Начните консультацию с юристом онлайн
Добрий день. З жовтня 2021 р. компанія не виплатила заробітну плату і не виплачує досі. За моїми даними, бухгалтер компанії незаконно нас відправила "за власний рахунок", або "на карантин". Жодних наказів із цього приводу не було, жодних заяв ми не підписували, повідомлень про те, що відбувається, не отримували. Ми вважали, що зарплата затримується. 23 лютого 2022р. я відпрацювала свій робочий день, а 24 лютого ми на роботу вже не вийшли. Директор в усному порядку сказав, що треба почекати, доки все налагодиться. На сьогодняшній день я досі офіційно працевлаштована в компанії (я навіть отримала виплату 6500 грн. від держави). Але коли я заходжу на сайт Пенсійного Фонду, то в особистому кабінеті у графі заробітна плата у мене все по нулях, починаючи з жовтня 2022 року і по сьогодні.
На сьогоднішній день фінансова діяльність у компанії ведеться, компанія продовжує займатися трудовою діяльністю, але мене на роботу не викликали. Більшість колективу теж.
19 квітня 2022 року у мене було відкрито лікарняний лист у зв'язку з ДТП та закрито було 31 травня. Я зателефонувала бухгалтеру, щоб дізнатися, чи проведуть мій лікарняний, чи отримаю виплату від страхової. Вона відповіла, що "ви зараз усі тут не працюєте, тому що війна". Лікарняний мені не виплатили.
Я зараз знайшла нову роботу і мені потрібно звільнитися з попередньої. Але мені не віддадуть трудову, доки я їм не підпишу всі накази та заяви про відпустки, яких не було, доки не підпишусь у всіх наказах заднім числом, які є незаконними, щоб нічого не виплачувати (вони раніше вже так робили з іншими працівниками).
Підкажіть, куди мені звертатися? Я хочу на законодавчому рівні вирішити це питання і досягти справедливості,і отримат але коштів для того, щоб звернутися до юриста, у мене немає.и свої кошти. Підкажіть, з чого мені почати і в яку інстанцію звертатися?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеВітаю!
Я би почав із написання запиту на ім'я керівника про надання інформації про виплату заробітної плати та організацію трудових відносин!
Явно мова йде про суттєві порушення прав працівників, у тому числі з питань виплати заробітної плати.
Також раджу сформувати та подати скаргу до Держпраці або до її територіального органу!.
Це якщо коротко!
Для більш детальної консультації звертайтесь індивідуально, натиснувши зелену кнопку «Звернутися»!
Юрист, г. Днепр, 6 лет опыта
Доброго дня!
У разі порушення щодо Вас трудового звконодавства, Ви можете подати скаргу до Державної служби України з питань праці https://dsp.gov.ua/
Згідно зі ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк (ст.40). Основним правовим актом, що регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України такого права, є Закон України “Про звернення громадян”.
Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та її територіальних органах затверджено наказом Міністерства соціальної політики України 16 листопада 2016 року № 1339 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09 грудня 2016 року за № 1595/29725.
Звернення надсилаються на поштову адресу: Державна служба України з питань праці, 01601, м. Київ, вул. Десятинна, 14 або на електронну адресу: zvern@dsp.gov.ua
Вимоги до звернення
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Електронне звернення має відповідати всім вимогам письмового звернення, у тому числі містити підпис заявника (заявників) крім електронного цифрового підпису. Отже, електронне звернення може бути виготовлене за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотографії (у тому числі із відображенням підпису заявника) та надіслано з використанням мережі Інтернет.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України “Про звернення громадян”.
Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду (ст.7). Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.
Такий вид звернення як скарга на рішення певного органу або посадової особи має бути подана до органу або посадової особи вищого рівня протягом року з моменту прийняття рішення, яке оскаржується, але в жодному разі не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина, який звертається зі скаргою, з таким рішенням.
Пам’ятайте! Не підлягають розгляду та вирішенню такі звернення:
Термін розгляду звернення
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду,про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну (ст.20).Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Права громадянина щодо розгляду заяви або скарги
Згідно зі статтею 18 Закону України “Про звернення громадян” громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, має право:
Відповідальність громадян при поданні звернень
Пам’ятайте! Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, та їхніх посадових осіб, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством (ст.26).
Як правильно оформити звернення
Звернення складається у довільній формі, однак в ньому потрібно вказати:
Далі йде загальний текст звернення, де чітко і ясно має бути викладена суть порушеного питання або проблеми, який, як правило, складається за наступною схемою: