Начните консультацию с юристом онлайн
Як подати що я не згоден з протоколом по статті 210 про адмін порушення , я два місяця ходив до них пройшов ВЛК, і так далі , .....
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (5)
Адвокат, г. Николаев, 34 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Іване!
У протоколі Ви повинні були зазначити причину відповідно з якою не згодні щодо притягнення Вас до адміністративної відповідальності. Проте, згідно Вашого вкладення у протоколі немає жодних заперечень. Чому саме так, якщо Ви не згодні із останнім?
Отже, станом на зараз протокол вже складений. Завтра у Вас відбудеться розгляд справи та керівник ТЦК винесе постанову про притягнення Вас до адміністративної відповідальності. Саме цю постанову Ви й повинні оскаржити протягом 10 днів до районного суду, звісно, за умови, що керівник ТЦК накладе на Вас стягнення. Для того Вам необхідно буде подати до суду позовну заяву про скасування постанови.
Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи. Особливості розгляду справ про адміністративні правопорушення у сферах забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, безпеки на автомобільному транспорті та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису), встановлюються статтями 279 - 1-279 - 8 цього Кодексу.
«Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (статті 210, 210-1, 211 (крім правопорушень, вчинених військовозобов’язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України).
Від імені територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право керівники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки».
«Орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов’язаний з’ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з’ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи».
Щодо оскарження протоколу, то потрібно розуміти за що саме Вас притягають до відповідальності й аналізувати винесену постанову, розгляд якої відбудеться завтра.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, г. Полтава, 5 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Іване!
Чому Ви не писали пояснення в протоколі про незгоду з притягнення до адміністративної відповідальності?
Протокол не оскаржується. Проте, до розгляду справи (до 15.00 9 липня) Ви можете подати клопотання про перенесення розгляду справи та долучення до протоколу Ваших пояснень. Або взагалі можете прийти на розгляд справи разом з адвокатом.
Якщо Вам відмовлять, то потрібно дочекатися виненесення та вручення Вам ПОСТАНОВИ керівника ТЦК про притягнення до Вас до адміністративної відповідальності та протягом 10 днів звернутися до адміністративного суду для її оскарження. Ви це можете зробити самостійно або за допомогою адвоката.
Також у Вас є можливість до 15.00 подати заяву про визанння правопорушення та сплатити 50 % від штрафу (8500 грн).
1 варіант – якщо потрібні дані є в реєстрах.
Річ і тім, що в статті 210 купап з’явилася примітка про те, що не накладається штраф на особу, якщо відомості про військовозобов’язаного можна взяти чи отримати із реєстрів. Наприклад, із податкової, РАЦСу тощо.
До речі, з цього приводу є успішна судова справа №489/4119/24, в якій суд скасував штраф за те, що чоловік не повідомив тцк про дружину, дітей і зміну місця роботи.
Рішення Ямпільського районного суду Вінницької області від 17.07.2024 у справі № 153/1044/24
Або, наприклад, нещодавно суд скасував штраф, який був накладений через те, чоловік не пред’явив військово-обліковий документ. Основний аргумент – потрібні дані є у Реєстрі «Оберіг».
Другий варіант працює абсолютно для всіх штрафів від ТЦК.
2 варіант – недотримання процедури
Приклад справи:
Рішення Димитровського міського суду Донецької області від 02.07.2024 у справі №226/1466/24
Рішення Ковельського міськрайонного суду Волинської області від 26.03.2024 у справі № 159/7535/23
3 варіант – неправильно складена постанова
Приклад справи:
Рішення Оболонського районного суду м. Києва від 09.07.2024 у справі №756/6020/24
Назву найпоширеніші їх косяки: можуть плутати статті і замість 210 вказувати 210-1, або невірно вказують частини статей, або взагалі її не вказують, або не вказано який конкретно пункт якої статті закону було порушено (тобто конкретну підставу), не зазначено часу, місця вчинення правопорушення, часу виявлення правопорушення тощо.
І це ті підстави, які дають можливість успішно оскаржувати штрафи від ТЦК.
Тому, якщо Вам вручили постанову про притягнення до адмінвідповідальності, то ще не все втрачено і в більшості випадків її можна оскаржити в адміністративному суді. Звісно, за умови неупередженого ставлення судів. Для цього у вас є 10 днів з моменту винесення постанови.
З повагою, юрист Дерій В.О.!
Адвокат, г. Киев, 26 лет опыта
Общаться в чатеВітаю!
Передусім ТЦК має довести, що військовозобов'язаний дійсно вчинив дію або бездіяльність, передбачену відповідною статтею КУпАП. Наприклад, не з’явився за повісткою, не подав відомості про зміну місця проживання чи проігнорував виклик на ВЛК.
Цей факт повинен бути підтверджений документально: копією повістки, актом вручення, поясненнями свідків тощо.
