Задайте питання юристу

885 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Адміністративне право, 15 лютого 2022, питання №56128 150₴

Остановка транспортного средства, взятка

Остановила полиция без документов, сразу же начала требовать деньги, посадили в машины не составили протокола не было задувки, вывели перед машиной сняли меня на видео на свой телефон, заранее в машине сказали чтоб на видео дал отказ ехать куда либо и сказать что выпил 3 бокала пива, сказали цену дали пол часа и сказали куда привезти деньги, я закрыл машину поставил на стоянку и поехал на такси домой, пришёл протокол домой со штрафом за езду без прав написан от руки карандашом и не понятно что написано и без моих подписей, я проигнорировал, теперь пришла повестка в суд

Відповіді юристів (7)

    Кирда Вячеслав Володимирович
    33.3%

    Доброго дня!

    Потрібно розуміти, які саме документи була складені щодо Вас.

    Із Ваших слів я вбачаю, що щодо Вас склали:

    1. Постанову про вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 126 КУпАП. Це мабуть вона прийшла Вам додому. На її оскарження дається 10 днів з моменту отримання.

    2. Протокол по ст. 130. Це керування транспортним засобом в стані алкогольного сп'яніння.

    Якщо Вам прийшла повістка по ст. 130, треба наймати адвоката, і відстоювати свої права в суді.

    Але у будь-якому випадку потрібно бачити документи, що прийшли, а то консультація більше схожа на інтуїцію.

    Звертайтесь!

    Гончаренко Константин
    33.3%
    Гончаренко Константин 2 роки тому

    Юрист, м. Суми, 6 років досвіду

    Доброго дня!

    Ваше питання є актуальним:

    Очікуйте матеріали справи з суду.

