Задайте вопрос юристу

828 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Банковское право, 26 апреля 2022, вопрос №62891 400₴

Чи є право потребувати допомогти в банку?

Доброго дня,

На данний момент маю проблему з Приват банком. Я зараз за кордоном. Мені необхіно відновити доступ до Приват24, щоб мати можливість отримати цифровий ключ та оплатити податки. Моя проблема в тому, що я не пам"ятаю відповіді на одне із питань (фактична адреса проживання - я не пам"ятаю номер квартири, бо це було давно і дізнатись номер квартири в мене немає можливості). Працівники банку говорять, що для актуалізації даних, необхідна моя особиста присутність, що не є можливим, з об"єктивних причин. І відмовляться допомогти в цьому питанні. Коли ж я намагаюсь відновити доступ до приват, мені задають лише це питання, на яке я не пам"ятаю відповіді і вже багато разів на ціьому наголошувала. Один раз мені вдалось підтвердити свою особистість, коли мені задали інше питання, але тоді відбувся збій в системі і мене знову не пропустило до Приват24. Після цього мені задавали лише питання, на яке я не маю відповіді. І відмовляються допомогти.

Але, для зміни номеру телефону, вони використали лінк, де я підтвердила свою особистість (фото з паспортом).

Чи є в мене право потребувати щось від Приват банку?

Дякую.

Ответы юристов (13)

    Промський Євгеній Сергійович
    22.5%

    Вітаю!

    На жаль, співробітники банку, піклуючись про своїх клієнтів, діють відповідно до своїх внутрішніх правил, тому якось обійти їх або поскаржитись на порушення ваших у вас не вийде.

    Рекомендую згадати відповідь на питання, яке вам не вдається, або пробувати стільки разів, скільки буде потрібно, щоб висвітилось те питання, відповідь на яке вам відома.

    Або прибути в Україну в найближче відділення приватбанку (будь-яке прикордонне місто України) та відновити доступ до свого аккаунту в приват24.

    На жаль, іншого варіанту порадити не можу.

    Як тільки виникнуть питання - звертайтесь! Буду радий допомогти.

    Гуща Юрій Миколайович
    Гуща Юрій Миколайович год назад

    Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта

    Общаться в чате

    ВІтаю.

    Якщо Ви змінили номер телефону (фінансовий) для входу в Приват24, то зможете відновити доступ, встановивши новий пароль. Слово пароль,мабуть, питали для ідентифікації Вас як власника рахунку. Але якщо за допомогою паспорта Вас ідентифікували, то проблем не повинно бути з відновленням доступу.

    https://privatbank.ua/terms

    Айвазян Юрий Климентьевич
    20%
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Добрий день!

    В Приват24 передбачена багаторівнева система безпеки - Для доступу в «Приват24» використовуються два пароля - постійний, встановлений особисто Вами, і динамічний, для підтвердження операцій в системі. Динамічний пароль кожного разу генерується новий і приходить в SMS на Ваш телефон.

    Верифікація - це перевірка особистих даних Клієнта. При введенні правильного Логіна і Пароля Клієнтом та підтвердження одноразовим паролем OTP, Банк дозволяє вхід в Систему. Блокування аккаунта Приват24 відбувається в результаті невірного введення Паролю входу Клієнта три рази поспіль. Користуватись Приват24 Ви можете тільки якщо:

    - для доступу в Систему введено правильні Логін Клієнта (номер мобільного телефону ) і Пароль Клієнта;

    - підтверджено вхід одноразовим паролем ОТР, який прийшов на мобільний телефон Клієнта;

    - підтверджено вхід ПІН-кодом картки Клієнта.

    Логін входу в Приват24 - це номер мобільного телефону (фінансовий номер) Клієнта, який був використаний при реєстрації в Системі. Майже всі послуги ПриватБанку пов’язані з мобільним телефоном клієнта, в тому числі вхід в Приват24. З метою безпеки для проведення операцій Ви можете використовувати тільки один номер телефону – так значно знижується ризик шахрайства. Такий телефон у банку називається «фінансовим». Якщо Ви втратили свій фінансовий номер, обов’язково повідомте про це в банк, зателефонувавши на номер 3700, для попередження несанкціонованих операцій у Приват24 та мережі Інтернет. Ви завжди можете зареєструвати або змінити свій «фінансовий» телефон: через банкомат з карткою; через термінал самообслуговування; у Приват24.

