Задайте вопрос юристу

884 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Армия и мобилизация, 12 декабря 2024, вопрос №123962

Розшук в АРМОР та бронювання

Поліція зупинила авто на перевірку, повідомила що водій в розшуку тцк по прописці в базі АРМОР. Доставила до іншого тцк, там видали повістку на ВЛК, по якій людина не явилась. В цей же період влаштувалась на роботу з можливістю бронювання. В резерв+ інформації ні про розшук, ні про порушення правил військ. обліку нема. Чи можуть таку людину забронювати?

Ответы юристов (3)

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Вікторія!

    Якщо інформація про розшук не внесена до Єдиного державного реєстру, то можуть.

    Відповідно до Постанови КМУ №76 "Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час":

    "29. Протягом 72 годин з моменту формування списку засобами Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів переведення військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії відстрочки здійснюється автоматично у разі, коли військовозобов’язаний:

    • перебуває на військовому обліку;
    • перебуває у трудових відносинах з державним органом, критично важливим підприємством, критично важливою установою;
    • уточнив персональні дані, зазначені у пункті 2 розділу II “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України від 11 квітня 2024 р. № 3633-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку”;
    • не перебуває у розшуку.

    30. Інформація (відомості, дані) про надання відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації (бронювання) відображається у військово-обліковому документі в електронній формі".

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Турчин Ярослав Олександрович

    ДОБРОГО ВЕЧОРА, ВІКТОРІЯ! Наявність певних питань у ТЦК до людини - не є перешкодою у бронюванні або оформленні відстрочки.

    З формальної точки зору АРМОР і вся ця ганьба не є розшуком з точки зору законодавства України. Тому те, що прописали в постанові КМУ якийсь розшук - не навівши визначення що це таке - не свідчить, що людину не можна забронювати, бо ця норма з юридичної точки зору - мертва. ТЦК не правоохоронний орган і в розшуки оголошувати не має права.

    Розшук осіб здійснюється виключно в межах кримінального провадження відповідно до статей 281 (Розшук підозрюваного) та 335 (Зупинення судового провадження) Кримінального процесуального кодексу України.

    Якщо ж установлено особу, яка відповідно до звернення ТЦК та СП вчинила адміністративне правопорушення, передбачене статтями 210, 210-1 КУпАП, то в такому випадку поліцейський уповноважений на здійснення адміністративного затримання та доставлення військовозобов’язаного до ТЦК та СП.

    Тобто юристи Міноборони настільки сп"яніли від своєї всевладності (або просто некомпетентні зважаючи на кількість змін у законодавстві, яке можна було одразу написати нормально та якісно, а не кожного місяця щось редагувати), що навіть забули, що той цирк, який вони влаштовують через незаконну програму поліції "АРМОР", котрою підміняють ЄІАС МВС (передбачена Законом і Урядом України) - це не розшук і ніколи не було розшуком з точки зору юридичної термінології. Тобто вказівка у постанові КМУ від 27 січня 2023 р. № 76 про якийсь розшук - з юридичної точки зору не може мати правових наслідків, бо в чинному законодавстві України не існує такого поняття як розшук на запит ТЦК.

    Розшук на підставі запису в незаконній базі АРМОР, яку самовільно і злочинно використовує поліція вслід за міліцією (яка за злочини проти народу була розігнана та реформована) - рівносильно, що спиратися на офіційність, обов"язковість та державність робочих записів в бухгалтерській програмі МеДОК або 1С на рівні з державними реєстрами наприклад.

    Однак, не можна дати гарантію які алгоритми були закладені програмістами в ДІЇ в частині бронювання та на підставі яких технічних завдань.

    На жаль у нас дуже часто в законі і підзаконних актах написано одне, а програмісти під "пильним керівництвом" державних службовців навносили і нарозробляли зовсім інші алгоритми роботи комп"ютерних програм. При цьому державна / правова експертиза відповідності програм законодавству на підставі якого вони діють - не проводиться, бо не передбачена. Саме в таких умовах наприклад неможливо в міграційній службі домогтися, щоб прізвище писали за національною традицією, а не досить суперечливою транслітерацією, розробленою Єврокомісією та взятою на озброєння в Україні. Ці всі речі внаслідок недороблених програм вносяться в документи в ручному режимі.

    Тому щиро кажучи не здивуюсь, якщо забронювати не вдасться з технічної точки зору. Однак суто з юридичної точки зору - це законно. Тож можете пробувати.

    Дерій Владислав Олегович

    Вітаю Вас!

    Якщо у чоловіка в Резерв+ не висвічується про порушення, то потрібно спробувати його забронювати.

    З 1 грудня цей процес відбувається лише через ДІЮ і триває 1-3 дні.

    Поліція могла навмисно ввести чоловіка в оману, щоб доставити його в ТЦК.

    З повагою, юрист Дерій В.О.!


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України