Задайте вопрос юристу

880 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Военное право, 09 октября 2024, вопрос №120796 800₴

Помітка в резерві "Виявленні порушення правил війскового обліку"

Дорий день

Я оновив данні в резерві+ в кінці серпня, тобто порушив правила обліку
Але
Поступив на аспіратуру бюджет денна форма навчання
Отримав вигят з реєстру з поміткою Так, не порушує

Підготував повний комплек заява, вигят, копія війскового та витяг з резерву, паспорт код
Та вдправив весь цей комплек документів в свій районий РТЦКта СП заказним з описом та подвідомленням про вручення

Після отримання листа в резрві зявилась помітка:
"Виявлені порушення правил війскового обліку. Будь ласка зверніться у ТЦК за місцем реєстрації або проживання для уточнення данних"

Підскажіть які можуть бути наслідки?
Та який поряд дій в цій ситцуації?

Ответы юристов (13)

    Карпенко Андрій Володимирович

    Вітаю!

    ЦЕЙ НАПИС НЕ СКАСОВУЄ ВАШЕ ПРАВО НА ВІДСТРОЧКУ ВІД МОБІЛІЗАЦІЇ.

    АЛЕ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ В РЕЄСТРІ ВСЕ БУЛО КОРЕКТНО, ВАМ НЕОБХІДНО ОСОБИСТО ПРИБУТИ ДО ТЦКСП ТА ВИРІШИТИ ВСІ ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ.

    Айвазян Юрій Климентійович

    Дорого дня, Павло!

    Підскажіть які можуть бути наслідки?

    Єдині наслідкі, які можливі в даному випадку - це притягнення Вас до адмінистративної відповідальності за порушення правил військового обліку за статтею 210 КУпАП. Сума штрафу станом на сьогодня становить від 17000 грн. до 25500 грн.

    Стаття 210. Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку

    "Порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку -

    тягне за собою накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Повторне протягом року вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, -

    тягне за собою накладення штрафу від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    Вчинення дій, передбачених частиною першою цієї статті, в особливий період -

    тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до однієї тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".

    Проте, перед тим, як притягнути Вас до адмінистративної відповідальності керівник ТЦК повинен винести відповідну постанову.

    Стаття 268 КУпАП. Права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності:

    Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи. Особливості розгляду справ про адміністративні правопорушення у сферах забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, безпеки на автомобільному транспорті та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису), встановлюються статтями 279 - 1-279 - 8 цього Кодексу.

    30 січня 2020 року Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в рамках справи № 482/9/17, адміністративне провадження №К/9901/38702/18 (ЄДРСРУ № 87268086) та справі №308/12552/16-а, адміністративне провадження №К/9901/32526/18 (ЄДРСРУ № 87268082) досліджував принцип належного повідомлення особи про розгляд справи про притягнення до адміністративної відповідальності.

    Верховний суд вказує, що особі до якої застосовується адміністративна санкція, повинно бути забезпечено право завчасно знати про час та місце розгляду справи. Це право є гарантією реалізації інших прав - на участь в розгляді справи про адміністративне правопорушення, висловлення заперечень, надання доказів, захист тощо.

    Законодавство покладає обов`язок щодо своєчасного повідомлення особи про час та місце розгляду справи на уповноважену посадову особу. Зміст цього обов`язку не вичерпується надсиланням тексту відповідного повідомлення, оскільки саме лише надсилання, без отримання, не свідчить про поінформованість особи про час та місце розгляду справи, а отже робить це право недієвим.

    Та який поряд дій в цій ситцуації?

    ТЦК не має права не розглянути Вашу заяву про надання відстрочки навіть за умови порушення Вами правил військового обліку. Це різні речі, які не мають відношення одна до одної.

    Що стосується можливого штрафу, то Ви маєте право оскаржити постанову керівника ТЦК про притягнення Вас до адмінистративної відповідальності у судовому порядку. Для подальшої розмови про оскарження, станом на зараз не достає необхідних даних, які стануть відомі тільки після аналізу постанови.

