Начните консультацию с юристом онлайн
Доброго дня. Хочу зареєструвати ФОП 3 групи у категоріях 86.9, 88.1 та 88.9 з метою надання послуг медичного та соціального догляду. Чи можна це зробити? Я не маю медичної освіти, послуги виконуватимуться найманими дипломованими спеціалістами. Чи потрібне також ліцензування такої діяльності,
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (9)
Юрист, г. Харьков, 14 лет опыта
Доброго дня!
За правовим статусом закон виділяє два види надавачів медичних послуг: заклад охорони здоров’я (юридична особа чи її відокремлений підрозділ) та фізична особа-підприємець, які здійснюють діяльність на підставі відповідної ліцензії (ст. 33 Основ законодавства України про охорону здоров’я).
Для отримання ліцензії на медичну практику на ФОП спеціальність ОУОЗ не потрібна. Вона потрібна лише для головного лікаря/директора – тобто керівника закладу охорони здоров’я. А в ФОП головного лікаря/директора нема. Ваш ФОП зобов’язаний укомплектувати штат медичними та немедичними працівниками відповідно до заявлених спеціальностей. Ви маєте право приймати на роботу лікарів відповідно до заявленої спеціальності, а молодших спеціалістів з медичною освітою – залежно від профілю (спеціальності) за умови, що їхній кваліфікаційний рівень відповідає єдиним кадровим вимогам.
Тому на данний час будь-яка особа, зареєстрована як ФОП, може отримати ліцензію на здійснення медичної партики за умови відповідності ліцензійним умовам незалежно від освіти, категорії, стажу тощо.
Юрист, г. Харьков
Добрый день!
Для полного ответа на Ваш вопрос мало информации, в целом медицинская практика лицензируется, но нужно понимать, что Вы конкретно будете делать, что бы понять, будет ли являться Ваша деятельность медицинской практикой.
Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта
Доброго дня!
Повідомляю наступне:
. Зареєструйтесь як фізична особа — підприємець
Слід подати у центр надання адмінпослуг документи: паспорт, ІПН і заяву, в якій вказати КВЕД «Загальна медична практика» (86.21). Зазвичай наступного дня можна отримати відповідне свідоцтво. Відразу після його отримання варто зареєструватись в органах податкової служби.
2. Орендуйте приміщення
Приміщення для медичної практики повинно відповідати вимогам Державних будівельних норм України «Будинки і споруди. Заклади охорони здоров’я ДБН В.2.2-10-2001» та встановленим санітарним нормам.
3. Закупіть обладнання
При цьому слід орієнтуватись на Примірний табель матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб — підприємців, які надають первинну медичну допомогу, затверджений наказом МОЗ від 26.01.2018 №148.
4. Отримайте ліцензію на ведення медичної практики
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з медичної практики (постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 285) встановлено організаційні, кадрові й технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначено вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Для отримання ліцензії необхідно подати в МОЗ:
За посиланням https://bit.ly/2UtCNeB детально висвітлено найважливіші питання отримання ліцензії для надання первинної медичної допомоги. Зокрема, покроково описано заповнення «Відомостей суб’єкта господарювання…». Зверніть увагу, що лікарю-ФОП, який звертається для отримання ліцензії винятково на надання первинної медичної допомоги, не потрібно заповнювати декілька важливих пунктів. Зокрема, йому не треба надавати інформацію про установчі документи та структуру закладу охорони здоров’я, а також Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта. На сайті МОЗ у відповідному розділі є актуальна інформація про порядок подання документів (https://bit. ly/2G1nqjC).
5. Зареєструйтесь в електронній системі охорони здоров’я
Для цього спочатку слід обрати і встановити медичну інформаційну систему.
Відповідно до її інструкцій зареєструватися, ввівши такі дані:
Після цього зареєструвати себе як лікаря в системі.
Тепер лікар-ФОП може підписувати декларації з пацієнтами. Це виконується в електронній системі охорони здоров’я з використанням МІС.
6. Укладіть договір з Національною службою здоров’я, щоб отримувати кошти за надані послуги
Це можна зробити в будь-який час. На сайті НСЗУ є вся інформація про процедуру укладання договору і зразок типового договору.
