Задайте вопрос юристу

835 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Избирательное право, 22 ноября 2020, вопрос №33447 150₴

Могут ли депутаты сельского округа иметь помощников?

Добрый день.
Прошу проконсультировать в таком вопросе. Сельская громада, были выбраны депутаты по округам. Могут ли депутаты сельского совета взять себе помощников и узаконить их права помощников-депутатов?

Ответы юристов (15)

    Гончаренко Константин
    26.7%

    Доброго дня!

    По Вашому питанню повідомляю наступне:

    Згідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст.29-1 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», депутат міської ( селещної) обласної, районної ради може мати помічників - консультантів до 5-ти осіб, які працюють на громадських засадах.

    Відповідна рада повинна розробити положення про помічника - консультанта депутата сільської ради та прийнняти рішенням на сесії ради.

    зразок документу:

    Проект рішення

    Рішення № ___

    від «___» ___ 201__ року м. (село, селище, громада) ___

    Про Положення про помічника-консультанта

    депутата ___ ради та опис посвідчення

    З метою підвищення статусу депутата місцевої ради, вдосконалення його можливостей щодо захисту інтересів виборців, забезпечення якісного та своєчасного вирішення завдань і доручень, які покладаються на депутата законом та виборцями, керуючись п.53 ч.1 ст.26 (п.35 ч.1 ст.43) Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст.29-1 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», рада ухвалила:

    1. Затвердити положення «Про помічника-консультанта депутата ___ради» (додаток 1);
    2. Затвердити опис та форму посвідчення помічника-консультанта депутата ___ ради (додаток 2);
    3. Забезпечити виготовлення посвідчень помічника-консультанта депутата ___ ради. Відповідальний: ___;
    4. На веб-сайті ради, поруч з інформацією про депутатів місцевої ради, розмістити повний список ПІБ та засобів зв’язку з помічниками-консультантами депутатів місцевої ради;
    5. Контроль за виконанням ухвали покласти на ___ секретаря ради (заступника голови ради).

    Голова ради ___ (ПІБ)

    (Міський, селищний, сільський голова або голова об’єднаної громади)

    Додаток 1

    Затверджено рішенням

    ___ ради

    від «___»___201__ №___

    П О Л О Ж Е Н Н Япро помічника-консультанта депутата___ ради

    1. Загальні положення

    1.1. Помічником-консультантом депутата ради може бути лише громадянин України, який має середню освіту, вільно володіє державною мовою та дав добровільну згоду бути помічником, виконувати чинне законодавство, рішення ради, в тому числі дане положення. Не може бути помічником-консультантом депутата ради особа, яка визнана судом недієздатною;

    Помічником-консультантом обов язки виконуються на громадських засадах.

    1.2 Персональний підбір кандидатур на посади помічників-консультантів депутата ___ ради, організацію їх роботи та розподіл обов’язків між ними здійснює особисто депутат ___ ради, який несе відповідальність щодо правомірності своїх рішень;

    1.3. Помічник-консультант депутата у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про статус депутатів місцевих рад”, іншими законами та підзаконними нормативними актами, Регламентом ___ ради та цим Положенням. Помічник-консультант, надаючи згоду депутату ради бути зарахованим на посаду, автоматично надає згоду на надання громадськості інформації про зарахування помічником, а також відомостей, що містяться в заяві та засобі зв’язку.

    1. Перебування на посаді помічника-консультанта

    2.1. Зарахування на посаду помічника-консультанта депутата здійснюється на підставі письмового подання цього депутата на ім’я секретаря ради, де зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові кандидата на посаду помічника-консультанта депутата ради;

    2.2 До подання додаються дві фотографії та заява кандидата на посаду помічника-консультанта депутата ради із зазначенням громадянства, освіти, інформації про судимість, засобів зв’язку, а саме телефони, електронна пошта, адреса для листування. За бажанням особа, яка зараховується на посаду помічника, може вказати додаткові відомості про себе та засоби зв’язку;

    2.3 Облік помічників-консультантів веде відповідальний працівник ради, який невідкладно, але не пізніше 5 робочих днів, оновлює інформацію на веб-сайті ради, про помічників-консультантів депутатів місцевих рад та засоби зв’язку з ними;.

