Задайте питання юристу

835 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Для бізнесу, 13 вересня 2021, питання №48783 150₴

Какой фоп открыть или стоит ли его открывать

Решил попробовать себя на бирже криптовалют, но после двух дней подумал о том, что мне на это скажет налоговая так как покупая криптовалюту допустим на 10.000 реальных гривен, продаю за 10.020 тех же реальных гривен, то есть прибыль 20 гривен, делая так 30-40 раз банк считает то, что мне пришло на карту, 300.000-400.000т.грн.

Какой фоп лучше открывать или есть ли в этом смысл, если обороты будут считаться в десятках миллионов в месяц, но при этом доходы будут меньше процента.

Відповіді юристів (7)

    Карпенко Андрей Владимирович
    Карпенко Андрей Владимирович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду

    Добрый вечер!

    Прежде всего, Вы работаете на криптобирже, а не гоняете деньги туда-сюда через банк.

    I.

    Верховна Рада ухвалила закон №3637 «Про віртуальні активи» (документ еще не вступил в законную силу, т.к. еще не подписан Президентом).

    Документ передбачає розв’язання таких проблем, пов’язаних з функціонуванням криптовалюти:

    • впорядкування нормативно-правового регулювання для ринку віртуальних активів;
    • визначення правового статусу віртуальних активів як об’єктів цивільних прав;
    • впорядкування цивільно-правових відносин між фізичними і юридичними особами, які виникають в процесі використання віртуальних активів;
    • визначення правового статусу учасників ринку і користувачів у сфері віртуальних активів;
    • встановлення основних принципів і принципів державної політики в сфері віртуальних активів;
    • державне регулювання і контроль на ринку віртуальних активів.

    Згідно із законом, віртуальний актив – це нематеріальне благо, що є об’єктом цивільних прав, має вартість та виражене сукупністю даних в електронній формі.

    Існування та оборотоздатність віртуального активу забезпечується системою забезпечення обороту віртуальних активів. Віртуальний актив може посвідчувати майнові права, зокрема права вимоги на інші об’єкти цивільних прав.

    Фінансовими віртуальними активами закон визначає:

    • емітований резидентом України забезпечений віртуальний актив, що забезпечений валютними цінностями – ЗВА (ВЦ);
    • емітований резидентом України забезпечений віртуальний актив, що забезпечений цінним папером або деривативним фінансовим інструментом ЗВА (ФІ).

    Водночас у документі прописано, що віртуальні активи не є засобом платежу в України та не можуть бути предметом обміну на майно (товари), роботи (послуги).

    Порядок обороту в Україні ЗВА (ВЦ) встановлює Нацбанк, а оборот ЗВА (ФІ) – Нацкомісія з цінних паперів та фондового ринку України.

    Ухвалений закон – це шаблон. Механізми та процедури з віртуальними активами не регламентовані, передбачається, що це буде зроблено на рівні підзаконних актів регуляторами. Тому все ще попереду, а як швидко – невідомо…

    II.

    Поки що все працює наступним чином.

    На сьогоднішній день виходити з тіні «криптовалютників» змушує фінансовий моніторинг банків, адже законодавство про фінансовий моніторинг визначає, що таке «віртуальний актив», а операції з ним, що перевищують 30 тис. грн є предметом аналізу та контролю з боку банків.

    Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (далі – Закон) належна перевірка здійснюється в разі проведення фінансової операції з віртуальними активами на суму, що дорівнює чи перевищує 30 тисяч гривень;

    Відповідно до ч.3 ст.13 Закону, суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний, наскільки це можливо, проводити аналіз та вивчення підстав і цілей усіх фінансових операцій, що відповідають хоча б одній із таких ознак:

    є складними фінансовими операціями;

    є незвично великими фінансовими операціями;

    проведені у незвичний спосіб;

    не мають очевидної економічної чи законної мети.

    Даже если Вы откроете в банке специальный предпринимательский счет нет гарантии, что служба финансового мониторинга банка, пропустив пару платежей, не заблокирует очередную операцию по переводу крупной суммы денег посчитав ее рисковой.

    После блокировки банк может потребовать пояснить не только источники происхождения средств, но и цель и характер деловых отношений, наличие ресурсов и персонала для выполнения работ, оказания услуг, предоставить копии договоров с заказчиками или поставщиками, договора аренды, финансовую и налоговую отчетность и т.д.

