Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
З ухвали Верховного суду від 05.12.22 по справі 344/6751/22: витікає, що районні та міські ТЦК не є юридичними особами і не можуть бути стороною пр розгляді справи в суді. Далі, при розгляді цієї справи в якості відповідача було залучено Міністерство оборони України, хоча згідно законодавству обласний ТЦК має бути зареєстрований як юридична особа. На даний момент перевірити статус обласного ТЦК неможливо, бо реєстр закритий.
Кого в такому разі зазначати відповідачем в справі по оскарженню дій начальника районного ТЦК, для того, щоб суд визнав його належним відповідачем?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю.
В загальному залучають саме той ТЦК, який виніс постанову і вони мають бути самостійними юридичними особами.
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Евгене
У разі оскарження дій чи рішень районного ТЦК , відповідачем є саме цей ТЦК.
Будуть питання, тисніть кнопку "звернутись" біля мого фото. Постараюсь на них відповісти!
Якщо ж консультація задовільнила Вас, активуйте сіру галочку та залиште відгук на знак подяки.
Юрист, м. Полтава, 4 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Євгене!
Стаття 235 КУпАП. Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки
Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (статті 210, 210-1, 211 (крім правопорушень, вчинених військовозобов’язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України).
Від імені територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право керівники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки.
Стаття 284 КУпАП. Види постанов по справі про адміністративне правопорушення
По справі про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить одну з таких постанов:
1) про накладення адміністративного стягнення;
2) про застосування заходів впливу, передбачених статтею 24-1 цього Кодексу;
3) про закриття справи.
Стаття 288 КУпАП. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено:
3) постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, постанову по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.
Стаття 46 КАС. Сторони
1. Сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач.
2. Позивачем в адміністративній справі можуть бути громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, підприємства, установи, організації (юридичні особи), суб’єкти владних повноважень.
4. Відповідачем в адміністративній справі є суб’єкт владних повноважень, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
Отже, якщо керівник (начальник) РТЦК вчинив певні дії або виніс неправомірну постанову, то Ви можете її оскаржити в порядку адміністративного позову зазначивши відповідачем відповідний РТЦК ( зазначати потрібно саме РТЦК, а не його начальника, адже посадові особи відповідного орану діють не як самостійний суб'єкт владних повноважень, а від імені ТЦК)
Справа, яку Ви зазначили в запитанні, відноситься до цивільного судочинства.
Стаття 48 ЦПК. Сторони
1. Сторонами в цивільному процесі є позивач і відповідач.
2. Позивачем і відповідачем можуть бути фізичні і юридичні особи, а також держава.
Касаційний цивільний суд не прийняв касаційну скаргу, адже Р(М)ТЦК не є юридичною особою, а являється лише відокремленим підрозділом обласного ТЦК, тому він не має процесуальної дієздатності.
При виникненні додаткових питань натискайте "Звернутися". Всього доброго!