Задайте вопрос юристу

829 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Конституционное право, 01 мая 2022, вопрос №63298 150₴

Могу я перевестись в другую область для несения обязанностей ГСЧС

Доброго дня, мене цікавить питання. Чи можу я перевестися у військовий стан в іншу область в структурі ДСНС

Ответы юристов (7)

    Пользователь не активен
    26.7%
    Пользователь не активен год назад

    Адвокат, г. Киев

    Общаться в чате

    Наказ № 684 від 12.11.2013 Про деякі питання у сфері роботи з персоналом. Редакція від 10.02.2014

    3.1. Голова Державної служби України з надзвичайних ситуацій:здійснює переміщення по службі між органами і підрозділами цивільного захисту осіб начальницького складу (переведення на іншу роботу державних службовців та працівників), які призначаються на посади або звільняються з посад, зазначених у пункті 1 Номенклатури;здійснює направлення осіб середнього, старшого та вищого начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту для подальшого проходження служби до інших органів державної влади з виключенням з кадрів ДСНС України на підставі клопотань керівників відповідних органів державної влади;порушує клопотання перед керівниками інших органів державної влади про переведення до ДСНС України осіб для подальшого проходження служби.3.2. Заступник Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій:підписує листи погодження щодо переміщення по службі між органами і підрозділами цивільного захисту осіб середнього і старшого начальницького складу, крім осіб, що перебувають на посадах, зазначених у пункті 1 Номенклатури.3.3. Керівник органу чи підрозділу цивільного захисту:здійснює переміщення між органами і підрозділами цивільного захисту осіб середнього і старшого начальницького складу після письмового погодження з ДСНС України, крім осіб, що перебувають на посадах, зазначених у пункті 1 Номенклатури;здійснює переміщення між органами і підрозділами цивільного захисту осіб рядового і молодшого начальницького складу;здійснює направлення осіб рядового і молодшого начальницького складу для подальшого проходження служби до інших органів державної влади з виключенням з кадрів ДСНС України за письмовим погодженням з Головою ДСНС України.

    Переведення не заборонено, але є процедура, якої потрібно дотримуватися і отримати усі необхідні погодження

    Айвазян Юрий Климентьевич
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Добрий день, Дмитре!

    Добрий день, Дмитре!

    Національне агентство Укарїни х питань державної служби надало роз’яснення щодо переведення на нижчу посаду в сфері державної служби (роз’яснення від 06.02.2020р. №84 р/з).

    Згідно зі статтею 41 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» (далі – Закон) державний службовець з урахуванням його професійної підготовки та професійних компетентностей може бути переведений без обов’язкового проведення конкурсу:

    • на іншу рівнозначну або нижчу вакантну посаду в тому самому державному органі, у тому числі в іншій місцевості (в іншому населеному пункті), – за рішенням керівника державної служби або суб’єкта призначення;
    • на рівнозначну або нижчу вакантну посаду в іншому державному органі, у тому числі в іншій місцевості (в іншому населеному пункті), – за рішенням суб’єкта призначення або керівника державної служби в державному органі, з якого переводиться державний службовець, та суб’єкта призначення або керівника державної служби в державному органі, до якого переводиться державний службовець.

    Відповідно до статті 2 Закону рівнозначна посада – це посада державної служби, що належить до однієї підкатегорії посад державної служби з урахуванням рівнів державних органів.

    Статтею 6 Закону визначено, що посади державної служби в державних органах поділяються на категорії та підкатегорії залежно від порядку призначення, характеру та обсягу повноважень, змісту роботи та її впливу на прийняття кінцевого рішення, ступеня посадової відповідальності, необхідного рівня кваліфікації та професійних компетентностей державних службовців.

    Визначення підкатегорій посад державної служби та прирівняння посад державної служби проводиться Кабінетом Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби.

    Постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 затверджено перелік посад державної служби, що прирівнюються до відповідних підкатегорій.

