Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
916 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Может ли мой муж оформить дарственную на своего сына 7 лет, если утеряны оригиналы документов на частный дом,но есть на руках копия свидетельства оформления у натариуса (В свое время этот дом он получил тоже по дарственной и тогда сделал копии на всякий случай)прошло 6 лет.
Какой алгоритм действий?
Дом в пригороде,старой постройки.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Київ, 27 років досвіду
Доброго вечора! Для оформлення договору дарування на сина, Ваш чоловік має отримати підтвердження свого права власності на будинок.
Вам треба звернутись до нотаріуса який оформляв дарування та отримати витяг про право власності на будинок.
У разі наявності копії примірника втраченого, пошкодженого чи зіпсованого свідоцтва про право власності на нерухоме майно нотаріусу подається також відповідна копія. Нотаріус оформлює договір дарування, а також державну реєстрацію зміни майнових прав з чоловіка на сина.
Державна реєстрація прав у тому числі дарування, проводиться виключно за умови встановлення нотаріусом наявності зареєстрованих речових прав на підставі таких документів в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, або на паперових носіях інформації (в реєстрових книгах, реєстраційних справах, ведення яких здійснювали підприємства бюро технічної інвентаризації), з обов'язковим зазначенням у Державному реєстрі прав відомостей про втрату, пошкодження чи зіпсування відповідного документа.
Будуть питання звертайтесь. Щасти Вам.