    У вас є 10-ть днів на сплату, після чого матеріали будуть передані до суду.(якщо ви не згодні)Вам необхідно звернутися з письмовою заявою на ім я начальника УПП, в якій зазначити, що Інспектором поліції було порушено процедуру оформлення адмін. матеріалів, щодо Вас та просити надати матеріали справи для ознайомлення , якщо копію постанови та матеріали були надіслані Вам поштою, вкажіть у заяві , що Ви не згодні з постановою та будете оскаржувати її до суду, адже вона не є вмотивованою.Зазвичай такі заяви керівництво поліції розглядає формально тому , аналогічну заяві з Вашими аргументами та матеріалами направте до місцевої прокуратури , але спочатку треба витребувати адмін. матеріали по справі та виконавчий лист отримати, далі подаєте позовну заяву до суду " про скасування адмін стягнення у вигляді штрафу. Відповідачем, по справі повинен виступати поліцейський УПП , який виписав Вам постанову , його дані зазначені у постанові, поряд з цим подаєте суду на канцелярію , окрему заяву про скасування судового наказу та закриття виконавчого провадження у зв язку з необгрунтованістю.До позовної заяви додаєте:1. Оригінал постанови на 1 арк;2. Копія паспорту громадянина України на 3 арк.3. Копія полісу на 1 арк.;4. Копія адміністративного позову з додатками на 3 арк.5. Квитанція про сплату судового збору 1 арк---Після отримання виклику до суду шляхом поштового вручення повідомлення. (через 10-ть днів) у разі не сплати.Необхідно прибути на засідання разом з письмовими поясненнями подій та доказами письмовими від свідків , відео -фіксацію подій з вашого боку на флешці подати суду всі факти , що доводять ваші слова.Вам необхідно звернутися до суду з заявою про ознайомлення з матеріалами справи Відповідно до вимог статті 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення. До канцеляріі суду.В подальшому у разі незгоди з рішенням суду, скласти та подати апеляційну скаргу обгрунтувавши обставини та додавши необхідні докази.У Вас є 30 -ть днів на оскарження рішення суду.та 10 -ть днів з моменту відкриття провадження на написання відзиву на позовну заяву.Суд буде повідомляти Вас поштою та надішле документи по справі.слідкувати за стадіями процесу можна на сайті Судової влади України https://court.gov.ua/fair/ вказавши номер справиУ Вашому випадку згідно Кодексу адміністративного судочинства є підстави для скасування рішення суду вони такі:Підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є:...неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права...Порушення норм процесуального права є обов’язковою підставою для скасування судового рішення та ухвалення нового рішення .Враховуючи сказане перспективи позитивного оскарження для вас є.---Рекомендую звернутися за допомогою до регіонального адвоката системи надання безоплатної вторинної правової допомоги для оперативного напрацювання правової позиції по кримінальній справі та здійснення представництва неповнолітньої особи( дитини)Це такі види правових послуг :0 800 213 103• 1) особи, які перебувають під юрисдикцією України, якщо їхній середньомісячний дохід не перевищує двох розмірів прожиткового мінімуму, розрахованого та затвердженого відповідно до закону для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення, а також особи з інвалідністю, які отримують пенсію або допомогу, що призначається замість пенсії, у розмірі, що не перевищує двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб – на всі види правових послуг, передбачених частиною другою статті 13 цього Закону;захист;• здійснення представництва інтересів осіб у судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами;• складення документів процесуального характеру.Право на безоплатну вторинну правову допомогу мають категорії осіб, які визначені Законом України «Про безоплатну правову допомогу» та іншими законами України.Право на безоплатну вторинну правову допомогу згідно з цим Законом та іншими законами України мають такі категорії осіб:2) діти, у тому числі діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти, які перебувають у складних життєвих обставинах, діти, які постраждали внаслідок воєнних дій чи збройного конфлікту;2-1) внутрішньо переміщені особи;2-2) громадяни України, які звернулися із заявою про взяття їх на облік як внутрішньо переміщених осіб;3) особи, до яких застосовано адміністративне затримання;4) особи, до яких застосовано адміністративний арешт;5) особи, які відповідно до положень кримінального процесуального законодавства вважаються затриманими;6) особи, стосовно яких обрано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою;7) особи, у кримінальних провадженнях стосовно яких відповідно до положень Кримінального процесуального кодексу України захисник залучається слідчим, прокурором, слідчим суддею чи судом для здійснення захисту за призначенням або проведення окремої процесуальної дії, а також особи, засуджені до покарання у вигляді позбавлення волі, тримання в дисциплінарному батальйоні військовослужбовців або обмеження волі;8) особи, на яких поширюється дія Закону України “Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту”;9) ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, особи, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, особи, які належать до числа жертв нацистських переслідувань;9-1) особи, які перебувають під юрисдикцією України і звернулися для отримання статусу особи, на яку поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;10) особи, щодо яких суд розглядає справу про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи;11) особи, щодо яких суд розглядає справу про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку;12) особи, реабілітовані відповідно до законодавства України;13) особи, які постраждали від домашнього насильства або насильства за ознакою статі;2. Право на безоплатну вторинну правову допомогу мають громадяни держав, з якими Україна уклала відповідні міжнародні договори про правову допомогу, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також іноземці та особи без громадянства відповідно до міжнародних договорів, учасником яких є Україна, якщо такі договори зобов’язують держав-учасниць надавати певним категоріям осіб безоплатну правову допомогу.3. Суб’єкти права на безоплатну вторинну правову допомогу, визначені пунктами 1, 2-1, 2-2, 8, 9, 12, 13 частини першої цієї статті, мають право на отримання такої допомоги не більше шести разів протягом бюджетного року та не більше ніж за шістьома дорученнями/наказами про надання безоплатної вторинної правової допомоги, виданими центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, одночасно.Належність до однієї із перелічених категорій осіб слід підтвердити відповідними документами.Безкоштовно адвокат має прибути у термін 3 -х годин з моменту затримання та повідомлення на гарячу лініюЯ описав всі можливі розвитки подій - ви можете , або самостійно звернутися до суду з відповідями поліції та іншими доказами , або дочекатися поки матеріали передадуть до суду та викличуть вас повісткою, за цей час ви підготуєте докази для суду .

