Начните консультацию с юристом онлайн
Здравствуйте!
1. Могут ли патрульные выписывать штраф за неправильную парковку (допустим под знаком 3.34) если водителя нет в машине ?
2. Могут ли эти же патрульные эвакуировать машину, если она никому не мешает?
3. В каких случаях машину могут эвакуировать? Если я буду находиться возле машины или в ней, они могут это сделать? Так как полицейские с наглой, жирной мордой этим угрожают.
4. Сегодня припарковался возле рынка. Я не увидел не одного знака, что парковка в этом месте запрещена, но там был жёлтый бордюр, на который я не обратил внимание. Мне патрульные парковщики выписали штраф в 680грн. На вопрос почему не 340, если я стою так что абсолютно никому нигде не мешаю - мы ещё эвакуатор вызовем и радуйтесь шо так мало выписали. Разговаривают очень борзо. Вопрос: почему они выписали 680 грн, а не 340 и имеет ли право так делать?
5. Возможно ли такие штрафы сейчас обжаловать?
6. Что будет, если в данное время в нашей стране, я не заплачу этот штраф ?
7. Есть ли у меня какое-то время на остановку? Я остановился перед этим знаком и зашёл в заведение за готовым заказом. Заняло максимум 2 минуты, но эти «орлы» начали уже выписать штраф. Когда я нормально попросил и сказал, что зашёл просто забрать пакет, то они все равно продолжили выписывать штраф. Я знаю, что виноват и что сделал. Но становился так, чтобы никак абсолютно не мешать другим.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (9)
Юрист, г. Днепр, 6 лет опыта
Доброго дня!
Зупинка або паркування в місці, позначеному знаком заборони паркування або стоянки
340-680 грн.
Де дозволено зупинку у місті: ПДР України- у спеціально відведених місцях,
- на лівому боці дороги, яка має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині),
- у місцях позначених дорожніми знаками 5.42-5.43 та табличками 7.6.2-7.6.6.
Де заборонено зупинку у місті ПДР України- на залізничних переїздах,
- на трамвайних коліях,
- на естакадах, мостах, шляхопроводах, тунелях,
- на пішохідних переходах та ближче 10 метрів від них з обох боків,
- на перехрестях і ближче 10 метрів від них з обох боків,
- у місцях, де відстань між суцільною лінією розмітки та ТЗ менше 3 метрів,
- ближче 30 метрів від посадкових майданчиків маршрутних транспортних засобів,
- ближче 10 м від виїздів з територій, що наближають,
- ближче 10 м від місця виконання дорожніх робіт,
- у місцях, де неможливий роз'їзд,
- у місцях, де ТЗ закриває для інших дорожні знаки або сигнали світлофора.
Де заборонено паркування у місті ПДР УкраїниПорушення правил паркування в Україні - це не дотримання заборон, прописаних у 15 розділі правил дорожнього руху. Зазначимо, що неправильним паркуванням, за правилами, вважається неправильна стоянка, оскільки такого поняття як паркування в правил дорожнього руху не існує. Відповідно до правил дорожнього руху водії не мають права залишати автомобіль на стоянку:
Якщо ви запаркували автомобіль і він не порушує жодного з вищезгаданих пунктів, то машина поставлена на паркування правильно.
Якщо говорити про штрафи за неправильне паркування , то тут існує певна варіативність. Залежно від того, наскільки неправильно припарковано автомобіль і де це сталося сума штрафу може бути різною:
- 340 грн - порушення правил зупинки та стоянки; Зупинка або стоянка транспортних засобів на місцях, позначених відповідними дорожніми знаками та/або дорожньою розміткою, на яких дозволена зупинка або стоянка тільки транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним або декількома), а також створення перешкод водіям транспортних засобів, оснащених електричними двигунами ( одним або декількома), у зупинці чи стоянці;
- 680 грн - порушення правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху;
- 1020-1700 грн - зупинка або стоянка транспортних засобів на місцях, позначених відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою, на яких дозволена зупинка або стоянка тільки транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять людей з інвалідністю (крім випадків, вимушених) а також створення перешкод водіям з інвалідністю або водіям, які перевозять людей з інвалідністю, у зупинці або стоянці керованих ними транспортних засобів.
Что будет, если не оплатить вовремя штраф за парковкуЕсли нарушитель не оплачивает штраф в течение 30 дней, то постановление отправляется в государственную исполнительную службу по месту проживания водителя для принудительного взыскания. Далее нарушитель будет обязан выплатить двойной размер штрафа и траты на учет правонарушений.
Государственный исполнитель имеет право посетить жилье нарушителя для описания имущества, наложить арест на авто, квартиру, арестовать часть заработной платы и добиться через суд запрета для выезда заграницу.