Перелік медичних послуг, які повинні надавати лікарі первинної допомоги, визначено наказом МОЗ України від 19.03.2018 № 504 «Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги». Окрім діагностики, лікування, ведення хронічних хворих та профілактики, цей перелік включає також визначений обсяг досліджень, вакцинацію за календарем щеплень, виписування рецептів на ліки та довідок, зокрема листків непрацездатності.
Норми ДБН наведені за посиланням:
https://dnaop.com/html/32971_29.html
З повагою,
Костянтин Гончаренко
Юрист, г. Харьков
Дополняю свой ответ.
Господарська діяльність з медичної практики (далі - медична практика) - вид господарської діяльності у сфері охорони здоров’я, який провадиться закладами охорони здоров’я та фізичними особами - підприємцями з метою надання медичної допомоги та медичного обслуговування на підставі ліцензії.
Вы должны предоставлять:
- либо мед. помощь;
- либо мед. обслуживание.
ЗУ "Основи законодавства України про охорону здоров'я"
медична допомога - діяльність професійно підготовлених медичних працівників, спрямована на профілактику, діагностику та лікування у зв'язку з хворобами, травмами, отруєннями і патологічними станами, а також у зв'язку з вагітністю та пологами.
медичне обслуговування - діяльність закладів охорони здоров’я, реабілітаційних закладів, відділень, підрозділів та фізичних осіб - підприємців, які зареєстровані та одержали відповідну ліцензію у встановленому законом порядку, у сфері охорони здоров’я, що не обов’язково обмежується медичною допомогою та/або реабілітаційною допомогою, але безпосередньо пов’язана з їх наданням.
Таким образом, если Ваша деятельность подразумевает:
- профилактику заболеваний;
- диагностику заболеваний;
- лечение заболеваний;
А так же:
- услуги которые непосредственно связаны с предоставлением мед. помощи.
Ваша деятельность подлежит лицензированию, и нужно получать лицензию.
Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта
Общаться в чатеДобрий день!
Ліцензія на медичну практику (медична ліцензія) – обов’язковий дозвільний документ, що видається Міністерством охорони здоров’я України суб’єктам господарювання, за умови виконання ними усіх кваліфікаційних та організаційних вимог. Ліцензуванню підлягають усі лікувально-профілактичні заклади, незалежно від форм власності, та фахівці, які займаються індивідуальною медичною діяльністю – медичні кабінети, клініки, медичні центри, косметологічні салони, центри діагностики тощо. Ліцензія є безстроковою і обов’язково повинна бути оформлена до початку здійснення медичної діяльності.
З 01 січня 2017 року, ліцензія є електронною. Це означає, що за результатом засідання ліцензійної комісії не оформляється бланк ліцензії (як це було раніше) і повідомлення ліцензіата про прийняте рішення ліцензійної комісії .
Результат розгляду можна подивитися на сайті Міністерства охорони здоров’я України, а також ці дані вносяться до ЄДРПОУ.
Фізичні особи-підприємці, які не мають відповідної освіти та не відповідають вимогам, також можуть отримати ліцензію на медичну практику. У такому разі їм необхідно прийняти на роботу працівників, відповідно до заявлених спеціальностей, адже оформлення і видача ліцензій здійснюється, згідно з існуючою номенклатурою лікарських спеціальностей та спеціальностей молодших фахівців з медичною освітою.
Одним з основних документів, який обов’язково має бути для отримання ліцензії, є Акт СЕС щодо обстеження приміщення, де буде провадитися медична діяльність (Акт не потрібен, якщо ліцензія потрібна на надання первинної медичної допомоги).
Які кроки треба зробити, щоби відкрити приватну медичну практику.
1. Зареєструйтесь як фізична особа — підприємецьСлід подати у центр надання адмінпослуг документи: паспорт, ІПН і заяву, в якій вказати КВЕД «Загальна медична практика» (86.90);
88.1Надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для осіб похилого віку та інвалідівЗазвичай наступного дня можна отримати відповідне свідоцтво. Відразу після його отримання варто зареєструватись в органах податкової служби.