    ---

    ЩОДО ДОКАЗІВ , ОФОРМЛЕННЯ ТА ПРОЦЕДУР: Відеозапис не може вважатися належним доказом, якщо складена постанова не містить посилань на технічний засіб, за допомогою якого здійснено даний відеозапис.Як зазначила колегія суддів Касаційного адміністративного суду в Постанові від 15.11.2018 року в справі № 524/5536/17, згідно зі статтею 31 Закону № 580-VIII («Про Національну поліцію» – авт.), поліція може застосовувати превентивні заходи, серед яких: перевірка документів особи; опитування особи; зупинення транспортного засобу; застосування технічних приладів і технічних засобів, що мають функції фото – і кінозйомки, відеозапису, засобів фото – і кінозйомки, відеозапису.Статтею 40 Закону № 580-VIII встановлено, що поліція для забезпечення публічної безпеки і порядку може закріплювати на форменому одязі, службових транспортних засобах, монтувати/розміщувати по зовнішньому периметру доріг і будівель автоматичну фото- і відеотехніку, а також використовувати інформацію, отриману із автоматичної фото- і відеотехніки, що знаходиться в чужому володінні, з метою:1) попередження, виявлення або фіксування правопорушення, охорони громадської безпеки та власності, забезпечення безпеки осіб;2) забезпечення дотримання правил дорожнього руху.…Відповідно до статті 283 КУпАП, розглянувши справу про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить постанову по справі.Постанова повинна містити:• найменування органу (посадової особи), який виніс постанову;• дату розгляду справи;• відомості про особу, щодо якої розглядається справа;• опис обставин, установлених при розгляді справи;• зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за дане адміністративне правопорушення;• прийняте по справі рішення.Постанова по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, крім даних, визначених частиною другою цієї статті, повинна містити відомості про:• дату, час і місце вчинення адміністративного правопорушення;• транспортний засіб, який зафіксовано в момент вчинення правопорушення (марка, модель, номерний знак);• технічний засіб, яким здійснено фото або відеозапис;• розмір штрафу та порядок його сплати;• правові наслідки невиконання адміністративного стягнення та порядок його оскарження;• відривну квитанцію із зазначенням реквізитів та можливих способів оплати адміністративного стягнення у вигляді штрафу.При цьому, безпідставними є доводи скаржника про те, що відомості про технічний засіб, яким здійснено фото або відеозапис підлягають зазначенню у постанові про адміністративне правопорушення лише у випадку фіксації правопорушення здійсненої у автоматичному режимі. Оскільки частиною третьою статті 283 КУпАП прямо передбачено, що постанова по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, крім даних, визначених частиною другою цієї статті, повинна містити відомості, зокрема про технічний засіб, яким здійснено фото або відеозапис.Вимоги ж до постанови по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режими, визначені частиною четвертою вказаної статті.Таким чином, у випадку відсутності в постанові, що оскаржується, посилань на технічний засіб, за допомогою якого здійснено відеозапис, доречно зробити на цьому акцент та визнавати наданий відеозапис таким, що не є належним доказом по справі та просити суд постанову визнати не обгрунтованою, вину не доведеною, адмін стягнення скасувати ,провадження закрити.

    Скаргу направте до поліції адреса має бути на протоколі на ім я начальника , до прокуратури та до державного бюро розслідувань, де окремо зазначте про вимогу працівником поліції неправомірної вигоди , та додайте докази.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Карпенко Андрій Володимирович

    Добрый день!

    Кодекс Украины об административных правонарушениях (КоАП; https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80732-10#n607):

    Стаття 268. Права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності...

    Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі...

    Если дело дошло до суда, водитель должен аргументированно изложить свою позицию защиты.

    Алгоритм действий:

    -- целесообразно обратиться к адвокату, который специализируется на транспортном праве;

    -- готовьтесь к суду. Готовьте стратегию и тактику по защите собственной позиции в суде;

    -- на суде доказывайте - почему Вы не согласны с протоколом. Протокол это одно из доказательств, его оценивает суд, который принимает окончательное решение;

    -- приведите свои доказательства.

    В Вашем случае,судя из того, что Вы написали, линию защиты лучше строить на непризнании протокола, в качестве доказательства.

    Верховный Суд считает (дело № 2-а/489/7/2016), что составление протокола — это процессуальные действия субъекта властных полномочий, направленные на фиксацию административного правонарушения, и в соответствии с положениями статьи 251 КУоАП являются предметом оценки суда в качестве доказательства совершения такого правонарушения при рассмотрении дела о привлечении лица к административной ответственности.

    Сегодня полиция имеет право протокол не составлять вообще, а сразу выносить постановление об административном правонарушении. Оспорить штраф за нарушение правил дорожного движения в суде можно в том случае, если, к примеру, оно никак не было зафиксировано с помощью специальных средств видеофиксации. Привлечь человека к ответственности без доказательств нельзя! Сотрудник полиции сразу же должен предоставить видеозапись, иначе можно считать, что доказательства и вовсе не существует.

    В КУоАП нет перечня обстоятельств, по которым протокол считается недействительным. Оспорить такой процессуальный документ вместе с постановлением можно в судебном порядке. Одним из оснований отмены протокола является нарушение процессуальных требований к его составлению.

    Адвокат  Євген Олександрович
    Адвокат Євген Олександрович 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду

    Здравствуйте, Максим!

    Все зависит от наличия доказательств, если таковых против Вас нет, то суд должен закрыть дело в связи с отсутствием события и состава административного правонарушения по статье 130 Кодекса Украины об административных правонарушениях.

    Кодекс України про адміністративні правопорушення:

    Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)

    "Стаття 251. Докази

    Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, безпеки на автомобільному транспорті та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами. ...".