    Згідно зі статтею 51 Закону з метою встановлення розмірів посадових окладів державні органи поділяються за такими рівнями:

    • Апарат Верховної Ради України, Секретаріат Кабінету Міністрів України, постійно діючий допоміжний орган, утворений Президентом України, апарати (секретаріати) Ради національної безпеки і оборони України, Рахункової палати, Конституційного Суду України, Верховного Суду, Офісу Генерального прокурора;
    • міністерства, центральні органи виконавчої влади із спеціальним статусом, який встановлений законом, апарати (секретаріати) вищих спеціалізованих судів, Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України;
    • інші державні органи, юрисдикція яких поширюється на всю територію України;
    • державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, однієї або кількох областей, міст Києва та Севастополя;
    • державні органи, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, районів у містах, міст обласного значення.

    Разом з тим Законом не визначено поняття «нижча посада» та «вища посада».

    Однак проаналізувавши положення Закону, можна дійти висновку, що:

    нижчою посадою є посада державної служби, яка належить до нижчої підкатегорії посад державної служби незважаючи на рівень державного органу, а також посада державної служби у державному органі з нижчим рівнем в межах однієї підкатегорії посад державної служби;

    вищою посадою є посада державної служби, яка належить до вищої підкатегорії посад державної служби незважаючи на рівень державного органу, а також посада державної служби у державному органі з вищим рівнем в межах однієї підкатегорії посад державної служби.

    Приклад 1

    До підкатегорії «Б2» категорії посад державної служби «Б» належать посади, зокрема, заступників керівників територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів.

    До підкатегорії «В1» категорії посад державної служби «В» належать, зокрема, посади головних спеціалістів Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Офісу Президента України.

    Отже, посада головного спеціаліста державного органу є нижчою посадою по відношенню до посади заступника керівника територіального органу центрального органу виконавчої влади.

    Зважаючи на викладене, державний службовець, який займає посаду заступника начальника територіального органу центрального органу виконавчої влади, може бути переведений на посаду головного спеціаліста Секретаріату Кабінету Міністрів України відповідно до статті 41 Закону без обов’язкового проведення конкурсу.

    Приклад 2

    До підкатегорії «В1» категорії посад державної служби «В» належать, зокрема, посади головних спеціалістів Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Офісу Президента України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів.

    Отже, враховуючи положення статті 51 Закону, посада головного спеціаліста центрального органу виконавчої влади є нижчою посадою по відношенню до посади головного спеціаліста Апарату Верховної Ради України.

    Таким чином, державний службовець, який займає посаду головного спеціаліста Апарату Верховної Ради України, може бути переведений на посаду головного спеціаліста центрального органу виконавчої влади відповідно до статті 41 Закону без обов’язкового проведення конкурсу.

    Приклад 3

    До підкатегорії «Б1» категорії посад державної служби «Б» належать, зокрема, посади керівників апаратів місцевих державних адміністрацій.

    До підкатегорії «БЗ» категорії посад державної служби «Б» належать, зокрема, посади керівників підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та інших державних органів.

    Враховуючи вищевикладене, посада керівника структурного підрозділу у складі самостійного структурного підрозділу міністерства є нижчою посадою по відношенню до посади керівника апарату місцевої державної адміністрації.

    Отже, державний службовець, який займає посаду керівника апарату районної державної адміністрації, може бути переведений на посаду начальника відділу у складі департаменту міністерства відповідно до статті 41 Закону без обов’язкового проведення конкурсу.

    Приклад 4

    До підкатегорії «Б2» категорії посад державної служби «Б» належать, зокрема, посади заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату місцевих державних адміністрацій, самостійних структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій.

    До підкатегорії «БЗ» категорії посад державної служби «Б» належать, зокрема, посади керівників підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів апарату місцевих державних адміністрацій, самостійних структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій.

    Отже, посада керівника структурного підрозділу у складі самостійного структурного підрозділу апарату місцевої державної адміністрації є нижчою посадою по відношенню до посади заступника керівника самостійного підрозділу місцевої державної адміністрації.

    Таким чином, державний службовець, який займає посаду заступника керівника самостійного управління районної державної адміністрації, може бути переведений на посаду начальника відділу у складі управління апарату обласної державної адміністрації відповідно до статті 41 Закону без обов’язкового проведення конкурсу.