    В случае приостановления операции по требованию банка подтвердить доходы необходимо будет позаботиться о документах: просмотреть анкету банка или другого субъекта финмониторинга, обратив внимание на тот доход, который у вас указан; доказать легальность доходов.

    Возможные источники:

    официальная зарплата,

    средства полученные от купли-продажи имущества,

    денежные средства за выполнение работ, оказание услуг гражданско-правовым договорам,

    средства от предпринимательской деятельности,

    подаренные средства, наследство, доходы от аренды и тому подобное.

    Нужно будет предъявить документы, связанные с данной деятельностью и получением этих средств.

    Правила финмониторинга достаточно сложны и неоднозначны. Вы можете попасть под блокировку счета.

    Натомість, що пропонує податкове законодавство з огляду на оптимальну модель ведення такого бізнесу.

    Варіант № 1. Декларування та оподаткування доходів як звичайної фізичної особи

    Обов’язок щодо подачі річної декларації визначається положеннями ст. 179 Податкового кодексу України (ПКУ).

    До 1 травня поточного року слід задекларувати доходи минулого року, а до 1 серпня – сплатити податки за цим задекларованим доходом – 18% ПДФО та 1,5% військового збору, при цьому сплачується із всього доходу, а не прибутку (дохід «мінус» витрати)

    Варіант № 2. ФОП

    По-перше, спрощенці другої-третьої груп можуть здійснювати операції з крипто валютою, маючи зареєстровані КВЕДи: 64.19 «Інші види грошового посередництва», торгівлі (обміну) криптовалютами – у позиції 66.19 «Інша допоміжна діяльність у сфері фінансових послуг, крім страхування та пенсійного забезпечення».

    По-друге, ЄСВ ніхто не скасовував, а це 1 320,00 грн в 2021 році щомісяця.

    По-третє, постає питання з РРО. Якщо все здійснювати в безготівковій формі через Приват24 або ж через термінали саме банківські, то РРО не потрібно застосовувати, навіть при доході більшому ніж 1 млн грн.

    III.

    Теперь опишу сам механізм.

    В начале 2019 года налоговики установили (индивидуальная налоговая консультация от 25.01.2019 №282/К/99‑99‑13‑01‑02‑14/ІПК) чем криптовалюты не являются:

    • денежными средствами или денежным суррогатом;
    • валютой или валютными ценностями,
    • электронными деньгами,
    • ценными бумагами.

    Это мнение разделяет и Нацбанк. В этом документе Налоговая Служба призналась, что в Налоговом Кодексе порядок налогообложения операций с криптовалютой не прописан. Поэтому, все что не запрещено - то разрешено.

    Вам надо зарегистрировать ФЛП (физическое лицо-предприниматель).

    В Вашем случае оптимально подходит ФЛП 3-й группы на упрощённой системе налогообложения.

    Особенности:

    • налоговая ставка 5% от суммы дохода;
    • 22% ЕСВ;
    • сдача отчётов и оплата налогов раз в 3 месяца;
    • годовой доход до 5 млн гривен.

    При превышении лимита по доходу надо перейти на общую систему налогообложения.

    Открыть ФЛП можно в Государственной регистрационной службе по месту прописки.

    пакет документов входят:

    1. ИНН, паспорт.
    2. Заполненная регистрационная форма №10.
    3. Заявление на применение упрощённой системы налогообложения.
    4. Доверенность на представителя в случае оформления через посредников.

    Для регистрации ФЛП надо выбрать один или несколько КВЭДов (классификаторов внешнеэкономической деятельности), которые соответствуют виду занятости.

    Под такими операциями прежде всего подразумевают майнинг и куплю-продажу. Отдельных КВЭДов для них нет. Госстат (письмо от 05.10.2018. №14.4‑09/435‑18) и Минфин рекомендуют классифицировать по КВЭД 64.19 «Другие виды денежного посредничества» майнинг и реализацию криптовалют; по 66.19 «Другая вспомогательная деятельность в сфере финансовых услуг, кроме страхования и пенсионного обеспечения» обмен криптовалюты. Но снова таки, КВЭД это статический инструмент, поэтому предприниматели сами могут выбрать нужный вид деятельности для операций с криптой, но уметь объяснить такое использование налоговикам.

    Деятельность в соответствии с КВЭДами 64.19 и 66.19 не считается финансовым посредничеством. Это позволяет ею заниматься предпринимателям-плательщиками единого налога (согласно письму Госстата от 30.12.2011 №14/3‑12/636). Налоговое законодательство не запрещает ФЛП на едином налоге заниматься криптовалютами.

