Задайте вопрос юристу

883 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Семейное право, 18 августа 2022, вопрос №71549 250₴

Отримання довідки про склад сім'ї

Добрий день. Я хотів би звернутися до Вас з наступним запитанням. Напишіть будь ласка де можна взяти довідку про склад сім'ї та які документи потрібно мати з собою для людини, яка проживає у міській місцевості. Буду вдячний Вам за відповідь.
З повагою, Тарас.

Ответы юристов (14)

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Тарасе!

    Не зовсім зрозуміло про склад якої сім'ї йдеться?

    Чи не могли б Ви натиснути кнопку "звернутись" біля мого профілю, аби я міг допомогти Вам предметно!

    Кирда Вячеслав Володимирович
    14%

    Вітаю, Тарасе!

    Наразі довідка про склад сім'ї вже не видається. Видається довідка про склад зареєстрованих у житловому приміщенні.

    Такі зміни до переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП було внесено з урахуваннями постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», у якій не передбачено форми довідки про склад сім’ї та довідки про відсутність зареєстрованих осіб

    Для отримання довідки про зареєстрованих Вам потрібно звернутись до Центру надання адміністративних послуг.

    Всього доброго! Сподіваюсь, що консультація була корисною.Якщо є додаткові питання, звертайтесь індивідуально, натиснувши зелену кнопку «Звернутися»!

    Гіммельфарб Станіслав  Олегович
    18%

    Доброго дня.

    На сьогоднішній день, у зв’язку із набуттям чинності змін до ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та наказу МВС від 22.11.2012 № 1077 «Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів», до Державної міграційної служби (ДМС) перейшли повноваження по реєстрації та веденню обліку громадян.

    Враховуючи, що довідка про склад сім’ї є необхідним документом для призначення багатьох видів державних допомог, субсидій, пільг та інших державних виплат, і доки на законодавчому рівні не буде врегульовано питання видачі довідок про склад сім’ї, призначення пільг і державних виплат відбуватиметься за старою процедурою, тобто їх видаватимуть, як і раніше, паспортисти при ЖЕКах, сільські та селищні ради.

    Наказ Міністерства праці та соціальної політики від 22.07.2003 №204 «Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб» регулює питання форми довідки та її змісту. Згідно цього наказу довідка про склад сім’ї включає в себе наступні відомості:

    ПІБ власника (співвласника, наймача) житлового приміщення/будинку, члена житлово-будівельного кооперативу.

    Адреса даної особи.

    ПІБ усіх хто входить у склад сім’ї , їх родинні стосунки із власником, співвласником чи наймачем, дата народження, номер та серія паспорта або ж свідоцтва про народження.

    Загальна кількість осіб.

    Назва та адреса органу, до якого подається довідка.

    Прізвище та підпис паспортиста.

    Прізвище і підпис начальника

    Дата.

    Згідно зазначеного наказу, довідка про склад сім’ї видається відповідним підприємством (організацією) або виконавчим органом сільської (селищної) ради за місцем реєстрації сім’ї уповноваженому власнику (співвласнику, наймачу) житлового приміщення/будинку, членові житлово-будівельного кооперативу. Відповідним підприємством (організацією) в контексті наказу є підприємство (організація), що здійснює управління житловим будинком, в якому Ви та Ваша сім’я зареєстровані. Якщо ж ви зареєстровані в селі, селищі, то органом, який вправі видавати довідку, буде виконком сільської (селищної) ради. У будь-якому випадку довідка видається за місцем Вашої реєстрації.

    Документи, що необхідно надати для отримання послуги:

    Письмова заява про отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

    Документ, що посвідчує особу представника (у разі подання заяви представником особи)

    Документ/ документи всіх зареєстрованих осіб, до якого/яких внесені відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання

    Будинкова книга (у разі наявності у заявника)

    Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.

    Промський Євгеній Сергійович
    18%
    Промський Євгеній Сергійович 2 года назад

    Адвокат, г. Киев, 5 лет опыта

    Добрий день!

