Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
915 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Сдала телефон в частную мастерскую на ремонт экрана. Спустя 16 дней, экран перестал работать, вернула им обратно, полторы недели не отвечали на звонки, когда приезжала говорили что ещё не смотрели. Сегодня дозвонилась, сказали, что телефон на возврат, причину поломки не установили. Хотя я уверена что не хотят просто отвечать за то что поставили дешёвый китайский экран, который через две недели умер. За ремонт тогда заплатила 3 тысячи. С докумтов только Чек написанный от руки, и тот без печатей, без ничего. Мне посоветовали составить претензию на возврат денежных средств за некачественный ремонт. Помогите ее составить. И как вообще поступить в данной ситуации, не дарить же им 3 тысячи
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Адвокат, м. Чернігів, 7 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю, Олено.
Так, розпочати потрібно саме з письмової претензії. В мережі є багато зразків. За потреби можу допомогти у написанні.
Звертайтесь.
Да я видела много примеров, но касаемо ремонта техники не нашла, боюсь что составлю не правильно. Буду рада, если Вы мне поможете
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Олена!
Достатньо складно зрозуміти, що у Вас сталося... Ви купили новий телефон? Тоді чому не ремонтували його по гарантії? Якщо ремонтували по гарантії, то чому платили гроші? На кого Ви збираєтесь писати претензію, якщо ремонтували телефон в приватній, як Ви висловились, майстерні? Питання, питання, питання...
Зверніться до мене персонально, натиснувши кнопку "звернутись" біля мого фото, аби я міг з'ясувати Вашу проблему достименно і допомогти Вам.