Начните консультацию с юристом онлайн
Замовила товар в інтернет-магазині.При отриманні не перевірила його. Вдома при відкритті виявилося, що він тріснув.Інтернет магазин відмовляється допомагати.Чи можу я довести свою не причетнімть і повернути товар?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (1)
Юрист, г. Винница, 5 лет опыта
Доброго дня!
Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів». Закон визначає обсяг інформації, який обов’язково має бути доведений споживачу до моменту замовлення товару. Перед покупкою товару в інтернет-магазині необхідно звернути увагу на наявність на сайті такої інформації:
- найменування продавця, його місцезнаходження, порядок прийняття претензій;
- основні характеристики продукції;
- ціну, включаючи плату за доставку та умови оплати;
- гарантійні зобов'язання;
- інші умови поставки;
- порядок розірвання договору
Але дуже часто так буває, що інтернет-магазином керує просто фізична особа, можливо і не власник. Якщо ви маєте якісь дані, типу: адреси, місце знаходження, ПІБ та чек яким ви розраховувалися і якщо ви не користувалися цим предметом, він залишився у тому вигляді якому, ви його отримали, то є можливість щось довести і замінити це.
У кожного споживача, незалежно від того, де він придбав товар – у класичному чи інтернет магазині, є такі права:
ст.8 «Права споживачів у разі придбання товарів неналежної якості» Закону «Про захист прав споживачів» - якщо споживач придбав товар, недоліки якого було виявлено впродовж гарантійного періоду, він має на вибір кілька альтернатив: безоплатне усунення порушень, пропорційне зменшення ціни та якщо він самостійно або за допомоги третьої особи зміг зробити ремонт – відшкодування збитків, повернення коштів або заміна товару на інший. Але це можливо лише у випадку, коли споживач пред’являє розрахунковий документ, який продавець обов’язково має видати споживачу.
ст.9 Закону «Про захист прав споживачів». У вас є право, якщо ви хочете обміняти робочий товар (у разі придбання непродовольчого товару), який з певних причин не задовільнив споживача – по своїм якостям, кольору, габаритам, тощо та інший аналогічний товар, наявний у підприємця, але якщо він його не використовував та не були пошкоджені ярлики та упакування. та лише при наявності розрахункових документів. За захистом своїх прав споживач може звернутись до Держпродспоживслужби або до її територільного органу написавши заяву із зазначенням місця придбання продукту, адреси та назви виробника з додаванням документів чи їх копій (медична довідка, розрахунковий документ тощо), що підтверджують такі порушення (за наявності).