Задайте питання юристу

885 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Земельне право, 26 листопада 2022, питання №76267

Как оформить землю во власність

Я являюся інвалідом війни як мені во власність оформити землю 2гектари.
Які потрібні документи і куди звертатися в першу чергу.

Відповіді юристів (1)

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Юрію!

    Після того як ви визначилися із земельною ділянкою, Вам треба подати заяву про надання дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (із зазначенням виду цільового призначення та орієнтовної площі) до відповідної міської, селищної, сільської ради, у межах території якої розташовується вибрана вами земельна ділянка. У заяві бажано повідомити про невикористання вами права на безоплатне отримання земельної ділянки у власність раніше, а також надати згоду органам місцевого самоврядування (ОМС) на збір, обробку та використання ваших персональних даних.

    До клопотання необхідно додати:

    • копію паспорту громадянина України;
    • копію ідентифікаційного коду;
    • графічні матеріали, на яких відображена земельна ділянка (з окресленими межами).

    ОМС протягом одного місяця розглядає поданий вами пакет документів та ухвалює рішення «Про надання дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки».

    Бездіяльність або рішення ОМС про відмову в наданні дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки можуть бути оскаржені в судовому порядку.

    У деяких випадках ОМС зловживають своїми повноваження і здійснюють розпорядчі функції щодо передачі земельних ділянок на користь громадян, місце проживання яких зареєстровано в цій територіальній громаді.

    Після отримання рішення ОМС «Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та про її передачу у власність» ви можете сміливо йти до державного реєстратора (приватного нотаріуса) і реєструвати за собою право власності на земельну ділянку в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

    Документи, які необхідно подати до державного реєстратора (приватного нотаріуса):

    • витяг із ДЗК;
    • копію паспорту заявника;
    • копію ідентифікаційного номеру;
    • підтвердження оплати адміністративного збору;
    • рішення ОМС «Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та про передачу земельної ділянки у власність».

    Державний реєстратор (приватний нотаріус) проводить державну реєстрацію протягом п’яти робочих днів.Якщо ви успішно пройшли цю покрокову інструкцію, ви стали законним власником земельної ділянки.

    Виникнуть питання, тисніть кнопку "звернутись" біля мого фото. Охоче на них відповім!


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України