    Вдачи!

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю, Дмитро!

    Не вдаючись до подробиць чинного законодавства зазначу, що в принципі це можливо.

    Однак за наявності поважних сімейних або інших причин.

    Вам потрібно звернутись до керівника Вашого органу ДСНС із рапортом про переведення до іншої органу ДСНС на рівнозначну посаду у зв'язку із поважними причинами.

    Для орієнтиру поважним причин використайте дану постанову https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/413-2013-%D0%B...

    Всього доброго!

    Промський Євгеній Сергійович
    33.3%

    Вітаю!

    Дане питання регулюють пункти 74 - 77, 90, 91 Положення про порядок проходження служби цивільного захисту особами рядового і начальницького складу, статті 32, 33 Кодексу законів про працю України).

    Голова Державної служби України з надзвичайних ситуацій:здійснює переміщення по службі між органами і підрозділами цивільного захисту осіб начальницького складу (переведення на іншу роботу державних службовців та працівників), які призначаються на посади або звільняються з посад, зазначених у пункті 1 Номенклатури;здійснює направлення осіб середнього, старшого та вищого начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту для подальшого проходження служби до інших органів державної влади з виключенням з кадрів ДСНС України на підставі клопотань керівників відповідних органів державної влади;порушує клопотання перед керівниками інших органів державної влади про переведення до ДСНС України осіб для подальшого проходження служби.Заступник Голови Державної служби України з надзвичайних ситуацій:підписує листи погодження щодо переміщення по службі між органами і підрозділами цивільного захисту осіб середнього і старшого начальницького складу, крім осіб, що перебувають на посадах, зазначених у пункті 1 Номенклатури.Керівник органу чи підрозділу цивільного захисту:здійснює переміщення між органами і підрозділами цивільного захисту осіб середнього і старшого начальницького складу після письмового погодження з ДСНС України, крім осіб, що перебувають на посадах, зазначених у пункті 1 Номенклатури;здійснює переміщення між органами і підрозділами цивільного захисту осіб рядового і молодшого начальницького складу;здійснює направлення осіб рядового і молодшого начальницького складу для подальшого проходження служби до інших органів державної влади з виключенням з кадрів ДСНС України за письмовим погодженням з Головою ДСНС України.

    Таким чином, вам слід подати рапорт до керівника підрозділу та зазначити підставу для переведення до іншого підрозділу ДСНС:

    виховання матір’ю (батьком) - військовослужбовцем, особою рядового чи начальницького складу, яка (який) не перебуває у шлюбі, дитини або кількох дітей, що з нею (з ним) проживають, без батька (матері);

    утримання матір’ю (батьком) - військовослужбовцем, особою рядового чи начальницького складу, яка (який) не перебуває у шлюбі, повнолітньої дочки, сина віком до 23 років, якщо вона (він) є інвалідом I чи II групи або продовжує навчання (студенти, курсанти, слухачі (крім курсантів і слухачів військових навчальних закладів), стажисти вищого навчального закладу) і у зв’язку з цим потребує матеріальної допомоги матері (батька);

    укладення шлюбу військовослужбовцем, особою рядового чи начальницького складу із громадянкою (громадянином) України, іноземцем або особою без громадянства, що постійно проживає за межами України;

    хвороба військовослужбовця, особи рядового чи начальницького складу або члена його сім’ї, якщо така хвороба згідно з висновком лікарської або лікарсько-експертної комісії перешкоджає військовослужбовцю або особі рядового чи начальницького складу проходити службу в даній місцевості чи проживати в ній членові його сім’ї, у разі відсутності можливості переміщення (переведення) до іншої місцевості;

    необхідність постійного стороннього догляду за хворою дружиною (чоловіком), дитиною, а також батьками своїми чи дружини (чоловіка), що підтверджується відповідним медичним висновком медико-соціальної експертної комісії для осіб віком понад 18 років чи лікарсько-консультативної комісії для осіб до 18 років;

    наявність у військовослужбовця, особи рядового чи начальницького складу трьох і більше дітей;

    неможливість призначення одного з військовослужбовців, осіб рядового чи начальницького складу, які перебувають у шлюбі, в межах одного населеного пункту (гарнізону) в разі переміщення (переведення) дружини (чоловіка) на нове місце служби до іншого населеного пункту (гарнізону);

    довгострокове відрядження за кордон дружини (чоловіка) військовослужбовця, особи рядового і начальницького складу.