    Звернути увагу перш за все потрібно на наступне:

    1. Неналежне повідомлення про дату, час та місце розгляду ТЦК справи про адміністративне правопорушення.

    Як я і зазначав вище, стаття 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачає, що такі справи розглядаються в присутності громадянина, який безпосередньо притягається до відповідальності.

    2. Необґрунтованість та неправильність складення постанови ТЦК.

    Зазначення керівником ТЦК у постанові лише перелік законодавчих норм, які порушив військовозобов’язаний, без надання відповідних доказів щодо вини останнього, також є підставою для оскарження такої постанови. Те саме, коли співробітник ТЦК, складаючи постанову, не зазначає чітко пункт чи частину статті нормативно-правового акту, яку порушив військовозобов’язаний, або взагалі обмежується лише зазначенням статті.

    3. Закінчення строку притягнення до адміністративної відповідальності.

    Стаття 38 КУпАП. Строки накладення адміністративного стягнення.

    Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначених у частині сьомій цієї статті, та за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).

    Адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210 - 1 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Дерій Владислав Олегович

    Вітаю Вас!

    Підскажіть які можуть бути наслідки?

    Єдиний негативний сценарій - це притягнення до адміністративної відповідальності за статтею 210 КУпАП (штраф)

    Якщо Вам не приходили повістки - то притягнути до адміністративної відповідальності за неоновлення даних Вас не повинні, адже згідно ПРИМІТКИ до статті 210 КУпАП - положення статей 210, 210-1 КУпАП не застосовуються у разі можливості отримання держателем Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів персональних даних призовника, військовозобов’язаного, резервіста шляхом електронної інформаційної взаємодії з іншими інформаційно-комунікаційними системами, реєстрами (у тому числі публічними), базами (банками) даних, держателями (розпорядниками, адміністраторами) яких є державні органи.

    Тобто, всі Ваші дані повинні були міститись в реєстрах (ДМС, ДРАЦС, ДПС, МВС, реєстрі територіальної громади) і Ви зможете оскаржити штраф за неповідомлення даних .

    Також раджу ознайомитись з корисною статтею за посиланням https://sud.ua/uk/news/publication/304961-begat-do...

    Крім того, порушення правил військового обліку не є підставою для відмови у оформленні відстрочки!

    Та який поряд дій в цій ситцуації?

    У Вас є такі варіанти :

    1. Чекати відповідь на лист

    2. Особисто явитися до ТЦК, оформити відстрочку та вирішити питання з порушенням військового обліку.

    Ви повинні знати, що без виненесення ПОСТАНОВИ керівником ТЦК про притягнення до відповідальності - штраф сплачувати не потрібно.

    Сам процес накладення штрафу виглядає так:

    1. Спочатку ТЦК повинен належним чином повідомити військовозобов'язаного про місце та час розгляду справи.

    2. Потім проходить сам розгляд справи за присутності військовзобов’язаного. Відповідно до ст. 268 КУпАП, особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи; виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

    3. Після розгляду справи, керівник ТЦК виносить постанову, яка повинна містити:

    • найменування органу (прізвище, ім’я та по батькові, посада посадової особи), який виніс постанову;
    • дату розгляду справи;
    • відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування;
    • опис обставин, установлених під час розгляду справи;
    • зазначення нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення;
    • прийняте у справі рішення.

    ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.

    Для інформування особи про час та місце розгляду справи можуть використовуватися різні способи: рекомендований лист, особисте вручення повідомлення. При цьому, надсилання повідомлення (без доказів його отримання) не свідчить про її поінформованість. У разі неналежного поінформування особи, яка притягується до відповідальності, уповноважена особа не може розпочинати розгляд справи.

    ОТЖЕ, якщо ВАС не повідомлять про час та місце розгляд справи та винесуть постанову про накладення штрафу - ТЦК порушить ВАШІ права як особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Таке рішення ТЦК може бути оскаржене у судовому порядку.

    Щодо величини штрафу, то його розмір залежить від того коли та яке правопорушення Ви здійснили. Нагадую, що штраф за неуточнення даних можна оскаржити.