    Одноразовий Пароль ОТР - цифровий одноразовий пароль, який доставляється засобами «сервісу коротких повідомлень» (SMS), на мобільний телефон Клієнта, номер якого був використаний при реєстрації в Системі.

    Пароль Клієнта - набір символів, відомих тільки Клієнту, який був використаний при реєстрації в Системі.

    Щоб змінити пароль входу необхідно:

    1. У меню «Налаштування» / «Безпека» / «Зміна пароля входу»

    2. Введіть старий пароль і новий, на який хочете змінити

    3. Натисніть «Продовжити».

    4. Підтвердіть операцію паролем, який надійшов на Ваш мобільний телефон. Після виходу з «Приват24» пароль буде змінений.

    Щоб змінити номер фінансового телефону (номер телефону для входу в Приват24 - логін) необхідно:

    У меню «Налаштування» / «Безпека» / «Зміна логіна»

    1. Введіть новий номер телефону.

    2. Підтвердіть операцію паролем, який надійшов на новий номер телефону, і натисніть «Підтвердити».

    3. Підтвердіть ще раз паролем, який надійшов на старий номер телефону, і натисніть «Зберегти зміни».

    Для зміни неактивного номера зверніться в чат «Допомога Онлайн» і повідомте оператору, що Вам необхідно змінити логін входу в Приват24 (фінансовий номер телефону). Уточніть, що старий номер телефону неактивний. У разі втрати або крадіжки мобільного телефону необхідно негайно повідомити про це в банк. Навіть вкравши у Вас телефон, ніхто не зможе вкрасти Ваші гроші - для входу в додаток буде потрібен пароль від Приват24. Якщо Ви недавно запускали додаток, при закритті або відсутності активності з Вашої сторони воно автоматично вийде з аккаунта і знову запросить пароль. Пам'ятайте: Вам обов'язково потрібно повідомити співробітникам ПриватБанку, що Ви втратили телефон! Зробити це можна за номером 3700. Оскільки Ваш номер використовується для проведення банківських операцій, ми тимчасово відключимо прийом команд від нього. Як тільки Ви відновите номер, повідомте про це в банк.

    Мєньков Андрій Васильович

    Доброго дня Дарія.

    Якщо немає інших можливостей з"ясувати відповіді на питання банку (Ви же з кимось проживали, можливо можна вийти на сусідів тощо), то для відновлення доступу до Приват 24 Вам необхідно особисто звернутись у відділення банку. Інших варіантів я не бачу як відновити доступ. Жодних претензій банку пред"явити Ви не зможете.

    Гончаренко Константин
    15%

    Доброго дня!

    Можливо через онлайн чат банку змініть фінансовий номер через менеджера банку нехай вони зафіксують і оновлять ваші дані.

    Або письмово зверніться до банку з описом ситуації нехай керівництво розгляне варіанти актуалізації ваших даних за заявою кліента.

    Для этого письмо с заявлением необходимо отправлять через УКРПОЧТУ или через дипломатическое представительство в стране пребівания одним из двух видов отправки

    - заказное письмо с уведомлением о вручении

    -ценное письмо с описью с уведомлением о вручении.

    Заказное письмо с уведомлением о вручении стоит 35 грн. Вы получаете на руки сначала квитанцию, по номеру которой можно отследить на сайте трекинга Укрпочты прохождение Вашего письма. Ссыска на сайт https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html

    Когда письмо дойдет до получателя и он его получит, он распишется на уведомлении о вручении и это уведомление вернется на Ваш адрес, указанный Вами на письме.

    В случае с отправкой ценным письмом с описью (стоимость около 50 грн) у Вас остается доказательство вкладывания в конверт именно данного заявления.

    Не является обязательным отправка ценного письма с описью, но отправка с уведомлением о вручении ОБЯЗАТЕЛЬНА.