    Довідка про склад сім'ї скасована згідно з наказом Мінсоцполітики від 17 липня 2019 № 1106

    У ЦНАП Ви можете отримати “Довідку про склад зареєстрованих осіб у житловому приміщенні”, в якій вказано інформацію про всіх зареєстрованих осіб у житлі, а у разі відсутності зареєстрованих осіб - дату зняття з реєстрації.

    Зазначена довідка видається замість довідки про склад сім’ї та довідки про відсутність зареєстрованих в житловому приміщені осіб.

    Такі зміни до переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП було внесено з урахуваннями постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», у якій не передбачено форми довідки про склад сім’ї та довідки про відсутність зареєстрованих осіб.

    У разі первинного звернення:

    1)заява (формується та роздруковується працівником Центру);

    2)документ, що посвідчує особу заявника;

    3)ордер, договір найму житлового приміщення або довідка про наявність відкритого особового рахунку основного квартиронаймача.

    4)свідоцтва про народження дітей, довідки про реєстрацію місця проживання (у разі реєстрації місця проживання за адресою малолітніх дітей);

    5)паспорти громадянина України усіх зареєстрованих за адресою осіб;

    6)посвідки на постійне або тимчасове проживання (у разі реєстрації місця проживання за адресою іноземців або осіб без громадянства)

    7)інші документи(у разі необхідності).

    У разі повторного звернення:

    1) заява (формується та роздруковується працівником Центру);

    2) документ, що посвідчує особу заявника;

    3) ордер, договір найму житлового приміщення або довідка про наявність відкритого особового рахунку основного квартиронаймача.

    У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

    1)документ, що посвідчує особу представника;

    2)довіреність.

    Звертатись до потрібно до виконавчого комітету місцевої ради або до ЦНАП.

    При виникненні додаткових питань - звертайтесь! Буду радий допомогти.

    Айвазян Юрій Климентійович

    Тарас!

    Якщо це йдеться про дівідку про склад сім'ї у Вашій квартирі, то порядок такий:

    з набранням чинності Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та наказу Міністерства внутрішніх справ від 22.11.2012 № 1077 «Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» (на даний момент втратив чинність), функції паспортистів, які працювали при житлово-експлуатаційних конторах (ЖЕК) і видавали довідки про склад сім’ї, перейшли до Державної міграційної служби України, але фактично, довідку про склад сім’ї продовжили видавати ЖЕКи.

    На сьогодні вони не надають таку довідку. Але при оформленні соціальних виплат, пільг, та при інших окремих питаннях виникає потреба надання довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб. Діюче законодавство переклало видачу даної довідки на рівень місцевих органів.

    Хто має право звернутися

    Фізичні особи, а саме:

    • власник/співвласник;
    • наймач;
    • особа, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла;
    • законний представник або представник за довіреністю, про осіб, зареєстрованих за відповідною адресою.

    За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців

    Документи, які потрібні для отримання

    Для отримання довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб слід подати такі документи:

    • заяву/письмове звернення за формою, встановленою органом реєстрації, яке формується засобами реєстру;
    • паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу;
    • документ про право власності на житлове приміщення/будинок (для осіб, місце проживання яких не зареєстроване в даному житловому приміщенні/будинку, але особа є власником/співвласником);
    • домову книгу (за наявності);
    • у разі подання заяви представником особи додатково подаються: документ, що посвідчує особу представника та документ, що підтверджує повноваження особи як представника; документ, що посвідчує особу законного представника; документи, що підтверджують повноваження законного представника у разі подання заяви законним представником;
    • інші документи, передбачені нормативно-правовими актами України та конкретним рішення органу місцевого самоврядування.

    Заява про надання довідки про склад сім’ї -

    Суб'єкти надання адміністративної послуги

    Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації міської ради / Центр із надання адміністративних послуг (ЦНАП)

    Порядок отримання довідки

    Особисто, законний або уповноважений представник у разі наявності належним чином оформленої довіреності та документа, що посвідчує особу звертається:

    - до центру із надання адміністративних послуг (ЦНАП);

    - через Портал електронних сервісів.