    Если регистрация прошла успешно — встаём на учёт в органах Государственной фискальной службы и подаём заявление на упрощённую систему налогообложения.

    Подача заявки на упрощённую систему налогообложения доступна в течение 10 дней с момента регистрации ФЛП. Если срок прошел, внести изменения можно только в следующем отчётном квартале.

    После официальной регистрации в качестве ФЛП, выбираем банк и подаем документы для открытия счёта.

    Схема работы ФЛП:

    1. Отражаем все платежи на расчётный счёт в книге доходов ( с 01.01.2021 года ее можно вести в электронном виде).
    2. Раз в 3 месяца сдаём декларацию. Считаем общую сумму поступлений в гривнах и оплачиваем единый налог.
    3. Раз в 3 месяца оплачиваем ЕСВ даже если нет дохода.

    В течение 3 лет с момента получения денег надо хранить следующие документы:

    1. Инвойсы, контракты и акты выполненных работ.
    2. Выписки со счёта в банке.
    3. Квитанции об уплате ЕН, ЕСВ.
    4. Книгу учёта доходов.
    • Дмитрий Клієнт 2 роки тому

      "В Вашем случае оптимально подходит ФЛП 3", как он может подходить, если мой доход меньше процента(от дохода), а налоговая ставка 5% от дохода, я буду платить больше чем зарабатываю, обороты могут быть хоть 10 миллионов, хоть 30 в месяц.

      И да, я гоняю деньги туда-сюда через банк, без никаких отмывов и прочей черной чепухи, купил, продал

    Пуха Наталія ТендерОк

    Доброго Дня

    Щодо вашого питання

    Криптовалюти та операції з ними в податковому законодавстві України не врегульовані на належному рівні. Для цілей оподаткування криптовалюти є товаром у вигляді нематеріального активу. Відповідно, аналіз податкових наслідків операцій з криптовалютами доцільно здійснювати, виходячи з такої кваліфікації криптовалют.

    Майнінг криптовалют юридичними особами можна прирівняти до самостійного створення нематеріальних активів, балансова вартість яких дорівнюватиме документально підтвердженим витратам на майнінг. Якщо юридичні особи придбають криптовалюти у фізичних осіб, не зареєстрованих як ФОП, юридичні особи-покупці повинні виконувати функції податкових агентів, утримувати 18% податку з доходів фізичних осіб та 1,5% військового збору із суми придбання.

    У разі придбання криптовалюти в юридичних осіб-резидентів України, юридичні особи-покупці не повинні сплачувати податки у зв'язку з таким придбанням. Інша справа, що знайти юридичну особу-резидента України, яка має на балансі криптовалюту, зовсім непросто.

    Водночас, у разі придбання криптовалюти в юридичних осіб-нерезидентів, не зайвим буде наперед отримати від продавця довідку, яка підтверджує, що він є резидентом держави, з якою Україна має чинну Конвенцію про уникнення подвійного оподаткування. В іншому випадку потрібно буде прийняти ризик того, що податківці можуть зайняти позицію, що криптовалюта не є товаром, що тягне за собою обов'язок покупця утримати 15% податку з доходів нерезидентів із суми придбання крипти.

    У разі продажу криптовалюти фізичними особами, які не зареєстровані як підприємці, операція з продажу крипти оподатковуватиметься ПДФО за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%. При цьому фізичні особи, які не є ФОП на загальній системі оподаткування, не можуть врахувати витрати, понесені на придбання проданої криптовалюти. До речі, врахування ФОПами на загальній системі витрат на майнінг та придбання крипти також є неоднозначним.

    Питання щодо особи, відповідальної за сплату цих податків, залежатиме від покупця криптовалюти. Зокрема, у разі продажу криптовалюти іншій фізичній особі або нерезиденту обов'язок щодо сплати цих податків повинен буде виконати продавець шляхом декларування отриманих доходів та сплати податків за результатами податкового року, в якому були отримані доходи від продажу крипти.

    Якщо криптовалюту продає підприємець на загальній системі оподаткування, він матиме право на врахування документально підтверджених витрат, понесених на придбання проданої ним криптовалюти. У такому випадку податки (18% ПДФО та 1,5% військовий збір) сплачуватимуться з прибутку, отриманого таким ФОП за результатами відповідного податкового кварталу (року).