    2.4. Повноваження помічника-консультанта припиняються у зв’язку з:

    2.4.1 особистою заявою про складення повноважень;

    2.4.2 за письмовим поданням депутата, який направив подання відповідно до п. 2.1;

    2.4.3 припинення повноважень депутата ради, який направив подання відповідно до п. 2.1;

    2.4.4 припинення громадянства помічником-консультантом України;

    2.4.5 з’ясуванням інформації про неправдиві відомості, вказані помічником-консультантом у заяві відповідно до п.2.2, окрім технічних описок, які підлягають негайному виправленню;

    2.4.6 визнання недієздатним помічника-консультанта;

    2.4.7 вчиненням аморального вчинку, якщо за відповідне рішення про припинення повноваження помічника-консультанта проголосувало 2/3 депутатів від складу ради;

    2.4.8 смерті помічника-консультанта;

    2.4.9 набранням щодо нього законної сили обвинувальним вироком суду або вчинення корупційного правопорушення.

    2.5. Помічнику-консультанту депутата ради видається відповідне посвідчення встановленого зразка;

    2.6. Посвідчення помічника-консультанта депутата ___ ради має єдиний зразок і видається за письмовим поданням депутата ___ ради невідкладно, але не довше ніж протягом 5 робочих днів;

    2.7. Посвідчення помічника-консультанта депутата ___ ради вважається недійсним та підлягає поверненню в раду у разі припинення повноважень помічника-консультанта депутата ___ ради або у випадку закінчення терміну повноважень ради відповідного скликання.

    1. Права помічника-консультанта депутата ради

    3.1. Окрім безпосередньо визначених законом прав та повноважень, помічник-консультант депутата на території ради має право:

    3.1.1 входити і перебувати в усіх приміщеннях та спорудах, що використовуються в роботі органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ та організацій;

    3.1.2 одержувати на електронну пошту копію матеріалів, які готуються, надсилають, розсилаються депутатам, а також інформацію щодо графіків роботи ради, комісій, виконавчих, інших органів ради та про всі зміни, які відбуваються в графіку (день, час засідання, приміщення, список учасників та запрошених, перелік питань тощо);

    3.1.3. збирати та одержувати офіційні, робочі та службові матеріали, які підготувала рада, комунальні підприємства, бюджетні установи та організації;

    3.1.4. здійснюватися позачерговий прийом посадових та службових осіб органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ та організацій в справах свого депутата ради;

    3.1.5. безперешкодно знайомитися з текстами стенограм, протоколів засідань ради, комісій, виконавчих та інших органів ради, у тому числі до опублікування (під час підготовки, редагування, уточнення);

    3.1.6. користуватися інтернет-зв’язком, факсом, комп’ютерною, копіювально-розмножувальною та обчислювальною технікою ради, для розсилання, виготовлення та копіювання документів, необхідних депутату ради для здійснення його депутатських повноважень в органах місцевого самоврядування, комунальних підприємствах, комунальних, бюджетних установах та організаціях;

    3.1.7 вільно ознайомлюватися з інформаційними, довідковими та іншими документами, робити з них виписки, копії в органах місцевого самоврядування, комунальних підприємствах, комунальних, бюджетних установах та організаціях;

    3.1.8 вільно отримувати завірені офіційною печаткою копії рішень ради та органів ради, інші документи в органах місцевого самоврядування, комунальних підприємствах, комунальних, бюджетних установах та організаціях;

    3.1.9. Бути учасником засідань, з правом подання пропозицій до прядку денного, а також поправок, зауважень та пропозицій в документи, що розглядаються в органах місцевого самоврядування, комунальних підприємствах, комунальних, бюджетних установах та організаціях;

    3.1.10. В друкованій та електронній формах отримувати кореспонденцію, документи, проекти рішень, пояснювальні записки та всі інші види офіційних та процесуальних документів на ім’я депутата.

    3.2 Під час проведення засідань ради, комісій, виконавчих та інших органів ради, помічник-консультант ради має право:

    3.2.1. користуватися спеціально відведеними сидячими місцями для помічників депутатів ради (але не більше ніж для одного помічника – консультанта від одного депутата);

    3.2.2. вносити пропозиції узгоджені депутатом до питань порядку денного, проектів рішень, документів, що розглядаються, а також оголошувати підготовлені депутатом пропозиції, поправки, заяви, звернення;

    3.2.3 гарантованого виступу з метою оголошення позиції депутата у випадку його відсутності на засіданні;

    3.2.4. подання довідок, поширення інформаційних та інших матеріалів для учасників засідання;

    3.2.5 подавати у письмовій формі підготовлені депутатами проекти, пропозиції, звернення, заяви та інші документи до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності;

    3.2.6 вносити пропозиції, щодо висновків та рекомендацій, а також відповідей на вже направлені та розглянуті висновки та рекомендації;

    3.2.7 гарантованого запитання до доповідача, але не більше одного, з одного питання порядку денного.

