис цивільного стану; мета запиту цього свідоцтва та проставляється особистий підпис заявника.

    Якщо витребовується свідоцтво про народження, то додатково зазначаються прізвище, власне ім'я, по батькові батьків.

    При витребовуванні свідоцтва про шлюб або розірвання шлюбу зазначаються прізвища, власні імена, по батькові обох з подружжя.

    На заяві (додаток 29) щодо повторної видачі свідоцтва про смерть відділ державної реєстрації актів цивільного стану зазначає дані документів, які підтверджують родинні стосунки заявника з померлим або право на спадкування.

    10. Особам, які звернулися до відділу державної реєстрації актів цивільного стану особисто, свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану повторно видаються того самого дня при пред'явленні ними паспорта або паспортного документа.

    За заявою щодо повторної видачі відповідного свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану, яка надійшла поштою, свідоцтво надсилається в семиденний строк до відділу державної реєстрації актів цивільного стану України за місцем проживання заявника, про що доводиться до його відома.

    На заяві зазначаються назва відділу державної реєстрації актів цивільного стану, до якого надіслано свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану, дата надіслання, а також номер і серія свідоцтва.

    Свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану пересилаються тільки рекомендованими листами.

    11. При повторній видачі свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану на підставі метричних книг дата повинна зазначатися за новим стилем (до числа, указаного в метричній книзі щодо події, яка відбулася у XIX столітті до 1 січня 1901 року, слід додати 12 днів, а до числа, зазначеного в метричній книзі щодо події, яка відбулася після 1 січня 1901 року, - 13 днів).

    Назва місцевості в повторно виданих свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану зазначається відповідно до існуючого адміністративно-територіального устрою на день видачі свідоцтва, а у виняткових випадках, якщо це не є можливим, - за старим адміністративно-територіальним устроєм згідно з даними актового запису цивільного стану, на підставі якого видається документ.

    12. Якщо окремі графи в актових записах цивільного стану не заповнені або відсутні, то вони в повторно виданих свідоцтвах про державну реєстрацію актів цивільного стану прокреслюються.

    Якщо в актовому записі про народження відсутні графи «По батькові» та «Місце народження», що стосуються даних про дитину, або відсутні відомості у цих графах, то одночасно з повторною видачею свідоцтва про народження відомості щодо по батькові та місця народження дитини доповнюються з дотриманням вимог Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 14 січня 2011 року № 96/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14 січня 2011 року за № 55/18793 (далі - Правила внесення змін), у разі особистого звернення заявника до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем зберігання актового запису. Якщо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану звернувся представник особи, яка має правові підстави для отримання свідоцтва про народження, відомості доповнюються у разі документального підтвердження його повноважень на вчинення цих дій.

    Якщо заява щодо повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану надійшла до відділу державної реєстрації актів цивільного стану поштою, графи свідоцтва про народження «По батькові» та «Місце народження» прокреслюються. У повідомленні про направлення свідоцтва про народження до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника одночасно роз’яснюються причини незаповнення окремих граф свідоцтва про народження та порядок доповнення відсутніх відомостей відповідно до Правил внесення змін.

    13. На підставі заяви щодо повторної видачі свідоцтва або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян проводиться перевірка наявності актового запису цивільного стану за даними Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

    Крім випадків, передбачених пунктом 2 цього розділу, на підставі заяви щодо повторної видачі свідоцтва або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян проводиться перевірка наявності актового запису цивільного стану за даними книг державної реєстрації актів цивільного стану і метричних книг, які зберігаються в архіві відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

    Якщо актового запису цивільного стану в книгах державної реєстрації актів цивільного стану чи в метричних книгах відповідно до дати реєстрації (запису) акту цивільного стану, зазначеної в заяві щодо повторної видачі відповідного свідоцтва або витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, не виявлено, відділом державної реєстрації актів цивільного стану проводиться перевірка першого та другого примірників актового запису цивільного стану за сім років: за рік, указаний у заяві, а також за три попередні і три наступні роки та за поновленими актовими записами цивільного стану.

    Видача витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян здійснюється у порядку, передбаченому Інструкцією з ведення Реєстру.

    У разі відсутності актового запису цивільного стану відділом державної реєстрації актів цивільного стану заявникові видається витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про відсутність актового запису цивільного стану.

    Якщо заявником порушується питання поновлення втраченого актового запису цивільного стану, відділ державної реєстрації актів цивільного стану безпосередньо долучає витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про відсутність актового запису цивільного стану до відповідних матеріалів з поновлення актового запису.