    Що стосується оподаткування операцій з продажу криптовалют юридичними особами, то доходи від продажу криптовалюти включатимуться до оподатковуваного доходу для цілей податку на прибуток підприємств. Водночас юридичні особи мають право врахувати документально підтверджені витрати на придбання (майнінг) проданої крипти при розрахунку об'єкту оподаткування.

    Питання щодо оподаткування операцій з продажу криптовалют податком на додану вартість є неоднозначним. Наявна судова практика, в якій суд, посилаючись на рішення Європейського суду справедливості, дійшов висновку щодо відсутності підстав для оподаткування операцій з продажу криптовалют податком на додану вартість. Однак вірогідність, що така судова практика стане сталою, є невисокою.

    Оскільки обмін криптовалют можна розглядати як продаж однієї криптовалюти та придбання іншої, за відсутності прямого законодавчого врегулювання, вірогідність того, що податківці наполягатимуть на необхідності оподаткування операцій з обміну однієї крипти на іншу, є високою. Цей ризик значно підвищується у разі обміну криптовалюти меншої вартості на криптовалюту більшої вартості.

    Якщо криптовалюта зростає в ціні, то податкові наслідки не виникають до моменту продажу такої криптовалюти.

    Відповідно до роз'яснень Держстату, наразі експерти рекомендують класифікувати діяльність з «майнінгу» та реалізації криптовалют у позиції 64.19 «Інші види грошового посередництва», торгівлі (обміну) криптовалютами — у позиції 66.19 «Інша допоміжна діяльність у сфері фінансових послуг, окрім страхування та пенсійного забезпечення» КВЕД.

    Відповідно до Податкового кодексу, не можуть бути платниками єдиного податку І‑ІІІ груп суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність у сфері фінансового посередництва. Водночас вищезазначені коди КВЕД 64.19 та 66.19 не вказані в Листі Держкомстату від 30.12.2011 р. №14/3‑12/636, яким визначені коди КВЕД, що стосуються діяльності у сфері фінансового посередництва. Таким чином, при класифікації крипти як нематеріального активу перебування на спрощеній системі оподаткування у разі здійснення операцій з майнінгу та купівлі-продажу криптовалют не забороняється чинним податковим законодавством.

    Тобто питання реєстрації ФОП ,ЮО чи залишатись у статусі ФО виключно залежить від ваших оборотів та питання декларування доходів та надання звітності під фін моніторинг, на даний час для найпроспіщого вирішення зазначених питань Вам підійде ФОП, або ЮО на спрощеній системі оподаткування 3 групи з КВЕД зазначеними вище.

    Успіхів

    Адвокат Евгений Александрович
    Адвокат Евгений Александрович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 30 років досвіду

    Добрий день, Дмитро!

    Так, податківці вважають, що доходи, отримані фізособою - резидентом від продажу криптовалюти, оподатковують ПДФО і військовим збором на загальних підставах.

    Такий висновок містить, зокрема ІПК ГУ ДПС У Дніпропетровській області від 04.12.2019 р. № 1689/ІПК/04-36-33-02-07.

    /ІПК від 04.12.2019 р. № 1689/ІПК/04-36-33-02-07/

    Особливих пояснень такої позиції в ДПС не навели, а лише процитували норми ПКУ. Зокрема, вказали, що об’єктом оподаткування можуть бути майно, товари, дохід (прибуток) або його частина, обороти з реалізації товарів (робіт, послуг), операції з постачання товарів (робіт, послуг) та інші об’єкти, визначені податковим законодавством, з наявністю яких податкове законодавство пов’язує виникнення у платника податкового обов’язку (п. 22.1 ПКУ).

