Задайте питання юристу

915 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Трудове право, 14 вересня 2020, питання №28759

Яким розпорядчим документом краще оформити" Режим роботи підприємства" наказом чи розпорядженням

Яким розпорядчим документом краще оформити" Режим роботи підприємства" наказом чи розпорядженням/
Яким розпорядчим документом краще оформити" Режим роботи підприємства" наказом чи розпорядженням/

Відповіді юристів (1)

    Пользователь не активен
    Пользователь не активен 4 роки тому

    Адвокат, 6 років досвіду

    Добрий день! Оформити наказ "Про затвердження режиму роботи підприємства" з метою чіткої організації робочого процесу, відповідно до Правил внутрішнього розпорядку підприємства.

    За правилами українського діловодства :

    НАКАЗ - це правовий акт, що видається керівником, який діє на засадах єдиноначальності з метою вирішення всіх основних або оперативних завдань, поставлених перед даною установою.

    За своїм змістом накази поділяють на три групи:

    • o з основної діяльності (із загальних питань);
    • o з адміністративно-господарських (оперативних) питань;
    • o з особового складу (з кадрових питань).
    • 1. Накази з основної діяльності відбивають управлінські рішення з найважливіших питань виробничої діяльності, планування, звітності, фінансування, удосконалення структури й організації роботи установи, розподілу функцій і повноважень між співробітниками, правил експлуатації основних засобів, оформлення роботи комісій, уведення в дію документів (положень, інструкцій, правил, регламентів тощо), а також з інших питань, що потребують правового оформлення.
    • Важливою складовою роботи з наказами є своєчасне внесення до них змін та припинення їх дії у разі прийняття нових наказів. Необхідність прийняття нового наказу спричинюють:
    • o зміни, скасування, продовження строку дії організаційних та інших документів (інструкцій, положень, регламентів, графіків роботи, правил, номенклатур справ тощо) - з початку наступного року або після закінчення дії документа;
    • o надання співробітникам прав і повноважень (підписання документів від імені установи, розпоряджання коштами, включення до комісій, покладення відповідальності за різні об'єкти), а також скасування таких наказів - при прийнятті/переведенні на посаду і при звільненні відповідного працівника.

Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України