    3.3. Помічник-консультант під час реалізації своїх прав та виконання обов’язків має право:

    3.3.1 носити значок помічника-консультанта депутата ради або інший спеціальний значок, виготовлений на замовлення ради з символікою громади;

    3.3.2 на безкоштовний проїзд громадським транспортом (окрім таксі) на території громади, в порядку передбаченому законодавством про статус депутата місцевої ради або відповідно до придбаних радою проїзних документів для помічників-консультантів;

    3.3.3 на матеріальну та інші види винагороди, відповідно до рішень ради та можливостей місцевого бюджету;

    3.3.4 на доступ в інформаційно-комп’ютерні системи ради та інші бази даних за статусом помічника-консультанта депутата місцевої ради, з дотриманням відповідних обов’язків та зобов’язань, щодо збереження та нерозголошення персональних даних;

    3.3.5 на матеріально-технічне забезпечення та допомогу (зв’язок, транспорт, приміщення, меблі, кахлярське приладдя тощо) органів місцевого самоврядування в здійсненні депутатами та помічниками-консультантами діяльності, що сприяє високому рівню реалізації повноважень місцевого самоврядування.

    1. Обов’язки помічника-консультанта депутата ради

    4.1. Обов’язки помічника-консультанта депутата безпосередньо пов’язані з виконанням законодавства про статус депутата місцевої ради. Помічник-консультант за дорученням свого депутата:

    4.1.1 вивчає питання, необхідні для здійснення його депутатських повноважень, інформує депутата рада про всі документи та матеріали, які надійшли на його адресу, ставить до відома депутата про всі контакти та пропозиції, які адресовані депутату місцевої ради;

    4.1.2 готує матеріали для депутатських звернень та запитів, а також пересилає електронні копії депутатських документів для збереження в раді та їх оприлюднення на веб-сайті;

    4.1.3 здійснює контроль за своєчасним надходженням відповідей на депутатські запити та звернення;

    4.1.4 допомагає депутату ради у веденні діловодства, підготовці до засідань комісій, пленарних засідань, виконавчих та інших органів ради;

    4.1.5 здійснює заходи, щодо організації зустрічі з виборцями для обговорення річного звіту депутата, а також інші заходи для проведення інформування виборців депутатом про роботу ради та інше, в порядку статті 10 Закону України «Про статус депутата місцевої ради»;

    4.1.6 підтримує зв’язок депутата з фракцією та відповідальними працівниками партії, від якої або за підтримки якої, було обрано депутата;

    4.1.7 допомагає в організації депутатського прийому, зустрічей з виборцями, трудовими колективами, об’єднаннями громадян, проведенні публічних заходів за участі депутата ради;

    4.1.8 підтримує зв’язок депутата з депутатськими групами, до складу яких входить депутат;

    4.2. Помічник-консультант депутата зобов’язаний вивчати проблеми громади, здійснюючи аналіз:

    4.2.1 проектів рішень ради та її виконавчих органів;

    4.2.2 прийнятих рішень ради, виконавчих органів, розпоряджень та інших нормативно-правових актів місцевої влади;

    4.2.3 програми соціально-економічного розвитку та інших затверджених радою програм;

    4.2.4 журналу депутатських прийомів;

    4.2.5 звернень та інформаційних запитів до депутата;

    4.2.6 депутатських звернень, запитів та відповідей на них;

    4.2.7 інших матеріалів, що знаходяться в розпорядженні ради.

    4.3 Помічник-консультант діє за пред’явленням посвідчення помічника-консультанта. Доручення депутата своєму помічнику-консультанта для дій за межами приміщень ради видається в тексті депутатського звернення за підписом депутата.

    4.4 Помічник-консультант депутата повинен утримуватися від використання посвідчення помічника-консультанта депутата в особистих інтересах чи з корисливою метою, дотримуватися етики міжлюдського спілкування, утримуватися від заяв та вчинків, які можуть скомпрометувати депутата ради.