    У тих випадках, коли актовий запис цивільного стану або метричний запис передано на зберігання до відповідного державного архіву області, міст Києва і Севастополя, відділ державної реєстрації актів цивільного стану витребовує з архіву архівну копію цього запису, на підставі якої повторно видає свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану. Запит щодо витребування архівної копії та запрошення заявника для отримання свідоцтва або видача документа у разі надходження заяви поштою здійснюються не пізніше наступного робочого дня з дня отримання заяви щодо повторної видачі цього документа та відповідно надходження архівної копії.

    14. З метою обліку виданих відділом витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у кожному відділі ведеться відповідний журнал обліку, у якому зазначаються порядковий номер, дата надходження заяви, прізвище, власне ім'я, по батькові заявника, про видачу якого витягу порушено питання, відомості про актовий запис цивільного стану, який є підставою для видачі витягу, а також номер витягу в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, дата видачі витягу та підпис заявника або вихідний номер та дата надсилання витягу до державних органів, органів місцевого самоврядування або до компетентних органів іноземних держав (для вручення заявникові).

    15. Запити, які надходять від державних органів, органів місцевого самоврядування (їх посадових осіб), виконуються на загальних підставах з дотриманням вимог чинного законодавства.

    У разі особистого подання заяви посадовою особою державного органу, органу місцевого самоврядування така особа пред’являє службове посвідчення та документ про підставу отримання витягу (із зазначенням відповідних норм закону та реквізитів справи (провадження)).

    16. Запити Міністерства закордонних справ України, пов'язані з діяльністю органів державної реєстрації актів цивільного стану, направляються Міністерству юстиції України і спрямовуються для виконання міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України.

    17. Запити іноземних установ щодо надіслання документів, пов'язаних з державною реєстрацією актів цивільного стану, виконуються в порядку, передбаченому міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

    18. Запити, які надходять від адвокатів або адвокатських об'єднань, виконуються на загальних підставах з дотриманням вимог чинного законодавства.

    Запити, які надходять від банків або інших фінансових установ, що мають ліцензію на надання коштів у позику, в тому числі і на умовах фінансового кредиту, відповідно до Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», або бюро кредитних історій, виконуються на загальних підставах з дотриманням вимог чинного законодавства.

    19. Копії актових записів цивільного стану видаються на підставі ухвали (письмового запиту) суду (судді) у зв'язку зі справами, що перебувають у його провадженні, а також на письмові запити Міністерства юстиції України, відділу державної реєстрації актів цивільного стану України, дипломатичного представництва та консульської установи України, нотаріуса, органу досудового розслідування, інших державних органів, якщо запит зроблено у зв'язку зі здійсненням ними повноважень, визначених актами законодавства, із зазначенням мети їх витребування.

    20. На запит будь-якої фізичної або юридичної особи відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає ксерокопію або фотокопію записів метричних книг, які були складені понад 75 років тому, але включені до об’єднаних книг, загальний строк зберігання яких у відділі ще не минув, якщо це не загрожує стану документів.

    Якщо на одному аркуші метричної книги знаходиться декілька записів, під час копіювання запитуваного метричного запису інші записи повинні бути закриті.

    Засвідчення ксерокопії (фотокопії) метричного запису здійснюється з дотриманням вимог діловодства, пошукові дані (номер фонду, опису, справи) вміщуються на звороті кожного аркуша, засвідчувальний напис і печатка відділу державної реєстрації актів цивільного стану розміщуються на звороті останнього аркуша документа.

    У тексті засвідчувального напису робиться застереження, що цей документ не може бути розмножений (повністю чи у витягах), в інший спосіб тиражований або включений до інформаційних мереж, баз даних.

    Всього доброго!

    Успіхів Вам!

    Ковальчук Владимир

    Может ли отец получить свидетельство о рождении ребёнка без подписи матери в заявке, т. к. все документы на ребёнка остались у мамы? Если вы записаны как отец ребенка в свидетельстве о рождении то он может получить дубликат .

    Гончаренко Константин
    20%
    Гончаренко Константин 4 роки тому

    Юрист, м. Суми, 6 років досвіду

    Доброго дня!

    По Вашому питанню повідомляю наступне:

    Процедура повторної видачі свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану досить врегульована наказом Міністерства юстиції України, який називається "Правила державної реєстрації актів цивільного стану".

