Задайте вопрос юристу

833 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Уголовное право, 23 февраля 2020, вопрос №11827 150₴

Невиконання рішення суду, скарга прокурору по ст.382, також не виконання

Не виконана ухвала суду про внесення в єрдр, та не почато досудове розслідування.

Була написана заява прокурору по ст.382, прокурор не вніс в єрдр, хочу написати заяву на бездіяльність прокурора .

Також перевірте будь-ласка правильність написання клопотання про проведення експертизи .
В мене є Ухвала Суду про внесення в єрдр, але в єрдр ще не внесли, крутять.
Я вважаю, що я маю право на написання клопотання в прокатуру на підставі ухвали суду?
Потерпілим офіційно мене не визнали, заяву на визнання потерпілим я не писала. Але згідно закону України потерпілим вважається людина з моменту подання заяви про скоєння кримінального правопорушення проти неї, на це я і ссилалась при написанні Клопотання.

Ответы юристов (21)

    Гончаренко Константин
    33.3%

    До Бородянського районного суду

    Київської області

    07800, Київська область,

    смт. Бородянка, вул. Леніна, 315

    Позивач: ОСОБА 1, проживає за адресою:

    АДРЕСА 1

    Відповідач: ОСОБА 2, проживає за адресою:

    АДРЕСА 2

    Суддя _________

    Справа № ________

    КЛОПОТАННЯ

    про призначення судової експертизи

    В провадженні Бородянського районного суду Київської області знаходиться цивільна справа №________ за позовом ОСОБИ 1 до ОСОБИ 2 про відшкодування шкоди, спричиненої залиттям квартири.

    Відповідно до ч. 1 ст. 103 ЦПК України суд призначає експертизу у справі за сукупності таких умов:

    1) для з’ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо;

    2) сторонами (стороною) не надані відповідні висновки експертів із цих самих питань або висновки експертів викликають сумніви щодо їх правильності.

    Відповідно до ч. 3 ст. 103 ЦПК України при призначенні експертизи судом експерт або експертна установа обирається сторонами за взаємною згодою, а якщо такої згоди не досягнуто у встановлений судом строк, експерта чи експертну установу визначає суд. Суд з урахуванням обставин справи має право визначити експерта чи експертну установу самостійно. У разі необхідності може бути призначено декілька експертів для підготовки одного висновку (комісійна або комплексна експертиза).

    Відповідно до ч. 5 ст. 103 ЦПК України учасники справи мають право запропонувати суду питання, роз’яснення яких, на їхню думку, потребує висновку експерта.

    Відповідно до ч. 1 ст. 104 ЦПК України про призначення експертизи суд постановляє ухвалу, в якій зазначає підстави проведення експертизи, питання, з яких експерт має надати суду висновок, особу (осіб), якій доручено проведення експертизи, перелік матеріалів, що надаються для дослідження, та інші дані, які мають значення для проведення експертизи.

    Враховуючи, що визначення вартості відновлювального ремонту внаслідок залиття квартири, необхідні спеціальні знання, у сфері іншій, ніж право, сторонами не надані відповідні висновки експертів з цього питання та керуючись ст. 103, 104 ЦПК України, -

    ПРОШУ:

    1. Призначити у справі № ________ судову будівельно-технічну експертизу проведення якої доручити експертам ТОВ “Судова незалежна експертиза України” (03179, м. Київ, пр-т. Перемоги, 123)

    2. На розгляд та вирішення експерта поставити наступні питання:

    • Який розмір матеріального збитку, завданого власнику квартири за адресою: АДРЕСА1 внаслідок залиття?

    3. Оплату гарантую.

    4. На час проведення судової експертизи провадження у справі № _______ зупинити.

    5. Про призначення судової експертизи та зупинення провадження у справі винести відповідну ухвалу.

    «__» _____________ 201_ року ОСОБА1

    (підпис)

    -----------------------------------------------------------------------------------

    Прокурора може бути притягнуто до дисциплінарної відповідальності у порядку дисциплінарного провадження з таких підстав:

    1) невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків;

    2) необґрунтоване зволікання з розглядом звернення;

    3) розголошення таємниці, що охороняється законом, яка стала відомою прокуророві під час виконання повноважень;

    4) порушення встановленого законом порядку подання декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру;

    5) вчинення дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об’єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури;

    6) систематичне (два і більше разів протягом одного року) або одноразове грубе порушення правил прокурорської етики;

    7) порушення правил внутрішнього службового розпорядку;

    8) втручання чи будь-який інший вплив прокурора у випадках чи порядку, не передбачених законодавством, у службову діяльність іншого прокурора, службових, посадових осіб чи суддів, у тому числі шляхом публічних висловлювань стосовно їх рішень, дій чи бездіяльності, за відсутності при цьому ознак адміністративного чи кримінального правопорушення;

    9) публічне висловлювання, яке є порушенням презумпції невинуватості.

    Притягнення прокурора до дисциплінарної відповідальності не виключає можливості притягнення його до адміністративної чи кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законом (ст. 43 Закону).

    Дисциплінарне провадження відносно прокурорів здійснюється Кваліфікаційно-дисциплінарною комісією прокурорів (КДКП).

    Звертаємо увагу, що до КДКП слід звертатися у разі порушень прокурором вказаних вище норм і правил. А рішення, дії чи бездіяльність прокурора в межах кримінального процесу можуть бути оскаржені виключно в порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України.

    Звернутися до КДКП із скаргою (заявою) про вчинення прокурором дисциплінарного проступку може кожний, кому відомі такі факти. На своєму веб-сайті КДКП розмістила рекомендований зразок дисциплінарної скарги.

    Також треба мати на увазі, що можна подати скаргу до Вищої ради правосуддя про порушення прокурором вимог щодо несумісності його посади із заняттям певними видами діяльності. Так, перебування на посаді прокурора несумісне з обійманням посади в будь-якому органі державної влади, іншому державному органі, органі місцевого самоврядування та з представницьким мандатом на державних виборних посадах. На прокурора також поширюються обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, визначені Законом України «Про запобігання корупції». Прокурор не може належати до політичної партії, брати участь у політичних акціях, мітингах, страйках.

    Вища рада правосуддя затвердила та розмістила на своєму сайті зразок заяви про порушення прокурором вимог щодо несумісності, - http://www.vru.gov.ua/add_text/155.

    Ст. 49 Закону передбачено, що на прокурора можуть бути накладені такі дисциплінарні стягнення:

    1) догана;

    2) заборона на строк до одного року на переведення до органу прокуратури вищого рівня чи на призначення на вищу посаду в органі прокуратури, в якому прокурор обіймає посаду (крім Генерального прокурора);

    3) звільнення з посади в органах прокуратури.

    Отже, якщо Вам відомі вказані вище факти щодо дій прокурорів, можете звертатися до КДКП або до ВРП.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    «____»______ 20__

    №_____До Прокуратури_______________________________ адреса___________________________Заявник:__________________________________________поштова адреса: ____________________________тел.: ______________________________________про притягнення особи до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 КУпАП та винесення подання про надання інформації

    ЗАЯВА

    «_____»__________20__ року я, _______________________, з метою підготовки публікації в газеті «_____________________________», звернувся до___________________________________________(назва органу, до якого направлено запит та/чи посадової особи, якій адресовано запит) _______________________________________ із інформаційним запитом, в якому просив надати суспільно-важливу інформацію, яка необхідна мені для виконання моїх професійних обов’язків, а саме просив надати мені:1) ______________________________________________________________;2) ______________________________________________________________;3) _______________________________________________________________.Викладене підтверджується інформаційним запитом від _________ № _______, копію якого додаю.На зазначений запит відповіді в строки, установлені статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», я не отримав (або отримав неповну відповідь / отримав відмову в наданні відповіді / отримав інформацію, яка не відповідає дійсності).

    Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України “Про інформацію”, «Про доступ до публічної інформації» “Про звернення громадян” та “Про доступ до судових рішень”, – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Згідно з п. 11 частини 1 статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП) у справах про правопорушення, передбачені статтею 212-3 КУпАП, протоколи про правопорушення мають право складати прокурор або уповноважена ним особа з числа працівників прокуратури.На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 212-3, 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення, статтями 23, 24 Закону України «Про прокуратуру», –

    ПРОШУ:

    Притягти до адміністративної відповідальності за ненадання інформації (надання неповної інформації / надання недостовірної інформації тощо) за ч. 1 статті 212-3 КУпАП ____П.І.Б посадової особи, яка не надала інформацію (надала неповну інформацію / надала недостовірну інформацію тощо)______ .Винести подання про усунення порушень Законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації» і зобов’язати ___________ ПІБ посадових осіб органу державної влади /місцевого самоврядування ___________ надати мені наступну інформацію:

    1) ______________________________________________________________;2) ______________________________________________________________;3) _______________________________________________________________.Додаток:

    Копія інформаційного запиту № 3 від 09.01.2009 року;Копія посвідчення журналіста.

    «_____»_____________ 20__ року ____________ ПІБ

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Киншов Дмитрий Сергеевич
    33.3%

    Добрий вечір.

    1. Додайте докази отримання Вашої заяви (якщо відправляли поштою).

    2. У частині "Прошу" додайте вимогу, щоб Вам надали витяг з ЄРДР коли відкриють справу.

    3. ст. 306 КПК - Скарги на рішення, дії чи бездіяльність слідчого чи прокурора розглядаються слідчим суддею місцевого суду, а в кримінальних провадженнях щодо злочинів, віднесених до підсудності Вищого антикорупційного суду, - слідчим суддею Вищого антикорупційного суду згідно з правилами судового розгляду, передбаченими статтями 318-380 цього Кодексу, з урахуванням положень цієї глави.

    Подавайте дану заяву до слідчого судді місцевого суду.

    4. Перевірьте чи не пропустили Ви строк у 10 днів.

    5. Щодо експертизи - спочатку відкрийте кримінальне провадження, а потім заявляйте клопотання про експертизу. ТАкож, коли відкриють провадження - заявіть краще клопотання щоб Вас визанли потерпілою особою.

    Якщо надана консультація Вам допомогла, прошу обрати її як найкраща відповідь. Дякую.

    • Бубелянчик Наталия Владимировна Клиент 4 года назад

      Але в мене є рішення суду про початок досудового рослідуваня та внесення в ЄРДР, яке ніхто виконує. Вважаю що це є підставою для подання клопотання про проведення експертизи ?

      • Гончаренко Константин

        Якщо рішення не виконується , подаєте заяву до суду, який постановив рішення, "про видачу судового наказу(виконавчого листа) "для забезпечення виконання рішення суду, далі такий виконавчий лист спрямовується до ДВС разом з Вашою заявою , про відкриття виконавчого провадження - далі співпрацюєте з виконавцем , відстежуєте хід виконавчого провадження тут: https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors, якщо виконавець істотно затягує вчинення виконавчо- процесуальних дій для забезпечення виконання рішення суду, то в такому разі звертаєтесь до керівника управління ДВС З ЗАЯВОЮ ПРО БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВНОГО ВИКОНАВЦЯ.

        З повагою,

        Костянтин Гончаренко

      • Киншов Дмитрий Сергеевич

        Кримінальне провадження буде відкрито, коли будуть внесені відомості до ЄРДР. Оскільки наразі вони не внесені - кримінальна справа не відкрита, не зважаючи навіть на те, що у Вас є ухвала суду.

        Тобто, Вам або потрібно притягувати відлповідних осіб до відповідальності за невиконання рішення суду (як це Ви і робите) або можна спробувати такий варіант, як написав колега про виконавче провадження.

        Коли буде відкрито кримінальне провадженя (будуть внесенні відомості до ЄРДР) тоді Ви будете мати змогу заявити клопотання про проведення експертизи.

        • Бубелянчик Наталия Владимировна Клиент 4 года назад

          Дякую вам за відповідь,

          • підкажіть будь ласка, написала нове звернення , з самого початку НАПИСАЛА в порядку ст.256КК України, ст.396 КК України, ст. 56 Конституції України), але в кінці, після графи Прошу, не написала про притягнення до відповідальності за цими статями а просто написала слово зробити очищення влади в вашому підрозділі.

          Ця заява буде юридично дійсною?

          Та коли проявлять бездіяльність я зможу звернутись до суду, по невиконанню такої заяви???

          Чи занести знову нову заяву?

    • Бубелянчик Наталия Владимировна Клиент 4 года назад

      Дякую вам відповідь.

      Підкажіть , будь ласка, написала нове звернення , з самого початку НАПИСАЛА в порядку ст.256КК України, ст.396 КК України, ст. 56 Конституції України), але в кінці, після графи Прошу, не написала про притягнення до відповідальності за цими статями а просто написала слово зробити очищення влади в вашому підрозділі.

      Ця заява буде юридично дійсною?

      Та коли проявлять бездіяльність я зможу звернутись до суду, по невиконанню такої заяви???

      Чи занести знову нову заяву?

      • Киншов Дмитрий Сергеевич

        Добрий день. Буде дійсною, поліція повинна буде відкорити кримінальне провадження за фактом злочинів, що вказані у самій заяві.

        Можливо буде звернутися до суду, але протягом 10 днів з моменту бездіяльності.

    • Бубелянчик Наталия Владимировна Клиент 4 года назад

      Дякую вам за відповідь.

      Підкажіть будь ласка, написала нове звернення , з самого початку НАПИСАЛА в порядку ст.256КК України, ст.396 КК України, ст. 56 Конституції України), але в кінці, після графи Прошу, не написала про притягнення до відповідальності за цими статями а просто написала слово зробити очищення влади в вашому підрозділі.

      Ця заява буде юридично дійсною?

      Та коли проявлять бездіяльність я зможу звернутись до суду, по невиконанню такої заяви???

      Чи занести знову нову заяву?

      • Гончаренко Константин
        16.7%

        Заява буде дійсна, про бездіяльність зможете заявити через 10- ть календарних днів після вчинення факту бездіяльності.(якщо не буде реагування на заяву).

        З повагою,

        Костянтин Гончаренко

    Савченко Олександр
    16.7%
    Савченко Олександр 4 года назад

    Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

    Общаться в чате

    Добрий вечір.

    1) Я ознайомився з ухвалою слідчого судді (http://reyestr.court.gov.ua/Review/87391528).

    Дійсно, було зобов`язано уповноважену особу Шевченківського УП ГУ НП у м. Києві виконати вимоги ч.1 ст.214 КПК України та невідкладно, але не пізніше 24 годин, внести до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомості про кримінальне правопорушення, викладені у заяві ОСОБА_1 від 20.01.2020 р., яка отримана Шевченківським УП ГУ НП у м. Києві 20.01.2020 року за вх. №Б-339, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати заявнику витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.

    2) Невиконання ухвали можна віднести до злочину за ст. 382 КК України.

    Тому Ви мали всі підстави звернутися до прокуратури із заявою про вчинення злочину уповноваженою особою Шевченківського УП ГУ НП у м. Києві.

    Відповідно до ст. 214 КПК України прокурор повинен був невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання Вами заяви про вчинене кримінальне правопорушення внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати Вам витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.

    Відповідно до ст. 303-304 КПК України Ви могли протягом 10 днів оскаржити бездіяльність прокурора до суду. Я так розумію цього Ви не робили, а вирішили чомусь звернутися до Вищого антикорупційного суду України.

    3) Тепер Ви хочете подати клопотання до Генеральної прокуратури про проведення експертизи на наявність хімічних речовин.

    Вважаю це не зовсім правильним. Адже заяву про вчинення злочину Ви подавали до поліції, а не до прокуратури. Ухвала суду також стосується саме Шевченківського УП ГУ НП .