Можно ли обжаловать штраф?Обжаловать водитель имеет право в любом случае. Для этого необходимо обратиться с иском в административный суд по месту проживания или по месту составления административного материала.
Водитель имеет 10-дневный срок для подачи иска в суд для обжалования решения. Необходимо грамотно процессуально составить претензию и указать почему вы считаете штраф незаконным.
Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта
Общаться в чатеРаздел 34. Дорожная разметка
1. Горизонтальная разметкаЛинии горизонтальной разметки имеют белый цвет. Желтый цвет имеют линии 1.4, 1.10, 1.17, а так же 1.2,если ей обозначаются пределы полосы для движения маршрутных транспортных средств.
1.4 - обозначает места, где запрещена остановка и стоянка транспортных средств. Используется самостоятельноили вместе со знаком 3.34 и наносится возле края проезжей части или поверх бордюра;
Жёлтая сплошная полоса наносится вдоль бордюров на расстоянии 20 см или по краю тротуара. Обозначает запрет стоянки/остановки любых транспортных средств (кроме спецтранспорта).
За нарушение ПДД при остановке или парковке в месте, обозначенным знаком запрета, полагается штраф.
Если говорить о штрафах за неправильную парковку в Украине, тот тут существует определенная вариативность. В зависимости от того, насколько неправильно припаркован автомобиль и где это произошло сумма штрафа может быть разной:
Забирать на штрафплощадку автомобили должны только в следующих случаях:
Эвакуация возможна в случае, если автомобиль "существенно препятствует дорожному движению». Решение о "существенно" или "несущественно" принимает полицейский.
Если полицейские обнаруживают автомобиль, который движется, останавливается или стоит с нарушением ПДД и существенно препятствует дорожному движению, они должны осуществить его временное задержание: вызвать эвакуатор и отправить такой автомобиль на штрафплощадку. При этом, если водитель-нарушитель находится на месте происшествия, эвакуация автомобиля-нарушителя не производится. В таком случае патрульный выписывает водителю штраф, после чего тот должен убрать автомобиль с места, где запрещены парковка, остановка или стоянка.
Если же водитель появился на месте уже после того, как полицейский вызвали эвакуатор, этот вызов отменяется и эвакуация не проводится, даже если эвакуатор уже прибыл на место.
Сотрудники Нацполиции или инспектор по парковке могут эвакуировать машину, если она препятствует дорожному движению или угрозу безопасности движения. Новый закон четко определяет, при каких условиях это может произойти. В соответствии с ст. 2654 Кодекс Украины об административных правонарушениях установлено когда могут применить меры временного задержания та эвакуирование.
Временное задержание транспортного средства инспектором по парковке осуществляется путем доставки для хранения на специальную площадку или стоянку с помощью специального автомобиля - эвакуатора и разрешается исключительно в случаях, установленных настоящей статьей. При временном задержании транспортного средства составляется акт осмотра и временного задержания транспортного средства, форма которого утверждается Кабинетом Министров Украины.
Временное задержание транспортного средства путем доставки для хранения на специальную площадку или стоянку осуществляется в случае совершения нарушения, предусмотренного частью третьей статьи 122 (нарушение правил остановки, стоянки в пределах соответствующего населенного пункта), частью первой статьи 152-1 настоящего Кодекса, в случаях, предусмотренных частью третьей настоящей статьи, а так же в случае совершения нарушения, предусмотренного частью второй статьи 152-1 настоящего Кодекса.
Для целей настоящего Кодекса размещения транспортного средства является таким, что существенно препятствует дорожному движению или угрозу безопасности движения, если транспортное средство:
При временном задержании транспортного средства местоположение такого транспортного средства должен быть обязательно зафиксировано в режиме фотосъемки (видеозаписи).
Обжаловать штраф водитель имеет право в любом случае. Для этого необходимо обратиться с иском в административный суд по месту проживания или по месту составления административного материала.
Водитель имеет 10-дневный срок для подачи иска в суд для обжалования решения.
К этому заявлению нужно приобщить доказательства вашей позиции. Сам факт вашего отсутствия около автомобиля в момент составления постановления за неправильную парковку не может считаться доказательством вашей невиновности. Не запрещайся выносить постановление если водитель не около автомобиля.
Если проигнорируете подобный штраф, то вас ждут расходы гораздо большие, чем плата за нарушение ПДД. Тогда штраф передадут в исполнительную службу. А вот она уже потребует от вас оплаты двух пунктов: ваш неоплаченный штраф в двойном размере, а также расходы взыскания штрафа в принудительном порядке.
Но это далеко не все, с чем вам придется столкнуться. Государственный исполнитель может в любой момент прийти к вам домой для описания имущества, наложения ареста на имущество. Он может даже арестовать определенный процент вашей заработной платы или запретить выезд за границу.