    інші поважні причини.

    Як тільки виникнуть питання - звертайтесь! Буду радий допомогти.

    Айвазян Юрий Климентьевич
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Дмитре!

    З огляду на п. 3.3. НАКАЗУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ від 12.11.2013 № 684 Про деякі питання у сфері роботи з персоналом {Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 81 від 10.02.2014} та відповідно до частини другої статті 99 Кодексу цивільного захисту України і пункту 58 Положення про порядок проходження служби цивільного захисту особами рядового і начальницького складу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2013 р. № 593

    "Керівник органу чи підрозділу цивільного захисту:здійснює переміщення між органами і підрозділами цивільного захисту осіб середнього і старшого начальницького складу після письмового погодження з ДСНС України, крім осіб, що перебувають на посадах, зазначених у пункті 1 Номенклатури;здійснює переміщення між органами і підрозділами цивільного захисту осіб рядового і молодшого начальницького складу;здійснює направлення осіб рядового і молодшого начальницького складу для подальшого проходження служби до інших органів державної влади з виключенням з кадрів ДСНС України за письмовим погодженням з Головою ДСНС України".

    Це означає, що для переміщення в іншу місцевість Ви повинні звернутись до керівника Вашого підрозділу ДСНС з рапортом, де чітко викласти мотиви (поважні причини) Вашого прохання, а той вже, відповідно, повинен порушити це питання перед своїм керівником при згоді отримати дозвіл про переміщення у особи начальницького складу, яка вповноважена таке рішення приймати.

    Адвокат Евгений Александрович
    40%

    Добрий день Дмитро!

    СЛІД КЕРУВАТИСЯ ТАКИМИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМИ АКТАМИ:

    КОДЕКС ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ

    (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2013, № 34-35, ст.458):

    Кодекс цивільного захисту Ук... | від 02.10.2012 № 5403-VI (rada.gov.ua)

    "Глава 23. Проходження служби цивільного захисту

    Стаття 101. Порядок проходження служби цивільного захисту

    1. Служба цивільного захисту - це державна служба особливого характеру, покликана забезпечувати пожежну охорону, захист населення і територій від негативного впливу надзвичайних ситуацій, запобігання і реагування на надзвичайні ситуації, ліквідацію їх наслідків у мирний час та в особливий період.

    2. Порядок проходження громадянами України служби цивільного захисту визначається цим Кодексом та положенням про порядок проходження служби цивільного захисту особами рядового і начальницького складу, що затверджується Кабінетом Міністрів України.

    3. На рядовий і начальницький склад служби цивільного захисту поширюється дія Дисциплінарного статуту, затвердженого законом.

    4. Час проходження особами рядового і начальницького складу служби цивільного захисту зараховується до їхнього страхового стажу, стажу роботи, стажу роботи за спеціальністю, а також до стажу державної служби відповідно до закону.

    5. На осіб начальницького складу служби цивільного захисту поширюються вимоги та обмеження, передбачені Законом України "Про запобігання корупції"".

    ЦЕ МОЖЛИВО У РАЗІ НАЯВНОСТІ ТАКИХ УМОВ, ЯК:

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИПОСТАНОВА

    від 11 липня 2013 р. № 593Київ

    Про затвердження Положення про порядок проходження служби цивільного захисту особами рядового і начальницького складу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України:

    Про затвердження Положення про п... | від 11.07.2013 № 593 (rada.gov.ua)

    ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів Українивід 11 липня 2013 р. № 593

    ПОЛОЖЕННЯпро порядок проходження служби цивільного захисту особами рядового і начальницького складу:

    "Призначення на посади. Переміщення по службі

    57. Посади, на які призначаються особи рядового і начальницького складу, та відповідні їм спеціальні звання служби цивільного захисту визначаються штатом (штатним розписом).