    Якщо Ви порушили правила військового обліку - Вас можуть притягнути до адміністративної відповідальності за статтею 210 КУпАП, але:

    1. Згідно статті 38 Кодексу про адміністративні правопорушення адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначених у частині сьомій цієї статті, та за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді). Адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210-1 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення.
    2. Згідно статті 8 Кодексу про адміністративні правопорушення особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, підлягає відповідальності на підставі закону, що діє під час і за місцем вчинення правопорушення.

    Тобто, можна відмінити штраф або звести його розмір до мінімального.

    Розглянувши справу про адміністративне правопорушення, керівник територіального центру комплектування та соціальної підтримки відповідно до статті 283 КУпАП виносить постанову по справі про адміністративне правопорушення (додаток 4) Постанова може бути оскаржена в судовому порядку, визначеному статтями 287-289 КУпАП.

    Цей процес краще не затягувати, адже штраф Ви можете оскаржити протягом 10 днів з моменту вручення постанови про накладення штрафу.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Карпенко Андрій Володимирович

    МАКСИМАЛЬНО - ЦЕ АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.

    Згідно зі ст. 210 КУпАП, Порушення призовниками, військовозобов'язаними, резервістами правил військового обліку в особливий період тягне за собою накладення штрафу від 17000 до 25500 гривень.

    Ознайомтися:

    https://legalaid.ua/ua/porushennya-pravyl-vijskovogo-obliku/#:~:text=%D0%AF%D0%BA%D1%83%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B1%D0%B0%D1%87%D0%B0%D1%94%20%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B5%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE,%D0%B2%D1%96%D0%B4%2017000%20%D0%B4%D0%BE%2025500%20%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%8C.

    Кирда Вячеслав Володимирович
    50%

    Вітаю Вас, Павло!

    Підскажіть які можуть бути наслідки?

    Скоріше за все, ТЦК облікували Вас та Вашу справу, з'ясували порушення строків для уточнення військово-облікових даних та подали таку інформацію до системи. Крім того, можливо Вас подали в адміністративний розшук до МВС в так звану базу "Армор". По суті, це нічого не змінює для Вас, адже право на відстрочку Ваше гарантоване та безумовне. Порушення порушенням, можливо доведеться сплатити штраф, але право на відстрочку Ви маєте.

    Крім того, скоріше за все, скоро Вам варто очікувати отримання повістки на поштову адресу, як показує моя остання практика. Знову ж таки повторюся, кардинально це нічого не змінює.

    Та який поряд дій в цій ситцуації?

    Порядок дій дуже простий, але головне порада - ЗБЕРІГАЙТЕ СПОКІЙ. Це не кримінальний злочин, всього-на-всього адміністративний. Очевидно, що в даній ситуації дистанційно відстрочку Вам ніхто не оформить. А тому Ви повинні бути готовим йти до ТЦК ОСОБИСТО.

    Рекомендую використати наступний алгоритм дій.

    1. Реєструєтеся в електронній черзі до ТЦК та СП.

    https://q.mod.gov.ua/registration-place

    2. Готуєте повторно той же пакет документів, що і надісланий поштою, лише вже з нотаріальними копіями.

    3. Йдете до ТЦК та в першу чергу намагаєтеся зареєструвати заяву про відстрочку. Якщо реєструєте - чудово, якщо направляють на ВЛК - йдете та проходите ВЛК.

    4. Якщо після ВЛК направляють для реєстрації заяви про відстрочку - чудово, якщо вручають "бойову" - відмовляєте від отримання через незаконність дій працівників ТЦК та СП. Жодної юридичної відповідальності за це Ви не понесете.

    5. В кінцевому результатів реєструєте заяву про відстрочку, чекаєте +- 2-3 тижні, забираєте довідку про відстрочку від мобілізації.

    Ви також можете очікувати від ТЦК лист-відповіді, що є цілком логічним. Справа в тому, що звернувшись до ТЦК зараз, Ви отримаєте відстрочку лише до 09.11. Тому є сенс звернутися до ТЦК +- за місяць. За таких умов можете чекати від них відповіді.

    З повагою!