Если на вашу машину был наложен арест, то ее могут отправить на штраф площадку. И только после оплаты штрафа, вы сможете вернуть машину, оплатив из собственных денег расходы на эвакуацию, пребывание авто на штраф площадке и закрытие исполнительного дела.
ДЛЯ ПАРКОВКИ И ПОХОДА В МАГАЗИН ЗА ЗАКАЗОМ НА ДВЕ МИНУТЫ У ВАС ПРАВА НЕ БЫЛО.
Юрист, г. Днепр, 6 лет опыта
За яких обставин патрульні поліцейські евакуюють авто:
Коли припарковане з порушенням авто можуть не забрати на штрафмайданчик:
Вичерпний перелік підстав евакуації зафіксований у ст. 265-4 КУпАП. Інспектори з паркування мають право евакуювати транспортний засіб, який розташований у заборонених правилами дорожнього руху місцях зупинки та стоянки, або ж у випадку, якщо він значно перешкоджає чи робить неможливим рух інших авто чи пішоходів.
Варто зазначити, що таке вилучення авто можливе лише за відсутності водія. Іншими словами, якщо ви перебуваєте біля транспорту, який припаркували у неналежному місці, інспектор зобов’язаний лише виписати вам штраф та попросити прибрати автомобіль з забороненого місця. Більше того, якщо ви застали власне авто під час процесу евакуації, працівники інспекції зобов’язані повернути його на місце, а ви будете змушені лише сплатити штраф за порушення правил паркування у розмірі 255–510 грн (залежно від створення перешкод чи небезпеки дорожньому руху).
По-друге, до процесу евакуації є низка формальних вимог, порушення яких тягне незаконність дій інспекторів чи працівників поліції. Зокрема, серед таких вимог є фіксація правопорушення в режимі фото/відео-зйомки. Тобто здійснюючи евакуацію авто, інспектори повинні зафіксувати порушення правил паркування на фото або відео. І саме на місці евакуації має бути винесена постанова про вчинення адміністративного правопорушення та складений акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу. Обов’язковою вимогою до вищезгаданих документів є їх складання на місці виявлення правопорушення та фіксація усіх необхідних відомостей, що зазначені у ст. 265-4, 258 283 КУпАП. Це, зокрема:
П. 5 «Порядку тимчасового затримання інспекторами з паркування транспортних засобів та їх зберігання», затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 14 листопада 2018 р. №990, визначено, що складання згаданих документів інспектором з паркування має бути здійснене у присутності двох понятих.
Невнесення будь-яких відомостей про інспектора, понятих, транспортний засіб чи інших до постанови або акту є прямим порушенням згаданих статей та порядку вжиття заходу впливу в зв'язку з адміністративним правопорушенням (ст. 7 КУпАП). Таким же порушенням порядку буде складання документів не на місці події або за відсутності понятих.
Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта
Доброго дня!
Повідомляю наступне:
Перш за все паркуватись не можна там, де не можна зупинятися: у вузьких місцях (для проїзду іншого автомобіля потрібно залишити 3,0 м), на лівому боці дороги з розділовою смугою (бульваром) посередині, на трамвайних коліях, другим рядом уздовж вже запаркованних машин, на газонах, на зупинках громадського транспорту. Звичайно, як раніше, не можна зупинятися на естакадах, мостах, шляхопроводах і під ними, а також в тунелях і на залізничних переїздах. А ще – на заміських дорогах в місцях з обмеженою до 100 м оглядовістю і на заміських дорогах (в т.ч. узбіччях) в темний час доби.
За скільки метрів від пішохідного переходу можна паркуватися?
Метраж має важливе значення при виборі місця для паркування. Магічна цифра в наших ПДР – 10 метрів. Ближче цієї відстані не можна паркуватися біля пішохідних переходів, перехресть, виїздів з дворів, місця виконання дорожніх робіт. Щоб не возити з собою рулетку (або будівельний лазерний далекомір), запам’ятайте, 10 м – це два корпуси автомобіля D-класу.
Ще одна важлива відстань – 30 метрів, які ми повинні залишити при парковці до найближчої зупинки громадського транспорту (визначається від меж зупинки або стовпа з відповідним знаком 5.41.1.).
Відстань від місця парковки до залізничного переїзду повинна бути не менше 50 метрів. Особлива ситуація – смітники у дворах: не можна паркуватися ближче ніж 5 метрів від них.
Така парковка – порушення, навіть якщо це дозволене для стоянки місце. Водіїв крайніх машин покарають за п.15.10.д: “стоячий транспортний засіб унеможливлює рух інших транспортних засобів”..
