Задайте вопрос юристу

835 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Гражданское право, 13 июня 2020, вопрос №21882 1200₴

Коллективное заявление к Управляющей компании

Цель: грамотное составление документа (коллективное заявление) для досудебного урегулирования аварийного состояния общедомового стояка.

Сделано:

1) Коллективное заявление с пунктами требований УК от жильцов дома

2) Доказательная база аварийной ситуации

3) Информационный лист

4) Лист согласие (базовый)

5) Лист предложение

6) Шаблон личных заявлений от каждой квартиры, которые прикладываются к коллективному заявлению.

Что необходимо уточнить инициативной группе:

1) Возможная корректировка некоторых требований в коллективном заявлении, если не получится мирно урегулировать вопрос. Придать вес документу через статьи ГК и статьи ЖКХ по общедомовому имуществу

2) Избежать грубых ошибок в шаблоне личных заявлений и сузить возможность обтекаемых ответов от УК

3) Уточнить возможные вариации софинансирования по программе 70/30 или 85/15

4) Ваше разрешение после корректировки документов, указать в коллективном заявлении, что подготовлено при юридической поддержке (и т.д.)

5) другие юрид. нюансы при возникновении спорных моментов, которые не учла инициативная группа

6) адрес и контакты юрид. отдела, если ответ от УК не принесет результатов

Приложение:(адрес документа)

https://drive.google.com/file/d/18PF4zeHqVvBXahQ0l87876jWds_wYwb1/view?usp=sharing

Ответы юристов (8)

    Шишкин Алексей Юрьевич
    Шишкин Алексей Юрьевич 3 года назад

    Юрист, г. Харьков, 32 года опыта

    Ознакомившись с вашими документами могу сказать, что у вас достаточно объемный и содержательный пакет документов и на мой взгляд на данном этапе этого достаточно. Вы обратились детально описали свою претензию и потребовали совершить ряд действий для устранения аварийного состояния стояка. Устранение аварийных ситуаций прямая, предусмотренная Законом обязанность субъекта предоставляющего коммунальные услуги. В коллективное заявление я бы добавил ссылку на ст. 5, пп. 5, пп. 6 п. 2 ст 8 Закона Украины " Про житлово - комунальні послуги". И для полноты ответа хотелось бы узнать Вы ОСББ? и ознакомиться с договором между вами и Управляющей компанией о предоставлении жилищно коммунальных услуг.

    Царьов Роман  Валерійович
    Царьов Роман Валерійович 3 года назад

    Адвокат, г. Харьков, 21 год опыта

    Доброго дня Олександр!

    5) другие юрид. нюансы при возникновении спорных моментов, которые не учла инициативная группа

    Моя рекоменадція слово "ВИМАГАЄМО" змінити на слово "ПРОСИМО", бо по перше, це створю уяву про конфлікт, і бажання цей конфлікт продовжувати, з двох сторін. По друге, це ж не "вимагання", бо асоціація саме з цим.

    Савченко Олександр
    Савченко Олександр 3 года назад

    Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

    Добрий день, Олександре!

    По вашим питанням повідомляю наступне:

    1) Возможная корректировка некоторых требований в коллективном заявлении, если не получится мирно урегулировать вопрос. Придать вес документу через статьи ГК и статьи ЖКХ по общедомовому имуществу

    Вашу заяву необхідно доповнити наступними нормами законодавства України:

    1. ЖИТЛОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНСЬКОЇ РСР (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/5464-10)

    Стаття 153. Сприяння держави в ремонті та благоустрої жилих будинків (квартир), що належать громадянам

    Держава подає громадянам, які мають у приватній власності жилі будинки (квартири), допомогу в їх ремонті та благоустрої. Ремонт будинків (квартир), що належать громадянам, за їх бажанням може провадитися підприємствами побутового обслуговування населення.

    Стаття 175. Забезпечення схоронності житлового фонду

    Державні і громадські органи, підприємства, установи, організації, службові особи зобов'язані дбати про схоронність житлового фонду та підвищення його благоустрою.