    4.5 Протягом місяця з дня оприлюднення даного положення, помічник-консультант депутата проходить навчання, яке організовується радою. Відповідальність за проходження навчання лежить на депутату відповідної ради, що рекомендував зарахувати особу помічником-консультантом.

    1. Заключні положення

    5.1. Посадові та інші особи органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України за створення перешкод у роботі помічника-консультанта депутата ___ ради, невиконання його законних вимог щодо забезпечення діяльності депутата ___ ради, а також недотримання встановлених чинним законодавством України строків надання інформації, надання завідомо неправдивої інформації, виконання законних вимог тощо.

    5.2. Про факти, які виникли і стали підставою для застосування до помічника-консультанта депутата ___ ради заходів дисциплінарного стягнення, адміністративного затримання, арешту або притягнення до кримінальної відповідальності, відповідні органи чи посадові особи негайно повідомляють депутата ___ ради.

    Додаток 2Затверджено рішенням

    ___ ради

    від «___» ___201_ №___

    ОПИСпосвідчення помічника-консультанта депутата ___ ради

    1. Посвідчення помічника-консультанта має такий самий вигляд та виготовляється в аналогічний спосіб з посвідченням депутата, але на лицьовій стороні документу зазначаються слова «Помічник-консультант депутата». У випадку, якщо рада не виготовляє посвідчення депутата місцевої ради, посвідчення виготовляється з врахуванням вимог п.2-10 Додатку 2 даного Положення;
    2. Посвідчення помічника-консультанта депутата – прямокутник розміром ___см на___ см, по обидва боки якого розміщується інформація про помічника-консультанта, депутата, номер та дату видачі, територію ради та округу тощо;
    3. У лівій верхній частині лицьового боку посвідчення розміщується фотографія помічника-консультанта депутата ___ ради;
    4. У правій верхній частині лицьового боку посвідчення двома рядками вміщено текст такого змісту:

    «___ рада

    посвідчення № ___/___ від «___»___201_р.»;

    1. Номер посвідчення помічника-консультанта депутата складається з номера посвідчення депутата ради і через дріб порядкового номера помічника-консультанта того ж депутата ради;
    2. Праворуч від фотографії у трьох рядках вміщено текст із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові помічника–консультанта та зазначенням, що помічник-консультант працює на «громадських засадах»;
    3. У лівій нижній частині лицьового боку посвідчення, під фотографією, вміщено напис «Секретар (голова/заступник голови)___ ради», праворуч від якого відведено місце для підпису із зазначенням прізвища;
    4. Підпис секретаря (заступника голови) ради, фотографія помічника – консультанта депутата скріплюються малою гербовою печаткою ради;
    5. На зворотному боці посвідчення по центру розміщений малий державний Герб України, на синьо-жовтому фоні;
    6. На зворотному боці посвідчення посередині у 4-х рядках вміщено текст такого змісту:

    «___рада

    Помічник-консультант депутата ___ ради

    Прізвище, ім’я, по батькові депутата ___ ради

    м. (село, селище, об’єднана громада, район, область)___

    У випадку, якщо депутат ради обраний в мажоритарному окрузі, додається детальний опис округу депутата.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Ковальчук Владимир

    Статья 1.1. Правовой статус помощника-консультанта депутата городского совета.

    1. Депутат городского совета может иметь до пяти помощников-консультантов,правовой статус и условия деятельности которых определяются Законом Украины «О статусе депутатов местных советов» и настоящим Положением.

    2. Помощником-консультантом депутата городского совета может быть только гражданин Украины, имеющий образование не ниже общего среднего. Помощник-консультант депутата городского совета в своей работе руководствуется Конституцией Украины и законодательством Украины, а также Положением о помощнике-консультанте депутата городского совета.

    3. Помощник-консультант депутата городского совета осуществляет свою деятельность на общественных началах.