    За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців -

    Сама довідка видається суб'єктами надання адміністративних послуг, а подати заяву можна через даний портал. Для подачі в електронному вигляді потрібно виконати наступні кроки:

    1. Пройти авторизацію через BankID або ЕЦП та заповнити форму. При заповненні форми Вам буде потрібно:
      • вказати Ваші контактні дані (email та телефон);
      • вказати адресу, ПІБ осіб які зарєстровані за цією адресою, родинні зв'язки та дату народження;
      • додати копії паспортів усіх зареєстрованих осіб, копію правовстановлюючого документу на житло/будинок;
      • в деяких населених пунктах обрати зручний для візиту час;
      • заповнити інші поля та натиснути "Замовити послугу"
    2. На основі наданих Вами даних проводиться їх перевірка і первинна обробка за результатами яких Ви отримуєте повідомлення, що: Ваш запит зареєстровано і назначено зустріч для отримання довідки; Вам відмовлено у реєстрації звернення (з поясненням причин).

    Строк отримання довідки

    1 день/не пізніше наступного робочого дня з дати подання заяви.

    Підстави для відмови довідки:

    письмове звернення подано не за встановленою формою;заявник неповний пакет документів або інформації;у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними;документи подані особою, яка не має відповідних повноважень;звернулася особа, яка не досягла 14 років;документи подано не в установленому порядку згідно із рішенням органу місцевого самоврядування;довідка не передбачена законодавством.

    Будуть питання, натискайте кнопку "звернутись! біля мого фото!

    Богачевська Ольга Дмитрівна
    16%
    Богачевська Ольга Дмитрівна 2 года назад

    Юрист, г. Днепр, 6 лет опыта

    Доброго дня!

    Наразі довідка про склад сім'ї скасована згідно з наказом Мінсоцполітики від 17 липня 2019 № 1106.

    Існує видача довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

    Отримати можна через:

    Виконавчі комітети сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад

    Центр надання адміністративних послуг відповідно до місця проживання.

    Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або через законного представника.

    Документи, що необхідно надати для отримання послуги:

    Письмова заява про отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

    Документ, що посвідчує особу представника (у разі подання заяви представником особи)

    Документ/ документи всіх зареєстрованих осіб, до якого/яких внесені відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання

    Будинкова книга (у разі наявності у заявника)

    Документ, що підтверджує право власності або право на проживання в житлі

    Рішення суду (у разі необхідності/наявності)

    Свідоцтво про народження/шлюб/розірвання шлюбу/смерть або інший документ, який підтверджує факт родинних зв’язків

    Свідоцтво про народження дитини (за потреби)

    Документ, що підтверджує повноваження особи як представника (у разі подання заяви представником особи)

    Свідоцтво про належність до громадянства України, якщо вона не досягла 16-річного віку

    Якщо виникнуть питання звертайтесь особисто через кнопку "Звернутися".

    Богачевська Ольга Дмитрівна
    Богачевська Ольга Дмитрівна 2 года назад

    Юрист, г. Днепр, 6 лет опыта

    Довідка про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання необхідна для:

    -отримання багатьох видів державних допомог, пільг, субсидій;

    -укладання договору про надання населенню послуг з електропостачання, водовідведення, вивозу сміття, з газопостачання; -взяття на квартирний, земельний облік;

    -при вчиненні нотаріальних дій (оформлення спадщини, відкриття спадщини, посвідчення договорів) та ін.

    Документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами) (у разі подання заяви представником особи)

    До заяви додаються копії та оригінали документів, зазначених у переліку.

    До документів, до яких внесені відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання, відносяться паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання тощо.

    СТРОК ТА ВАРТІСТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГ

    Безоплатне надання. Строк надання1 день (календарні).

    Мєньков Андрій Васильович

    Доброго дня Тарасе.

    Із набранням чинності Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та наказу Міністерства внутрішніх справ від 22.11.2012 № 1077 «Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» (на даний момент втратив чинність), функції паспортистів, які працювали при житлово-експлуатаційних конторах (ЖЕК) і видавали довідки про склад сім’ї, перейшли до Державної міграційної служби України, але фактично, довідку про склад сім’ї продовжили видавати ЖЕКи.