    Стаття 178. Сприяння громадянам у проведенні поточного ремонту жилих приміщень

    Виконавчі комітети місцевих Рад народних депутатів подають громадянам допомогу в проведенні поточного ремонту жилих приміщень. Таку допомогу подають громадянам також підприємства, установи, організації, у віданні яких перебувають жилі будинки.

    2. Закон ;України "Про житлово-комунальні послуги" - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2189-19

    Стаття 5. Перелік житлово-комунальних послуг

    1. До житлово-комунальних послуг належать:

    1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком.

    Послуга з управління багатоквартирним будинком включає:

    утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо;

    купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку;

    поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку;

    Стаття 8. Права і обов’язки виконавців комунальних послуг та управителів

    2. Виконавець комунальної послуги зобов’язаний:

    6) вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуг у строки, встановлені законодавством;

    8) своєчасно реагувати на виклики споживачів, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживачів у зв’язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг;

    2) Избежать грубых ошибок в шаблоне личных заявлений и сузить возможность обтекаемых ответов от УК

    Обов'язки Управляючої компанії визначаються договором між нею та співвласниками будинку.

    При цьому мінімальний перелік послуг з утримання будинків регламентується наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 №190 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0934-18):

    1. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем

    7. Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем:

    водопостачання;

    водовідведення;

    теплопостачання;

    гарячого водопостачання;

    зливової каналізації;

    електропостачання;

    газопостачання.

    Враховуючи зазначене, вимога провести технічний огляд представником Керуючої компанії є правильною та законною (пункт 1).

    Вимога, викладена в пункті 2 колективної заяви, направити представника Керуючої компанії для складання дефектного акта загальнобудинкового каналізаційного стояка четвертого парадного є правильною та законною відповідно до ст. 8 Закон України "Про житлово-комунальні послуги" та вищезазначеного Переліку послуг з утримання будинків

    Закон України "Про житлово-комунальні послуги" - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2189-19

    Стаття 4. Повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг

    3. До повноважень органів місцевого самоврядування належать:

    1) затвердження та виконання місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, участь у розробленні та виконанні відповідних державних і регіональних програм;

    2) встановлення цін/тарифів на комунальні послуги відповідно до закону;

    3) затвердження норм споживання комунальних послуг;

    4) інформування населення відповідно до законодавства про стан виконання місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, а також про відповідність якості житлово-комунальних послуг нормативам, нормам, стандартам та правилам;

    5) здійснення моніторингу стану виконання місцевих програм розвитку житлово-комунального господарства;

    6) встановлення одиниці виміру обсягу наданих послуг з поводження з побутовими відходами.

    А тому вимогу включити четверте парадне у реалізаціюміської Програми співфінансування реконструкції, реставрації,проведення капітальних ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирних будинках міста Києва необхідно надсилати не Керуючій компанії, а Київській міській раді, щоб на наступній сесії були внесені відповідні зміни до цієї Програми (пункт 3).

    Що стосується плісняви через грибок, то Керуюча компанія повинна вийти на контакт, виявити джерело проблеми і з’ясувати, що послужило причиною появи плісняви. Вона мусить скласти акт і відобразити в ньому наявну проблему. Бажано, щоб цей момент був зафіксований на відео.

    Також бажано до приходу уповноваженого КК звернутися в СЕС, оплатити послугу і виміряти рівень вологості в квартирі. Це може допомогти довести, що проблема появи грибка не пов’язана з неправильною експлуатацією квартири.

    3) Уточнить возможные вариации софинансирования по программе 70/30 или 85/15.

    Дане питання необхідно вирішувати з головою Київської міської ради та головою Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації. Адже, спіффінансування даних робіт відбуваєьться саме за рахунок коштів бюджету Київської територіальної громади.

    4) Ваше разрешение после корректировки документов, указать в коллективном заявлении, что подготовлено при юридической поддержке (и т.д.)