    Думаю, що Вам краще подати до прокуратури заяву про вчинення щодо Вас злочину, в якій просити визнати Вас потерпілою та вимагати невідкладно, але не пізніше 24 годин, внести до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомості про кримінальне правопорушення, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати Вам витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.

    А вже після того як отримаєте Витяг подавайте клопотання про проведення експертизи.

    Всього доброго. Сподіваюсь, що Вам допоміг.

    Пишіть, якщо будуть додаткові питання.

    Бубелянчик Наталия Владимировна Клиент 4 года назад
    • підкажіть будь ласка, написала нове звернення , з самого початку НАПИСАЛА в порядку ст.256КК України, ст.396 КК України, ст. 56 Конституції України), але в кінці, після графи Прошу, не написала про притягнення до відповідальності за цими статями а просто написала слово зробити очищення влади в вашому підрозділі.

    Ця заява буде юридично дійсною?

    Та коли проявлять бездіяльність я зможу звернутись до суду, по невиконанню такої заяви???

    Чи занести знову нову заяву?

    • Савченко Олександр
      Савченко Олександр 4 года назад

      Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

      Общаться в чате

      Доброго вечора.

      Куди саме Ви написали нове звернення (заяву) - в поліцію чи до прокуратури?

      Прикріпіть текст цієї заяви.

      Взагалі прохати і про притягнення до кримінальної відповідальності за цими статтями, і про очищення влади в їхньому підрозділі є недоречним.

      Адже притягнути особу до кримінальної відповідальності можна лише на підставі рішення суду (тобто, саме суд встановлює винуватість особи у вчиненні злочину), а так зване очищення влади в їхньому підрозділі (тобто прийняття керівником відповідного рішення) у вашому випадку буде можливе лише при набранні обвинувальним вироком стосовно цих осіб законної сили.

      У своїй заяві Вам необхідно просити: прийняти вашу заяву про вчинення правопорушення за ст. 256, 396 КК України; внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань; невідкладно розпочати досудове розслідування, у формі попереднього слідства, з підстави вчинення правопорушення, що має ознаки складу злочину за ст. 256, 396 КК України; визнати Вас потерпілою від кримінального злочину, передбаченого вказаними статтями; повідомити Вас письмово, у встановленому законом порядку і строки, про початок кримінального провадження та закінчення досудового розслідування.

      Відповідно до ст. 214 КПК України прокурор повинен був невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання Вами заяви про вчинене кримінальне правопорушення внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати Вам витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.

      Відповідно до ст. 303-304 КПК України Ви можете протягом 10 днів оскаржити бездіяльність прокурора до суду.

      Всього доброго.

      • Бубелянчик Наталия Владимировна Клиент 4 года назад
        • Я вже подала таке звернення але з ваших слів розумію що мені треба переписати і подати нове звернення.
        • Допоможіть написати вірно будь-ласка.

        Офісу Генерального Прокурора України

        Особисто Рябошапці Р.Г.

        Бубелянчик Наталія Володимирівна

        м.київ,вул.Ризька 73Г, кв 338

        04060,

        Моральна компенсація 100 млн.$сша

        Заява

        (В порядку ст.256КК України, ст.396 КК України, ст. 56 Конституції України)

        Закон України Про прокуратуру (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015

        Згідно Розділу 1, ст.1. Прокуратура України становить єдину систему, яка в порядку, передбаченому цим Законом, здійснює встановлені Конституцією України функції з метою захисту прав і свобод людини, загальних інтересів суспільства та держави.

        Згідно ст.3. Конституції України, Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

        Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

        Згідно ст.8 Конституції України. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.

        Згідно ст.19. Конституція України. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

        Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тобто здійснювати свою діяльність згідно законів України а не шукати шляхи ухилення від не виконання законів.

        Згідно ст. 2. Функції прокуратури

        п. 1. На прокуратуру покладаються такі функції:

        1) підтримання державного обвинувачення в суді;

        2) представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених цим Законом та главою 12 розділу III Цивільного процесуального кодексу України;

        3) нагляд за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство;

        4) нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах та ін.

        Згідно ст. 3. п1. Діяльність прокуратури ґрунтується на засадах:

        1) верховенства права та визнання людини, її життя і здоров’я, честі і гідності, недоторканності і безпеки найвищою соціальною цінністю;

        2) законності, справедливості, неупередженості та об’єктивності;

        Згідно ст.4. п.1. Організація та діяльність прокуратури України, статус прокурорів визначаються Конституцією України, цим та іншими законами України, чинними міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

        Згідно ст. 22. п.1 . Прокурор підтримує державне обвинувачення в судовому провадженні щодо кримінальних правопорушень, користуючись при цьому правами і виконуючи обов’язки, передбачені Кримінальним процесуальним кодексом України.

        Згідно ст. 26. Нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян

        Згідно ст. 43. Прокурора може бути притягнуто до дисциплінарної відповідальності у порядку дисциплінарного провадження з таких підстав:

        Згідно п.1 невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків;

        Згідно п.2 необґрунтоване зволікання з розглядом звернення;

        Згідно п.5 вчинення дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об’єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури;

        Згідно ст.20. п.1 Шкода, завдана незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю прокурора, відшкодовується державою незалежно від його вини в порядку, визначеному законом.

        Згідно Кримінально Процесуального Кодексу України. (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2013, № 9-10, № 11-12, № 13, ст.88)

        Згідно ст.2 п.1. Завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

        Згідно глави 2. ст. 7. п. 1. Зміст та форма кримінального провадження повинні відповідати загальним засадам кримінального провадження, до яких, зокрема, відносяться:

        1) верховенство права;

        2) законність;

        3) рівність перед законом і судом;

        4) повага до людської гідності;

        5) забезпечення права на свободу та особисту недоторканність;

        6) недоторканність житла чи іншого володіння особи;

        7) таємниця спілкування;

        8) невтручання у приватне життя;

        9) недоторканність права власності;

        10) презумпція невинуватості та забезпечення доведеності вини;

        11) свобода від самовикриття та право не свідчити проти близьких родичів та членів сім’ї;

        12) заборона двічі притягувати до кримінальної відповідальності за одне і те саме правопорушення;

        13) забезпечення права на захист;

        14) доступ до правосуддя та обов’язковість судових рішень;

        Згідно глави 2. ст.8. п.1 Кримінальне провадження здійснюється з додержанням принципу верховенства права, відповідно до якого людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

        Згідно п.2. Принцип верховенства права у кримінальному провадженні застосовується з урахуванням практики Європейського суду з прав людини.

        Згідно глави 2, ст. 9. п.1. Під час кримінального провадження суд, слідчий суддя, прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий, інші службові особи органів державної влади зобов’язані неухильно додержуватися вимог Конституції України, цього Кодексу, міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, вимог інших актів законодавства.

        Згідно п.2. Прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий зобов’язані всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують підозрюваного, обвинуваченого, а також обставини, що пом’якшують чи обтяжують його покарання, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень.

        Згідно ст.10.п.1.Не може бути привілеїв чи обмежень у процесуальних правах, передбачених цим Кодексом, за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних чи інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, громадянства, освіти, роду занять, а також за мовними або іншими ознаками.

        Згідно ст. 11.п.1 Під час кримінального провадження повинна бути забезпечена повага длюдської гідності, прав і свобод кожної особи.

        Згідно п.2. Забороняється під час кримінального провадження піддавати особу катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує її гідність, поводженню чи покаранню, вдаватися до погроз застосування такого поводження, утримувати особу у принизливих умовах, примушувати до дій, що принижують її гідність.

        Згідно п.3. Кожен має право захищати усіма засобами, що не заборонені законом, свою людську гідність, права, свободи та інтереси, порушені під час здійснення кримінального провадження.