    На сьогодні вони не надають таку довідку. Але при оформленні соціальних виплат, пільг, та при інших окремих питаннях виникає потреба надання довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб. Діюче законодавство переклало видачу даної довідки на рівень місцевих органів.

    Хто має право звернутися

    Фізичні особи, а саме:

    • власник/співвласник;
    • наймач;
    • особа, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла;
    • законний представник або представник за довіреністю, про осіб, зареєстрованих за відповідною адресою.

    За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців

    Документи, які потрібні для отримання

    Для отримання довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб слід подати такі документи:

    • заяву/письмове звернення за формою, встановленою органом реєстрації, яке формується засобами реєстру;
    • паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу;
    • документ про право власності на житлове приміщення/будинок (для осіб, місце проживання яких не зареєстроване в даному житловому приміщенні/будинку, але особа є власником/співвласником);
    • домову книгу (за наявності);
    • у разі подання заяви представником особи додатково подаються: документ, що посвідчує особу представника та документ, що підтверджує повноваження особи як представника; документ, що посвідчує особу законного представника; документи, що підтверджують повноваження законного представника у разі подання заяви законним представником;
    • інші документи, передбачені нормативно-правовими актами України та конкретним рішення органу місцевого самоврядування.

    Суб'єкти надання адміністративної послуги

    правління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації міської ради / Центр із надання адміністративних послуг (ЦНАП)

    Порядок отримання довідки

    Особисто, законний або уповноважений представник у разі наявності належним чином оформленої довіреності та документа, що посвідчує особу звертається:

    - до центру із надання адміністративних послуг (ЦНАП);

    - через Портал електронних сервісів.

    За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців -

    Сама довідка видається суб'єктами надання адміністративних послуг, а подати заяву можна через даний портал. Для подачі в електронному вигляді потрібно виконати наступні кроки:

    1. Пройти авторизацію через BankID або ЕЦП та заповнити форму. При заповненні форми Вам буде потрібно:
      • вказати Ваші контактні дані (email та телефон);
      • вказати адресу, ПІБ осіб які зарєстровані за цією адресою, родинні зв'язки та дату народження;
      • додати копії паспортів усіх зареєстрованих осіб, копію правовстановлюючого документу на житло/будинок;
      • в деяких населених пунктах обрати зручний для візиту час;
      • заповнити інші поля та натиснути "Замовити послугу"
    2. На основі наданих Вами даних проводиться їх перевірка і первинна обробка за результатами яких Ви отримуєте повідомлення, що: Ваш запит зареєстровано і назначено зустріч для отримання довідки; Вам відмовлено у реєстрації звернення (з поясненням причин).
    Вартість отримання довідки

    Безоплатно

    Строк отримання довідки

    1 день/не пізніше наступного робочого дня з дати подання заяви.

    Підстави для відмови довідки:
    1. письмове звернення подано не за встановленою формою;
    2. заявник неповний пакет документів або інформації;
    3. у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними;
    4. документи подані особою, яка не має відповідних повноважень;
    5. звернулася особа, яка не досягла 14 років;
    6. документи подано не в установленому порядку згідно із рішенням органу місцевого самоврядування;
    7. довідка не передбачена законодавством.
    Результат надання адміністративної послуги

    https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/Довідка_про_склад_сім’ї_або_зареєстрованих_у_житловому_приміщенні/будинку_осіб

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 2 года назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Доброго дня!

    Із набранням чинності Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та наказу Міністерства внутрішніх справ від 22.11.2012 № 1077 «Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів»

    На сьогодні вони не надають таку довідку. Але при оформленні соціальних виплат, пільг, та при інших окремих питаннях виникає потреба надання довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб. Діюче законодавство переклало видачу даної довідки на рівень місцевих органів.

    Хто має право звернутися

    Фізичні особи, а саме:

    • власник/співвласник;
    • наймач;
    • особа, місце проживання якої зареєстровано за адресою відповідного житла;
    • законний представник або представник за довіреністю, про осіб, зареєстрованих за відповідною адресою.

