Начните консультацию с юристом онлайн
Доброго дня, чи має бути в відокремленому структурному підрозділі інструкція з діловодства ? Чи зазначена інструкція має бути саме у юридичної особи ?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Ігнате!
Наявність на підприємстві Інструкції з діловодства передбачена Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5).
Етапи розробки та затвердження Інструкції з діловодства
Проєкт Інструкції з діловодства погоджують з усіма структурними підрозділами підприємства, діяльність яких пов'язана зі створенням управлінських документів та організацією роботи зі службовими документами. Крім того, потрібно отримати погодження від заступника керівника юрособи, до компетенції якого належить контроль за роботою Служби діловодства (за наявності), або від іншої особи, яка виконує ці обов’язки.
Коли є зауваження, то проєкт Інструкції з діловодства допрацьовують і знову передають на повторне погодження.
Остаточно узгоджений варіант проєкту Інструкції з діловодства підписує керівник Служби діловодства (особа, відповідальна за організацію діловодства).
Окрім того, після підписання проєкт Інструкції з діловодства підлягає схваленню експертною комісією юрособи та погодженню з експертно-перевірною комісією державного архіву (або експертною комісією архівного відділу районної, районних у містах Києві і Севастополі державних адміністрацій, міської ради) з обов’язковим оформленням відповідних грифів схвалення й погодження (глава 1 розділу V Правил № 1000/5).
Підписаний та завізований проєкт інструкції з діловодства підлягає затвердженню розпорядчим документом з основної діяльності юридичної особи і є додатком до цього розпорядчого документа. Тобто, таку інструкцію слід затвердити наказом з основної діяльності підприємства.
Увага! Інструкція з діловодства набирає чинності з дати її затвердження, якщо іншу дату не зазначено у тексті наказу
Затверджену Інструкцію з діловодства доводять до відома структурних підрозділів юрособи шляхом направлення її примірників у паперовому чи електронному вигляді.
https://kadroland.com/news/1944-instrukciya-z-dilo...
З повагою, адвокат Айвазян.
Так необхідно саме в відокремленому структурному підрозділі інструкція з діловодства ? Чи зазначена інструкція має бути саме у юридичної особи ?