    Статья 2.1. Права помощника-консультанта депутата городского совета

    1. Помощник-консультант депутата городского совета имеет право:

    1) входить и находиться в помещениях городского совета по предъявлению удостоверения помощника-консультанта, соблюдая установленный порядок;

    2) получать посланную на имя депутата городского совета почтовую и телеграфную корреспонденцию, отправлять ее по письменному поручению депутата городского совета;

    3) по письменному поручению депутата городского совета принимать участие в организации изучения общественного мнения, потребностей территориальных громад, информировать о них депутата городского совета и вносить предложения относительно путей их решения;

    4) по письменному обращению депутата городского совета и с согласия должностных лиц органов местного самоуправления пользоваться копировально-множительной и вычислительной техникой.

    2. Помощник-консультант депутата городского совета не имеет права осуществлять представительские функции вместо депутата городского совета

    Статья 3.1. Персональный подбор кандидатур на должность помощника- консультанта депутата городского совета.

    1. Персональный подбор кандидатур на должность помощника-консультанта депутата городского совета, организацию их работы и распределение обязанностей между ними осуществляет лично депутат городского совета, который несет ответственность относительно правомерности своих решений.

    • Виктория Клиент 3 года назад

      Это депутаты самовыдвиженцы сельского совета. Депутаты выбраны по округам и не имеют зарплаты.

      • Гончаренко Константин

        Все вірно, якщо вони обрані до відповідної ради , вони можуть мати помічників до 5-ти осіб , які також працюють на громадських засадах в раді відповідно до Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» він поширюється на всіх обраних депутатів , якщо депутати обрані, як самовисуванці вони представляють інтереси громади в раді як позафракційні, або можуть об єднуватися в депутатську групу чи приєднатися до існуючих фракцій у раді , якщо це на їх погляд політично доцільно , жоден місцевий депутат не отримує заробітну плату , окрім секретаря ради , який обирається з числа депутатів та працює на посаді секретаря відповідної ради у її виконавчому комітеті.

        З повагою,

        Костянтин Гончаренко

      • Адвокат Евгений Александрович
        26.7%

        Виктория!

        "Могут ли депутаты сельского совета взять себе помощников и узаконить их права помощников-депутатов"?

        - Да, могут на общественных началах.

        ЗАКОН УКРАЇНИ

        Про статус депутатів місцевих рад

        (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, № 40, ст.290):

        https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/93-15#Text

        "Стаття 29-1. Помічники-консультанти депутата місцевої ради

        Депутат місцевої ради може мати до п'яти помічників-консультантів, які працюють на громадських засадах".

        Всего доброго!

        Удачи Вам!

    Кирда Вячеслав Володимирович
    10%

    Доброго дня, пані Вікторіє!

    З приводу Вашого питання повідомляю наступне:

    Звичайно, що депутати сільської ради можуть мати помічників-консультантів. Таке право передбачене статтю 29-1 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад":

    Стаття 29-1. Помічники-консультанти депутата місцевої ради

    1. Депутат місцевої ради може мати до п'яти помічників-консультантів, які працюють на громадських засадах.

    2. Персональний підбір кандидатур на посаду помічника-консультанта депутата місцевої ради, організацію їх роботи та розподіл обов'язків між ними здійснює особисто депутат місцевої ради, який несе відповідальність щодо правомірності своїх рішень.

    3. Умови діяльності та кількість помічників-консультантів депутата місцевої ради визначаються Положенням про помічника-консультанта депутата місцевої ради, яке затверджується відповідною радою.

    4. Помічником-консультантом депутата місцевої ради може бути лише громадянин України, який має загальну середню освіту. Помічник-консультант депутата місцевої ради у своїй роботі керується Конституцією України та законодавством України, а також Положенням про помічника-консультанта депутата відповідної місцевої ради.

    Якщо у Вас є певні сумніви щодо цього, то додаю в якості прикладу розпорядження сільського голови про призначення помічників-консультантів для Вашого ознайомлення - https://pishchanska.otg.dp.gov.ua/ua/diyalnist/ris...

    Всього найкращого!

    Пуха Наталія ТендерОк
    16.7%

    Доброго Дня по вашому запитанню:

    Відповідь так помічників до 5 осіб Ви можете мати але зверніть увагу на порядок оформлення з ними співпраці, так як зазначені особи працюють на громадських засадах зазначене визначене у ст. 29-1 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад":

    Стаття 29-1. Помічники-консультанти депутата місцевої ради

    1. Депутат місцевої ради може мати до п'яти помічників-консультантів, які працюють на громадських засадах.