        Згідно ст. 36 , п.2. Прокурор, здійснюючи нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва досудовим розслідуванням, уповноважений:

        1) починати досудове розслідування за наявності підстав, передбачених цим Кодексом;

        2) мати повний доступ до матеріалів, документів та інших відомостей, що стосуються досудового розслідув

        3) доручати органу досудового розслідування проведення досудового розслідування;

        Усі вищеописані положення це правові статті якими має керуватися Офіс Генерального Прокурора України при розгляді звернень, але протягом 6 місяців при розгляді моїх звернень та звернень моїх батьків Офісом Генерального Прокурора України відбувалась дія , яка полягала у бездіяльністі працівників Офіса Генерального Прокурора.

        Щодо мене було скоєне криміналье правопорушення бандитським підрозділом, який утворений в правоохоронних органах влади МВС і поліції, і який прикриває сам міністер А.Б. Аваков, та виходячи з моєї власної ситуації і деякі працівники Офіса Генерального Прокурора України також мають до цього причетність.

        Працівники офісу Генерального Прокурора України у всіх моїх зверненнях порушили вищеописані Закони України.

        Офісом Прокурора України неодноразово відбувалась не внесення в ЄРДР та не початок досудового розслідування по заявах про скоєння кримінального правопорушення по ст.214 КПК України ( не початок досудового розслідування та не внесення в ЄРДР) , по ст.382 КК України ( невиконання ухвали суду України яка підлягає негайному виконанню).

        Згідно ст.21. п.1. КПК Кожному гарантується право на справедливий розгляд та вирішення справи в розумні строки незалежним і неупередженим судом, створеним на підставі закону.

        Згідно п.2. Вирок та ухвала суду, що набрали законної сили в порядку, визначеному цим Кодексом, є обов’язковими і підлягають безумовному виконанню на всій території України.

        Вважаю, що до працівників Офісу Генерального Прокурора України було здійснено тиск з боку бандитського підрозділу який створений у правоохоронних органах влади МВД і поліції, для замовчування їх протиправних діянь щодо мене, які полягали у катуванні мене, втравлені наркотичними та психотропними препаратами , застосування " карательної психіатрії до здорової людини " з видачею мені довідки про мою розумову відсталість і неорієнтації в часі і в просторі, тобто Дибіл.

        Вважаю, що ці дії були зроблені з ціллю рейдерства та придушення мене як особистість в Україні.

        Вважаю, що під тиском цього бандитського злочинного угруповання яке створене в підрозділі МВС працівники Офісу Генерального Прокурора України були вимушені виконати дію , яка полягала у їхній бездіяльності та не відкритті кримінального провадження .

        У всіх заявах була надана вичерпна інформація про наявність складу злочину.

        У відповідності до ст. 214 КПК України прокурор невідкладно, але не пізніше 24 годин, після подання заяви, повідомлення про вчинення кримінального правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, зобов'язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати заявнику витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.

        Вважаю, що в діях, які полягають у бездіяльності Офіса Генерального Прокурора України є умисний умисел, який полягає у прикриванні злочинного угруповання яке створене в правоохоронних органах влади МВС і поліції і яке масово катує і травить людей і застосовує " карательну психіатрії до здорових людей в Україні" з ціллю закриття усіх масових катувань людей.

        Згідно ст.24. п.1. КК України Умисел поділяється на прямий і непрямий.

        Згідно п.2. Прямим є умисел, якщо особа усвідомлювала суспільно небезпечний характер свого діяння (дії або бездіяльності), передбачала його суспільно небезпечні наслідки і бажала їх настання.

        Згідно п.3. Непрямим є умисел, якщо особа усвідомлювала суспільно небезпечний характер свого діяння (дії або бездіяльності), передбачала його суспільно небезпечні наслідки і хоча не бажала, але свідомо припускала їх настання.

        Після бездіяльності працівників Офіса Генерального Прокурора України я була вимушена звернутись до суду.

        Далі знову відбувалося ігнорування правоохоронними органами влади Ухвали Суду, яка підлягає негайному виконанню.

        З ухвалою суду я була змушена звернутись до Офіса Генерального Прокурора України, де знову відбулась дія, яка полягає у бездіяльності Офіса Генерального Прокурора України у невиконанні ували Суду яка підлягає негайному виконанню.

        Тому я знову вимушена звернутися до суду.

        В цих діях я знову вбачаю умисний умисел та умисне затягування моєї справи Офісом Генерального Прокурора України.

        Тобто , такими діями Офіс Генерального прокурора України порушує усі закони України, КК України, КПК України, Конституцію України, та усі права і свободи громадян .

        Вважаю, що бандитський підрозділ який створений у правоохоронних органах влади в МВС і поліції робить тиск на усі правоохоронні системи в Україні та беспосередньо до прокурорів офіса Генеральної Прокуратури України, і вони вимушені робити укривання особливо важких кримінальних злочинів із катуванням і " карательною психіатрією" , які робить цей бандитський підрозділ з ціллю їх власного збагачення та рейдерства в Україні.

        Тому що , в усіх моїх справах є бездіяльність працівників Офіса Генерального Прокурора України, а бездіяльність це є прямою ознакою співучасті , згідно ст. 26-33 КК України,

        З вищеописаного , вважаю, що в Україні офіс Генерального Прокурора України не здійснює свою пряму функцію із дотримання та контролю справедливого правосуддя правоохоронними органами влади в Україні. Тобто, вважаю що правоохоронна система в Україні повністю не працює.

        З моєї особистої ситуації, роблю висновок, що в Україні також повністю не працює і система Офіса Генерального Прокурора України, тобто офіс Генерального Прокурора України не забезпечує його основну функцію із захистом прав і свобод людини, згідно розділу 1 ст.1, а усі прокурори піддаються тиску з боку МВД і поліції ( режиму Міністра А.Б.Авакова ) та виконують прикривання особливо важких злочинів із катувань людей і застосування " карательної психіатрії до здорової людини " під виглядом незаконних слідчих дій з боку бандитського підрозділу з МВД.

        Вважаю , що в Офісі Генерального Прокурора України створена організована злочинна група, яка прикриває особливо небезпечний бандитський підрозділ міністра А.Б.Авакова , і яка це робить з прямим умислом, з ціллю рейдерства та матеріального збагачення.

        Наразі відбувається загроза моєму життю. Попереджую, що відповідне коло осіб полюють на моє життя, це відбувається через посягання на моє здоров'я, вищеописаним колом осіб із бандитського підрозділу , який створений у правоохоронних органах влади і який прикриває міністер А.Б.Аваков " Режим Авакова".

        Відповідно до ч.1 ст. 11 КК України, злочином є суспільно небезпечне винне діяння (дія чи бездіяльність), вчинене суб'єктом злочину. Отже, з об'єктивної сторони злочин може виражатися у формі дії або у формі бездіяльності. Під дією розуміється активна, свідома та суспільно небезпечна поведінка, а під бездіяльністю — невчинення винною особою певних дій, які вона мала вчинити за даних обставин. Як правило, особа, яка вчинила злочин, який потягнув суспільно небезпечні наслідки в результаті бездіяльності карається менше, ніж особа, яка активно діяла згідно ст. 115 та

        ч.3 ст. 135.

        За усі 3 роки травлі мене психотропними та наркотичними препаратами, втравлення газами фарби серед ночі з вентиляційних каналів моєї квартири, будо забранно саме найцінніше це біологічний час жінки, я не вийшла заміж, не маю 3їх дітей а їх вже часу немає коли мати бо біологічний вік жінки до 35 років, я не зробила бізнес , я не поїхала на навчання в бізнес школи Європи. Маю усі підтвердження моїх слів.

        Натомість я постійно знаходила себе то пяною від вживання їжі в моїй власній квартирі яка була обладнена сигналізацією, то втравленою від газів фарби серед ночі з вентиляційних каналів моєї квартири, а літом 2019 року я знайшла себе під дозами наркотичних препаратів і уколів для розумово відсталих людей і в психлікарні ім.Ющенка м.Вінниця в відділенні для розумово відсталих. Куди мене примусово затягнули працівники поліції яких я викликала для захисту себе від незаконного поміщення мене в заклад психлікарні.

