Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
922 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня! Виникло таке питання. У законі вказано " працівник ознайомлюється з наказом про прийняття на роботу під особистий підпис. Після видання наказу про прийняття на роботу роботодавцем на вимогу працівника вноситься до трудової книжки запис про прийняття на роботу".
Питання :
1. Що означає "на вимогу"? Тобто, роботодавець може і не внести відомості? Де можна перевірити чи відомості внесені і які юридичні наслідки не внесення відомостей
2. Обов'язком роботодавця при прийнятті на роботу вперше є оформлення трудової книги. А якщо це електронна книга, хто її створює і заповнює і чи це теж є обов'язком роботодавця?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Так, якщо працівник не просить, то роботодавець може не вносити відомості в паперову трудову книжку.
З 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки, як аналог паперових трудових книжок.
Переглянути свою електронну трудову книжку Ви можете на вебпорталі Пенсійного фонду України https://www.pfu.gov.ua/dn/313783-yak-pereglyanuty-...
Електронну трудову книжку формує ПФУ на основі відомостей, що містяться в Реєстрі застрахованих осіб.
Заповнення е-книжки відбувається шляхом внесення відомостей про трудову діяльність працівника, таких як прийняття на роботу, переведення, звільнення, тощо.
Роботодавці зобов'язані надавати відомості про трудову діяльність своїх працівників в електронному форматі.
З повагою, юрист Дерій В.О.!