З 27 вересня 2018 року перелік умов, при яких вашу машину можуть примусово забрати на штрафмайданчик, чітко визначений законом. Це практично всі вищеописані порушення, крім паркування на майданчику біля сміттєвих контейнерів, випадків “неправильної” стоянки на заміських дорогах та паркування на тротуарі. Забрати машину зі штрафмайданчика обійдеться не менше ніж 900 грн (послуги евакуації і зберігання), не рахуючи штрафу і плати за таксі, на якому вам доведеться роз’їжджати в пошуках банку і штрафмайданчика.
штрафи за неправильну парковку:
З 27 вересня 2018 року згідно з ст. 122.1 КпАП України штраф за порушення правил парковки, в тому числі стоянки і зупинки в недозволеному місці становить 255 грн на перший раз і 680 грн в разі повторення порушення протягом року.
Але це ще не все. Якщо неправильно запаркований автомобіль заважає руху інших машин або пішоходів, то його водія (у випадку фото-відеофіксації – власника) покарають суворіше: 510 грн.
Безоплатне користування (довше 10 хвилин) зоною платного паркування карається штрафом в 20-кратну вартість 1 год платного паркування. А якщо порушник поставив машину в такій зоні на місце для інвалідів, то розмір штрафу ще вище – 30-кратна вартість години паркування.
Штрафи за неоплачену парковку під таким знаком у великих містах складають 20-кратну вартість 1 години платного паркування.
Рекомендація
Більш докладно всі правила парковки описані в ПДР України в чинній редакції, а розміри штрафів – в Кодексі про адміністративні правопорушення України. Є ще Закон України “Про дорожній рух”, Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів” від 21.12.2017 та інші законодавчі акти. Розібратися з ними можна, маючи під рукою смартфон з інтернетом, але для цього потрібен час. Тому, свідомо порушуючи правила паркування, будьте готові втратити і гроші, і час, і душевну рівновагу від спілкування з поліцією чи інспекторами з паркування.
Головне ,щоб Ваше авто не порушувало пункт 15 ПДР, Якщо Ви паркуєтесь біля своєї території і не порушуєте меж сусіда то порушень немає ,то лише забаганки сусіда.
Адмін матеріали Вам вручать на місці , або коли встановлять власника авто , направлять рекомендованим листом за місцем реєстрації, якщо за 10 -ть днів не сплатите передадуть матеріали до суду, суд викличе вас повісткою та направить матеріали провадження.
Можуть провести евакуювання авто силами поліції до остаточного рішення суду авто буде на стоянці поліції , витрати поліції по транспортуванню авто треба буде відшкодувати окремою квитанцією , або за рішенням суду, якщо вас визнає винним суд , окремо штраф , окремо утримання авто.
З повагою,
Костянтин Гончаренко
Адвокат, г. Киев, 31 год опыта
Здравствуйте, Илья!
"1. Могут ли патрульные выписывать штраф за неправильную парковку (допустим под знаком 3.34) если водителя нет в машине"?
- МОГУТ: "порушення правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян":
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)
"Стаття 122. Перевищення встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та порушення інших правил дорожнього руху
Перевищення встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять кілометрів на годину, порушення вимог дорожніх знаків та розмітки проїзної частини доріг, правил перевезення вантажів, буксирування транспортних засобів, зупинки, стоянки, проїзду пішохідних переходів, ненадання переваги у русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само порушення встановленої для транспортних засобів заборони рухатися тротуарами чи пішохідними доріжками, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Порушення правил проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, порушення правил обгону і зустрічного роз’їзду, безпечної дистанції або інтервалу, розташування транспортних засобів на проїзній частині, порушення правил руху автомагістралями, користування зовнішніми освітлювальними приладами або попереджувальними сигналами при початку руху чи зміні його напрямку, використання цих приладів та їх переобладнання з порушенням вимог відповідних стандартів, користування під час руху транспортного засобу засобами зв’язку, не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без допомоги рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними невідкладного службового завдання), а так само порушення правил навчальної їзди, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ненадання переваги в русі транспортним засобам аварійно-рятувальних служб, швидкої медичної допомоги, пожежної охорони, поліції, що рухаються з увімкненими спеціальними світловими або звуковими сигнальними пристроями, ненадання переваги маршрутним транспортним засобам, у тому числі порушення правил руху і зупинки на смузі для маршрутних транспортних засобів, а так само порушення правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Перевищення встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на п’ятдесят кілометрів на годину -
тягне за собою накладення штрафу в розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Порушення, передбачені частинами першою - четвертою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, а саме: примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вжити інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших громадян, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі вісімдесяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до одного року.