    До колективної заяви необхідно внести зазначені мною в попередніх пунктах правки. Також необхідно врахувати вимоги до звернення, встановлені ЗУ "Про звернення громадян" - https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80

    Стаття 5. Вимоги до звернення

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

    Стаття 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги

    Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:

    особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;

    знайомитися з матеріалами перевірки;

    подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;

    бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;

    користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;

    одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;

    висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;

    вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.

    Стаття 19. Обов'язки органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг

    Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані:

    об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;

    у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану постанову;

    на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу;

    скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;

    забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень;

    письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення;

    вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об'єднання громадян за місцем проживання громадянина;

    у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення;

    не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам;

    особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.

    У разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу, в межах бюджетних асигнувань. Це положення не скасовує вимоги абзацу дев'ятого частини першої цієї статті.

    Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян

    Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

    На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

    Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

    5) другие юрид. нюансы при возникновении спорных моментов, которые не учла инициативная группа

    Важливо вказати у зверненні про відповідальність за порушення законодавства про звернення громадян

    Стаття 24. Відповідальність посадових осіб за порушення законодавства про звернення громадян

    Особи, винні у порушенні цього Закону, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України.

    Стаття 25. Відшкодування збитків громадянину у зв'язку з порушенням вимог цього Закону при розгляді його скарги

    У разі задоволення скарги орган або посадова особа, які прийняли неправомірне рішення щодо звернення громадянина, відшкодовують йому завдані матеріальні збитки, пов'язані з поданням і розглядом скарги, обгрунтовані витрати, понесені у зв'язку з виїздом для розгляду скарги на вимогу відповідного органу, і втрачений за цей час заробіток. Спори про стягнення витрат розглядаються в судовому порядку.

    Громадянину на його вимогу і в порядку, встановленому чинним законодавством, можуть бути відшкодовані моральні збитки, завдані неправомірними діями або рішеннями органу чи посадової особи при розгляді скарги. Розмір відшкодування моральних (немайнових) збитків у грошовому виразі визначається судом.

    6) адрес и контакты юрид. отдела, если ответ от УК не принесет результатов

    Якщо буде потрібна юридична допомога, звертайтесь через мій профіль (тисніть "Звернутися" біля фото).

    Всього доброго!

    Успіхів Вам!.

    Шишкин Алексей Юрьевич
    Шишкин Алексей Юрьевич 3 года назад

    Юрист, г. Харьков, 32 года опыта

    Добрый день Александр, еще раз возвращаясь к вашему вопросу, хочу обратить ваше внимание, что на данном этапе обращение в Управляющую компанию и в орган местного самоуправления с коллективным заявлением его не надо перегружать большим объемом нормативных документов. Это не исковое заявление в суд, к которому законодатель предъявляет определенные требования. Это обращение и чем четче в нем изложена именно суть проблемы и ваши требования по ее решению тем лучше. В противном случае ваше обращение будет чересчур объемным и соответственно плохо читаемым. Это я вам советую исходя из многолетнего опыта .

    Савченко Олександр
    Савченко Олександр 3 года назад

    Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

    Добрий день, Олександре!

    Звичайно копіювати повністю статті Законів України та переносити їх в колективну заяву непотрібно.

    Однак, в описовій частині заяви бажано навести посилання на відповідні норми законодавства, згідно якими орган місцевого самоврядування, Керуюча компанія, ЖЕД зобов'язані розглянути вашу колективну заяву, перевірити викладені в ній факти, прийняти рішення щодо виконання ваших вимог, повідомити Вас про наслідки розгляду цієї заяви тощо.

    Можна прописати, що згідно ст. 153, 175, 178 Житлового кодексу органи державної та місцевої влади повинні забезпечувати схоронність житлового фонду, сприяти ремонту та благоустрою жилих будинків (квартир), що належать громадянам. Вказати, що згідно ст. 5, 8 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" Керуюча компанія зобов'язана вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості наданих послуг, своєчасно реагувати на виклики споживачів тощо. Також вказати, що згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 №190 Керуюча компанія та ЖЕД повинні забезпечувати технічне обслуговування, поточний ремонт внутрішньобудинкових систем тощо.

