Начните консультацию с юристом онлайн
Обнаружил у себя в подъезде извещении с пометкой ТЦК формы 22, на ней указан адрес фамилия имя надпись тцк повестка и дата. Даже не указано куда идти на какое почтовое отделение поскольку у нас в городе оно не одно понятно что можно догадаться на какое. Ни звонков на телефон не в двери никто не стучал по крайней мере я не слышал. Когда её Я обнаружил то уже прошло 5 дней естественно нет смысла идти на почту что-то забирать.
Если это важно, почтовые ящики, большинства, у нас без замков , как и у меня, то есть доступ есть у любого прохожего к содержимому.
Если придёт штраф 25.000 гривен как я о нём узнаю?
Можно ли такой штраф обжаловать?
Каковы шансы на успех?
И что для этого нужно?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня!
При притягненні вйськовозобов'язаного до адмінистративної відповідальності керівник ТЦК виносить постанову. Відповідно до законодавства постанова розглядається за участі особи, яка притягається до відповідальності.
Отже, якщо ТЦК повідомить Вас про розгляд справи, Ви дізнаєтесь про накладання штрафу при винесенні постанови. Якщо ж ні, то тільки тоді, коли постанову передадуть до виконавчої служби задля примусового стягнення штрафу
Оскаржити можливо постанову керівника ТЦК.
Залежить від змісту постанови та багатьох інших факторів. Кожна справа індівідуальна.
Подати позовну заяву до суду.
Щодо загальної інформації, то:
1. Стаття 268 КУпАП. Права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності:
«Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи. Особливості розгляду справ про адміністративні правопорушення у сферах забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, безпеки на автомобільному транспорті та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису), встановлюються статтями 279 - 1-279 - 8 цього Кодексу.
30 січня 2020 року Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в рамках справи № 482/9/17, адміністративне провадження №К/9901/38702/18 (ЄДРСРУ № 87268086) та справі №308/12552/16-а, адміністративне провадження №К/9901/32526/18 (ЄДРСРУ № 87268082) досліджував принцип належного повідомлення особи про розгляд справи про притягнення до адміністративної відповідальності.
Верховний суд вказує, що особі до якої застосовується адміністративна санкція, повинно бути забезпечено право завчасно знати про час та місце розгляду справи. Це право є гарантією реалізації інших прав - на участь в розгляді справи про адміністративне правопорушення, висловлення заперечень, надання доказів, захист тощо.
Законодавство покладає обов`язок щодо своєчасного повідомлення особи про час та місце розгляду справи на уповноважену посадову особу. Зміст цього обов`язку не вичерпується надсиланням тексту відповідного повідомлення, оскільки саме лише надсилання, без отримання, не свідчить про поінформованість особи про час та місце розгляду справи, а отже робить це право недієвим».
Стаття 283. Зміст постанови по справі про адміністративне правопорушення.
«Розглянувши справу про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить постанову по справі. Постанова виконавчого органу сільської, селищної, міської ради по справі про адміністративне правопорушення приймається у формі рішення.
Постанова повинна містити:
найменування органу (прізвище, ім’я та по батькові, посада посадової особи), який виніс постанову;
дату розгляду справи;
відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування;
опис обставин, установлених під час розгляду справи;
зазначення нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення;
прийняте у справі рішення».
Строк для оскарження постанови про притягнення до адміністративної відповідальності становить 10 днів з дня її винесення. У разі пропуску цього строку з поважних причин, останній можна поновити.
Строки притягнення до адміністративної відповідальності:
Стаття 38 КУпАП. Строки накладення адміністративного стягнення.
«Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначених у частині сьомій цієї статті, та за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).
Адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210 - 1 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення».
Відповідно примітки до статті 210 КУпАП положення статей 210, 210-1 цього Кодексу не застосовуються у разі можливості отримання держателем Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів персональних даних призовника, військовозобов’язаного, резервіста шляхом електронної інформаційної взаємодії з іншими інформаційно-комунікаційними системами, реєстрами (у тому числі публічними), базами (банками) даних, держателями (розпорядниками, адміністраторами) яких є державні органи.
Тобто, якщо Міністерство оборони України як держатель такого реєстру може отримати відомості про особу шляхом синхронізації з іншими державними електронними реєстрами, то таку особу не може бути притягнуто до відповідальності за неповідомлення таких відомостей.
Більшість постанов оскаржуються у суді через порушення процедури притягнення до відповідальності, відсутність доказів вчинення правопорушення, неналежнеповідомлення про розгляд справи тощо.
З повагою, адвокат Айвазян.