2. Орендуйте приміщенняПриміщення для медичної практики повинно відповідати вимогам Державних будівельних норм України «Будинки і споруди. Заклади охорони здоров’я ДБН В.2.2-10-2001» та встановленим санітарним нормам.
3. Закупіть обладнанняПри цьому слід орієнтуватись на Примірний табель матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб — підприємців, які надають первинну медичну допомогу, затверджений наказом МОЗ від 26.01.2018 №148.
4. Отримайте ліцензію на ведення медичної практикиЛіцензійними умовами провадження господарської діяльності з медичної практики (постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 285) встановлено організаційні, кадрові й технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначено вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Для отримання ліцензії необхідно подати в МОЗ:
За посиланням https://bit.ly/2UtCNeB детально висвітлено найважливіші питання отримання ліцензії для надання первинної медичної допомоги. Зокрема, покроково описано заповнення «Відомостей суб’єкта господарювання…».
На сайті МОЗ у відповідному розділі є актуальна інформація про порядок подання документів (https://bit. ly/2G1nqjC).
Адвокат, г. Киев, 31 год опыта
Добрий день, Дар'я!
Це можливо зробити.
Нормативно-правові акти:
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
Наказ Міністерства юстиції України №359/5 від 09.02.2016 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»
Зареєструвати ФОП 3 групи Вы можете викрисовуючи:
https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop
Як отримати послугу
Онлайн:
1. Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).
2. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся (якщо вже зареєстровані) у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.
3. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги.
4. Заповнену заяву на реєстрацію ФОП буде перевірено та автоматично надіслано до ЄДР для проведення державної реєстрації в автоматичному режимі без участі державного реєстратора.
5. Якщо ви обрали систему оподаткування (як загальну, так і спрощену), то відповідні відмітки проставляються в заяві про державну реєстрацію. Заява автоматично буде направлена до податкової за місцем вашої реєстрації або за місцем провадження господарської діяльності.
6. Якщо ви ще не обрали систему оподаткування, короткий тест нижче допоможе вам визначитися.
Повідомлення про реєстрацію вас ФОП з’явиться в кабінеті та на електронній пошті. Після того, як запис про реєстрацію ФОП з’явиться в Єдиному державному реєстрі, впродовж 2 робочих днів ви можете отримати виписку з реєстру в кабінеті громадянина або у ЄДР за кодом доступу — він надійде вам на пошту. Виписка має юридичну силу — її можна роздрукувати й користуватися як будь-яким іншим документом. Якщо у вас СПРОЩЕНА система оподаткування: ви маєте вести облік доходів у будь-якій зручній для вас формі. Реєструвати книгу обліку доходів у податковій не потрібно. Тут можна ознайомитись зі змінами в законодавстві, що це регулюють. Якщо у вас ЗАГАЛЬНА система оподаткування: після реєстрації ФОП вам потрібно зареєструвати Книгу обліку доходів у податковій службі. Ви можете вести облік на папері або в електронній формі. З порядком ведення книг обліку можна ознайомитися тут. Якщо у вас загальна система оподаткування, то на період карантину можна вести свою діяльність і облік доходів без реєстрації книги обліку. Проте протягом 3-х місяців з дня припинення карантину ви обов'язково маєте подати до Центру обліку платників за місцем реєстрації або за місцем реєстрації, що вказано в довідці переселенця, заповнену книгу обліку, яка включає доходи, здійснені протягом карантину. З відповідною законодавчою нормою можна ознайомитися тут.
ФОП за КВЕД 86.1-86.9 Охорона здоров'я та надання соціальної допомогиОбраний вами підрозділ КВЕД — 86.1-86.9 Охорона здоров'я та надання соціальної допомоги охоплює декілька типів груп економічної діяльності (всі вони зберігаються на цій сторінці). Оберіть групу, яка найбільше підходить по роду діяльності контрагента, якого ви шукаєте та ознайомтеся зі списком згрупованих підприємств, які зареєстровані у державних реєстрах за обраним вами КВЕД.
Надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для осіб похилого віку та інвалідівКВЕД 2010 Група 88.1 Надання соціальної допомоги без забезпечення проживання для осіб похилого віку та інвалідів в Україні
Надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживанняКВЕД 2010 Група 88.9 Надання іншої соціальної допомоги без забезпечення проживання в Україні.