    В дальнейшем квитанция об отправки и распечатка трекинга Укрпочты будет доказательством Вашей отправки.

    Вам должні будут ответить в течении 30-ти дней согласно ЗУ О обращениях граждан письменно предоставив алгоритм действий.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Савченко Олександр
    17.5%
    Савченко Олександр год назад

    Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Дарія!

    Мені необхіно відновити доступ до Приват24 - Ви забули пароль для входу?

    Якщо так, то чому від Вас вимагають відповісти на питання щодо адреси квартири?

    Адже, вашого номеру мобільного телефону, за яким Ви входите в Приват24, та номеру банківської картки і паролю від неї повинно бути достатньо для проведення вашої аутоідентифікації та відновлення доступу.

    Закон України "Про банки і банківську діяльність" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2121-14/conv#n...):

    Стаття 55. Регулювання відносин банку з клієнтом

    Відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком.

    Банк зобов'язаний докладати максимальних зусиль для уникнення конфлікту інтересів працівників банку і клієнтів, а також конфлікту інтересів клієнтів банку.

    Цивільний кодекс України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15/conv#n5...):

    Стаття 1066. Договір банківського рахунка

    1. За договором банківського рахунка банк зобов'язується приймати і зараховувати на рахунок, відкритий клієнтові (володільцеві рахунка), грошові кошти, що йому надходять, виконувати розпорядження клієнта про перерахування і видачу відповідних сум з рахунка та проведення інших операцій за рахунком.

    2. Банк має право використовувати грошові кошти на рахунку клієнта, гарантуючи його право безперешкодно розпоряджатися цими коштами.

    Стаття 1068. Операції за рахунком, що виконуються банком

    1. Банк зобов'язаний вчиняти для клієнта операції, які передбачені для рахунків даного виду законом, банківськими правилами та звичаями ділового обороту, якщо інше не встановлено договором банківського рахунка.

    ОЗНАЙОМТЕСЯ З ПРАВАМИ ТА ОБОВ'ЯЗКАМИ ПРИВАТБАНКУ - https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/vi...

    Як розблокувати аккаунт Приват24 - https://bankchart.com.ua/e_banking/novini/yak_rozb...

    Cкарга на працівників ПриватБанку - https://privatbank.ua/pytannya-skargy-propozytsij

    Якщо виникнуть додаткові питання, звертайтеся через кнопку "Звернутися".

    При зверненні вказуйте свою е-пошту.

    ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО!

    Айвазян Юрий Климентьевич
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Дарія!

    Як варіант: спробуйте звернутись в українське консульство і поясніть консульским працівникам ситуацію, що сталася. Вони повинні допомогти Вам ідентифікувати Вашу особу для працівників Приватбанку. Це, по їдеї, повинно спрацювати. Обійти політику банку в плані конфеденційності в інший спосіб буде важко.

    Карпенко Андрей Владимирович
    12.5%

    Вітаю!

    ПОВІДОМЛЕННЯ ПБ:

    Ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнта від шахраїв. Кожного дня ми працюємо над тим, щоб наші клієнти могли отримувати якісний сервіс та користуватись своїми коштами як їм заманеться. Але в наш час, на жаль, є велика кількість шахраїв, які найрізноманітнішими способами намагаються заволодіти чужими грошима. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях. Насамперед, ми намагаємось недопустити проведення таких операцій і сподіваємось на Ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють нашим клієнтам кожного дня не перейматись про безпеку своїх коштів. Для вирішення питання з розблокуванням картки, ви можете звернутись в онлайн допомогу на нашому сайті pb.ua.

    1. написать личное сообщение банку

    2. http://iprivatbank.com.ua/privat-24-vosstanovlenie...

    3. https://www.prostobank.ua/internet_banking/novosti...

    Крикун Сергій  Павлович
    12.5%

    "ПОЛОЖЕННЯ про порядок емісії електронних платіжних засобів і здійснення операцій з їх використанням" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0705500-14):

    "...I. Загальні положення...

    8. Внутрішньобанківські правила залежно від особливостей діяльності банку повинні містити:...