    Так, відносини, що виникають у сфері справляння податків, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства визначаються Податковим кодексом України (далі - Кодекс).Відповідно до пп. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 Кодексу господарська діяльність - це діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.Крім того, об'єктом оподаткування можуть бути майно, товари, дохід (прибуток) або його частина, обороти з реалізації товарів (робіт, послуг), операції з постачання товарів (робіт, послуг) та інші об'єкти, визначені податковим законодавством, з наявністю яких податкове законодавство пов'язує виникнення у платника податкового обов'язку (п. 22.1 ст. 22 Кодексу).Порядок оподаткування доходів фізичних осіб врегульовано розділом IV Кодексу, згідно з п. 163.1 ст. 163 якого об'єктом оподаткування резидента є, зокрема загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід та іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.Оподаткування іноземних доходів встановлено п. 170.11 ст. 170 Кодексу.Крім того, до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються інші доходи, крім зазначених у ст. 165 Кодексу (пп. 164.2.20 п. 164.2 ст. 164 Кодексу).Також доходи, визначені ст. 163 Кодексу, є об'єктом оподаткування військовим збором (пп. 1.2 п. 161 підрозділу 10 розділу XX Кодексу).Нарахування, утримання та сплата (перерахування) податку на доходи фізичних осіб і військового збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст. 168 Кодексу.Так, згідно з пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 Кодексу податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок на доходи фізичних осіб та військовий збір із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку 18 відс., визначену ст. 167 Кодексу, і ставку військового збору 1,5 відс., встановлену пп. 1.3 п. 161 підрозділу 10 розділу XX Кодексу.Водночас платник податку, що отримує доходи від особи, яка не є податковим агентом, та іноземні доходи, зобов'язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію за наслідками звітного податкового року, а також сплатити податок і військовий збір з таких доходів (пп. 168.2.1 п. 168.2 ст. 168 Кодексу).Порядок подання річної декларації про майновий стан і доходи (податкової декларації) визначено ст. 179 Кодексу.Враховуючи викладене, доходи, отримані фізичною особою - резидентом від продажу криптовалюти, оподатковуються податком на доходи фізичних осіб і військовим збором на загальних підставах.

    Однак варто нагадати, що офіційні органи неодноразово висловлювалися з приводу невизначеності правового статусу криптовалют.

    До того ж самі ж податківці в ІПК від 25.01.2019 р. № 282/К/99-99-13-01-02-14/ІПК переконували, що у зв’язку із відсутністю на сьогодні консолідованого підходу до класифікації криптовалюти та регулювання операцій з нею, криптовалюта не має визначеного правового статусу в Україні. Тож оскільки порядок оподаткування операцій з криптовалютою не встановлено нормами податкового законодавства, тому фіскали не можуть надати індивідуальну податкову консультацію з питань практичного застосування норм.

    Нагадаємо, нещодавно ми повідомляли, що поняття «віртуальний актив», «криптоактив», «операція з криптоактивами», «токен» можуть скоро увійти у національне законодавство. Наразі уже зареєстрований у Раді законопроект № 2461, який внесе зміни до ПКУ та деяких інших законів України щодо оподаткування операцій з криптоактивами.

    Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законів України щодо оподаткування операцій з криптоактивами:

    http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf35...

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 2 роки тому

    Юрист, м. Суми, 5 років досвіду

    Добрый день.

    , законодательством еще не урегулировано определение понятия криптовалют, а такоже порядок их налогообложения и декларирования. ( проект закона "Про віртуальні активи" - не подписан Президентом Украины)

    При этом, доходы от операций с криптовалютами подлежат налогообложению на общих основаниях как любой доход физического лица( в том числе иностранного происхождения), по ставке 18% налога на доходы физических лиц и 1,5% военного сбора. ( подается простая декларация " про майновий стан та доходи) за тот год когда такие доходы были получены) На первое время декларации физ лица будет достаточно.

    Согласно п.п. 162.1.1., 163.1.3. Налогового кодекса, плательщикам налога на доходы физических лиц являются: физическое лицо - резидент, получающее доходы как из источника их происхождения в Украине, так и иностранные доходы;

    Согласно п.п. 170.11.1 и 170.11.2 п. 170.11 ст. 170 Налогового кодекса, в случае если источник выплат любых налогооблагаемых доходов является иностранным, сумма такого дохода включается в общий годовой налогооблагаемый доход налогоплательщика - получателя, который обязан подать годовую налоговую декларацию об имущественном состоянии и доходах.

    Так, декларация об имущественном состоянии (Декларація про майновий стан фізичних осіб формы F0100211) подается до 01 мая года, следующего за отчетным (т.е. декларацию за 2020 год Вы должны подать до 01.05.2021г.) и оплатить налог со всего годового дохода до 02 августа 2021 года.

    Вместе с тем, хочу обратить Ваше внимание на то, что просто обменные операции с криптовалютой в электронном кошельке не будут считаться получением дохода ( к тому же, налоговая юридически и физически не может проконтролироваь движения средств на электронном кошельке).

    Моментом получения дохода будет считаться дата выведения средств из эл кошелька на расчетный счет в банке. Т.е. движения активов по Вашему банковскому счету будут считаться доходом.