        А приймальний лікар психлікарні робив госпіталізацію людини протягом 2 хв, без аналізу крові без виписок з медичних карток приватних клінік м.Києва де я проживаю, без загального медогляду, без рекомендацій від моїх приватних лікарів.

        Вважаю, що не є підставою для госпіталізації здорової людини для примусового лікування в заклада психлікарні, яка жалілась на травлю наркотою і психотропними на крадіжки коштовностей та особистих речей із крадіжками документів та крадіжку квартиру, але лікар та поліція були іншої думки.

        У психлікарні ім.Ющенка м.Вінниця примусово лікували людину без моєї згоди на лікування

        Мене ЗАКОЛЮВАЛИ уколами для розумово відсталих із відбиттям мого мозку і доводячи мене до стану ОВОЩА, і з видачою мені довідки про мою розумову відсталість з неорієнтацією в часі і в просторі, тобто Дибіл.

        Я була фінансово забезпечена людина маю 2 вищі освіти та вільно володію 2 мовами, але наразі у системі України я є Дибіл із повним вичеркненням людини із суспільства України.

        Ці всі бандитсткі дії з боку правоохоронних органів влади МВС і поліції я трактую як бандитизм, рейдерство, шахрайство та ін.

        Бандитский підрозділ наніс шкоду моєму здоровью, забрав біологічний час жінки, та повністю роздушив мою особисть в Україні із повним приниженням моєї гідності та повним порушенням моїх прав гарантованих Конституцією України.

        А усі правоохоронниі органи влади проявляють умисний умисел який полягає у бездіяльності та затягуванні моєї справи.

        А бездіяльність це пряма ознака співучасті.

        Згiдно ст.127. КК України, Катування.

        1. Катування, тобто умисне заподіяння сильного фізичного болю або фізичного чи морального страждання шляхом нанесення побоїв, мучення або інших насильницьких дій з метою примусити потерпілого чи іншу особу вчинити дії, що суперечать їх волі, у тому числі отримати від нього або іншої особи відомості чи визнання, або з метою покарати його чи іншу особу за дії, скоєні ним або іншою особою чи у скоєнні яких він або інша особа підозрюється, а також з метою залякування чи дискримінації його або інших осіб -

        карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років.

        2. Ті самі дії, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, або з мотивів расової, національної чи релігійної нетерпимості, -

        караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років.

        Згідно ст. 356 КК України , самоправство.

        Згідно ст. Рейдерство 375, 206-2, 189, 190, в т.ч і 356 КК України.

        Згідно Закону України Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю

        (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, № 35, ст.358)

        Згідно розділу 1 п.1. Під організованою злочинністю в цьому Законі розуміється сукупність злочинів, що вчиняються у зв’язку з створенням та діяльністю організованих злочинних угруповань

        Згідно п.2. Види та ознаки цих злочинів, а також кримінально-правові заходи щодо осіб, які вчинили такі злочини, встановлюються Кримінальним кодексом України.

        Згідно ст.26. п.1. Нагляд за виконанням законів у сфері боротьби з організованою злочинністю здійснюється Генеральним прокурором і підпорядкованими йому прокурорами

        Згідно Розділу 2 , ст. 11 п.1 КК України, Злочином є передбачене цим Кодексом суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб'єктом злочину.

        Згідно Розділу 2 , ст. 14. п.1 КК України Готуванням до злочину є підшукування або пристосування засобів чи знарядь, підшукування співучасників або змова на вчинення злочину, усунення перешкод, а також інше умисне створе.

        Згідно ст.18. п.1 п.3.КК України Службовими особами є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також постійно чи тимчасово обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальним повноваженням, яким особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом, повноважним органом чи повноважною службовою особою підприємства, установи, організації, судом або законом.

        Згідно ст.19. п.1. КК України Осудною визнається особа, яка під час вчинення злочину могла усвідомлювати свої дії (бездіяльність) і керувати ними.

        Згідно ст.26 КК Співучастю у злочині є умисна спільна участь декількох суб'єктів злочину у вчиненні умисного злочину.

        Згідно ст.27. п.1 КК Співучасниками злочину, поряд із виконавцем, є організатор, підбурювач та пособник.

        Згідно ст.28. п.1. КК Злочин визнається таким, що вчинений групою осіб, якщо у ньому брали участь декілька (два або більше) виконавців без попередньої змови між собою.

        Згідно ст. 32. п.1. КК Повторністю злочинів визнається вчинення двох або більше злочинів, передбачених тією самою статтею або частиною статті Особливої частини цього Кодексу.

        Згідно ст 255.п.1. КК України Створення злочинної організації з метою вчинення тяжкого чи особливо тяжкого злочину, а також керівництво такою організацією або участь у ній, або участь у злочинах, вчинюваних такою організацією, а також організація, керівництво чи сприяння зустрічі (сходці) представників злочинних організацій або організованих груп для розроблення планів і умов спільного вчинення злочинів, матеріального забезпечення злочинної діяльності чи координації дій об'єднань злочинних організацій або організованих груп -

        караються позбавленням волі на строк від п'яти до дванадцяти років.

        Згiдно ст. 256 п.2 КК України . Сприяння учасникам злочинних організацій та укриття їх злочинної діяльності : Ті самі дії, вчинені службовою особою або повторно, -

        караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

        З вищеописаного , -

        Вимагаю:

        1) Вимагаю зробити очищення влади в Офісі Генерального Прокурора України від представників підрозділу , який створений у правоохоронних органах влади МВД і поліції і який робить тиск до прокурорів офіса Генеральної Прокуратури України, для закрития їх протиправних масових катувань людей і примусових " карательних психіатрій" до здорових людей в Україні.

        2) Вимагаю, внести усі мої заяви про скоєння кримінального правопорушення в Єдиний Реєстр Досудового Розслідування та надати витяг з ЄРДР і почати досудове розслідування, та вимагаю виконати ухвалу Суду яка підлягає негайному виконанню, для здійснення справедливого правосуддя та виконання законів України

        3) Вимагаю компенсувати мені моральний збиток за умисний умисел і затягування моєї справи Офісом Генерального Прокурора України працівники якого , вважаю, входять з їхньої волі чи під тиском, до складу особливо небезпечного бандитського угруповання яке масово катує і застосовує « карательну психіатрію до здорової людини в Україні, яке створене в підрозділі МВС, з ціллю рейдерства та матеріального збагачення із виплатою моральної компенсації 100 млн.$ сша.

        Згідно ст.56 Кожен має право на відшкодування за рахунок держави чи органів місцевого самоврядування матеріальної та моральної шкоди, завданої незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб при здійсненні ними своїх повноважень встановлених Конституцією України.

        03.02.2020 Бубелянчик Наталія Володимирівна

        • Савченко Олександр
          Савченко Олександр 4 года назад

          Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

          Общаться в чате

          Доброго дня.

          По-перше, із заявами про сплату грошової компенсації за завдану Вам злочинними діями моральну шкоду необхідно звертатися до суду, а не до прокуратури. І краще подавати такий цивільний позов вже після відкриття кримінального провадження.

          По-друге, ваша заява містить лише звинувачення в злочинах за певними статтями КК України, однак не містить даних щодо події злочину - місця,часу,обставин вчинення злочину тощо, а тому навіть якщо вашу заяву приймуть і відкриють кримінальне провадження, то скоріш за все потім буде винесено постанову про закриття цього кримінального провадження, так як органи прокуратури вважатимуть, що у вашій ситуації не має ознак складу кримінального правопорушення.

          Що стосується примусової госпіталізації - якщо було рішення суду про вашу госпіталізацію у примусовому порядку, то головний лікар психіатричної лікарні та правоохоронні органи не вчиняли незаконних дій.

          Якщо ж Вас помістили до психлікарні без рішення суду - це вже незаконно та містить ознаки складу злочину за ст. 151 КК України "Незаконне поміщення в заклад з надання психіатричної допомоги".