    7) порядок забезпечення банком захисту інформації та вжиття інших заходів безпеки під час здійснення користувачами операцій з використанням електронного платіжного засобу, відповідальність за їх порушення;...

    11) перелік можливих нештатних ситуацій, що можуть виникати під час здійснення користувачем операцій з використанням електронних платіжних засобів, процедури інформування користувача про такі операції та порядок їх завершення;...\

    9. Банк відповідно до порядку, встановленого законодавством України, що регулює відносини у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, зобов'язаний ідентифікувати та верифікувати:

    1) власників рахунків;...

    II. Емісія електронних платіжних засобів...

    16. Банк - учасник платіжної системи має право емітувати електронні платіжні засоби, що поряд із платіжним додатком мають нефінансові додатки, які можуть містити ідентифікаційні дані, інформацію про пільги, страхування та іншу інформацію про користувача і дають змогу ідентифікувати їх користувачів та обліковувати виконані ними операції із застосуванням цих електронних платіжних засобів у певних системах виплат, надання та обліку послуг, пільг, знижок тощо...

    VI. Загальні вимоги до безпеки здійснення платіжних операцій та управління ризиками...

    10. Банк зобов'язаний розглядати заяви (повідомлення) користувача, що стосуються використання електронного платіжного засобу або незавершеного переказу, ініційованого з його допомогою, надати користувачу можливість одержувати інформацію про хід розгляду заяви (повідомлення) і повідомляти в письмовій формі про результати розгляду заяви (повідомлення) у строк, установлений договором, але не більше строку, передбаченого Законом України "Про звернення громадян"...".

    Закон України "Про банки і банківську діяльність" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2121-14#n1360):

    "Стаття 55. Регулювання відносин банку з клієнтом...

    Банк зобов'язаний докладати максимальних зусиль для уникнення конфлікту інтересів працівників банку і клієнтів, а також конфлікту інтересів клієнтів банку...";

    "Стаття 46. Обов’язки щодо інформування Національного банку України...

    Рада банку зобов’язана протягом трьох робочих днів з моменту виявлення інформувати Національний банк України про:...

    2) підтверджені факти неприйнятної поведінки у банку;..".

    Закон України "Про звернення громадян" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%..._):

    "Стаття 5. Вимоги до звернення..

    Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення)...

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.".

    ---

    Доброго дня, Даріє! Якщо способи, перелічені колегами, ввійти до застосунку "Приват 24" будуть невдалими, вважаю за належне направити Голові правління КБ КБ "Приватбанк" скаргу в електронному вигляді в порядку Закону "Про звернення громадян" з попередженням подальшого оскарження до Національного банку україни або на сайті КБ "Приватбанк" (https://bank.gov.ua/ua/supervision/institutions/14...) за посиланням "Захист прав споживачів".

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю!

    Вимагати від ПриватБанку Ви маєте право, але за правилами роботи банк нічим Вам не допоможе.

    Потрібно спробувати все таки згадати!

    Якщо вимагають Вашу присутність, є варіант направити в Україну довіреність на певну особу, яка зможе відвідати відділення Банку.

    Якщо є питання, задавайте!

    Пуха Наталія ТендерОк

    Доброго Дня

    Щодо Вашого питання

    Сробуйте за допомогою онлайн-підтримки

    На сайті ПриватБанку є онлайн-чат служби підтримки, через який вирішуються деякі нагальні проблеми, на кшталт відновлення доступу до інтернет-банку.

    Для цього потрібно написати оператору в форму на сайті і вказати категорію свого питання ( «платіжні картки» або «платежі, перекази, обмін валют»). Співробітник відповість в найближчі кілька хвилин і розповість, як розблокувати аккаунт в Приват24. Зазвичай клієнтові досить надати фото свого паспорта і провести ідентифікацію по веб-камері.

    По телефону 3700

    Зверніться до нас можна і за коротким номером 3700. У даному випадку відновити доступ до особистого кабінету можна, відповівши на ряд уточнюючих питань (П.І.Б. користувача, номер карти, кількість дітей тощо.). Розблокування відбувається протягом однієї доби. Якщо по телефону співробітник не зміг допомогти вам в ситуації, що склалася, залишається один спосіб — звернутися в найближчий офіс безпосередньо.