    За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців

    Документи, які потрібні для отримання

    Для отримання довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб слід подати такі документи:

    • заяву/письмове звернення за формою, встановленою органом реєстрації, яке формується засобами реєстру;
    • паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу;
    • документ про право власності на житлове приміщення/будинок (для осіб, місце проживання яких не зареєстроване в даному житловому приміщенні/будинку, але особа є власником/співвласником);
    • домову книгу (за наявності);
    • у разі подання заяви представником особи додатково подаються: документ, що посвідчує особу представника та документ, що підтверджує повноваження особи як представника; документ, що посвідчує особу законного представника; документи, що підтверджують повноваження законного представника у разі подання заяви законним представником;
    • інші документи, передбачені нормативно-правовими актами України та конкретним рішення органу місцевого самоврядування.

    Заява про надання довідки про склад сім’ї - https://wiki.legalaid.gov.ua/images/c/c4

    Суб'єкти надання адміністративної послуги

    Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації міської ради / Центр із надання адміністративних послуг (ЦНАП)

    Порядок отримання довідки

    Особисто, законний або уповноважений представник у разі наявності належним чином оформленої довіреності та документа, що посвідчує особу звертається:

    - до центру із надання адміністративних послуг (ЦНАП);

    - через Портал електронних сервісів.

    За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців -

    Сама довідка видається суб'єктами надання адміністративних послуг, а подати заяву можна через даний портал. Для подачі в електронному вигляді потрібно виконати наступні кроки:

    1. Пройти авторизацію через BankID або ЕЦП та заповнити форму. При заповненні форми Вам буде потрібно:
      • вказати Ваші контактні дані (email та телефон);
      • вказати адресу, ПІБ осіб які зарєстровані за цією адресою, родинні зв'язки та дату народження;
      • додати копії паспортів усіх зареєстрованих осіб, копію правовстановлюючого документу на житло/будинок;
      • в деяких населених пунктах обрати зручний для візиту час;
      • заповнити інші поля та натиснути "Замовити послугу"
    2. На основі наданих Вами даних проводиться їх перевірка і первинна обробка за результатами яких Ви отримуєте повідомлення, що: Ваш запит зареєстровано і назначено зустріч для отримання довідки; Вам відмовлено у реєстрації звернення (з поясненням причин).

    Вартість отримання довідки

    Безоплатно

    Строк отримання довідки

    1 день/не пізніше наступного робочого дня з дати подання заяви.

    Підстави для відмови довідки:

    1. письмове звернення подано не за встановленою формою;
    2. заявник неповний пакет документів або інформації;
    3. у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними;
    4. документи подані особою, яка не має відповідних повноважень;
    5. звернулася особа, яка не досягла 14 років;
    6. документи подано не в установленому порядку згідно із рішенням органу місцевого самоврядування;
    7. довідка не передбачена законодавством.

    Результат надання адміністративної послуги

    Повноваження щодо видачі довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб ЖЕКу та ОСББПовноваження ЖЕКів видавати довідку про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку

    Повноваження ЖЕКів видавати довідку про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку встановлено нормативно-правовим актом радянських часів, зокрема пунктом 18 постановою Ради Міністрів Української РСР від 11.12.1984 № 470 "Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР" передбачено, що довідка про склад сім’ї та реєстрацію видається організацією, що здійснює експлуатацію житлового будинку, або громадянином, що має у власності житловий будинок.

    Чи має право ОСББ видавати довідки про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку?

    Повноваження ОСББ можуть надаватися за умови фіксації їх у статуті та наявності даної можливості закріпленої у рішенні органу місцевого самоврядування.

