Начните консультацию с юристом онлайн
Доброго дня. Я починаючий ФОП, 2гр на спрощеній системі оподаткування. Відкриваю магазин секонд хенду ( вживанні речі). Ще до відкриття я поступово скуповувала товар(не будучи ФОП). Накладних на цей товар я немаю, лише чеки за оплату товару на ФОП. Чи можу я ці чеки використати для первинної документації на походження товару? Також цікавить що я взагалі маю додати до первинної документації?
Товар я отримую в мішках ,а продаю по штучно. Чи повинна я конвертувати кг в одиниці і вести облік товарів?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Юрист, г. Полтава, 5 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня!
Від постачальників секонд-хенду обов’язково отримуйте накладні на поставку товару.
Організація складського обліку передбачає такі кроки:
Якщо бізнес з реалізації секонд-хенду веде ФОП, який неплатник ПДВ (наприклад, єдиноподатник 3 групи зі ставкою 5%), то він може не вести товарний облік (абз. 2 пп. 12 ст. 3 Закону про РРО);
Як правило, товар надходить мішках по 25, 50 та 70 кг, але можуть бути й коробки. В ході оприбуткування товару його розкомплектовують, тобто дістають із мішків/коробок, розділяють за категоріями (номенклатурою) та одночасно сортують. Це необхідно, бо товари секонд-хенду різні не лише за своєю номенклатурою (футболки, майки, светри, штани, шорти, майки, взуття), але й відрізняються за своїм фізичним станом:
Після сортування та перед продажем товару, його необхідно промаркувати. Тобто присвоїти кожній речі:
Присвоєння артикулів та штрих-кодів можна здійснювати в автоматичному режимі за допомогою спеціального технічного та програмного забезпечення, зокрема принтерів етикеток і наклейок зі штрих-кодами.
Розрахунки з покупцями
Незалежно від форми організації бізнесу з продажу секонд-хенду та системи оподаткування доведеться застосовувати ресторатори розрахункових операцій (РРО), тобто касові апарати. Якщо бізнес відкрили у формі ФОП, то як альтернативу звичайним РРО можете використати програмні РРО (ПРРО), перевагою яких є автоматичне формування Z-звіту.
З повагою, юрист Дерій В.О.!