    Згідно з цим порядком за повторною видачею свідоцтва про народження дитини можуть звернеться:

    • повнолітній громадянин;
    • батьки;
    • опікуни, піклувальники;
    • представники установи охорони здоров'я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина;
    • представник по довіреності.

    Особам, які позбавлені батьківських прав дублікат свідоцтва про народження не видається.

    Які документи вам знадобляться для відновлення свідоцтва про народження

    Вам знадобиться наступний перелік документів на відновлення втраченого свідоцтва про народження:

    1. Безпосередньо заява, шаблон якої зможете знайти нижче. Заявником можуть бути як батьки, так і безпосередньо людина, якій необхідно відновити документ.
    2. Паспорти батьків, де є відмітка про дітей, або ж документ, який підтверджує факт батьківства.
    3. Свідоцтво про шлюб чи про його розірвання.
    4. Інші документи, які підтверджують близьку спорідненість.
    5. Квитанція про сплату держмита на повторну видачу.

    Також радимо звернути увагу, що Міністерство юстиції України має свій портал онлайн послуг, серед яких і повторна видача документів відділами реєстрації актів цивільного стану. У нинішніх умовах це дуже актуально, оскільки будучи в будь-якому місті ви можете отримати послугу, не виходячи з дому просто переходячи за наступним посиланням: https://online.minjust.gov.ua/dokumenty/zayava/ .

    Для отримання свідоцтва повторно вам необхідно звернутися в будь-який територіальний відділ РАЦСу. Якщо ви до цих пір проживаєте там, де вам видавався документ, то це істотно полегшить завдання, оскільки повторна видача відбувається на основі актового запису за даними Державного реєстру актів цивільного стану громадян, і також перевіряються архівні записи відділу РАЦСу, який видавав документ.

    Якщо ж ви змінили місце проживання, то в такому випадку звертайтеся до органу реєстрації актів цивільного стану за місцем свого проживання, вони ж в свою чергу пишуть запит до органу, який видавав документ.

    Скільки відновлюється свідоцтво про народження

    Людям, які особисто звернулися до відділу реєстрації актів цивільного стану, видача свідоцтва про народження повторно здійснюється в день звернення за таких умов:

    1. Зібраний необхідний пакет документів і немає причин для відмови.
    2. Зберігся актовий запис про народження в тому відділі РАЦСу, куди звернувся заявник.
    3. Особиста присутність.

    Якщо ж з певних причин ви звернулися поштовими засобами зв'язку, повідомляючи про втрату свідоцтва про народження, то відновлене свідоцтво пересилається поштовими засобами зв'язку протягом 7 днів, але не Вам особисто, а на відділ РАЦСу за вашим місцем проживання, в якому ви вже отримуєте документ особисто при пред'явленні паспорта.

    ВАЖЛИВО! У разі відмови РАЦСу видавати вам необхідний документ, домагайтеся того, щоб подібна відмова була оформлена письмово. Після цього можна звертатися до суду по місцю реєстрації.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    • Камілова Марина  Сергіївна
      25%
      Камілова Марина Сергіївна 4 роки тому

      Юрист, м. Київ, 9 років досвіду

      Які документи вам знадобляться для відновлення свідоцтва про народження

      Вам знадобиться наступний перелік документів на відновлення втраченого свідоцтва про народження:

      1. Безпосередньо заява, шаблон якої зможете знайти нижче. Заявником можуть бути як батьки, так і безпосередньо людина, якій необхідно відновити документ.
      2. Паспорти батьків, де є відмітка про дітей, або ж документ, який підтверджує факт батьківства.
      3. Свідоцтво про шлюб чи про його розірвання.
      4. Інші документи, які підтверджують близьку спорідненість.
      5. Квитанція про сплату держмита на повторну видачу.

      Вибачте, але для того щоб отримати повторно свідоцтво про народження достатньо паспорта, заяви та квитанції про сплату держ.мита, а не все те, що Ви написали!!!

    Беликов Олег  Александрович
    Беликов Олег Александрович 4 роки тому

    Юрист, м. Харків, 32 роки досвіду

    Добрый день. Исходя из сути вашего вопроса видно, что брак заключен официально, и отец записан в свидетельстве о рождении. В таком случае он имеет полное право на получение повторного свидетельства о рождении ребенка.

    Токмач Галина Миколаївна
    25%

    Здравствуйте, Анна, конечно, может.

    Это называется "повторное свидетельство о рождении"

    Госпошлина в районе 60-ти гривен.

    Правда, записываться возможно, придется на очередь предварительно заранее.

    У нас в области в связи с карантином приём по записи по телефону.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України