    А вже у заключній частині заяви прописати всі ваші вимоги.

    Грамотне посилання на відповідні норми законодавства жодним чином не зробить вашу заяву нечитабельною, а навпаки вкаже на прямі завдання та обов'язки відповідних органів та служб по даному питанню, а тому відповідно відмова задовольнити та виконати ваші "прохання" - порушить ваші законні права та інтереси.

    Головне уникати зайвих відомостей, оціночних понять (як от: «це несправедливо» або «бандити мають сидіти в тюрмах»), зосереджуючись тільки на фактах, які мають істотне значення для вирішення справи.

    Всього доброго!

    Успіхів Вам!

    Малик Олександр Володимирович
    Малик Олександр Володимирович 3 года назад

    Адвокат, г. Винница, 9 лет опыта

    Добрий день! Олександр, надсилаю текст колективного звернення:

    Голові Деснянської районної в місті

    Києві державної адміністрації

    Шатірішвілі Давиду Арчіловичу

    Копія: Директору КП «Керуюча компанія» з

    обслуговування житлового фонду

    Деснянського району м. Києва

    Бойко Ірині Володимирівні

    Копія: Депутату Київради

    Опадчому Ігорю Михайловичу

    Копія: НачальникуЖЕД-302

    Пічці Оксані Андріївні

    від мешканців багатоквартирного будинку

    проживаючих за адресою:

    вул. Братиславська № 26, 4 парадне

    e-mail: projectbratislava@gmail.com

    КОЛЕКТИВНА ЗАЯВА

    Від імені мешканців багатоквартирного будинку, проживаючих за адресою: вул. Братиславська № 26, який обслуговує Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва»повідомляємо Вам, що в квартирах:

    • № 110 розташованої в багатоквартирному будинку у великій кімнаті, в кутку біля вікна на стелі і шпалерах спостерігаються значне осередкове ураження грибком і цвіллю, в кухні в кутку на стелі і шпалерах теж саме, практично повністю цвіте підлога і стеля, також відбувається розростання грибка і цвілі в міжпанельні шви на наступний поверх (цифрові копії фотографії додаю, в наявності також відеофіксація стану) моєї квартири. Санітарно-гігієнічний стан квартири значно погіршує стан мого здоров'я (цифровий додаток № 1.6);
    • № 111 власник кілька разів відмовив на доступ в квартиру, але є відеофіскація стану труб в підвалі під ним у додатку № 1.7;
    • № 114 власник кілька разів зробив капітальний ремонт після затоплення, а також активно боровся з проявами грибка і цвілі на підлозі і стінах;
    • № 115 розташованої в багатоквартирному будинку на кухні, у ванній і туалеті сталося повторне затоплення після латочного ремонту (цифрові копії фотографії додаю, в наявності також відеофіксація стану моєї квартири). На жаль, знову з'явилися вогнища ураження грибком стіни на кухні;
    • № 118 власник кілька разів зробив капітальний ремонт після затоплення, а також активно боровся з проявами грибка і цвілі на підлозі і стінах.

    Беручи до уваги зазначене вище, вважаємо за необхідне звернутися з колективною заявою з наступних підстав:

    Згідно зі статтею 153 ЖК УРСР держава подає громадянам, які мають у приватній власності жилі будинки (квартири), допомогу в їх ремонті та благоустрої. Ремонт будинків (квартир), що належать громадянам, за їх бажанням може провадитися підприємствами побутового обслуговування населення.

    Відповідно до ст. 175 ЖК УРСР державні і громадські органи, підприємства, установи, організації, службові особи зобов'язані дбати про схоронність житлового фонду та підвищення його благоустрою.

    Як вбачається із ст. 178 ЖК УРСР, виконавчі комітети місцевих Рад народних депутатів подають громадянам допомогу в проведенні поточного ремонту жилих приміщень. Таку допомогу подають громадянам також підприємства, установи, організації, у віданні яких перебувають жилі будинки.

    Відповідно до ст. 5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» до житлово-комунальних послуг належать: житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком.