ТЦК має довести, що військовозобов'язаний дійсно вчинив дію або бездіяльність, передбачену відповідною статтею КУпАП
Своєчасність і належність повідомлення — це ще один чинник, який впливає на можливість стягнення штрафу.
ТЦК має довести, що:
Важливо те, що у разі сумнівів презумпція невинуватості грає на користь громадянина.
Водночас відсутність поважних причин, наприклад, хвороба військовозобовязаного, відрядження, форс-мажор, відсутність повідомлення, звільняє його від відповідальності. А ТЦК має довести, що таких причин не було або що вони недостовірні.
До того ж будь-яке стягнення штрафу повинне оформлюватися з дотриманням вимог:
Тож порушення процедури — підстава для скасування штрафу. Як свідчить судова практика, у багатьох справах суди стають на бік громадян: скасовують штраф, оскільки повістка була вручена не особисто, а залишена у скриньці, чи визнають рішення про штраф незаконним, тому що ТЦК не довів, що особа знала про зміну правил обліку.
Відомі випадки, коли суд не визнав провину, оскільки громадянин надав довідку про хворобу в період виклику до ТЦК.
Отже, ТЦК має довести не лише сам факт порушення, але й відсутність обставин, що виправдовують особу.
---
Існує два основних способи оскарження адміністративних штрафів:
1. В адміністративному порядку:
2. В судовому порядку:
Важливо!
Адвокат, г. Чернигов, 7 лет опыта
Общаться в чатеВітаю Вас.
Якщо вже було складено протокол про адміністративне правопорушення, навряд чи ТЦК прийме від Вас заяву про визнання факту правопорушення. Скоріше за все, але у даній ситуації є вірогідність отримання Вами повного стягнення від 17 до 25,5 тис грн. Тим не менше, спробуйте таку заяву подати.
Відповідно до статті 249 КУпАП справа про адміністративне правопорушення розглядається відкрито, крім справ, що передбачені статтями 210 і 210-1 цього Кодексу, у випадках, якщо особа не оспорює допущене порушення, згодна на притягнення її до адміністративної відповідальності за її відсутності та подала про це відповідну заяву.
Згідно зі статтею 283 КУпАП постанова по справі про адміністративне правопорушення, передбачене статтями 210 і 210-1цього Кодексу, у випадках, якщо особа не оспорює допущене порушення та згодна на притягнення її до адміністративної відповідальності за її відсутності, крім даних, визначених частиною другою цієї статті, повинна містити також відомості про дату, спосіб надходження та зміст заяви від особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Крім того, у постанові про накладення адміністративного стягнення мають міститися інформація про порядок виконання адміністративного стягнення, у тому числі реквізити для сплати штрафу, та відомості про те, що постанова вважатиметься виконаною у разі сплати протягом десяти календарних днів з дня набрання такою постановою законної сили не менше ніж 50 відсотків розміру штрафу.
З повагою! Щасти Вам!
Юрист, г. Киев, 4 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Іване!
Згідно аналізу наданих документів слід зазначити, що розгляд справи про притягнення Вас до адміністративної відповідальності призначено на 15:00 09.07.2025 в приміщенні Індустріального районного у місті Харків ТЦК та СП.
У відповідності до статті 235 КУпАП Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки розглядають справи про такі адміністративні правопорушення: про порушення призовниками, військовозобов’язаними, резервістами правил військового обліку, про порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію, про зіпсуття військово-облікових документів чи втрату їх з необережності (статті 210, 210-1, 211 (крім правопорушень, вчинених військовозобов’язаними чи резервістами, які перебувають у запасі Служби безпеки України або Служби зовнішньої розвідки України).
Від імені територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право керівники територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки.
У відповідності до статті 289 КУпАП, скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.
Згідно статті 292 КупАП скарга на постанову по справі про адміністративне правопорушення розглядається правомочними органами (посадовими особами) в десятиденний строк з дня її надходження, якщо інше не встановлено законами України.
У відповідності до статті 293 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді скарги на постанову по справі про адміністративне правопорушення перевіряє законність і обгрунтованість винесеної постанови і приймає одне з таких рішень:
1) залишає постанову без зміни, а скаргу без задоволення;
2) скасовує постанову і надсилає справу на новий розгляд;
3) скасовує постанову і закриває справу;
4) змінює захід стягнення в межах, передбачених нормативним актом про відповідальність за адміністративне правопорушення, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено.
Якщо буде встановлено, що постанову винесено органом (посадовою особою), неправомочним вирішувати цю справу, то така постанова скасовується і справа надсилається на розгляд компетентного органу (посадової особи).
Для оскарження потрібно подати адміністративний позов до районного або міського суду за місцем реєстрації або місцезнаходженням ТЦК, а саме до Індустріального районного суду міста Харкова в строк не пізніше 21.07.2025, оскільки останній день строку припадає на вихідний день - 19.07.2025.