Зупинка чи стоянка транспортних засобів на місцях, що позначені відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою, на яких дозволено зупинку чи стоянку лише транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю (крім випадків вимушеної стоянки), а так само створення перешкод водіям з інвалідністю або водіям, які перевозять осіб з інвалідністю, у зупинці чи стоянці керованих ними транспортних засобів, неправомірне використання на транспортному засобі розпізнавального знака "Водій з інвалідністю" -
тягнуть за собою накладення штрафу від шістдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Зупинка чи стоянка транспортних засобів на місцях, що позначені відповідними дорожніми знаками та/або дорожньою розміткою, на яких дозволено зупинку чи стоянку лише транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома), а так само створення перешкод водіям транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома), у зупинці або стоянці -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Примітка. Суб’єктом правопорушення в цій статті є особа, яка керувала транспортним засобом у момент вчинення правопорушення, а в разі вчинення передбачених частинами першою - четвертою цієї статті правопорушень у виді перевищення обмеження швидкості руху транспортних засобів, проїзду на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху, порушення правил зупинки, стоянки, а також установленої для транспортних засобів заборони рухатися смугою для маршрутних транспортних засобів, тротуарами чи пішохідними доріжками, виїзду на смугу зустрічного руху, якщо зазначене правопорушення зафіксовано в автоматичному режимі, а також у разі порушення правил зупинки, стоянки транспортних засобів, якщо зазначене правопорушення зафіксовано в режимі фотозйомки (відеозапису), - відповідальна особа, зазначена у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, або особа, яка ввезла транспортний засіб на територію України. У разі внесення змін до постанови про накладення адміністративного стягнення з підстав, встановлених абзацом третім частини першої статті 279-3 цього Кодексу, суб’єктом цього правопорушення може бути особа, яка керувала транспортним засобом у момент вчинення правопорушення, зафіксованого в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису)".
"2. Могут ли эти же патрульные эвакуировать машину, если она никому не мешает"?
- ЕСЛИ НЕ МЕШАЕТ НЕТ, ЕСЛИ МЕШАЕТ - ДА
"3. В каких случаях машину могут эвакуировать? Если я буду находиться возле машины или в ней, они могут это сделать? Так как полицейские с наглой, жирной мордой этим угрожают"?
- МОГУТ ЭВАКУИРОВАТЬ, ЕСЛИ: "У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, четвертою, шостою і сьомою статті 121, частинами третьою, п’ятою, шостою і сьомою статті 122 (в частині порушення правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, порушення правил зупинки чи стоянки на місцях, що позначені відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою, на яких дозволено зупинку чи стоянку лише транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома))":
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)
Стаття 265-2. Тимчасове затримання транспортних засобів працівниками уповноважених підрозділів Національної поліції
У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, четвертою, шостою і сьомою статті 121, частинами третьою, п’ятою, шостою і сьомою статті 122 (в частині порушення правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, порушення правил зупинки чи стоянки на місцях, що позначені відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою, на яких дозволено зупинку чи стоянку лише транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома)), статтями 122-5, 124, 126, статтями 132-1, 206-1 цього Кодексу, працівник уповноваженого підрозділу, що забезпечує безпеку дорожнього руху, тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, що дозволяється виключно у випадку, якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху або створює загрозу безпеці руху, або транспортний засіб розміщений на місцях, призначених для зупинки, стоянки, безоплатного паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, призначених для зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома), в тому числі за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора. При тимчасовому затриманні транспортного засобу складається акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, форма якого затверджується Кабінетом Міністрів України. У разі фіксації обставин тимчасового затримання транспортного засобу в режимі фотозйомки (відеозапису) таке затримання відбувається без присутності понятих.
Після тимчасового затримання транспортного засобу працівник відповідного уповноваженого підрозділу Національної поліції зобов’язаний надати особі можливість повідомити про тимчасове затримання транспортного засобу та його місцезнаходження іншу особу за власним вибором і вжити заходів щодо повернення автомобіля до місця постійної дислокації, а також забороняє експлуатацію транспортного засобу до усунення несправностей, виявлених у процесі його огляду, або до демонтажу спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.