    Послуга з управління багатоквартирним будинком включає:

    утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо;

    купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку;

    поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку;

    Згідно зі ст. 8 зазначеного вище Закону, виконавець комунальної послуги зобов’язаний: вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуг у строки, встановлені законодавством; своєчасно реагувати на виклики споживачів, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживачів у зв’язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг.

    Обов'язки Управляючої компанії визначаються договором між нею та співвласниками будинку.

    При цьому мінімальний перелік послуг з утримання будинків регламентується наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 №190 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0934-18):

    Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем: водопостачання; водовідведення; теплопостачання; гарячого водопостачання; зливової каналізації; електропостачання; газопостачання.

    Виходячи з зазначеного вище, беручи до уваги, що саме на КП «Керуюча компанія» з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва покладено обов’язок з проведення капітальних ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирних будинках міста Києва, просимо: Провести технічний огляд вищеназваних квартир представником Керуючої компанії (далі – КК);

    • Вимагаємо направити представника КК для складання дефектного акта загальнобудинкового каналізаційного стояка четвертого парадного;
    • Вимагаємо Керуючу компанію включити четверте парадне уреалізацію міської Програми співфінансування реконструкції, реставрації, проведення капітальних ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирних будинках міста Києва (відповідно до рішення Київської міської ради від 20.11.2018 № 56/6107 та від 12.12.2019 № 262/7835);
    • Cкласти список необхідних матеріалів;
    • Cкласти калькуляцію робіт з ремонту із залученням додаткового кваліфікованого персоналу від КК;
    • Вимагаємо визнати, що каналізаційний стояк четвертого парадного на поточний момент знаходиться в аварійному стані і підлягає терміновій заміні. Так як ігнорування цього питання тягне за собою подальші серйозні наслідки по затопленню трьох поверхів четвертого парадного та постійного підтоплення підвального приміщення, що може призвести до руйнуваннябудинку.
    • Провести технічний огляд вищеназваних квартир представником Керуючої компанії (далі – КК);
    • Вимагаємо направити представника КК для складання дефектного акта загальнобудинкового каналізаційного стояка четвертого парадного;
    • Вимагаємо Керуючу компанію включити четверте парадне уреалізацію міської Програми співфінансування реконструкції, реставрації, проведення капітальних ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирних будинках міста Києва (відповідно до рішення Київської міської ради від 20.11.2018 № 56/6107 та від 12.12.2019 № 262/7835);
    • Cкласти список необхідних матеріалів;
    • Cкласти калькуляцію робіт з ремонту із залученням додаткового кваліфікованого персоналу від КК;
    • Вимагаємо визнати, що каналізаційний стояк четвертого парадного на поточний момент знаходиться в аварійному стані і підлягає терміновій заміні. Так як ігнорування цього питання тягне за собою подальші серйозні наслідки по затопленню трьох поверхів четвертого парадного та постійного підтоплення підвального приміщення, що може призвести до руйнуваннябудинку.
    • 6)Просимо, по можливості, надати від КК на умовах оренди апаратуру по відеодіагностиці каналізаційних труб для фахівців ЖЕД-302, або замовити аналогічну послугу у фахівців вузькопрофільних підприємств;

    У разі ігнорування нашого колективного звернення ми будемо вимушені звернутися до суду та понесемо витрати на професійну правничу допомогу адвоката в розмірі орієнтовно 2000 грн., які в разі задоволення позову будуть стягнуті з відповідача.

    Таким чином, задля захисту наших порушених прав,

    Вимагаємо:

    Просимо, по можливості, надати від КК на умовах оренди апаратуру по відеодіагностиці каналізаційних труб для фахівців ЖЕД-302, або замовити аналогічну послугу у фахівців вузькопрофільних підприємств;

    Після складання дефектного акту загальнобудинкового каналізаційного стояка четвертого парадного, просимо знайти взаємні домовленості щодо фінансування ремонтних робіт по заміні загальнобудинкових каналізаційних труб і підготовці необхідної документації.