Заява на реєстрацію Книги обліку доходів і витрат (далі - Книга) формується за допомогою електронного ключа у сервісі «Електронний кабінет платника податків» в режимі «Ведення Книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді та формування податкової декларації» і надсилається до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв'язку.В електронній формі заяви про реєстрацію Книги зазначається:
- найменування органу ДФС;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відповідну відмітку в паспорті);
- прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця;
- дані документа, що підтверджують державну реєстрацію;
- податкова адреса фізичної особи - підприємця;
- номер та дата реєстрації попередньої книги;
- підпис фізичної особи - підприємця та дата заповнення заяви.
Контролюючий орган за місцем податкового обліку реєструє заяву у реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує та надсилає повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням її реєстраційного номера та дати реєстрації.
Більш детально з цим роз'ясненням можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 104.08).
Треба отримати ліцензію.
Умови та порядок надання соціальних послуг у територіальних центрах соціального обслуговування (далі — терцентр) визначені Переліком соціальних послуг, умовами та порядком їх надання структурними підрозділами територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), затвердженим постановою КМУ від 29.12.2009 р. № 1417.
Так, зокрема, згідно із п.п. 3 п. 39 цього Переліку у відділенні стаціонарного догляду громадяни перебувають на повному державному утриманні, одержують соціальну послугу стаціонарного догляду та відповідно до встановлених норм забезпечуються цілодобовим медичним обслуговуванням.
Звичайно, що таке обслуговування мають забезпечити медичні працівники.
Наказом Мінсоцполітики від 12.07.2016 р. № 753 затверджено Типовий штатний норматив чисельності працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (далі — Типовий норматив)
Цим документом передбачені посади медичних працівників для відділення денного перебування, відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання. Крім того, в апараті терцентру передбачена посада медичної сестри.
При цьому щодо введення посади лікаря загальної практики — сімейного лікаря у Типовому нормативі зазначено, що медична допомога може надаватися за наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики чи при укладенні договорів із закладами охорони здоров’я.
Щоб отримати зазначену ліцензіюа насамперед звернемося до вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. № 222-VIII (далі — Закон № 222).
Згідно із п. 1 ст.7 цього Закону ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як медична практика.
Далі слід звернутися до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених постановою КМУ від 02.03.2016 р. № 285 (далі — Ліцензійні умови № 285), які були розроблені на виконання Закону № 222.
Ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові вимоги для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Відповідно до п. 3 Ліцензійних умов № 285 їх дія поширюється на всіх юридичних осіб незалежно від їх організаційно-правової форми та фізичних осіб — підприємців, які провадять господарську діяльність з медичної практики.
Тож, як бачимо, дія Ліцензійних умов № 285 поширюється і на терцентри, які бажають отримати ліцензію.
Зазначимо: здобувач ліцензії для її отримання подає у спосіб, передбачений ч. 1 ст. 10 Закону № 222, до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії за формою згідно з додатком 1 до Ліцензійних умов № 285.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Закону № 222 до заяви про отримання ліцензії додаються такі документи:
1) документи відповідно до ліцензійних вимог;
2) копія паспорта керівника здобувача ліцензії (або довіреної особи) з відміткою органу державної податкової служби про повідомлення про відмову через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається тільки фізичними особами — підприємцями, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби);
3) опис документів, що подаються для одержання ліцензії, у двох екземплярах.
Як визначено у п. 6 Ліцензійних умов № 285, до заяви про отримання ліцензії, крім документів, передбачених ст. 11 Закону № 222, додаються за підписом здобувача ліцензії або уповноваженої ним особи відомості про стан матеріально-технічної бази, наявність персоналу із зазначенням його освітнього і кваліфікаційного рівня згідно з додатком 2 до цих Ліцензійних умов.
Сторінки відомостей нумеруються, прошиваються, засвідчуються підписом уповноваженої особи та скріплюються печаткою суб’єкта господарювання (за наявності).
Опис документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії, подається у двох примірниках. Форма цього опису наведена в додатку 3 до Ліцензійних умов № 285.