    58. Перелік посад, що підлягають заміщенню особами рядового і начальницького складу, та перелік посад для призначення (звільнення) осіб рядового і начальницького складу (далі - номенклатура посад) визначаються ДСНС.

    59. Перелік посад, що підлягають заміщенню особами вищого начальницького складу служби цивільного захисту, та граничних спеціальних звань за цими посадами затверджується Президентом України.

    60. Призначення осіб рядового і начальницького складу на посади та переміщення їх по службі здійснюється на підставі клопотань прямих начальників, погоджених із старшими прямими начальниками з урахуванням кадрового резерву для призначення на вищі посади, рішень атестаційних комісій та стану здоров’я осіб рядового і начальницького складу.

    Призначення (звільнення) з посад керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату ДСНС та територіальних органів ДСНС здійснюється з урахуванням вимог Законів України “Про центральні органи виконавчої влади” та “Про місцеві державні адміністрації.

    61. Особи рядового і начальницького складу призначаються на посади, які передбачені штатами (штатними розписами) органів чи підрозділів цивільного захисту, наказами по особовому складу відповідних керівників (начальників) згідно з номенклатурою посад.

    62. Призначення осіб рядового і начальницького складу на посади та переміщення їх по службі здійснюється з додержанням таких вимог:

    1) посади рядового і начальницького складу комплектуються особами, придатними за станом здоров’я для проходження служби, з урахуванням їх ділових і особистих якостей, рівня професійної підготовки і досвіду практичної роботи;

    2) призначення на посади та переміщення по службі осіб рядового і начальницького складу здійснюється з урахуванням основної або спорідненої спеціальності чи досвіду практичної роботи, освіти, наукового ступеня;

    3) переміщення по службі здійснюється, як правило, без зарахування в розпорядження керівників (начальників). Призначення на посади осіб рядового і начальницького складу, які перебувають у розпорядженні керівників (начальників), здійснюється в найкоротший строк;

    4) випускники закладів освіти цивільного захисту призначаються на посади, що відповідають здобутому ними відповідному ступеню вищої освіти і кваліфікації, безпосередньо після їх прибуття до органу або підрозділу цивільного захисту з подальшим наданням щорічної основної відпустки;

    5) особи, які приймаються на службу цивільного захисту, призначаються на посади з дня їх прибуття для проходження служби до органу чи підрозділу цивільного захисту, але не раніше дня, що настає за днем звільнення їх з попереднього місця роботи (служби);

    6) переміщення по службі в іншу місцевість осіб рядового і начальницького складу, які не досягли граничного віку перебування на службі та визнані лікарсько-експертною комісією придатними або обмежено придатними до служби, але мають потребу за станом свого здоров’я або за станом здоров’я членів сім’ї змінити місце служби (проживання), здійснюється за рішенням відповідних керівників (начальників) на підставі висновку лікарсько-експертної комісії;

    7) особи рядового і начальницького складу не можуть перебувати з близькими особами, до яких належать особи, зазначені в абзаці четвертому частини першої статті 1 Закону України “Про запобігання корупції”, у відносинах прямої організаційної та правової залежності підлеглої особи від її керівника (начальника), у тому числі через вирішення (участь у вирішенні) питань щодо прийняття на роботу, звільнення з роботи, застосування заохочень, дисциплінарних стягнень, надання вказівок, доручень, здійснення контролю за їх виконанням.

    Особа, яка претендує на зайняття посади в органі чи підрозділі цивільного захисту, зобов’язана повідомити керівнику (начальнику) такого органу чи підрозділу про працюючих у ньому близьких їй осіб.

    У разі виникнення обставин, що призводять до порушення вимог абзацу першого цього підпункту, особи рядового і начальницького складу та близькі їм особи вживають заходів до усунення таких обставин у п’ятнадцятиденний строк. У разі коли у зазначений строк такі обставини добровільно не усунуто, особи рядового і начальницького складу та/або близькі їм особи у місячний строк підлягають переведенню в установленому порядку на іншу посаду, що виключає пряме підпорядкування.