    Приклад довідки про про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб яке може видавати ОСББ - Файл:Зразок склад сімї осбб.pdf

    Довідка про склад сім’ї не потрібна під час отримання наступних державних послуг:

    • під час призначення грошової допомоги у разі загибелі або смерті, інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців;
    • під час процедури оформлення відшкодування витрат, пов’язаних з доглядом ветеранів війни;
    • під час оформлення виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), поранення або інвалідності працівника чи його звільнення з Держспецзв’язку;
    • під час виплати грошової компенсації особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту за піднайом (найом, оренду) житла;
    • під час процедури продовження строку перебування та продовження або скорочення строку тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства на території України;
    • під час подання військовослужбовцями, які претендують на отримання житлових приміщень або грошової компенсації за належне їм для утримання житлове приміщення.

    Відповідні зміни було схвалено Урядом 18 листопада 2020 року, що відображено в таких актах законодавства:

    Враховуючи сказане довідку про зареєстрованих осіб у помешканні можете взяти ви як законний представник дитини - мати , або дитина самостійно може її замовити у ЦНАП.

    Довідка про склад сім'ї скасована згідно з наказом Мінсоцполітики від 17 липня 2019 № 1106.

    ТЕПЕР СТАНОМ НА ЗАРАЗ ВИДАЄТЬСЯ ДОВІДКА ПРО КІЛЬКІСТЬ ОСІБ ЗАРЕЄСТРОВАНИХ В ПОМЕШКАННІ.

    https://guide.diia.gov.ua/view/deklaruvannia-mists... довідку про зареєстрованих осіб можна отримати онлайн на порталі ДІЯ , або у ЦНАП

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Карпенко Андрій Володимирович
    14%

    Вітаю!

    Із набранням чинності Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та наказу Міністерства внутрішніх справ від 22.11.2012 № 1077 «Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів» (на даний момент втратив чинність), функції паспортистів, які працювали при житлово-експлуатаційних конторах (ЖЕК) і видавали довідки про склад сім’ї, перейшли до Державної міграційної служби України, але фактично, довідку про склад сім’ї продовжили видавати ЖЕКи.

    На сьогодні вони не надають таку довідку. Але при оформленні соціальних виплат, пільг, та при інших окремих питаннях виникає потреба надання довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб. Діюче законодавство переклало видачу даної довідки на рівень місцевих органів.

    Для отримання довідки (інформаційної картки) про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб слід подати такі документи:

    • заяву/письмове звернення за формою, встановленою органом реєстрації, яке формується засобами реєстру;
    • паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу;
    • документ про право власності на житлове приміщення/будинок (для осіб, місце проживання яких не зареєстроване в даному житловому приміщенні/будинку, але особа є власником/співвласником);
    • домову книгу (за наявності);
    • у разі подання заяви представником особи додатково подаються: документ, що посвідчує особу представника та документ, що підтверджує повноваження особи як представника; документ, що посвідчує особу законного представника; документи, що підтверджують повноваження законного представника у разі подання заяви законним представником;
    • інші документи, передбачені нормативно-правовими актами України та конкретним рішення органу місцевого самоврядування.

    Заява про надання довідки про склад сім’ї - https://wiki.legalaid.gov.ua/images/c/c4

    Де отримати довідку:

    - до центру із надання адміністративних послуг (ЦНАП);

    - через Портал електронних сервісів.

    Адвокат  Євген Олександрович
    20%
    Адвокат Євген Олександрович 2 года назад

    Адвокат, г. Киев, 31 год опыта

    Добрий день, Тарас!

    Так у зв’язку із набуттям чинності змін до ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та наказу МВС від 22.11.2012 № 1077 «Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів», до Державної міграційної служби (ДМС) перейшли повноваження по реєстрації та веденню обліку громадян.

    Враховуючи, що довідка про склад сім’ї є необхідним документом для призначення багатьох видів державних допомог, субсидій, пільг та інших державних виплат, і доки на законодавчому рівні не буде врегульовано питання видачі довідок про склад сім’ї, призначення пільг і державних виплат відбуватиметься за старою процедурою, тобто їх видаватимуть, як і раніше, паспортисти при ЖЕКах, сільські та селищні ради.

    Наказ Міністерства праці та соціальної політики від 22.07.2003 №204 «Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб» регулює питання форми довідки та її змісту. Згідно цього наказу довідка про склад сім’ї включає в себе наступні відомості:

    ПІБ власника (співвласника, наймача) житлового приміщення/будинку, члена житлово-будівельного кооперативу.

    Адреса даної особи.

    ПІБ усіх хто входить у склад сім’ї , їх родинні стосунки із власником, співвласником чи наймачем, дата народження, номер та серія паспорта або ж свідоцтва про народження.

    Загальна кількість осіб.

    Назва та адреса органу, до якого подається довідка.

    Прізвище та підпис паспортиста.

    Прізвище і підпис начальника

    Дата.

    Згідно зазначеного наказу, довідка про склад сім’ї видається відповідним підприємством (організацією) або виконавчим органом сільської (селищної) ради за місцем реєстрації сім’ї уповноваженому власнику (співвласнику, наймачу) житлового приміщення/будинку, членові житлово-будівельного кооперативу. Відповідним підприємством (організацією) в контексті наказу є підприємство (організація), що здійснює управління житловим будинком, в якому Ви та Ваша сім’я зареєстровані. Якщо ж ви зареєстровані в селі, селищі, то органом, який вправі видавати довідку, буде виконком сільської (селищної) ради. У будь-якому випадку довідка видається за місцем Вашої реєстрації.

    Але навіть при видачі даних довідок за старою процедурою виникає багато питань. Нерідкість, коли члени сім’ї з різних обставин зареєстровані за різними адресами, але проживають разом, як в цьому випадку бути?! Адже сім’я фактично проживає разом, але відсутність необхідної інформації в довідці про склад сім’ї може бути підставою для неправильного нарахування допомоги, субсидії або пільги?

    Абзац 2 ст. 64 Житлового кодексу України передбачає, що до членів сім»ї наймача належать дружина наймача, їхні діти і батьки. Членами сім»ї наймача може бути визнано й інших осіб, якщо вони постійно проживають разом із наймачем і ведуть із ним спільне господарство.

    Конституційний Суд України у п. 6 Рішення «Про офіційне тлумачення терміна «член сім’ї» від 03.06.1999 р. № 5-рп/99 (далі — Рішення КСУ) розрізняє членів сімей взагалі (відносить до них чоловіка або дружину, прямих родичів по низхідній і висхідній лініях — дітей і батьків) та членів сімей, які перебувають на утриманні або проживають із суб»єктами права (інші особи, що постійно мешкають з ними та ведуть спільне господарство, зокрема, не тільки близькі родичі (рідні брати, сестри, онуки, дід і баба), але й інші родичі чи особи, які не перебувають у безпосередніх родинних зв»язках (брати, сестри дружини (чоловіка); неповнорідні брати і сестри; вітчим, мачуха; опікуни, піклувальники, пасинки, падчерки тощо). Обов»язковою умовою визнання їх членами сім»ї крім факту спільного проживання є ведення із суб»єктом спільного господарства, тобто наявність спільних витрат, спільного бюджету, спільного харчування, купівлі майна для спільного користування, участі у витратах на утримання житла, його ремонт, надання взаємної допомоги, наявність усних чи письмових домовленостей про порядок користування житловим приміщенням, інших обставин, які засвідчують реальність сімейних відносин.

    Отже, які варіанти отримати довідки про фактичну кількість проживаючих осіб, якщо члени сім’ї зареєстровані за різними адресами?

    Перший варіант – це складається додаткова Довідка працівниками ЖЕКу з підписами свідків при обстеженні матеріально-побутових умов проживання для визначення кількості фактично проживаючих осіб, опитуються сусіди, приймається до уваги довідка сільської ради або акт, складений квартальним комітетом, районним депутатом тощо.

    Другий варіант — отримання документу, схожого за змістом із довідкою про склад сім’ї, вважаємо може бути отримання відповіді ДМС на запит про надання публічної інформації (щодо осіб зареєстрованих чи проживаючих за відповідною адресою).

    Так, відповідно до ст. 10 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов’язані надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених законом. Оскільки серед завдань ДМС України є реєстрація місця проживання/перебування фізичних осіб, ведення відповідних реєстраційних обліків, забезпечення формування баз персональних даних фізичних осіб, то можна спробувати звернутися з інформаційним запитом до ДМС, в якому зазначити, що Ви хотіли б отримати інформацію стосовно осіб, зареєстрованих чи проживаючих за відповідною адресою. Отримавши відповідь від міграційної служби, можна спробувати звернутися з даним документом до Органу праці та соціального захисту населення, надавши його замість довідки про склад сім’ї.

    Третій варіант – це взяти довідки про склад сім’ї з усіх місць реєстрації членів сім’ї та надати їх в Орган праці та соціального захисту населення з поясненням, що місце реєстрації членів сім’ї різне, але фактичне місце проживання єдине. На підтвердження чого запропонувати Органу праці та соціального захисту населення зробити матеріально-побутове обстеження умов проживання сім’ї, заслухати свідчення свідків тощо.

    Але оскільки всі вищеперелічені варіанти не передбачені на законодавчому рівні, то залишається лише сподіватися на порозуміння з боку держорганів.

    Є також варіант — звертатись до суду з заявою про встановлення фактів, маючих юридичне значення (тобто факту фактичного складу сім’ї).

    У разі наявності запитань звертайтеся через кнопку зеленого кольору "ЗВЕРНУТИСЯ".

    Всього доброго!

    Пуха Наталія ТендерОк

    Доброго Дня

    Щодо вашого питання

    Зверныться до центру із надання адміністративних послуг (ЦНАП);

    або через Портал електронних сервісів.

    За запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування (їх виконавчих органів), осіб, уповноважених на виконання функцій держави/органів місцевого самоврядування, адвокатів, приватних нотаріусів та приватних виконавців -

    Сама довідка видається суб'єктами надання адміністративних послуг, а подати заяву можна через даний портал. Для подачі в електронному вигляді потрібно виконати наступні кроки:

    Пройти авторизацію через BankID або ЕЦП та заповнити форму. При заповненні форми Вам буде потрібно:

    вказати Ваші контактні дані (email та телефон);

    вказати адресу, ПІБ осіб які зарєстровані за цією адресою, родинні зв'язки та дату народження;

    додати копії паспортів усіх зареєстрованих осіб, копію правовстановлюючого документу на житло/будинок;

    в деяких населених пунктах обрати зручний для візиту час;

    заповнити інші поля та натиснути "Замовити послугу"

    На основі наданих Вами даних проводиться їх перевірка і первинна обробка за результатами яких Ви отримуєте повідомлення, що: Ваш запит зареєстровано і назначено зустріч для отримання довідки; Вам відмовлено у реєстрації звернення (з поясненням причин).

    Успіхів

    Вець Орися (Аріна) Ігорівна
    Вець Орися (Аріна) Ігорівна 2 года назад

    Юрист, г. Киев, 10 лет опыта

    Вам необхідно звернутися у ЦНАП.Перелік документів для отримання довідки:1)заява (формується та роздруковується працівником Центру);

    2)документ, що посвідчує особу заявника;

    3)ордер, договір найму житлового приміщення або довідка про наявність відкритого особового рахунку основного квартиронаймача.

    4)свідоцтва про народження дітей, довідки про реєстрацію місця проживання (у разі реєстрації місця проживання за адресою малолітніх дітей);

    5)паспорти громадянина України усіх зареєстрованих за адресою осіб;

    6)посвідки на постійне або тимчасове проживання (у разі реєстрації місця проживання за адресою іноземців або осіб без громадянства)

    7)інші документи(у разі необхідності).

    Рибінцев Сергій Сергійович
    Рибінцев Сергій Сергійович 2 года назад

    Адвокат, г. Киев, 16 лет опыта

    Доброго дня!

    Довідку про склад родини надає місцевий орган влади/УСЗ (управління соц.захисту), селищна рада.

    Все залежить від місцевості де ви проживаєте та як відрегульовано це питання на військовий час.

    Звертайтесь.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Новое в блогах Юристи.UA

Официальный блог Юристы.UA 19 0 23 нояб. 2024
Официальный блог Юристы.UA 0 0 19 нояб. 2024