З урахуванням вищевикладеного робимо висновок: терцентр має право отримати ліцензію на провадження діяльності з медичної практики за умови виконання вимог, визначених Законом № 222 та Ліцензійними умовами № 285, та подання всіх необхідних для отримання ліцензії документів.
Інший шлях надання медичної допомоги у терцентрі, передбачений Типовим нормативом, — укладення договорів із закладами охорони здоров’я.
У цьому випадку терцентру не потрібно отримувати ліцензію, а для надання медичної допомоги він може залучати працівників відповідного закладу охорони здоров’я.
Але в той же час урахуйте, що такі послуги заклад охорони здоров’я буде надавати за плату.
Так, відповідно до п. 21 розд. І Переліку платних послуг, які надаються в державних і комунальних закладах охорони здоров’я та вищих медичних навчальних закладах, затвердженого постановою КМУ від 17.09.96 р. № 1138, заклади охорони здоров’я на платній основі надають таку послугу, як медичне обслуговування, зокрема, із застосуванням телемедицини, за договорами із суб’єктами господарювання, страховими організаціями (в тому числі з Фондом соціального страхування України).
При цьому слід мати на увазі, що особи, які забезпечуються безоплатним обслуговуванням у терцентрі, отримують ці послуги за рахунок бюджетних коштів, тобто за рахунок фінансування терцентру. А для тих осіб, яким в терцентрі послуги надаються за плату, необхідно вартість медичних послуг включити у калькуляцію витрат щодо надання платних соціальних послуг у терцентрі.
ПОДАЧА ДОКУМЕНТІВ НА ЛІЦЕНЗУВАННЯ:Перелік та порядок подачі документів на отримання ліцензії за видами діяльності (pdf, 1 Мб)
Прийом документів з питань ліцензування нарочно Центром адміністративних послуг МОЗ «Єдине вікно» (pdf, 427 Кб)
Всього доброго, успіхів Вам!
Адвокат, г. Киев, 16 лет опыта
Доброго дня, Дар'я
Ваше питання доволі загальне і ви не конкретизуєте роботи, послуги, що будете виконувати. Тому важко визначитись чи потрібна вам ліцензія.
Я підкреслюю - КВЕДи то є декларація ваших намірів здійснювати певні роботи, а ліцензія то є конкретний дозвіл виконувати певні роботи, за умови відповідності СПД вимогам ліцензійних умов.
Для уточнення вашого типу послуг, натискайте натискайте "Звернутися" щоб ми могли обговорити їх.
Адвокат, г. Ровно
Доброго Дня
Щодо Вашого питання
Частина друга статті 50 Цивільного кодексу України визначає, що фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом.
За правовим статусом закон виділяє два види надавачів медичних послуг: заклад охорони здоров’я (юридична особа чи її відокремлений підрозділ) та
фізична особа-підприємець, які здійснюють діяльність на підставі відповідної ліцензії (ст. 33 Основ законодавства України про охорону здоров’я).
Розрізняють конкретного медичного працівника як надавача медичної допомоги, від суб’єкта господарювання (ліцензіата). По відношенню до ФОП ці категорії зазвичай збігаються, хоча така вимога нині не є обов’язковою. Ліцензію з медичної практики має право отримати в тому числі й особа, яка не має спеціальної освіти та не відповідає кваліфікаційним вимогам, проте такий ФОП зобов’язаний укомплектувати штат медичними та немедичними працівниками відповідно до заявлених спеціальностей. Більше того, закон про ліцензування передбачає, що у разі смерті ФОП право на здійснення медичної практики може переходити до його спадкоємця. Останній продовж одного місяця повинен переоформити на себе ліцензію за умови відповідності ліцензійним умовам, насамперед, наявність статусу ФОП.
Ліцензія видається на «медичну практику», такого коду КВЕДу не існує.
Тому найбільше підходять наступні:
86.21 «Загальна медична практика»,
86.22 «Спеціалізована медична практика»,
86.23 «Стоматологічна практика»,
86.90 «Інша діяльність у сфері охорони здоров’я». Їх трактування міститься у Класифікаторі ДК 009:2010.