    У відділенні банку, особисто або за нотаріальною довіреністю уповноваженої вами особи

    Якщо жоден із запропонованих варіантів клієнтові не підійшов, доведеться йти до відділення ПриватБанку. Зняти блокування з аккаунта допоможе менеджер, якому для цієї процедури потрібно ідентифікувати вашу особу та дізнатися про причини закриття доступу.

    Активація даних для входу відбувається зазвичай протягом доби.

    Успіхів

    Адвокат Евгений Александрович

    Доброї ночі, Дарія!

    "Моя проблема в тому, що я не пам"ятаю відповіді на одне із питань (фактична адреса проживання - я не пам"ятаю номер квартири, бо це було давно і дізнатись номер квартири в мене немає можливості). Працівники банку говорять, що для актуалізації даних, необхідна моя особиста присутність, що не є можливим, з об"єктивних причин"?

    - ЦЕ МОЖЛИВО ЗРОБИТИ У ПРИСУТНОСТІ ДОВІРЕНОЇ УПОВНОВАЖЕНОЇ ВАМИ ОСОБИ ЗА ДОВІРЕНІСТЮ ВІД ВАШОГО ІМЕНІ, ЯКА ПОСВІДЧЕНА У КОНСУЛЬСТВІ УКРАЇНИ У ДЕРЖАВІ ВАШОГО ПЕРЕБУВАННЯ.

    Довіреність - це письмовий документ, за яким юридична або фізична особа надає право іншій особі від її імені здійснювати якісь юридичні дії або отримувати матеріальні цінності.

    Відповідно до вимог Положення про Єдиний реєстр довіреностей, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 28.12.2006 № 111/5, довіреності, посвідчені в нотаріальному порядку, підлягають обов'язковій реєстрації у Єдиному реєстрі довіреностей (це електронна база даних, що містить інформацію про довіреності, їх дублікати, термін дії, припинення дії). Реєстрація довіреностей, посвідчених консульськими установами України, відповідно до зазначеного у статтях 37-38 Закону України "Про нотаріат", здійснюється в Єдиному реєстрі за заявою довірителя про реєстрацію таких довіреностей, підпис довірителя на такій заяві повинен бути засвідчений підписом та печаткою особи, яка посвідчила довіреність в консульській установі. Реєстратор Єдиного реєстру – це державні нотаріальні контори, державні нотаріальні архіви, приватні нотаріуси, що мають доступ до Єдиного реєстру через інформаційну мережу Міністерства юстиції України.

    Згідно з чинним законодавством України у сфері нотаріату, консульська посадова особа може засвідчити ваш підпис на довіреності.

    Водночас, з огляду на відсутність доступу закордонних дипломатичних установ України до Єдиного реєстру довіреностей, до кожної посвідченої довіреності консул засвідчує підпис довірителя на спеціальній заяві про реєстрацію такої довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей України.

    Для того, щоб засвідчити довіреність та заяву про її реєстрацію в Єдиному реєстрі довіреностей, вам необхідно надати Ваш закордонний паспорт, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, а також дані паспорта представника, копія довідки про присвоєння йому ідентифікаційного номера, місце реєстрації тощо.

    Всі нотаріальні дії вчиняються особисто заявником.

    ПРИ ЦЬОМУ, ПОВНОВАЖЕННЯ ТРЕБА ЧІТКО ПРОПИСАТИ У ДОВІРЕНОСТІ.

    У разі наявності запитань звертайтеся через кнопку зеленого кольору "Звернутися".

    Всього доброго!

    Рибінцев Сергій Сергійович

    Доброго дня, Дарія!

    Спробуйте всі ці дані оновити через уповноваження особи на території України або ж через нотаріально засвідчений документ, складений в консульстві України в країні перебування.

    Також письмове звернення на адресу банку. Можливо у вас є ЕЦП?

    Звертайтесь, якщо будуть питання.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України