    Так, в Декларации про майновий стан в колонке 10.7. указываются доходы иностранного происхождения в гривне по курсу НБУ, который действовал в день начисления (получения) такого дохода. Т.е. в день поступления средств на р/с в банке.

    Декларацию про майновий стан можно подать в электронном виде ч/з электронный кабинет плательщика налогов, если у Вас есть электронная цифровая подпись.

    Но в случае если Ваши доходы превысят сумму 400 тыс грн в месяц необходимо решить вопрос с открытием ФОП 3 ГРУППЫ налогообложения , КВЕД 63.99 и подобные.

    Пока у Вас доход не превышает лимит декларации физ лица достаточно!

    С уважением,

    Константин Гончаренко

    • Дмитрий Клієнт 2 роки тому

      Работа заключается в том, что все проходит через карту, то есть доход уже свыше 400 т. грн, хотя с этой суммы примерно получил 0.6% и система будет просить налог именно с 400т. грн, хотя этих цыфр в помине даже нет. Как урегулировать этот вопрос или есть возможность, что налогообложение сможет работать немного иначе?

    Карпенко Андрей Владимирович
    100%
    Карпенко Андрей Владимирович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду

    Знакомство с миром криптовалют лучше начать с выбора стратегии. Основные из них — это инвестирование или торговля. Первая подразумевает под собой приобретение актива и долгое хранение. Вторая — краткосрочные спекуляции. Трейдер совершает множество сделок с цифровыми активами, старясь извлечь выгоду за короткий промежуток времени.В зависимости от выбранной стратегии различаются и способы хранения криптовалюты. Для инвестиций лучше подойдут холодные кошельки. Таким образом можно держать криптовалюту на компьютере или флешке. Плюс — защищенность, никто не сможет украсть криптовалюту без прямого к ней доступа.Минус — неликвидность. Если вдруг курс монеты начнется резко снижаться и пользователь захочет продать ее, потребуется время, чтобы перевести активы на торговую площадку. Вдобавок к этому можно на эмоциях указать неверный адрес при отправке средств, что приведет к их полной потере без возможности восстановления.

    Для торговли цифровыми активами лучше всего подходят биржи. На них клиент может в любой момент продать или купить криптовалюту, а также воспользоваться дополнительными опциями. Например, кредитными плечами, с помощью которых можно взять в управление дополнительный капитал. Однако это крайне рискованно, так как есть вероятность очень быстро потерять все средства.На некоторых биржах также можно сделать вклад в криптовалюте или же воспользоваться функцией стекинга. Она позволяет получать пассивный доход за хранение монет. Однако держать средства на торговых площадках рискованно. Они могут в любой момент уйти в оффлайн из-за неисправности, быть взломаны, а средства, соответственно, украдены. Были случаи, когда недобросовестные сотрудники компании присваивали себе средства клиентов.

    В Украине работает крупнейшая в мире криптобиржа Binance.

    Binance на данный момент является крупнейшей биржей по объему торгов, числу активных пользователей, аккаунтов. В 2020 году на бирже Binance исторический максимум спотовой торговли за 24 часа составил $15 млрд (на $5 млрд больше, чем в 2019 году). $37 млрд USDT (токены тезер, курс которых привязан к USD, еще называют криптодолларами — ред.) – исторический максимум фьючерсной торговли за 24 часа (рост на $34 млрд по сравнению с 2019 годом).

    Летом 2020 года был добавлен новый фиатный шлюз, который позволяет пользователям пополнять и выводить гривны через свой Binance кошелек, используя банковские карты Mastercard и Visa. Главными преимуществами нового фиатного шлюза являются низкие комиссии за ввод и вывод средств в гривнах — всего 1%, а также скорость. На обработку транзакции уходит не более нескольких секунд.

    Минимальный объем депозита по Украине на Binance составляет 100 гривен (~$5), а максимальный размер может достигать десятки тысяч долларов.

    Многие пользователи, которые не являются активными трейдерами, используют наш сервис Savings. По факту это депозиты, где можно купить криптодоллар и положить его под процент годовых.

    Работа через криптобиржи позволит Вам работать через ФОП.

    Прогоняя сотни тысяч гривень через карту, Вы попадаете под финмониторинг и налоги.

    Если Вы решили оставить все как есть, открывайте ФОП с общей системой налогообложения. Открывайте предпринимательский счет и работайте через него.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України