          Чи було рішення суду про вашу госпіталізацію в заклад з надання психіатричної допомоги?

          • Бубелянчик Наталия Владимировна Клиент 4 года назад

            Поліція Шевченківського району м.Києва

            Бубелянчик Олена Михайлівна

            м.Київ, вул.Ризька 73Г, кв 338, 04060

            Заява

            В порядку ст.214 КПК України

            Я Бубелянчик Олена Михайлівна, проживаю в разом з моєю дочкою Бубелянчик Наталією Володимирівною в її квартирі по вул. Ризька 73г, кв 338.

            Я проживаю з нею після подій які сталися біля неї, після літа 2019 року . Початок цих подій почався 3 роки назад , коли моя донька вернулась додому із за кордону із великою сумою фінансів та вирішила залишитися в Україні і робити бізнес і будувати її кар'єру в Україні , та одружитися з хлопцем який має високий рівень розумових здібностей таких як і моя донька та любить Україну..

            Саме з цього часу , мою доньку почали умисно періодично травили психотропними препаратами які сипали їй в їжу в її власній квартирі , яка була обладнана сигналізацією " Охорона і Безпека Київ «.

            Від цих препаратів вона була п'яною, але вона не вживає алкоголь. Вона робила обстеження в приватних клініках Києва але лікар підтверджували її здоровий стан. Моя донька не знаходила відповідді на пояснення пяного стану після вживання їжі в її власній квартирі , яка була обладнена сигналізацією.

            Пралельно з цим , мою доньку травили газами фарби серед ночі з вентиляційних каналів її квартири, від цих газів вона була вимушена прокидатися та відчиняти вікно, та після втравлення вона могла спати як під снодійним по декілька днів.

            Ми були свідками газів фарби серед ночі з вентиляційних каналів її квартири.

            Вона мала конфлікт з Членами Правління ОСББ " Сирецький Бояр " та з їхніми інтернет провайдерами будинку. Вона їх звинувачувала у втравлені її фарбою серед ночі , також вона хотіла перенести коробку інтернет провайдера Домонет від дверей її квартири , та бажання вона безпосередньо озвучувала інтернет провайдеру Домонет по телефону та при особистих візитах представників їх компанії , тому що згідно технічного плану будинку усі коробки інтернет провайдерів мають бути розміщені виключно на технічних поверхах будівлі, якими є дах та підвал.

            А наразі усі інтернет коробки інтернет провайдерів розміщенні там де забажали самі інтернет провайдери будинку, та без згоди мешканців поверху, тобто без урахування думки власників квартири на розміщення таких коробок.

            Весною конфлікт інтересів знову повторився через монотонні звуки які йшли з інтернет коробок серед ночі . Моя донька написала заяву в ОСББ із додаванням відео цих звуків та просила перенести усі інтернет коробки інтернет провайдерів на технічні поверхи.

            Аналогічну скаргу написала квартира знизу де також розміщена інша коробка інтернет провайдера .

            Після цього Члени Правління ОСББ " Сирецький Бояр " зробили зібрання між собою та між інтернет провайдерами будинку, далі Член Правління Дмитро прийшов до моєї доньки і зробив роз'яснювальну бесіду на високих тонах при свідкові сантехніку будинку Олегові, із психологічною давкою та з роз'ясненням що ніхто нічого не буде переносити, тобто відбулося умисне приниження власника квартири, з яким ніхто не бажав рахуватися.

            Конфлікт інтересів залишився не вирішений і до сьогодні.

            Далі через 1 місяць моїй доньці пропонує одруження Суддя Антикорупційного Суду України Евген Крук нащо моя донька дає згоду і одразу за моєю донькою почали ходити працівники поліції в формі , які виходили з патрульних машин і просто йшли за нею , тобто робили цькування її, і паралельно її цькували люди в військовій зеленій уніформі.

            Це все супроводжувалось із незаконними обшуками без пред'явлення ордеру на обшук які були 2 рази та які фіксувала моя донька із виїздом слідчо оперативних груп , це все відбувалось із крадіжками коштовностей та особистих речей та втравленням моєї доньки наркотиками та психотропними препаратами які безпосередньо сипали їй в їжу в її квартирі .

            Тому що, після вживання їжі вона була пяною. Ми не знали як діяти в таких ситуаціях та хвилювалися за безпеку доньки тому не знали як вчинили правильно окрім промити їй кров на Швидкій Медичній допомозі.

            Але моя донька хвилюючись за власну безпеку вирішила занести заяву в прокуратуру України на ці біологічні катування її , та замовила приватну охорону.

            Зайшовши в ОСББ будинку " Сирецький Бояр ", Управляючий Букреєв О. при свідках отримав повідомлення на телефон через систему вайбер, далі запропонував допомогти та надав невірну адресу при свідках , приїхавши за якою ми зрозуміли що нас ввели в оману.

            Далі приватний охоронець зателефонував слідчому Стояну та отримав повідомлення на телефон і передумав везти мою доньку до Прокуратури а завіз в магазин, через 3 дня моя донька була здана в психлікарню де над нею познущалися лікарі психлікарні і повністю вичеркнули її з суспільства України як особистість.

            Там відбулося заколювання моєї доньки уколами для розумово відсталих людей нащо я не давала згоду, та моя донька не давала згоду на лікування здорової людини.

            Лікар психлікарні робив примусову госпіталізацію здорової людини протягом 2хв під дозами наркотичних препаратів якими вона була втравлена без аналізу крові, без виписок з медичних карток приватних клінік м.Києва де вона проживає, без загального медогляду, без рекомендацій від її приватних лікарів з приватних клінік м.Києва де вона обстежується.

            Лікар психлікарні бачив мою доньку 1н раз всього 2 хв і виставив їй діагноз якого у неї ніколи не було та ніким із наших кровних родичів не підтверджувалося.

            Моя донька жалілась лікарю на травлю наркотичними та психотропними препаратами і незаконні обшуки в моїй квартирі без пред'явлення ордеру на обшук, вважаю що це не була підстави для примусової госпіталізації мою доньку в відділення для розумово відсталих людей із застосуванням примусового лікування здорової людини Уколами для розумово відсталих людей із видачею довідки моїй доньці яка повністю вичеркує людину з суспільства.

            Лікар психлікарні зробив психологічний тиск до мене , та моєї молодшої доньки, та приказав нам писати заяву на примусове лікування здорової людини, я не знала що таке примусове лікування здорової людини, мені не озвучували що це таке, я тільки хотіла промити кров від доз наркотичних препаратів якими я була втравлена моя донька а не лікувати здорову людину в відділенні для розумово відсталих людей.

            Тобто до неї примусово були застосовані ліки які нам не озвучували , та терапія як до розумово відсталих людей.

            На прохання мої, що я хочу забрати мою доньку з відділення для розумово відсталих, мені була надана відповідь що це не можливо бо її привела поліція, але на те що поліцію моя донька власноручно викликала для захисту себе від незаконного поміщення, ніхто не зважав .

            Я не знала що робити, усі адвокати та юристи не хотіли братися, а мою доньку з кожним днем заколювали уколами для розумово відсталих і роблячи з неї ОВОЩА не придатного на існування в суспільстві.

            На той час від розпачу в мене опустилися руки.

            З лікарні вийшов ОВОЩ а не людина із довідкою про її розумову відсталість з останньою стадією шизофренії, де було вказано що вона суспільно небезпечна для суспільства, не орієнтується в часі та в просторі, речі називає різними іменами, не може справляти особисті потреби, тобто Дибіл!

            Це є дуже ганебним приниженням особистості моєї доньки, яка має 2 вищі освіти та вільно володіє 2ма мовами та була фінансово забезпечена людина до сьогоднішнього дня.

            Сьогодні ранком я прокинулася в 6 ранку за пару хвилин , серед речей доньки знайшла тільки її рахунки в іноземних банках, та викинула їх усіх в туалет. І далі лягла спати . Потім знову проснулась і вважала що це був сон, допоки не зрозуміла що це було насправді.