    У разі неможливості зазначеного переведення особи рядового і начальницького складу, які перебувають в підпорядкуванні, підлягають звільненню із займаної посади.

    Особі рядового і начальницького складу забороняється брати участь у роботі колегіальних органів під час розгляду питань щодо призначення на посаду близьких їй осіб та в будь-який інший спосіб впливати на прийняття такого рішення;

    8) забороняється призначення на посади, що заміщуються особами рядового і начальницького складу, крім посад, пов’язаних з педагогічною та науковою діяльністю осіб у порядку службового сумісництва;

    9) особи рядового і молодшого начальницького складу, які мають вищу освіту (навчаються у закладах вищої освіти), можуть призначатися на посади середнього начальницького складу з урахуванням їх ділових та особистих якостей за умови, що за такими посадами штатом (штатним розписом) не передбачена наявність підлеглих осіб середнього начальницького складу. У разі потреби у заміщенні таких посад особами середнього начальницького складу особи рядового чи молодшого начальницького складу переміщуються на посади, які вони займали до такого призначення, або на інші посади, але не нижчі за ті, які вони займали перед призначенням на посади середнього начальницького складу;

    10) особа рядового і начальницького складу, яка має дисциплінарне стягнення, не може бути призначена на вищу посаду;

    11) особи начальницького складу, які проходять службу в районах, що зазнали радіаційного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, у разі встановлення захворювання, причина виникнення якого пов’язана із впливом радіаційного фактору, переводяться до органів чи підрозділів, з яких вони направлялися для виконання службових обов’язків у зазначених районах, на посади не нижче тих, які вони займають;

    12) на посади, що заміщуються особами рядового і начальницького складу, у разі, коли такі посади займають особи, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, а в разі, коли дитина потребує домашнього догляду, - у відпустці тривалістю, визначеною в медичному висновку, але не більш як до досягнення дитиною шестирічного віку, а в разі, коли дитина хвора на цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), - не більш як до досягнення дитиною шістнадцятирічного віку, а якщо дитині встановлено категорію “дитина з інвалідністю підгрупи А”, - до досягнення дитиною вісімнадцятирічного віку, дозволяється призначати осіб, які не мають спеціальних звань, на умовах строкового трудового договору.

    63. Призначення осіб рядового і начальницького складу (переміщення по службі) здійснюється:

    1) на вищі посади - у порядку просування по службі;

    2) на рівнозначні посади:

    в інтересах служби для більш доцільного використання за фахом чи досвідом практичної роботи;

    у разі проведення планової заміни, ротації кадрів;

    за особистим проханням з урахуванням ділових і особистих якостей, рівня професійної підготовки і досвіду практичної роботи;

    у зв’язку із скороченням штатів або проведенням організаційно-штатних заходів;

    за сімейними обставинами;

    за станом здоров’я - на підставі висновку центральної лікарсько-експертної комісії ДСНС;

    3) на нижчі посади:

    у зв’язку із скороченням штатів або проведенням організаційно-штатних заходів;

    за станом здоров’я - на підставі висновку центральної лікарсько-експертної комісії ДСНС;

    з урахуванням ділових і особистих якостей, рівня професійної підготовки і досвіду практичної роботи - за результатами атестації;

    за особистим проханням;

    у порядку накладення дисциплінарного стягнення.

    У разі призначення особи рядового і начальницького складу на нижчу посаду в порядку накладення дисциплінарного стягнення відповідний наказ доводиться до відома такої особи шляхом його оголошення;

    4) у зв’язку із вступом до закладу освіти цивільного захисту із звільненням з посади, а також у зв’язку із закінченням навчання у закладі освіти цивільного захисту.

    64. Призначення з вищих посад на нижчі у зв’язку із скороченням штатів або проведенням організаційно-штатних заходів здійснюється прямими начальниками у межах наданих їм прав щодо призначення на посади за умови відсутності можливості призначити особу рядового і начальницького складу на рівнозначну посаду в цьому ж органі чи підрозділі цивільного захисту.

    65. Під час здійснення організаційно-штатних заходів, пов’язаних із скороченням чисельності, переважне право залишення на посаді надається більш кваліфікованій особі.