    Для полегшення діалогу і взаєморозуміння, пропонуємо надати сусідам документ з висновком комісії від КК та структурного підрозділу ЖЕД-302 про аварійний та незадовільний стан труб четвертого парадного.

    За особистою ініціативою, власник кв. № 115 готовий приєднатися до фінансування проекту по заміні загальнобудинкових каналізаційних труб і надати допомогу сусідам, які перебувають у непростій фінансовій ситуації, у зв'язку з різким погіршенням основних економічних показників нашої країни у світлі останніх подій.

    Додаємо до колективної заяви цифрові додатки про поточний стан справ№ 1.

    Інформування сусідів четвертого парадного про поточний незадовільний стан загальнобудинкового каналізаційного стояка прикладаємо до заяви в додатку № 2.

    Згода сусідів на доступ в квартиру до загальнобудинкового каналізаційного стояка прикладаємо в додатку № 3.

    Додатково просимо розглянути питання про переведення стояка закритого типу і відмови від цегляної закладки для подальшого швидкого доступу до труб і швидкому контролю стану труб для профільних фахівців ЖЕД (КК) у додатку № 4

    В разі тривалого ігнорування колективної заяви або незадовільного виконання необхідного комплексу робіт з боку КК оригінали колективної заяви та супутніх документів будуть відправленів прокуратуру та інспектуючі органи.

    Відповідь просимо направити на адресу електронної пошти ініціативної групи

    З повагою, за дорученням мешканців багатоквартирного будинку

    Голова ініціативної групи

    Власник квартири № 110

    Власник квартири № 114

    Власник квартири № 115

    Власникквартири № 118

    Сергеев Артем
    100%
    Сергеев Артем 3 года назад

    Юрист, г. Харьков, 25 лет опыта

    КОЛЕКТИВНА ЗАЯВА

    00.00.2000 між 000 000 000 та директором КП, у Вашій особі – ПІБ, укладено договір від 00.00.2000 № ………... про про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Таким чином, у зв’язку з укладенням вищевказаного договору виникла домовленість двох сторін, спрямована на встановлення цивільних прав та обов'язків.

    Цей договір укладено згідно вимог … (вказати № статей нормативних актів – Цивільний кодекс України, Закон України «Про житлово-комунальні послуги», Постанова Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 529 «Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», Постанова Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору на надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», Постанова Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування», Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 № 190 «Про затвердження Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України».)

    Не зважаючи на те, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог Цивільного кодексу України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться, станом на, що у порушення вимог ст. … (нормативних актів, які передбачають належне утримання), Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м.Києва» не виконані умови п.п. №договору, в наслідок чого в квартирах:

    1) № 110 розташованої в багатоквартирному будинку у великій кімнаті, в

    кутку біля вікна на стелі і шпалерах спостерігаються значне

    осередкове ураження грибком і цвіллю, в кухні в кутку на стелі і

    шпалерах теж саме, практично повністю цвіте підлога і стеля, також

    відбувається розростання грибка і цвілі в міжпанельні шви на

    наступний поверх (цифрові копії фотографії додаю, в наявності також

    відеофіксація стану) моєї квартири. Санітарно-гігієнічний стан

    квартири значно погіршує стан мого здоров'я (цифровий додаток №

    1.6);

    2) № 111 власник кілька разів відмовив на доступ в квартиру, але є

    відеофіскація стану труб в підвалі під ним у додатку № 1.7;

    3) № 114 власник кілька разів зробив капітальний ремонт після

    затоплення, а також активно боровся з проявами грибка і цвілі на

    підлозі і стінах;

    4) № 115 розташованої в багатоквартирному будинку на кухні, у ванній і

    туалеті сталося повторне затоплення після латочного ремонту

    (цифрові копії фотографії додаю, в наявності також відеофіксація

    стану моєї квартири). На жаль, знову з'явилися вогнища ураження

    грибком стіни на кухні;

    5) № 118 власник кілька разів зробив капітальний ремонт після

    затоплення, а також активно боровся з проявами грибка і цвілі на

    підлозі і стінах.

