Начните консультацию с юристом онлайн
Здравствуйте. Я имею давно зарегистрированный ФОП и с того времени улица на которой он зарегистрирован поменялась.
В банке при выписке эти изменения отображаются, но в выписке по ФОП с налоговой - нет.
Что мне нужно сделать, чтобы сведения о моем ФОП отображались с актуальным названием улицы, а так же как получить 2 выписки об этом:
1. Выписка из единого гос реестра
2. Выписка из реестров налогоплательщиков.
Текущий адрес отображается так:
1. Банк: Новая Улица
2. Выписки из реестров: Новая Улица (Старая улица)
Нужно чтобы адрес в высписке с банка буква в букву совпадал с адресом с выписок о моем ФОП. Как это все сделать? Обратиться в налоговую или банк, для более правильного отображения адреса?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (5)
Юрист, г. Полтава, 4 года опыта
Общаться в чатеВітаю Вас!
На порталі необхідно обрати послугу “Внесення змін про ФОП” https://diia.gov.ua/services/zminennya-danih-fop. Після реєстрації Ви отримаєте Виписку з реєстру ЄДР з оновленим місцем реєстрації. Знайти її можна в кабінеті на порталі Дія у розділі “Отримані документи”.
Державний реєстратор самостійно повідомить податкову про нову адресу, а податкова служба змінить Вашу адресу ФОП в реєстрі платників податків та страхувальників.
Повністю інструкція розписана за посиланням https://dou.ua/forums/topic/40479/
В електронному вигляді облікова картка фізичної особи – платника податків за ф. № 1ДР та заява про внесення змін до Державного реєстру за ф. № 5ДР подаються через меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. При цьому платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО, в електронному вигляді.
До заяв за ф. № 1ДР та ф. № 5ДР необхідно приєднати скановані копії документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних. Для приєднання зазначених документів, платнику необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми» (формат файлу pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 5МБ).
Для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків необхідно особисто звернутися до податкового органу, який був самостійно обраний під час заповнення заяв за ф. № 1ДР або ф. № 5ДР та пред’явити паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.
Для оновлення адреси ФОП треба заповнити та подати заяву щодо державної реєстрації фізичної особи – підприємця (форма 1), яка затверджена наказом «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 18.11.2016 № 3268/5.
У заяві за формою 1 є опція «Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця». Її й треба обрати. Нижче у відомостях про типи змін є опція «Зміна місцезнаходження». Далі потрібно заповнити заяву, керуючись примітками у самій формі заяви, – там є обов’язкові для заповнення дані (заповнювати все, як було при держреєстрації, вже не потрібно). Також обов’язково вносяться актуальні дані про місцезнаходження та інші дані, якщо вони змінюються та відмічені в опціях типів змін у початковій частині заяви.
Послуга оновлення реєстраційних даних платна.
З повагою, юрист Дерій В.О.!
Адвокат, г. Киев, 11 лет опыта
Общаться в чатеДля того щоб оновити інформацію про адресу у виписці з Єдиного державного реєстру та з реєстру платників податків, вам потрібно виконати кілька кроків. Ось інструкція:
1. Оновлення інформації в Єдиному державному реєстрі (ЄДР)Щоб інформація про адресу вашого ФОП була актуальною, потрібно звернутися до державного реєстратора з проханням внести зміни до ЄДР. Це можна зробити кількома способами:
Після внесення змін ви зможете отримати виписку з ЄДР з оновленою інформацією.
2. Оновлення інформації в податковій (реєстр платників податків)Зміни в ЄДР автоматично передаються до податкової. Проте, щоб переконатися, що всі зміни відображені коректно, ви можете звернутися до своєї податкової інспекції з проханням видати вам нову виписку з реєстру платників податків. Якщо інформація не була автоматично оновлена, податкова має здійснити це на основі даних з ЄДР.
3. Узгодження інформації з банкомЯкщо після оновлення інформації в ЄДР та податковій виписка з банку все ще містить стару адресу, зверніться до свого банку з проханням оновити відомості на підставі нової виписки з ЄДР.
Виписки, які вам потрібні:Після цих дій адреси у всіх документах повинні відповідати одна одній.
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Дмитро!
Юрособи та ФОП, які вирішать потурбуватися про актуалізацію свого місцезнаходження, мають починати з унесення відповідних змін до ЄДР.
Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань" не встановлює граничного строку для оновлення відомостей, що містяться в ЄДР. Тож коли їх оновлювати — вирішувати вам.
Вносити зміни щодо назви вулиці до ЄДР можна в загальному порядку при внесенні змін до складу учасників (засновників), підтвердженні даних про бенефіціарів тощо — для юросіб, зміні прізвища, імені, по батькові — для ФОП.
