Задайте питання юристу

915 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Нерухомість, 30 вересня 2022, питання №73792

Полная потеря документов на землю

Добрый вечер ! Помогите пожалуйста . У нас было прямое попадание в дом и документы сгорели все что были на землю . Как быть , к кому в первую очередь обращаться .

Відповіді юристів (3)

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю, Ольго.

    Для того, щоб відновити втрачені документи на землю, традиційно треба пройти кілька «бюрократичних» етапів. На це може піти не менше 1 тижня. А вартість складатимуть, в основному, обов’язкові платежі до бюджету, у випадку, коли ви самі займатися цим процесом. Якщо ж власник земельної ділянки звернеться до спеціалізованої фірми, то доведеться ще заплатити за надані послуги.

    1. Перше що треба зробити - написати заяву в правоохоронні органи про знищення документів. Також можна подати оголошення про втрату до місцевої друкованої газети і обов’язково зберегти примірник. Такі дії підтверджують відсутність у власника документів на нерухоме майно і необхідність їх відновлення
    2. Отримати дублікат втраченого документу в органі, який його видав.
    3. Необхідно внести дані про землю чи будинок документи, на які було втрачено до Єдиного державного реєстру прав на нерухоме майно. Слід написати заяву до відповідного органу.
    4. У випадку коли був втрачений державний акт, тоді потрібно звернутися до районного управління Держгеокадастру та отримати копію державного акта чи довідку, що оригінал не зберігся. Необхідно отримати також і витяг з Державного земельного кадастру. Крім цього може знадобитися звернення до архіву місцевого органу самоврядування для отримання копії рішення про передачу вам у власність землі.
    5. Якщо був втрачений договір купівлі-продажу, дарування чи інший, потрібно звернутися до нотаріуса, який супроводжував земельну транзакцію для отримання дубліката.
    6. Зібраний пакет документів із копією паспорту, ідентифікаційного коду, квитанцією про сплату послуг та мита і заяву встановленого зразку треба подати державному реєстратору для реєстрації. А після державної реєстрації варто отримати виписку про реєстрацію документів на земельний об’єкт у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
    Куди звертатись у разі втрати документів

    Заяву про відновлення втрачених документів слід подавати до Держгеокадастру або органів місцевого самоврядування області, де розташована земля, залежно від того, які саме документи необхідно отримати.

    Залежно від типу документу, що посвідчує ваше право власності на землю та року його видачі є різні шляхи отримання дублікатів.

    Всього доброго! Якщо Вам потрібна детальна консультація або алгоритм дій, натискайте зелену кнопку "Звернутися".

    • Ольга Клієнт 2 роки тому

      Спасибо Вам за ответ !

      • Кирда Вячеслав Володимирович

        БУДЬ-ЛАСКА! У ВИПАДКУ НАЯВНОСТІ ЗАПИТАНЬ, ЗВЕРТАЙТЕСЬ!

        Якщо консультація була корисною, буду вдячний за натиснуту Вами галочку внизу мого фота (відгук вітається).


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України