    2. Персональний підбір кандидатур на посаду помічника-консультанта депутата місцевої ради, організацію їх роботи та розподіл обов'язків між ними здійснює особисто депутат місцевої ради, який несе відповідальність щодо правомірності своїх рішень.

    3. Умови діяльності та кількість помічників-консультантів депутата місцевої ради визначаються Положенням про помічника-консультанта депутата місцевої ради, яке затверджується відповідною радою.

    4. Помічником-консультантом депутата місцевої ради може бути лише громадянин України, який має загальну середню освіту. Помічник-консультант депутата місцевої ради у своїй роботі керується Конституцією України та законодавством України, а також Положенням про помічника-консультанта депутата відповідної місцевої ради.

    Успіхів

    Костромина Виктория

    добрый вечер

    Прошу проконсультировать в таком вопросе. Сельская громада, были выбраны депутаты по округам. Могут ли депутаты сельского совета взять себе помощников и узаконить их права помощников-депутатов?

    могут на безоплатной основе

    Адвокат Евгений Александрович

    Здравствуйте, Виктория!

    "Могут ли депутаты сельского совета взять себе помощников и узаконить их права помощников-депутатов"?

    - Да, могут на общественных началах.

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про статус депутатів місцевих рад

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, № 40, ст.290):

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/93-15#Text

    "Стаття 29-1. Помічники-консультанти депутата місцевої ради

    Депутат місцевої ради може мати до п'яти помічників-консультантів, які працюють на громадських засадах".

    Всего доброго!

    Удачи Вам!

    Савченко Олександр
    Савченко Олександр 3 года назад

    Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

    Общаться в чате

    Могут ли депутаты сельского совета взять себе помощников и узаконить их права помощников-депутатов? - можуть. Вони працюватимуть, як і депутати, на громадських засадах.

    Проте для того, щоб помічники офіційно приступили до своєї праці, потрібно на сесії прийняти відповідне Положення про помічників депутата

    Всього доброго!

    Виктория Клиент 3 года назад

    Спасибо,.зам голови - могут ли выбирать депутаты или это только выбор голови сельского совета.В исполнительный комитет кто должен входить? имеется в виду предприниматели села могут входить или нет и представители комунальных хозяйств и школ. в законе четко не указано.

    • Гончаренко Константин

      заступників голови призначає голова, вони звітують перед депутатами, депутати приймають звіт ,або визнають роботу не задовільною та рішенням ради рекомендують голові припинити з ним контракт.

      До виконкому входять:

      Голова, всі заступники , секретар ради, іші особи рекомендовані інститутами громадянського суспільства(профспілок, го ,та ін).

      Рішення приймаються більшістю голосів , вирішальний голос у голови.

      З повагою

      Костянтин Гончаренко

    • Савченко Олександр
      20%
      Савченко Олександр 3 года назад

      Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

      Общаться в чате

      Згідно абзацу 4 статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», прийняття на службу в ОМС на посади заступників сільського, селищного, міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради здійснюється шляхом затвердження відповідною радою, тобто посада є виборною.

      Для виборних посад законодавчими актами не встановлено жодних вимог, у тому числі – Типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посадових осіб місцевого самоврядування, затвердженими наказом Національного агентства України з питань державної служби від 07.11.2019 р. № 203-19.

      Але, з огляду на функціональне спрямування посади відповідного заступника, бажано відбирати кандидатів за наявністю знань та досвіду, необхідних для якісного виконання відповідних функцій.

      Відповідно до частини 3 статті 51 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського, селищного, міського голови, районної у місті ради - голови відповідної ради, заступника (заступників) сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб.

      Отже, заступник сільського, селищного, міського голови входить до складу виконкому. Тому відповідна особа має бути затверджена на посаду заступника голови до прийняття радою рішення про сформування нового складу виконавчого комітету.

    Виктория Клиент 3 года назад

    , іші особи рекомендовані інститутами громадянського суспільства(профспілок, го ,та ін). могут ли входить предприниматели ОТГ ?

    • Гончаренко Константин

      Могут , если предложение о конкретных кандидатурах поступят на рассмотрение рады и она проголосует решение в такой редакции на сессии.

      Сільська(селещна) рада формує склад виконавчого комітету шляхом прийняття рішення про його склад.

      Партійні організацііі,що представлені у відповідній раді мають право запропонувати кандидатури, не з числа депутатів.

      З повагою

      Костянтин Гончаренко


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України