У разі якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво не перешкоджає дорожньому руху або не створює загрозу безпеці руху, крім розміщення транспортного засобу на місцях, призначених для зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома), такий транспортний засіб не може бути доставлений для зберігання на спеціальний майданчик. Випадки тимчасового затримання транспортного засобу та доставлення його для зберігання на спеціальний майданчик визначені частиною третьою статті 265-4 цього Кодексу. При тимчасовому затриманні транспортного засобу місце розташування такого транспортного засобу має бути обов’язково зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису). Інформація про тимчасове затримання транспортного засобу має невідкладно передаватися на абонентський номер рухомого (мобільного) зв’язку та на адресу електронної пошти, зазначені належними користувачами або особами, за якими зареєстровані транспортні засоби, відповідно до статті 279-4 цього Кодексу. У разі заподіяння транспортному засобу шкоди при його транспортуванні та/або зберіганні завдані збитки відшкодовуються за рахунок суб’єкта господарювання, що надає такі послуги, та/або відповідного страхового відшкодування, що здійснюється за правовідносинами обов’язкового страхування цивільної відповідальності суб’єкта господарювання, що надає послуги із транспортування та/або зберігання транспортних засобів у разі їх тимчасового затримання
Транспортний засіб може бути тимчасово затриманий на строк до вирішення справи про адміністративне правопорушення, але не більше трьох днів з моменту такого затримання.
Після закінчення триденного строку тимчасового затримання транспортного засобу особа має право звернутися за отриманням тимчасово затриманого транспортного засобу. Таке звернення особи є обов’язковим для його виконання незалежно від стадії вирішення справи про адміністративне правопорушення.
За подання такого звернення та повернення особі тимчасово затриманого транспортного засобу не може стягуватися плата. Повернення транспортного засобу, затриманого шляхом доставки для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, відбувається невідкладно за зверненням відповідальної особи, зазначеної у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, або особи, яка ввезла транспортний засіб на територію України, або особи, яка керувала транспортним засобом на момент вчинення правопорушення, після сплати штрафу за вчинене правопорушення та оплати вартості послуги із транспортування та/або зберігання транспортного засобу.
Порядок тимчасового затримання працівниками уповноважених підрозділів Національної поліції транспортних засобів та їх зберігання встановлюється Кабінетом Міністрів України.
"4. Сегодня припарковался возле рынка. Я не увидел не одного знака, что парковка в этом месте запрещена, но там был жёлтый бордюр, на который я не обратил внимание. Мне патрульные парковщики выписали штраф в 680грн. На вопрос почему не 340, если я стою так что абсолютно никому нигде не мешаю - мы ещё эвакуатор вызовем и радуйтесь шо так мало выписали. Разговаривают очень борзо. Вопрос: почему они выписали 680 грн, а не 340 и имеет ли право так делать"?
- СЕЙЧАС ЭТО ДЕЙСТВИТЕЛЬНО 680 ГРН.:
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)
"Стаття 122. Перевищення встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та порушення інших правил дорожнього руху...
Ненадання переваги в русі транспортним засобам аварійно-рятувальних служб, швидкої медичної допомоги, пожежної охорони, поліції, що рухаються з увімкненими спеціальними світловими або звуковими сигнальними пристроями, ненадання переваги маршрутним транспортним засобам, у тому числі порушення правил руху і зупинки на смузі для маршрутних транспортних засобів, а так само порушення правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (680 ГРН.).
"5. Возможно ли такие штрафы сейчас обжаловать"?
- ДА, ЭТО ВОЗМОЖНО, ПУТЕМ ПОДАЧИ:
1) ЖАЛОБЫ НАЧАЛЬНИКУ ПАТРУЛЬНОЙ ПОЛИЦИИ:
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)
Стаття 288. Порядок оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено:
1) постанову адміністративної комісії - у виконавчий комітет (а у населених пунктах, де не створено виконавчих комітетів, - виконавчі органи, що виконують їх повноваження) відповідної ради або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом;
2) рішення виконавчого комітету (а у населених пунктах, де не створено виконавчих комітетів, - виконавчих органів, що виконують їх повноваження) сільської, селищної, міської ради - у відповідну раду або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом;
3) постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, постанову по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.
Постанову про одночасне накладення основного і додаткового адміністративних стягнень може бути оскаржено за вибором особи, щодо якої її винесено, чи потерпілого в порядку, встановленому для оскарження основного або додаткового стягнення;
4) постанову інспектора з паркування про накладення адміністративного стягнення (частини перша, третя та шоста статті 122, частини перша, друга та восьма статті 152-1 цього Кодексу) - в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з урахуванням особливостей, визначених цим Кодексом;
6) постанову державного інспектора з контролю за використанням та охороною земель виконавчого органу сільської, селищної, міської ради про накладення адміністративного стягнення - у районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з урахуванням особливостей, встановлених цим Кодексом.
Скарга подається в орган (посадовій особі), який виніс постанову по справі про адміністративне правопорушення, якщо інше не встановлено законодавством України. Скарга, що надійшла, протягом трьох діб надсилається разом із справою органу (посадовій особі), правомочному відповідно до цієї статті її розглядати.
Особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.
