Начните консультацию с юристом онлайн
Добрий день, шановні адвокати та юристи! Таке питання:
Якщо обмежено придатний військовозобов'язаний з'явиться до 04.02.2025р. (або після цієї дати) в ТЦК за місцем приписки для оформлення відстрочки (наприклад з підстави інвалідності) але ТЦК не буде реєструвати заяву на відстрочку без проходження ВЛК або надасть направлення (повістку) на ВЛК під час подання за'яви та документів (ну наприклад, посилаючись на Закон № 3621) хоча існує Постанова 560 КМУ де вказано:
1) " Військовозобов’язані, які звернулися до ТЦК з заявою про надання відстрочки, до прийняття рішення відповідною комісією не направляються на ВЛК" та
2) "Військовозобов’язані, у яких строк дії відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на медичний огляд не направляються".
То як діяти в такому випадку військовозобов'язаному?
Відмовлятися від направлення (повістки) на ВЛК?
Посилати заяву та документи поштою, у такому випадку, хоча не всі ТЦК оформлюють відстрочку коли надіслано поштою? Як чинити?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (4)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Артеме!
Як особа з інвалідністю Ви отримаєте пенсію?
Почнемо з того, що Закон має вищу юридичну силу ані ж Постанова. Тож, як обмежено придатний Ви повинні пройти ВЛК до 4 лютого 2025 року за умови отримання повістки.
Якщо відмовитесь від повістки Вас притягнуть до адмінистративної відповідальності.
Можете надіслати пакет документів поштою й після того, як ТЦК отримає останній зробити ще один пакет документів та йти в ТЦК, маючи при собі рекомендоване повідомлення про вручення та опис вкладення.
З повагою, адвокат Айвазян.
Дякую за консультацію, Юрію. Ціную Вашу позицію та працю.
На мою думку Постанова КМУ номер 560 не суперечить Закону 3621, тому й Постанова й Закон мають однакову юридичну силу. Закон покладає обов'язок на КМУ розробити порядок ведення військового обліку. КМУ випускає Постанову 560. Згідно Закону 3621 військовозобов'язані "підлягають" проходженню ВЛК. Отже направлення на ВЛК ініціює ТЦК, Постанова 560 забороняє в окремих випадках ТЦК направляти на ВЛК. Отже, суперечності немає. Треба почекати звісно на практику Судів.
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеПрошу, Артеме!
Як же тоді бути із статусом обмежено придатний, який скасовано? Наприклад, громадянин має право на відстрочку ще два роки, тобто, залишається із статусом, якого не існує, оскільки ТЦК не направляє його на проходження ВЛК? Якщо б це було можливо, тоді б і питання не було про переогляд, який визначений конкретним строком відповідно до закону.
Згоден з Вами, почекаємо на судову практику, я впевнений, що рано чи пізно вона обов'язково з'явиться.
Я розумію вашу логіку, Юрію. Але висновок ВЛК щодо придатності - чинний лише 1 рік під час воєнного стану. Тобто вимога про ВЛК не переслідує законну мету, адже навіть не узгоджується із здоровим глуздом. Саме тому Уряд передбачив, що особи, які мають відстрочку - ВЛК не проходять. Це ж логічно. Направляти на ВЛК повинні коли немає у людини відстрочки аби визначити ступінь придатності до служби, інакше якщо людина має відстрочку у цьому немає сенсу й це трата цінного ресурсу держави задарма. Даремна праця держапарату.