    "Стаття 247. Обставини, що виключають провадження в справі про адміністративне правопорушення

    Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:

    1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення;... ".

    По поводу вымогательства в получении взятки -" неправомерной выгоды ", на основании статей 60 и 214 Уголовного процессуального кодекса Украины, Вы в отношении сотрудников полиции имеете право подать заявление в Государственное бюро расследований о внесении ведомостей в Единый реестр досудебных расследований и открытии уголовного дела по статье 368 Уголовного кодекса Украины.

    При наличии вопроса "Обращайтесь"!

    Всего доброго!

    Пуха Наталія ТендерОк

    Доброго Дня

    Ситуацій, коли у водіїв незаконним чином вимагають кошти за приховання факту порушень правил дорожнього руху, на жаль, багато. Найтиповіші з них, коли зупиняють автомобіль за певне порушення правил, і самі ж працівники поліції пропонують “вирішити” цю неприємну ситуацію, наповнивши їхні кишені грошима.

    У таких випадках водії часто не хочуть мати паперову тяганину зі штрафами та охоче “сплачують” їх на місті. На заміну дорожній інспектор нівелює правопорушення, наче його й не було, і таким чином забирає хабар у власну кишеню. І тоді водій чи водійка та працівники поліції одночасно стають учасниками неправомірної пропозиції, отримання винагороди і зловживанням службовими обов’язками. Або іншими словами — сприяють корупції.

    І все ж, якщо ваше авто зупинили, ви повинні дотримуватися чіткої інструкції.

    1. Попросіть представити службове посвідчення поліцейського. Законом за водієм передбачене право попросити показати працівника поліції його службове посвідчення. Це для того, аби впевнитися, що особа справді має право зупинити ваше авто та вимагати показати ваші документи.

    2. Запитуйте причину зупинки вашого автомобіля. Якщо поліцейський не пояснив причину затримки транспорту — пам’ятайте, що законом визначене ваше право знати причину зупинки машини. Тому впевнено наполягайте на цьому. Повний їх перелік можна знайти в Законі “Про Національну поліцію” (ч.1 ст.35).

    3. Вимагайте складання протоколу. Це потрібно, якщо правопорушення не було зафіксоване автоматичним чином. Протокол деталізує та фіксує інформацію про водія та поліцейського, конкретні факти порушення ПДР, а також для закріплення письмових заперечень водія щодо опису подій.

    При цьому варто мати на увазі, що законодавством встановлена відповідальність водія за невиконання лише законних вимог поліцейських (ч. 6 ст. 62 Закону України “Про Національну поліцію”). Якщо ж усіх вимог поліцейський дотримався та законно пояснив факт порушення правил дорожнього руху, вам виносять постанову про притягнення до адміністративної відповідальності та накладають штраф.

    Варто мати на увазі, що законодавством встановлена відповідальність водія за невиконання лише законних вимог поліцейських (ч. 6 ст. 62 Закону України “Про Національну поліцію”)

    З переліком усіх видів порушення ПДР та штрафів можна ознайомитися у Кодексі України про адміністративні правопорушення (статті 121-126, 127-1-128-1, ч.1 та ч.2 ст.129, ст. 132-1, 133-1, 133-2, 139 і 140).

    Постанову про адміністративне правопорушення можна оскаржити протягом 10 днів до суду.

    Заяву до суду варто подати за місцем вашої прописки або за місцеперебуванням відповідача, тобто працівника поліції. Окрім цього, постановою Великої Палати Верховного Суду України і ч.5 ст.4 Закону “Про судовий збір” визначено, що за подачу позову про скасування адміністративної відповідальності потрібно сплатити судовий збір у розмірі 0,2 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (станом на 1 липня 2020 року це 439,40 грн).

    Помітили правопорушення з боку поліцейських — фіксуйте

    Якщо ви добре знаєте свої водійські права та чітко розумієте законний механізм роботи поліції у разі виявлення порушення ПДР, виявити корупційний випадок буде значно простіше. У разі його виявлення важливо одразу про це повідомити на гарячу лінію Патрульної поліції. Дорожній Інспектор повинен надати вам цей телефон у випадку вашого звернення. Не виходить дізнатися – телефонуйте 102 – там зможете отримати відповідний номер.

    Гаряча лінія (044) 287-82-82 працює з 8 до 20 години щодня, для надання інформаційних консультацій, прийому повідомлень про проблеми, вирішення яких належить до повноважень патрульної поліції, та зауважень і побажань щодо роботи патрульних. Електронні листи патрульна поліція приймає на адресу public@patrol.police.gov.ua.