2) АДМИНИСТРАТИВНОГО ИСКА В СУД, В ПОРЯДКЕ КАС УКРАИНЫ:
КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА УКРАЇНИ
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2005, № 35-36, № 37, ст.446):
Кодекс адміністративного суд... | від 06.07.2005 № 2747-IV (rada.gov.ua)
"Стаття 160. Позовна заява
1. У позовній заяві позивач викладає свої вимоги щодо предмета спору та їх обґрунтування.
2. Позовна заява подається в письмовій формі позивачем або особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах інших осіб.
3. Позовна заява може бути складена шляхом заповнення бланка позову, наданого судом.
4. На прохання позивача службовцем апарату адміністративного суду може бути надана допомога в оформленні позовної заяви.
5. В позовній заяві зазначаються:
1) найменування суду першої інстанції, до якого подається заява;
2) повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв’язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти;
3) зазначення ціни позову, обґрунтований розрахунок суми, що стягується, - якщо у позовній заяві містяться вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної оскаржуваним рішенням, діями, бездіяльністю суб’єкта владних повноважень;
4) зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
5) виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; зазначення доказів, що підтверджують вказані обставини;
6) відомості про вжиття заходів досудового врегулювання спору - у випадку, якщо законом встановлений обов’язковий досудовий порядок урегулювання спору;
7) відомості про вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви, якщо такі здійснювалися;
8) перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності), зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви;
9) у справах щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб’єкта владних повноважень - обґрунтування порушення оскаржуваними рішеннями, діями чи бездіяльністю прав, свобод, інтересів позивача;
10) у справах щодо оскарження нормативно-правових актів - відомості про застосування оскаржуваного нормативно-правового акта до позивача або належність позивача до суб’єктів правовідносин, у яких застосовується або буде застосовано цей акт;
11) власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.
6. Якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості, визначені у пункті 2 частини п’ятої цієї статті стосовно представника.
7. У разі пред’явлення позову особою, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи, в заяві повинні бути зазначені підстави такого звернення.
8. Якщо позовна заява подається особою, звільненою від сплати судового збору відповідно до закону, у ній зазначаються підстави звільнення позивача від сплати судового збору.
9. У позовній заяві можуть бути вказані й інші відомості, необхідні для правильного вирішення спору.
Стаття 161. Документи, що додаються до позовної заяви
1. До позовної заяви додаються її копії, а також копії доданих до позовної заяви документів відповідно до кількості учасників справи, крім випадків, визначених частиною другою цієї статті.
2. Суб’єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов’язаний додати до позовної заяви доказ надіслання рекомендованим листом з повідомленням про вручення іншим учасникам справи, які не мають офіційної електронної адреси, копії позовної заяви та доданих до неї документів.
У разі подання до суду документів в електронній формі суб’єкт владних повноважень зобов’язаний надати доказ надсилання листом з описом вкладення іншим учасникам справи копій поданих до суду документів.
У разі подання до суду суб’єктом владних повноважень позову про заборону політичної партії направлення копії позовної заяви та доданих до неї документів здійснюється відповідно до абзацу другого частини третьої статті 289-3 цього Кодексу.
3. До позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
4. Позивач зобов’язаний додати до позовної заяви всі наявні в нього докази, що підтверджують обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги (якщо подаються письмові чи електронні докази - позивач може додати до позовної заяви копії відповідних доказів).
5. У разі необхідності до позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, участь у судовому засіданні щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, звільнення (відстрочення, розстрочення, зменшення) від сплати судового збору, про призначення експертизи, витребування доказів, про забезпечення надання безоплатної правничої допомоги, якщо відповідний орган відмовив у її наданні, тощо.
6. У разі пропуску строку звернення до адміністративного суду позивач зобов’язаний додати до позову заяву про поновлення цього строку та докази поважності причин його пропуску.
7. До заяви про визнання індивідуального акта протиправним чи адміністративного договору недійсним додається також оригінал або копія оспорюваного акта чи договору або засвідчений витяг з нього, а у разі відсутності акта чи договору у позивача - клопотання про його витребування".
НО ПРИ ТАКИХ УСЛОВИЯХ - НЕТ СМЫСЛА ОБЖАЛОВАТЬ.
"6. Что будет, если в данное время в нашей стране, я не заплачу этот штраф"?
- СУММА УДВОИТСЯ И ПЕРЕДАДУТ В ГОСУДАРСТВЕННУЮ ИСПОЛНИТЕЛЬНУЮ СЛУЖБУ, ГДЕ ЕСЛИ НЕ ЗАПЛАТИТЬ ДОБРОВОЛЬНО + ЕЩЕ 10% ИСПОЛНИТЕЛЬНЫЙ СБОР.