            Вважаю, що я була під дією гіпнозу, тому що підняти людину серед ночі і заставити зробити те що я не планувала, і далі вернути в ліжко можливо тільки під дією гіпнозу.

            Сказавши це доньці, вона перевірила своє місце де були написані усі її іноземні рахунки в іноземних банках, їх там не було.

            Тобто , під дією гіпнозу, який на мене був умисно насланий я зробила свою доньку офіційно бідною , а свою сім'я залишила без коштів на існуванні.

            Вважаю, що це було умисно зроблено для заволодінням фінансами моєї доньки, яка до сьогоднішнього дня була фінансово забезпечена, а з сьогоднішнього дня моя сім'я залишилась без коштів на існуванні, а моя донька ще з довідкою що вона Дибіл із повним вичеркнений її з суспільства.

            Відновити ці рахунки моя донька не зможе, бо ці рахунки були на імені іншої людини яка вже померла, а моя донька мала доступ до цих рахунків як подарунок.

            Тобто великі суми коштів залишились на тих рахунках, які тепер назавжди для нас закриті.

            Вважаю , що це було зроблено умисно, тому що в попередніх обшуках без пред'явлення ордеру на обшук були вилучені усі документи та усі номери рахунків , а сьогодні був кульмінаційний момент із знищенням номерів рахунків яка мала моя донька.

            Вона не пам'ятає номери рахунків бо її умисно заколювали уколами для розумово відсталих людей і умисно лікували як розумово відсталу людину, щоб її мозок перестав нормально функціонувати і щоб вона стала ОВОЩЕМ.

            Я вбачаю умисний умисел та кримінальні дії з боку правоохоронних органів влади які зробили «негласні слідчі дії проти здорової людини « , дозвіл на які має право дати тільки прокурор.

            В її будинку якраз і мешкають декілька прокурорів міста Києва.

            Також я вбачаю умисний умисел та кримінальні дії з боку Членів Правління ОСББ " Сирецький Бояр " та усіх їх працівників, та їхніх інтернет провайдерів будинку, безпосередньо в інтернет провайдера Домонет, в обслуговуючій компанії будинку " Юна Сервіс ", в працівниках поліції м.Києва, в лікарях психлікарні ім.Ющенко м.Вінниці, та в працівниках поліції м.Вінниці яких донька викликала 2 рази для свого захисту 06.07.2019 та 07.07.2019 , в діях Надії Левченко яка рекомендували моїй доньці приймати таблетки бачачи мою доньку 1 раз за декілька років , та в діях Олександра Левченко який чомусь привіз нас до психлікарні ім.Ющенко коли я хотіла тільки промити кров моїй доньці, та в діях незалежного психіатра психлікарні ім.Ющенко який чомусь одразу появився саме в той час коли ми приїхали з м.Києва в м.Вінницю.

            Також умисний умисел виражається в:

            1) Втравленні моєї доньки періодично психотропними та газами фарби серед ночі з вентиляційних каналів її квартири;

            2) В попередніх незаконних обшуках із втравленням наркотичними і психотропними препаратами та крадіжками коштовностей та особистих речей, без пред'явлення ордеру на обшук ;

            3) Із перекупівлею особистої охорони;

            4) із не правильним адресом який надав нам при свідках управляючий ОСББ " Сирецький Бояр " Букреєв О;

            5) Із накачуванням моєї доньки наркотиками та госпіталізацію протягом 2 хвилин лікарем психлікарні , здорової людини без аналізу крові, яка жалілась на втравлення її наркотичним і психотропними препаратами і крадіжки коштовностей та особистих речей із крадіжками документів . Моя донька навіть викликала поліцію для свого захисту від протиправного поміщення здорової людини в заклад психлікарні;

            Коли моя донька викликала другий патруль поліції для свого захисту це вона робила в присутності головного лікаря але лікар умисно вернув мою доньку в відділення для розумово відсталих і зробив позов до суду мотивуючи тим, що моя доньки звертається безпідставно до правоохоронних органів влади для свого захисту.

            В Україні не існує закону на примусове лікування здорової людини яка звертається до правоохоронних органів влади для свого захисту.

            Психіатри та психлікарні не мають юридичної чи адвокатської ліцензії щоб робити кваліфікацію звернень громадян.

            Вважаю, що при позові в суд психлікарня ім.Ющенко перевищила свої службові повноваження та вжила протиправних заходів щодо моєї доньки.

            Далі моїй здоровій доньці , яка була втравлена наркотичними в психотропними препаратами призначили примусове лікування , як до розумово відсталої людини із заколювання доньки уколами для розумово відсталих ,

            і з видачею довідки що моя донька розумово відстала людина.

            Вважаю, що це є ганебне приниженням людини в Україні під виглядом незаконних слідчих дій з боку правоохоронних органів влади таких як поліція, мвс , також до цього причетні декілька людей з сбу та всі вищеперечислені особи.

            Та сьогоднішній гіпноз , який на мене був умисно надісланий з ціллю знищення номерів валютних рахунків моєї доньки, це все є фактами підтвердження організованого злочинного угруповання ,

            яке створене в правоохоронних органах влади в Україні, та до якого безпосередньо причетні лікарі, гіпнотизери, відьмаки, поліція, та вся сфера психіатрії в Україні з Членами Правління ОСББ " Сирецький Бояр " та з інтернет провайдерами будинку де проживає моя донька.

            Тобто це все є " прижимний механізм" для вичеркнення людей в Україні.

            Тому що, моя донька не здійснювала суспільно небезпечного діяння в режимі неосудності щоб до неї було застосовано такі крайні дії від влади в Україні.

            Моя донька має дві вищі освіти та вільно володіє 2 мовами і була до сьогоднішнього дня фінансово забезпечена людина, над якою бандитське угрупування зробило незаконні слідчі дії протягом 3 років , а до мене був застосований гіпноз для керування моєю поведінкою.

            Тобто, під виглядом незаконних слідчих дій , з боку правоохоронні органи влади в Україні здійснюють бандитизм із біологічним вбивством людей із вичеркненням " розумової інтелігенції " в суспільстві.

            Це виражається у таких діях,:

            1) де над моєю донькою проводили незаконні біологічні експерименти із втравленням людини,

            2) її катували в її квартирі наркотичними та психотропними препаратами та склали умисний сценарій із доведенням здорової людини до психлікарні,

            3) та застосували " карательну психіатрію до здорової людини ",

            4) Та з ситуації яка склалася сьогодні зі мною,де я під дією гіпнозу який був умисно застосований до мене, викинула усі іноземні рахунки моєї доньки, де були великі суми коштів для реалізації усіх її бажань.

            Також по сьогоднішній день усі правоохоронні органи влади хочуть проігнорувати цю ГАНЕБНУ історію, та проявляють бездіяльність у знаходженні винних осіб та відновленню справедливості у справі моєї доньки.

            Стосовно суду над здоровою людиною, вважаю, що суддя Воробйов ,також був матеріально зацікавлений в примусовому лікуванні здорової людини, тому що він робив суд над здоровою людиною яка жалілась на втравлення її наркотичними та психотропними препаратами і незаконні обшуки в квартирі бед пред'явлення ордеру на обшук із крадіжками коштовностей та особистих речей.

            На суді були зачитані 4ри позовні, 2ві із яких були від ОСББ « Сирецький Бояр « на примусове лікування здорової людини , яка заважає усім мешканцям її будинку, це є підтвердження прямої матеріальної зацікавленості для вичеркненням людини із суспільства України.

            Незважаючи на те , що моя донька просила надати адвоката, а нам не було повідомлено про суд, та усі заяви моя донька заперечила, що видно із її судової справи.

            Але коли моя донька та я ознайомились із матеріалами судової справи в січні 2020р , там було видалено 2 ці видуманні заяви, на ці дії моя донька та я одразу написали звернення в Вінницьку прокуратуру м.Вінниці.