    Цивільним кодексом України передбачено, що кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, способами якого зокрема можуть бути – припинення дії, яка порушує право; відновлення становища, яке існувало до порушення; припинення правовідношення; відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди.

    Враховуючі, що право на захист особа здійснює на свій розсуд, тому керуючись пунктами …. .цього договору, на виконання пунктів …………………………….. цього договору, ПРОШУ ВАС забезпечити виконати передбачені цим договором обов’язки, а саме:

    Доречно кожну вимогу підкріпити вимогою відповідної статті нормативного акту.

    1) Провести технічний огляд вищеназваних квартир представником Керуючої компанії (далі – КК);

    2) Вимагаємо направити представника КК для складання дефектного акта загальнобудинкового каналізаційного стояка четвертого парадного;

    3) Вимагаємо Керуючу компанію включити четверте парадне у реалізацію міської Програми співфінансування реконструкції, реставрації, проведення капітальних ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирних будинках міста Києва (відповідно до рішення Київської міської ради від 20.11.2018 № 56/6107 та від 12.12.2019 № 262/7835);

    4) Cкласти список необхідних матеріалів;

    5) Cкласти калькуляцію робіт з ремонту із залученням додаткового кваліфікованого персоналу від КК;

    6) Просимо, по можливості, надати від КК на умовах оренди апаратуру по відеодіагностиці каналізаційних труб для фахівців ЖЕД-302, або замовити аналогічну послугу у фахівців вузькопрофільних підприємств;

    7) Вимагаємо визнати, що каналізаційний стояк четвертого парадного на поточний момент знаходиться в аварійному стані і підлягає терміновій заміні. Так як ігнорування цього питання тягне за собою подальші серйозні наслідки по затопленню трьох поверхів четвертого парадного та постійного підтоплення підвального приміщення, що може призвести до руйнування будинку.

    Після складання дефектного акту загальнобудинкового каналізаційного стояка четвертого парадного, просимо знайти взаємні домовленості щодо фінансування ремонтних робіт по заміні загальнобудинкових каналізаційних труб і підготовці необхідної документації.

    Для полегшення діалогу і взаєморозуміння, пропонуємо надати сусідам документ з висновком комісії від КК та структурного підрозділу ЖЕД-302 про аварійний та незадовільний стан труб четвертого парадного.

    За особистою ініціативою, власник кв. № 115 готовий приєднатися до фінансування проекту по заміні загальнобудинкових каналізаційних труб і надати допомогу сусідам, які перебувають у непростій фінансовій ситуації, у зв'язку з різким погіршенням основних економічних показників нашої країни у світлі останніх подій.

    Додаємо до колективної заяви цифрові додатки про поточний стан справ № 1.

    Інформування сусідів четвертого парадного про поточний незадовільний стан загальнобудинкового каналізаційного стояка прикладаємо до заяви в додатку № 2.

    Згода сусідів на доступ в квартиру до загальнобудинкового каналізаційного стояка прикладаємо в додатку № 3.

    Додатково просимо розглянути питання про переведення стояка закритого типу і відмови від цегляної закладки для подальшого швидкого доступу до труб і швидкому контролю стану труб для профільних фахівців ЖЕД (КК) у додатку № 4

    В разі тривалого ігнорування колективної заяви або незадовільного виконання необхідного комплексу робіт з боку КК вимушені будемо звертатися за захистом та відновленням своїх прав до відповідних органів контролю та захисту.

    Відповідь просимо направити на адресу електронної пошти ініціативної групи

    ДЛЯ ВИКОНАННЯ ВАШИ ПОБАЖАНЬ НЕБХІДНІ ДЕЯКІ УТОЧНЕННЯ, ЗВЕРТАЙТЕСЬ ЧЕРЕЗ ФОРМУ САЙТУ.

    ГОТОВИЙ ГРУНТОВНО ПІДГОТУВАТИ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ.

    • Александр Клиент 3 года назад

      Спасибо за подробную аргументацию, готов с Вами сотрудничать


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України