Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Які потрібні документи для реєстрації першого власника мопеда альфа 125 кубів.Хочу купити мопеда альфа, але інша людина яка перша купувала мопед(в салоні) каже що в неї є тільки транзитні номера та талон.В ГАЇ мопед не зареєстрований.Чи є можливість зареєструвати мопед?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДюброго дня!
Потрібні:
Далі більш детально по кожному елементу списка:
Заява - її за вас складе працівник сервісного центру. На основі наданих вами документів та типу операції.
Паспорт та ін.код - документи, що підтверджують вашу особу. Присутність саме особи, що вказана в паспорті обовязкова!
Документ про правомірність придбання ТЗ - згідно нових законів, таким документом є договір купівлі-продажу ТЗ. Якщо даний ТЗ не був раніше зареєстрований і не виготовлений в Україні - до договору купівлі-продажу обов'язковим супровідним документом мусить бути вантажно-митна декларація (ВМД). Це документ, що підтверджує сплату усіх податків при ввезенні ТЗ в Україну.
Існує кілька варіантів отримання договору купівлі-продажу:
- Оформлення договору купівлі-продажу в територіальному сервісному центрі. Даний тип документа можливо оформити тільки за умови, якщо ТЗ вже зареєстрований або знятий з обліку.
- Оформлення договору купівлі-продажу у нотаріуса. Аналогічний попередньому, але вимагає додаткових витрат на оплату послуг нотаріуса.
- Оформлення договору купівлі-продажу суб'єктом господарювання. Даний документ ви отримуєте тоді, коли купляєте новий або вживаний ТЗ (скутер, мопед, мотоцикл, трайк, квадроцикл) у офіційного продавця, наприклад в мотосалоні, а також коли офрмляєте покупку в комісійному магазині.
- Довідка-рахунок. Це попередній документ, згідно якого здійснювалась реєстрація ТЗ. Зараз довідки-рахунки ніхто не видає. Якщо ви придбали ТЗ раніше, і вам виписали довідку-рахунок, але з різних причин ви не зареєстрували ТЗ у встановлений термін - нічого страшного. Ви можете надати видану вам довідку-рахунок у територіальний сервісний центр. Її перевірять і, якщо довідка-рахунок була зареєстрована у законному порядку при її видачі, ваш ТЗ зареєструють. Наявність супровідної ВМД для довідки-рахунку на ввезені з-за кордону ТЗ обов'язкова!
Документ про відповідність конструкції ТЗ. Сумнозвісний сертифікат відповідності, підтверджуючий, що конструкція вашого ТЗ відповідає вимогам норм безпеки дорожнього руху України. Якщо ви придбали новий чи вживаний, ввезений з-за кордону ТЗ - сертифікат обов'язковий. Він має термін дії. Якщо не вкластись із реєстрацією у вказані терміни дії - доведеться поновлювати сертифікат. Для цього потрібно транспортувати ТЗ до одного із центрів сертифікації ТЗ, наприклад в ДП "Державтотрансндіпроект". Це додаткові витрати.
Зверніть увагу - при купівлі ТЗ, який не був зареєстрований в Україні, продавець зобовязаний, окрім договору купівлі-продажу та вантажно-митної декларації, видати дійсний сертифікат відповідності ТЗ. Якщо сертифікат не дійсний - це причина отримати суттєву знижку, але потрібно переконатись, що ТЗ, який ви збираєтесь придбати, зможе отримати сертифікат відповідності. Цей сертифікат потрібен для усіх видів мототехніки, що реєструються перший раз в Україні. При наступних продажах, реєстраціях та перереєстраціях сертифікат не потрібен!
Платіжні квитанції. Ви отримаєте їх після здійснення оплати у відділенні банку (присутні у всіх територіальних сервісних центрах). Просто повідомте касиру тип операції (перша реєстрація, перереєстрація, зняття з обліку) і оплатіть послуги.
Документ про оціночну або середньоринкову вартість ТЗ. Є обов'язковим. Можна отримати в сервісному центрі у експертів які оглядають ваш ТЗ. Або у незалежного експерта.
Документ про сплату податків від продаж об'єктів рухомого майна. Необхідний якщо ви продаєте власний ТЗ. Без оплати податку ви можете продати один ТЗ в рік. Незалежно від типу (авто, причеп, мотоцикл, скутер і т.д.) всього один. Якщо ви продаєте більше одного ТЗ в рік (крім вантажних та причепів), доведеться сплатити додаткові податки. Якщо ви не памятаєте, чи продавали щось на протязі року - вам нагадають про це в сервісному центрі. У разі підтвердження, у вас два варіанти - дочекатись поки мине рік або продавати і сплатити податки у сумі 5% ПДФО + 1,5% військовий збір. Продаж по дорученню не варіант - оскільки ТЗ можуть зняти з обліку за вашим дорученням і сплатити податки всеодно доведеться вам.