    Важливо фіксувати правопорушення чи корупційні випадки. Жоден закон не забороняє вам проводити фото- та відеозйомку всього, що відбувається з водієм після зупинки авто на вимогу працівника поліції. Для цього є стаття 9 Закону України «Про Національну поліцію», в якій вказується про засади прозорої роботи поліції, а також у Цивільному Кодексі України сказано, що згода на фото- та відеозйомку допускається, якщо така фіксація дійсності відбувалась у публічному місці, яким є проїжджа частина дороги.

    Якщо ж поліцейський забороняє знімати себе, апелюючи до статті 307 Цивільного кодексу про захист інтересів фізичної особи при проведенні фото-, кіно-, теле- та відеозйомок — впевнено у відповідь посилайтеся на статтю 21 ЗУ «Про інформацію», згідно з якою до інформації з обмеженим доступом не можуть бути віднесені відомості про незаконні дії органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

    Розуміння прав і правил водіїв та працівників поліції на дорогах зробить транспортний рух не тільки безпечнішим, але й значно прозорішим.

    Важливо фіксувати правопорушення чи корупційні випадки. Жоден закон не забороняє вам проводити фото- та відеозйомку всього, що відбувається з водієм після зупинки авто на вимогу працівника поліції.

    Успіхів

    Костромина Виктория
    Костромина Виктория 2 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 20 років досвіду

    так как Вы не имели водительского удостоверения в момент остановки - соответственно сотрудники полиции имели право составить за это правонарушение протокол

    Ваше право доказать что у ВАс водительское удостоверение было

    или что сотрудники полиции в чем то нарушили Ваши права - напр причина остановки и т..д.

    то что Вы докажете то что они требовали взятку - сомнительно

    Савченко Олександр
    33.3%
    Савченко Олександр 2 роки тому

    Юрист, м. Чернігів, 10 років досвіду

    Здравствуйте, Максим!

    пришёл протокол домой со штрафом за езду без прав написан от руки карандашом и не понятно что написано и без моих подписей, я проигнорировал, теперь пришла повестка в суд - нужно ознакомится с протоколом.

    Кодекс України "Про адмінстративні правопорушення" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text):

    Стаття 254. Складення протоколу про адміністративне правопорушення

    Про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності.

    Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

    Стаття 256. Зміст протоколу про адміністративне правопорушення

    У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, прізвище викривача (за його письмовою згодою), якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

    Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.

    У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.

    При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз’яснюються його права і обов’язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

    Стаття 257. Надіслання протоколу

    Протокол надсилається органу (посадовій особі), уповноваженому розглядати справу про адміністративне правопорушення.

    ВЫВОД: протокол об административном правонарушении не подлежит обжалованию в порядке административного обжалования или в порядке административного судопроизводства, поскольку по своей природе и содержанию не является решением субъекта властных полномочий и не влечет за собой изменения прав или обязанностей лица.

    Протокол об административном правонарушении, в смысле статьи 251 КУоАП, является доказательством по делу об административном правонарушении.

    Вопрос о правильности составления протокола об административном правонарушении, установлении наличия или отсутствия в действиях лица состава административного правонарушения и т.д., следует рассматривать в порядке, определенном Кодексом Украины об административных правонарушениях. То есть, вопрос рассмотрения и предоставления оценки всем доказательствам, в том числе и самому протоколу об административном правонарушении, осуществляется при рассмотрении вопроса о привлечении лица к административной ответственности.

    Такое разбирательство в соответствии со ст. 221 КУоАП будет осуществлять суд.

    Дело об административном правонарушении рассматривается в присутствии лица, привлекаемого к административной ответственности. При отсутствии этого лица дело может быть рассмотрено только в случаях, когда есть данные о своевременном его уведомлении относительно места и времени рассмотрения дела и если от него не поступило ходатайство об отложении рассмотрения дела.

    Вам следует явиться в суд и при рассмотрении дела не признавать себя виновным в совершении указанного административного правонарушения; указать об отсутствии происшествия и составе административного правонарушения; нарушение процессуального порядка составления в отношении Вас протокола (например, протокол не содержит всех сведений, предусмотренных ст. 256 КУоАП, Вам не были разъяснены ваши права и обязанности, предусмотренные ст. 268 КУоАП) и т.д.

    Фактически составленный на Вас протокол является единственным доказательством по делу об административном правонарушении. Если доказать, что протокол был составлен неправомерно, с процессуальными нарушениями, ответственность Вам точно не будет угрожать.

    Если понадобится моя помощь, обращайтесь через кнопку "Звернутися" (при обращении указывайте свою е-почту, по которой с Вами можно связаться).

    Всего доброго!

    Удачи Вам!


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України