Для медичної практики можуть використовуватися лише нежитлові приміщення, які можуть розташовуватися в тому числі в житлових та громадських будинках. Зокрема, відповідно до ДБН В.2.2-10:2017, у житлових та громадських будинках допускається розміщувати за умови наявності окремого входу та дотримання протипожежних, санітарно-гігієнічних вимог, що забезпечують оптимальний режим експлуатації житлових та робочих приміщень, жіночі консультації, стоматологічні поліклініки, кабінети лікарів загальної практики (сімейних лікарів) та інші кабінети лікарського прийому (за винятком дерматовенерологічних, венерологічних інфекційних, фтизіатричних), у тому числі приватно практикуючих лікарів, які не мають у своєму складі рентгенівських кабінетів (за винятком рентгенприміщень з рентгендентальними апаратами з U 60-90мВ та 7-10мА) та інших джерел іонізуючого випромінювання (за винятком джерел лазерного випромінювання І та II ступенів небезпеки), дерматологічні (косметологічні) кабінети (центри), роздавальні пункти молочних кухонь. Окремих законодавчо закріплених вимог до площі приміщення приватно практикуючого лікаря з надання первинної медичної допомоги не існує.
Для початку своєї медичної практики ФОП має отримати ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики. Для цього ФОП подає до МОЗ України пакет документів24, який включає:
заяву про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики (далі – Заява). Форму Заяви та зразок її заповнення подано в Додатку 3;• відомості суб’єкта господарювання про стан матеріально-технічної бази, наявність персоналу із зазначенням його освітнього і кваліфікаційного рівня (далі – Відомості). Форму Відомостей і зразок їх заповнення наведено в Додатку 4; • опис документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики (далі – Опис документів). Форму Опису документів і зразок його заповнення наведено в Додатку 5.
Детально про офомлення документів та порядок зверненн у брошурі http://healthreform.in.ua/wp-content/uploads/2019/...Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта
Доброго дня, Дар'я!
1) Хочу зареєструвати ФОП 3 групи у категоріях 86.9, 88.1 та 88.9 з метою надання послуг медичного та соціального догляду, Я не маю медичної освіти. Чи можна це зробити? - так, можете. Адже, реєстрація певних видів квед не означає безпосереднє здійснення цієї діяльності самим ФОП. У вашому випадку діяльність у сфері охорони здоров'я будуть здійснювати наймані працівники з відповідною освітою.
на законодавчому рівні не встановлено жодних обмежень щодо кількості обраних КВЕДів, отже при реєстрації можна зазначити скільки завгодно видів діяльності, додати чи змінити їх пізніше. У заяві щодо державної реєстрації фізичної особи - підприємця наявно полів для внесенння 20 КВЕД. При цьому в примітках зазначено, що якщо видів економічної діяльності більше ніж полів, заповнюється відповідна кількість аркушів сторінки 2 заяви. При цьому в полі "Види економічної діяльності, у тому числі основний, який вказується першим" проставляється відповідно символ та число "№1", "№2" і т.д. В такому разі відомості про заявника та спосіб отримання виписки в паперовій формі заповнюються на останньому із аркушів сторінки 2 заяви.
Обов’язково один КВЕД має бути основним видом діяльності. Вказаний першим КВЕД у реєстраційній заяві, при первинній реєстрації, буде вважатись основним видом діяльності.
Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/vb457609-10#Te...):
4.ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ
Основний вид економічної діяльності - це вид діяльності суб'єкта, на який припадає найбільший внесок у валову додану вартість (або інший визначений критерій).
2) Чи потрібне також ліцензування такої діяльності, - лише для здійснення діяльності у сфері охорони здоров'я.
86.90 Інша діяльність у сфері охорони здоров'я
Цей клас включає:
Ці види діяльності можуть здійснюватися в клініках, які діють при фірмах, школах, будинках для осіб похилого віку та інших організаціях, що не є лікарнями, але мають власні консультаційні центри з місцями прийому пацієнтів.
Цей клас також включає:
Якщо буде потрібна допомога в отриманні ліцензії, звертайтеся через контакти в моєму профілі.
Всього доброго!
Успіхів Вам!