            Але прокуратура проявили бездіяльність та не почали досудове розслідування стосовно протиправних дій держслужбовців які виконували слідчі експеременти із умисним біологічним втравлення моєї доньки та доведення її до " карательної психіатрії " і застосування " карательної психіатрії до здорової людини", як до інакомислящої людини в Україні.

            Також на моїй заяві, яку я писала в приймальному відділенні 06.07.2019 стоїть датування 10.07.2020, тобто стоїть датування дати суду про який мені було не повідомлено.

            Я не писала більш ніяких заяв щодо моєї доньки в психлікарні ім.Ющенка м Вінниця, крім єдиної заяви яка була написана мною в стані шоку 06.07.2019 .

            А на заяві лікаря психлікарні стоїть датування 08.07.2019 замість 06.07.2019.

            В цих діях психлікарні я також вбачаю підробку судового рішення та матеріалів справи, перевищення службових повноважень лікарів психіатрії та самої психлікарні ім Ющенка м.Вінниця по замовленню бандитського підрозділу в правоохоронних органів влади.

            Про надання неправдивої інформації попереджена.

            З огляду на викладене, та керуючись статею 214КПК України, -

            Прошу:

            1.Внести відомості до ЄРДР за цією заявою та розпочати досудове рослідуваня стосовно працівників СБУ, МВД, Нац.Поліції, Нац.Гвардії, охоронної компанії "Охорона і БезпекаКиїв " , ОСББ "Сирецький Бояр" та їх Членів Правління та всіх їх офіційних і неофіційних працівників, інтернет провайдера Домонет та інших інтернет провайдерів будинку по вул.Ризька 73Г , обслуговуючої компанії будинку по вул. Ризька 73Г "Юна Сервіс", медперсоналу та лікарів Психлікарні ім.Ющенка м.Вінниці, та гіпнотизерів і відьмаків України за статями 364, 366КК України , та статями 314, 182, 183, 163, 129, 120, 114, 92, 93, 94, 95, 96, 28, 29, 30, 255, 256, 257, 151, 121-125, 141, 142, 190, 191, 267-1, 274, 354, 356, 364, 365, 366, 367, 368, 368-2, 369, 3692, 370, 375, 384, 439, 442. КК України.

            Та статтями, 260, 261, 262, 264, 267, 268, 269, 270, 271, 274, 190 КПК України.

            29.02.2020 Бубелянчик Олена Михайлівна

            Додаток: 1) повний опис подій ; 2) Заява від моєї доньки Телішевської Тетяни;

            3) Ухвала суду на початок досудового рослідуваня по ст. 214 КПК України стосовно цих подій які склалися біля моєї доньки.

            4) Заява від мого чоловіка Бубелянчик Володимира Віталійовича.

    Бубелянчик Наталия Владимировна Клиент 4 года назад

    Наразі мені потрбно написати заяву в МОЗ і в міністерство юстиції.

    Та попередні мої заяви по ст.256 та 396 переписати потрібно?

    • Савченко Олександр
      Савченко Олександр 4 года назад

      Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

      Общаться в чате

      Доброго дня.

      Всі ваші заяви про вчинення злочину пов'язані з незаконною госпіталізацією до психіатричного закладу.

      А тому повторюсь: необхідно бачити рішення суду та всі матеріали судової справи, які стосуються примусової госпіталізації.

      Також необхідно бачити довідку, яку Вам видали при виписці з лікарні та іншу медичну документацію за період перебування в ній.

    Бубелянчик Наталия Владимировна Клиент 4 года назад

    Добрий день, ссылка на файли https://dropmefiles.com/Cuw3Q

    • Савченко Олександр
      Савченко Олександр 4 года назад

      Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

      Общаться в чате

      Доброго вечора.

      Відсутня 2-га сторінка рішеннн про примусову госпіталізацію.

      Однак, згідно виписки з медичної карти стаціонарного хворого Вас госпіталізували 09.07.2019, а виписали 31.07.2019.

      При цьому Вам поставили діагноз гострий поліморфний психотичний розлад з симптомами шизофренії.

      Ви ж писали: "По выходу дали справку что умствено больная с последней стадией шизофрении и стол називаю яблоком".

      Чи Вам видали ще якусь довідку окрім виписки з медичної карти? Адже Ви писали , що хочете анулювати цю довідку.

      У будь-якому разі лише сам діагноз не може звужувати ваші права. Ви так само залишаєтесь дієздатною особою.

      Стаття 30. Цивільна дієздатність фізичної особи (ЦК України - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15/paran213#n213):

      1. Цивільну дієздатність має фізична особа, яка усвідомлює значення своїх дій та може керувати ними.

      Цивільною дієздатністю фізичної особи є її здатність своїми діями набувати для себе цивільних прав і самостійно їх здійснювати, а також здатність своїми діями створювати для себе цивільні обов'язки, самостійно їх виконувати та нести відповідальність у разі їх невиконання.

      2. Обсяг цивільної дієздатності фізичної особи встановлюється цим Кодексом і може бути обмежений виключно у випадках і в порядку, встановлених законом.

      Стаття 36. Обмеження цивільної дієздатності фізичної особи (ЦК України - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15/paran213#n213):

      1. Суд може обмежити цивільну дієздатність фізичної особи, якщо вона страждає на психічний розлад, який істотно впливає на її здатність усвідомлювати значення своїх дій та (або) керувати ними.

      2. Суд може обмежити цивільну дієздатність фізичної особи, якщо вона зловживає спиртними напоями, наркотичними засобами, токсичними речовинами, азартними іграми тощо і тим ставить себе чи свою сім'ю, а також інших осіб, яких вона за законом зобов'язана утримувати, у скрутне матеріальне становище.

      3. Порядок обмеження цивільної дієздатності фізичної особи встановлюється Цивільним процесуальним кодексом України.

      4. Цивільна дієздатність фізичної особи є обмеженою з моменту набрання законної сили рішенням суду про це.

      Стаття 39. Визнання фізичної особи недієздатною (ЦК України - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15/paran213#n213):

      1. Фізична особа може бути визнана судом недієздатною, якщо вона внаслідок хронічного, стійкого психічного розладу не здатна усвідомлювати значення своїх дій та (або) керувати ними.

      2. Порядок визнання фізичної особи недієздатною встановлюється Цивільним процесуальним кодексом України.

      3. Якщо суд відмовить у задоволенні заяви про визнання особи недієздатною і буде встановлено, що вимога була заявлена недобросовісно без достатньої для цього підстави, фізична особа, якій такими діями було завдано моральної шкоди, має право вимагати від заявника її відшкодування.

      Стаття 40. Момент визнання фізичної особи недієздатною (ЦК України - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15/paran213#n213):

      1. Фізична особа визнається недієздатною з моменту набрання законної сили рішенням суду про це.

      2. Якщо від часу виникнення недієздатності залежить визнання недійсним шлюбу, договору або іншого правочину, суд з урахуванням висновку судово-психіатричної експертизи та інших доказів щодо психічного стану особи може визначити у своєму рішенні день, з якого вона визнається недієздатною.

      Наскільки мені відомо, суд не приймав рішення про визнання Вас недієздатною або обмеження вашої дієздатності.

      Враховуючи зазначене, Ви маєте повну цивільну дієздатність і поставлений Вам діагноз НЕ може жодним чином обмежувати Вас у правах.

      Всього доброго.

      • Бубелянчик Наталия Владимировна Клиент 4 года назад

        Людина яка має довідку що вона хвора на шизофренією це людина яке не орієнтується в просторі і часі, яка не має право займати державні посади, вона може яблуко називати столом, запитайте у лікарів як вони трактують цей діагноз, тобто це вже приниження мене.

        А самі дії які були зроблені із примусовим поміщенням здорової людини, із примусовим лікуванням здорової людини є протиправними, зараз йде мова про оскарження таких дій, тому що травили мене 3 роки і забрали усі мої кошти, тобто це було рейдерство від поліції яке прикрили лікарі довідкою що я хвора. Тому потрібно оскаржити це рішення.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України