    • Павел Клиент месяц назад

      Підскажіть які дії якшо зупить патруль і подачать таку помітку?

      • Кирда Вячеслав Володимирович

        По-перше, раджу не затягувати з особистим походом до ТЦК та СП, наполегливо раджу не затягувати.

        По-друге, завжди майте з собою довідку ЄДЕБО із зазначенням дотримання послідовності, військово-обліковий документ, а також паспорт.

        По-третє, рекомендував би заключити договір з адвокатом з Вашого міста, для екстренних ситуацій.

        По-четверте, наявність відмітки про порушення правил обліку у Резерв + не гарантує того, що Ви будете в розшуку по системі МВС. Просто не показуйте Резерв +, як мінімум.

        По-п'яте, якщо мова йде про Ваше затримання, пам'ятайте, що робити це мають лише працівники поліції.

        Стаття 261. Адміністративне затримання

        Про адміністративне затримання складається протокол, в якому зазначаються: дата і місце його складення; посада, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу затриманого; час і мотиви затримання. Протокол підписується посадовою особою, яка його склала, і затриманим. У разі відмовлення затриманого від підписання протоколу в ньому робиться запис про це.

        Про місце перебування особи, затриманої за вчинення адміністративного правопорушення, негайно повідомляються її родичі, а на її прохання також власник відповідного підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган.

        Органи (посадові особи), правомочні здійснювати адміністративне затримання, про кожний випадок адміністративного затримання осіб інформують у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги, крім випадків, якщо особа захищає себе особисто чи запросила захисника.

        Повістка має бути вручена особисто адресату, і адресат повістки має особисто розписатися за її отримання. Тому повістки, які залишили у дверях квартири або опустили в поштову скриньку, чи вручені родичам, юридично вважаються не врученими.

        З повагою!

    Павел Клиент месяц назад

    Підскажіть які дії якшо зупить патруль і подачать таку помітку?

    • Айвазян Юрій Климентійович

      Вас мають право затримати працівники поліції у наступних випадках:

      1. Відповідно до Постанови КМУ №560:

      У ході перевірки документів перевіряється приналежність громадян щодо військового обов’язку, звіряються їх персональні дані, дані військово-облікового документа з військово-обліковими даними Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних, резервістів (територіального центру комплектування та соціальної підтримки). Із зазначеною метою представники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів охорони державного кордону або їх структурних підрозділів Держприкордонслужби та поліцейські можуть використовувати технічні прилади, засоби та спеціалізоване програмне забезпечення з доступом до Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів.

      У разі встановлення, що громадянин порушує правила військового обліку, визначені Порядком організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487 (Офіційний вісник України, 2023 р., № 5, ст. 409), або Законом України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, виявлення розбіжностей військово-облікового документа з військово-обліковими даними Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних, резервістів старший групи оповіщення пропонує резервісту або військовозобов’язаному (крім резервістів та військовозобов’язаних СБУ та розвідувальних органів) прослідувати до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки для взяття на військовий облік, проходження медичного огляду для визначення придатності до військової служби, уточнення своїх персональних даних, даних військово-облікового документа з військово-обліковими даними Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних, резервістів. Із зазначеною метою громадянину оформляється та вручається повістка.

      У разі відмови резервіста або військовозобов’язаного від отримання повістки представником, який уповноважений вручати повістки, складається акт відмови від отримання повістки, який підписується не менш як двома членами групи оповіщення. Акт відмови від отримання повістки оголошується громадянину.

      Акт відмови від отримання повістки подається керівнику районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки для вжиття заходів до притягнення правопорушника до адміністративної відповідальності. Акт відмови від отримання повістки реєструється в районному (міському) територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки.

      У разі відмови прослідувати до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки поліцейський, який входить до складу групи оповіщення, проводить адміністративне затримання та доставлення громадянина до такого центру на підставі статей 261 і 262 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

      2. Згідно статті 24 Закону України "Про Національну поліцію":

      "5. За зверненням територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, органів Служби безпеки України або розвідувальних органів України органи та підрозділи, що входять до системи поліції, беруть участь у здійсненні заходів щодо оповіщення військовозобов’язаних та резервістів спільно з представниками територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, а також здійснюють адміністративне затримання та доставлення до цих центрів та органів призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які вчинили адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210, 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення".