Отже, Вам потрібно звернутися до держреєстратора (як правило, через ЦНАП) або нотаріуса, який має право проводити держреєстраційні дії щодо ФОП та юросіб. Перелік суб’єктів, які в умовах воєнного стану проводять державну реєстрацію, постійно оновлюється на сайті Мін’юсту.
Також можна відправити документи поштою, хоча тоді доведеться нотаріально посвідчити підпис на відповідній заяві. Ці два способи однаково підійдуть як юрособам, так і ФОП.
Детальну інструкцію знайдете за посланням https://diia.gov.ua/services/zminennya-danih-fop.
Якщо ви — єдиноподатник, то в разі зміни податкової адреси, а також місця провадження господарської діяльності маєте внести цю інформацію до реєстру платників ЄП. Для цього:
— ФОП груп 1 і 2 подає заяву за формою, затвердженою наказом Мінфіну від 16.07.2019 № 308, не пізніше 20-го числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни;
— юрособа або ФОП групи 3 — не пізніше останнього дня кварталу, в якому відбулися такі зміни.
Зміни потраплять до реєстру платників ЄП у день подання заяви.
Можливість змінити податкову адресу юрособи або ФОП у реєстрі платників ЄП виникає лише після внесення змін до ЄДР.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, г. Харьков, 16 лет опыта
Общаться в чатеЗДРАВСТВУЙТЕ, ДМИТРИЙ!
Вы можете сменить свои данные онлайн через компьютерную (браузерную) версию приложения "ДИЯ".
https://diia.gov.ua/services/zminennya-danih-fopЗдесь можно изменить данные о ФЛП онлайн без участия государственного регистратора.А именно: данные о видах экономической деятельности (КВЭДы), контактной информации, ФИО и местонахождении ФЛП.Обратите внимание: изменить номер налогоплательщика или паспортные данные можно офлайн в ЦНАПе.
Хотя, должен отметить, что такое действие не обязательно. Налоговая (в отличии от законобоязненных банков) плевать хотела на декоммунизации и прочее. Они чётко всегда говорят - какой адрес в документе (например в паспорте или в Свидетельстве / Выписке о регистрации - такой и указывайте в налоговой отчётности, электронном кабинете и т.д.).
Для смены в налоговой скорее всего придется (если автоматом не подтянет в связи с обменом информацией налоговой и Государственным реестром) подавать заявление по соответствующей форме (это можно сделать онлайн).
Скорее всего данные подтянутся автоматически. Но может и статься иначе. Это не страшно. Данные можно будет поменять онлайн и в налоговой.
Об этом немного детальнее.
Согласно пункту 70.7 статьи 70 раздела II Налогового кодекса Украины от 02 декабря 2010 года № 2755-VI с изменениями и дополнениями (далее – Кодекс) физические лица – налогоплательщики обязаны представлять контролирующим органам сведения об изменении данных, вносимых в учетную карточку или сообщения (для физических лиц, которые по своим религиозным убеждениям отказываются от принятия регистрационного номера учетной карточки налогоплательщика и имеют отметку в паспорте), в течение месяца со дня возникновения таких изменений путем подачи соответствующего заявления по форме и в порядке, определенных центральным органом исполнительной власти , что обеспечивает формирование и реализует государственную финансовую политику
Внесение изменений в Государственный реестр физических лиц – налогоплательщиков (далее – Государственный реестр) определено Положением о регистрации физических лиц в Государственном реестре физических лиц – налогоплательщиков, утвержденным приказом Министерства финансов Украины от 29.09.2017 № 822 (далее – Положение).
В соответствии с пунктом 1 раздела IX Положения физические лица – налогоплательщики обязаны предоставить контролирующим органам сведения об изменении данных, вносимых в Учетную карточку или Уведомление (для физических лиц, которые по своим религиозным убеждениям отказываются от принятия регистрационного номера учетной карточки налогоплательщика и имеют отметку в паспорте), в течение месяца со дня возникновения таких изменений путем представления Заявления о внесении изменений в Государственный реестр физических лиц – налогоплательщиков по форме № 5ДР (приложение 12) (далее – Заявление № 5ДР) или Заявления о внесении изменений в отдельный реестр Государственный реестр физических лиц – налогоплательщиков в отношении физических лиц, которые учитываются по серии и/или номеру паспорта по форме № 5ДРП (приложение 13) (далее – Заявление № 5ДРП) соответственно.
Физические лица подают указанные заявления лично или через представителя в контролирующий орган по своему налоговому адресу (место жительства), а в случае изменения места жительства – в контролирующий орган по новому месту жительства, или в любой контролирующий орган.