    Придатність осіб рядового і начальницького складу до проходження служби на займаних посадах визначається лікарсько-експертними комісіями ДСНС.

    У разі коли особа рядового і начальницького складу за станом здоров’я не може виконувати обов’язки на посаді, яку вона займає, така особа в обов’язковому порядку переміщується на іншу рівнозначну або нижчу вакантну посаду, на якій їй згідно з висновком лікарсько-експертної комісії ДСНС дозволяється виконувати службові обов’язки. У разі відсутності таких вакантних посад особа рядового і начальницького складу звільняється із служби за станом здоров’я.

    У разі застосування дисциплінарного стягнення у вигляді звільнення особи рядового і начальницького складу з посади наказ про накладення дисциплінарного стягнення видається посадовою особою, якій надано право призначати на таку посаду.

    Поновлення особи рядового і начальницького складу на посаді здійснюється за наказом по особовому складу після зняття дисциплінарного стягнення за наказами, виданими посадовими особами, яким надано право знімати накладене дисциплінарне стягнення у вигляді звільнення з посади та призначати на відповідні посади.

    Якщо посада, на якій особа рядового і начальницького складу перебувала до застосування до неї дисциплінарного стягнення у вигляді звільнення з посади, зайнята іншою особою та відсутні вакантні рівнозначні посади, особа рядового чи начальницького складу залишається на посаді, на яку її було призначено у порядку накладення дисциплінарного стягнення, та має переважне право на призначення у разі вивільнення рівнозначної посади.

    66. Особи рядового і начальницького складу, які мають статус учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС або учасника бойових дій, у разі проведення організаційно-штатних заходів мають переважне право залишення на службі.

    67. Особи рядового і начальницького складу, переміщені з вищих посад на нижчі, можуть просуватися по службі з урахуванням вимог цього Положення, а понижені у посаді в порядку дисциплінарного стягнення - після того, як таке стягнення буде знято в установленому порядку.

    68. Особи рядового і начальницького складу, які переміщені на нижчі посади у зв’язку з проведенням організаційно-штатних заходів, мають переважне право на просування по службі. При цьому особи, які відповідають вимогам для заміщення вищих посад, протягом одного року призначаються на посади, не нижчі за ті, з яких вони були переміщені (за наявності вакантних посад).

    69. Посада вважається вищою, якщо за цією посадою передбачено вище спеціальне звання, а за умови рівних спеціальних звань - більший розмір посадового окладу. У разі коли за керівною посадою передбачено нижче спеціальне звання, але вищий посадовий оклад порівняно з посадою, що не є керівною, вищою вважається керівна посада.

    Якщо штатом (штатним розписом) передбачено два спеціальних звання або диференційовані посадові оклади, до уваги береться вище спеціальне звання або вищий посадовий оклад.

    70. Рішення про переміщення особи рядового і начальницького складу на іншу посаду приймається керівником (начальником) відповідного органу чи підрозділу цивільного захисту з урахуванням результатів атестації та рекомендацій його безпосереднього керівника (начальника).

    71. Просування по службі осіб рядового і начальницького складу проводиться з урахуванням здобутого ними ступеня вищої освіти (освітньо-кваліфікаційного рівня), професійних, ділових та особистих якостей, результатів служби і проявленої здатності виконувати службові обов’язки на вищій посаді, а також стану здоров’я.

    72. У наказах по особовому складу про переміщення осіб рядового і начальницького складу на нижчі або рівнозначні посади зазначаються підстави переміщення, визначені цим Положенням.

    74. ...Особи рядового і начальницького складу, які переміщуються по службі, повинні вибути до нового місця служби після передачі справ і посад, але не пізніш як через 10 днів від дня одержання органом чи підрозділом цивільного захисту наказу про переміщення по службі, крім випадків, коли особа рядового і начальницького складу перебуває у відпустці, відрядженні або на лікуванні.

    Порядок прийому та передачі справ і посад особами рядового і начальницького складу визначається МВС.