      Майте при собі завжди довідку з ЄДЕБО та заздалегідь підготовлену заяву на відстрочку. Крім того, Вам потрібно, якнайшвидше оформити відстрочку в ТЦК, аби уникнути можливих проблем з ТЦК та незаконої мобілізації.

    • Дерій Владислав Олегович

      Павле, поки у Вас не оформлена відстрочка Вас, як і буть якого громадянина можуть затримати та доставити до ТЦК. Незалежно від того законні на те причини чи надумані (як у більшості випадків).

      Лише поліцейські мають право затримувати військовозобов'язаних та доставляти їх до ТЦК, на представників ТЦК покладено лише обов'язок вручати повістки.

      Особа, яка вручає повістку повинна пред'явити на Вашу вимогу:

      • свій паспорт громадянина (посвідчення офіцера, військовий квиток, службове посвідчення),
      • посвідчення особи, уповноваженої вручати повістки.

      Обов'язково здійснюйте відеофіксацію, адже представники ТЦК це не режимний об'єкт, у разі виникнення заперечень (що їх не можна знімати) та вчиненні проти Вас протиправних дій - продовжуйте знімати.

      Поліція чи військові стосовно вас, коли вони вручають вам повістку або виконують інші дії, – це суб'єкти владних повноважень. Відповідно, на них положення про конфіденційність не поширюються.

    Карпенко Андрій Володимирович

    ВАМ ПОТРІБНО ТЕРМІНОВО ПОЧИНАТИ ПРОЦЕС ОФОРМЛЕННЯ ВІДСТРОЧКИ ВІД МОБІЛІЗАЦІЇ, ЩОБ В РАЗІ ПЕРЕВІРКИ ДОКУМЕНТІВ У ВАС БУЛА МОЖЛИВІСТЬ ПРОДОВЖУВАТИ ПРОЦЕС ОФОРМЛЕННЯ ВІДСТРОЧКИ ТА ВАС НЕ МОБІЛІЗУВАЛИ.

    ЩЕ РАЗ - ПРАВО НА ВІДСТРОЧКУ ВІД МОБІЛІЗАЦІЇ ТА ОФОРМЛЕНА ВІДСТРОЧКА, ТО РІЗНІ РЕЧІ.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Павел!

    Чи можу я ще чимось Вам допомогти?

    Богун Сергій Павлович
    50%

    Доброго дня.

    Наявність права на відстрочку чи її отримання, жодним чином не адміністративної відповідальності у разі порушення законодавства.

    Для військовозобов’язаних, які не оновили свої персональні дані у період у період з 18.05.2024 по 16.07.2024р. , передбачена адміністративна відповідальність за частиною третьою статті 210-1 КУ про адміністративні правопорушення (порушення законодавства про мобілізаційну підготовку та мобілізацію.

    Щодо військовозобов’язаних, які порушують правила військового обліку або законодавство про мобілізаційну підготовку та мобілізацію, ТЦК СП направлятиме письмове повідомлення до органів Національної поліції України щодо їх затримання та доставлення до ТЦК з метою притягнення до відповідальності та забезпечення виконання військового обов’язку.

    Відповідно до статті 235 КУпАП справи про порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (статті 210, 210-1, 211 КУпАП (крім правопорушень, вчинених військовозобов’язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України) розглядають ТЦК СП.

    Від імені ТЦК розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право керівники територіального центру комплектування та соціальної підтримки. Вони роблять це цілодобово.

    При цьому штраф має бути сплачений порушником не пізніше як через 15 днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, крім випадків, передбачених статтями 300-1, 300-2 КУпАП, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через 15 днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.

    Відповідно до статті 308 КУпАП у разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений частиною 1 статті 307 цього Кодексу, постанова про накладення штрафу надсилається для примусового виконання до органу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.

    Тому раджу вирішити це питання в ТЦКСП.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України