Если заявление № 5ДРП содержит данные о новом паспорте физического лица, то такое заявление подается физическим лицом лично.
Внесение изменений в Государственный реестр и отдельный реестр Государственного реестра осуществляется в течение трех рабочих дней со дня представления физическим лицом Заявления № 5ДР или Заявления № 5ДРП в контролирующий орган.
В то же время сообщаем, что Заявление № 5ДР можно подать физическому лицу – налогоплательщику:
в бумажной форме – в соответствии с пунктом 70.7 статьи 70 Кодекса в контролирующий орган по своему налоговому адресу (месту жительства), или в любой контролирующий орган.
и в электронной форме (с копиями подтверждающих документов, необходимых для внесения изменений в Государственный реестр) посредством информационно-коммуникационной системы «Электронный кабинет» (cabinet.tax.gov.ua) (далее – Электронный кабинет).
http://cabinet.tax.gov.ua
Порядок функционирования Электронного кабинета определяется приказом Министерства финансов Украины от 14.07.2017 №637 «Об утверждении Порядка функционирования Электронного кабинета», зарегистрированным в Министерстве юстиции Украины 01.08.2017 под №942/30810.
Вход в электронный кабинет осуществляется по адресу: http://cabinet.tax.gov.ua , а также через веб-портал ДПС.
Электронный кабинет состоит из двух функциональных частей: открытая (общедоступная) и приватная (личный кабинет).
Вход в частную часть (личный кабинет) Электронного кабинета осуществляется после прохождения пользователем электронной идентификации онлайн с использованием квалифицированной электронной подписи любого аккредитованного центра сертификации ключей – квалифицированного поставщика электронных доверительных услуг или через Интегрированную систему электронной идентификации – id.govua. BankID).
Для информационной поддержки и помощи плательщикам при пользовании электронным кабинетом открытая и частная часть электронного кабинета содержат режим «Помощь», в котором размещена инструкция пользователя по каждому режиму электронного кабинета.
Успешного Вам бизнеса!
С уважением и пониманием, юрист Ярослав Турчин (г. Гамбург, Германия)
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеВітаю Вас.
Нужно чтобы адрес в высписке с банка буква в букву совпадал с адресом с выписок о моем ФОП. Как это все сделать? Обратиться в налоговую или банк, для более правильного отображения адреса?
Можете спробувати подати відповідну заяву через ДІЮ.
Як отримати послугу
Онлайн
1. Натисніть Подати заяву, авторизуйтесь або зареєструйтесь у кабінеті громадянина.
2. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги та підпишіть заяву Дія.Підписом чи іншим електронним підписом фізичної особи.
3. Якщо ви є платником єдиного податку, після внесення змін до виду діяльності (КВЕД), ПІБ, місцезнаходження заява про це автоматично надійде до податкової.
4. Дія надішле заяву до Єдиного державного реєстру (ЄДР) для внесення змін.Якщо ви вибрали спрощену систему оподаткування, то Реєстр передасть дані податковій за місцем реєстрації ФОП або за місцем ведення господарської діяльності.
5. Статус заяви можна перевірити в кабінеті громадянина в розділі Послуги — Замовлені послуги. Сповіщення про результат також надійде на пошту та в кабінет громадянина в розділ Зверніть увагу.
Офлайн
1. Вам потрібен Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП). Якщо ви не оформлювали РНОКПП за релігійними переконаннями, знадобиться паспорт з відміткою про право використовувати номер і серію паспорта замість номера платника податків або додатку до ID-картки, у якому є така відмітка.
2. Подайте заяву до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) або до виконкому міської ради без прив’язки до задекларованого місця проживання або адреси реєстрації ФОП.
3. Якщо ви вносите зміни у номер платника податків, вам потрібна копія довідки про зміну номера платника податків.
4. Якщо ви змінюєте паспортні дані, треба додати ксерокопії першої сторінки та, у разі якщо ви не оформлювали номер платника податків за релігійними переконаннями, також ксерокопію сторінки з відміткою про можливість проводити сплати за серією та номером паспорта або додатку до ID картки в якому є така відмітка.
5. Якщо у вас немає можливості відвідати ЦНАП чи виконком особисто, ви можете надіслати заяву поштою. У цьому випадку перед відправкою вам треба буде засвідчити ваш підпис нотаріально.
6. Завантажити заяву щодо державної реєстрації фізичної особи-підприємця можна тут (Форма 1).
Також з алгоритмом зміни місця проживання можете ознайомитися тут:
https://taxer.ua/uk/kb/zmina-adresu-fop-urazi-nazv...
З повагою!