    75. Переміщення по службі в іншу місцевість осіб рядового і начальницького складу, які потребують за станом свого здоров’я зміни місця служби (проживання) або за станом здоров’я членів їх сімей зміни місця проживання, здійснюється за їх рапортами на підставі висновку лікарсько-експертної комісії.

    Якщо особа начальницького складу служби цивільного захисту за станом свого здоров’я потребує зміни місця служби (проживання), під час переміщення по службі в іншу місцевість така особа за її згодою може бути призначена на нижчу посаду.

    76. Рішення про направлення осіб рядового і начальницького складу для проходження служби в районах, що зазнали радіаційного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, та встановлення строків служби в них приймається з урахуванням висновків лікарсько-експертних комісій за відсутності медичних протипоказань.

    77. Не допускається переміщення для подальшого проходження служби в іншу місцевість осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту в разі:

    неможливості проходження особою рядового і начальницького складу служби у місцевості, в яку її переводять, згідно з висновком лікарсько-експертної комісії ДСНС;

    неможливості проживання членів сім’ї особи рядового і начальницького складу за станом здоров’я в місцевості, в яку таку особу переміщено, згідно з висновком лікарсько-експертної комісії ДСНС;

    потреби у догляді за непрацездатними чи хворими батьками, дружиною (чоловіком), опікунами і піклувальниками, які проживають окремо від сім’ї такої особи у тому ж населеному пункті, згідно з висновком відповідної комісії органів соціального забезпечення.

    78. У разі незаконного звільнення особи рядового і начальницького складу або переведення на іншу посаду такі особи підлягають поновленню на посаді, яку займали раніше, або призначенню на іншу рівнозначну посаду.

    79. Особа рядового і начальницького складу для вирішення питання щодо подальшого проходження служби може бути звільнена із займаної посади із зарахуванням у розпорядження керівника (начальника) відповідного органу чи підрозділу цивільного захисту в разі:

    ліквідації (реорганізації) органу чи підрозділу цивільного захисту, а також у зв’язку із скороченням штатів або проведенням організаційно-штатних заходів, - до двох місяців;

    коли посада, на яку планується призначення особи начальницького складу, належить до номенклатури посад нижчої посадової особи - до двох місяців;

    застосування дисциплінарного стягнення про звільнення особи рядового і начальницького складу з посади, якщо неможливо відразу призначити її на нижчу посаду, - до двох місяців;

    поновлення за рішенням суду особи рядового чи начальницького складу, яка раніше займала цю посаду, - до двох місяців;

    закінчення строку контракту під час перебування особи рядового чи начальницького складу в щорічній основній відпустці або на лікуванні - до завершення щорічної основної відпустки або лікування, але не більше ніж шість місяців (крім випадків перебування осіб рядового і начальницького складу, які перебувають на лікуванні у зв’язку з одержанням ними травм, професійних захворювань та інших ушкоджень під час виконання службових обов’язків), за рішенням Голови ДСНС;

    виникнення обставин прямого підпорядкування близькій особі - до одного місяця;

    направлення випускників закладів освіти цивільного захисту після закінчення навчання для подальшого проходження служби - до двох місяців;

    коли стосовно особи рядового і начальницького складу вжито запобіжних заходів у кримінальній справі у вигляді домашнього арешту або взяття під варту - до скасування чи зміни запобіжного заходу;

    коли відсутні відомості про особу рядового і начальницького складу понад один місяць, - до її повернення на службу або до дня набрання чинності рішенням суду про визнання її безвісно відсутньою чи оголошення померлою".

    У разі наявності запитань звертайтеся через кнопку зеленого кольору "Звернутися".

    Всього доброго!

    Гончаренко Константин

    Доброго дня!

    Це можливо , вкажіть причину у рапорті , отримайте висновок мед комісії ВЛК про можливість переведення.

    40. У разі переміщення по службі військовослужбовця з однієї військової частини до іншої для дальшого проходження військової служби дія контракту про проходження військової служби не припиняється. Окремі умови контракту за новим місцем служби можуть бути переглянуті та засвідчені підписами сторін контракту.

    https://www.president.gov.ua › docu...

    УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №1153 —

    Подайте рапорт командуваню частини в канцелярію

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України