"7. Есть ли у меня какое-то время на остановку? Я остановился перед этим знаком и зашёл в заведение за готовым заказом. Заняло максимум 2 минуты, но эти «орлы» начали уже выписать штраф. Когда я нормально попросил и сказал, что зашёл просто забрать пакет, то они все равно продолжили выписывать штраф. Я знаю, что виноват и что сделал. Но становился так, чтобы никак абсолютно не мешать другим"?
- ОБРАТИТЕ ВНИАНИЕ НА:
Кодекс України про адміністративні правопорушення:
Кодекс України про адміністра... | від 07.12.1984 № 8073-X (rada.gov.ua)
"Стаття 22. Можливість звільнення від адміністративної відповідальності при малозначності правопорушення
При малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа), уповноважений вирішувати справу, може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.
Примітка. Положення цієї статті не застосовуються до правопорушень, передбачених частиною четвертою статті 121, частиною п’ятою статті 122, статтями 122-2, 122-4, частиною третьою статті 123, частинами другою - четвертою статті 126 та статтею 130 цього Кодексу".
"Стаття 34. Обставини, що пом'якшують відповідальність за адміністративне правопорушення
Обставинами, що пом'якшують відповідальність за адміністративне правопорушення, визнаються:
1) щире розкаяння винного;
2) відвернення винним шкідливих наслідків правопорушення, добровільне відшкодування збитків або усунення заподіяної шкоди;
3) вчинення правопорушення під впливом сильного душевного хвилювання або при збігу тяжких особистих чи сімейних обставин;
4) вчинення правопорушення неповнолітнім;
5) вчинення правопорушення вагітною жінкою або жінкою, яка має дитину віком до одного року.
Законами України може бути передбачено й інші обставини, що пом'якшують відповідальність за адміністративне правопорушення. Орган (посадова особа), який вирішує справу про адміністративне правопорушення, може визнати пом'якшуючими і обставини, не зазначені в законі".
При наличии вопросов обращайтесь через кнопку "Звернутися".
Всего доброго!
Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта
Общаться в чатеЖалобу на незаконные действия должностного лица нужно подать в вышестоящий орган или в Государственное бюро расследований.
Жалоба подается к руководителю полиции или подразделения внутренней безопасности соответствующего территориального органа полиции в соответствии Закону "Об обращениях граждан". Также жалоба может быть подана устно по телефону "102" или call-центра "0-800-50-02-02".
Заявление о совершении полицейским преступления необходимо подавать в Государственное бюро расследований. Преступлением в этом случае будут считаться любые действия, которые полицейский не имел права выполнять вообще или не имел права выполнять их без разрешения или соблюдения особого порядка. Это могут быть такие действия, при осуществлении которых был причинен вред охраняемым законом правам и интересам лица (право на жизнь и здоровье, право на собственность, право на достоинство), то есть:
Поэтому в случае совершения полицейским преступления, необходимо обратиться с заявлением в территориальное управление ГБР. Заявление направляется в соответствии с Законом "Об обращениях граждан", подать его можно также и в электронном виде.
МВД приняло приказ от 15 ноября 2017 года № 930 «Об утверждении Порядка рассмотрения обращений и организации проведения личного приема граждан в органах и подразделениях Национальной полиции Украины». Документ установил единый порядок приема, регистрации и рассмотрения обращений граждан в органах и подразделениях Нацполиции. Граждане Украины, а также лица, не являющиеся гражданами Украины и законно находящиеся на ее территории, имеют право обратиться в органы (подразделения) полиции с замечаниями, жалобами и предложениями по вопросам, связанным с деятельностью Нацполиции, предприятий, учреждений и организаций, относящихся к сфере ее управления, с заявлениями или ходатайствами о реализации своих социально-экономических, политических и личных прав и законных интересов, а также с жалобами об их нарушении. Обращаться в органы полиции можно на украинском или другом языке, приемлемом для сторон.
Обращения от граждан могут поступать в виде писем, на личном приеме, с использованием сети Интернет, средств электронной связи или с помощью средств телефонной связи через контактные центры, телефонные «горячие линии». В обращении указываются ФИО, место жительства и излагается суть затронутого вопроса, замечания, предложения, заявления или жалобы, просьбы или требования. Письменное обращение должно быть напечатано или написано от руки разборчиво и четко, подписано заявителем (группой заявителей) с указанием даты. В электронном обращении также должен быть указан адрес электронной почты, на который может быть направлен ответ, или сведения о других средствах связи. Применение ЭЦП при отправке электронного обращения не требуется. Электронное обращение, направленное без использования электронной подписи, должно иметь вид скан-копии или фотокопии обращения с подписью заявителя с указанием даты. Обращения принимаются, предварительно рассматриваются и централизованно регистрируются в день их поступления, а те, что поступили в нерабочий день и время - на следующий после него рабочий день.
Срок рассмотрения обращений составляет не более одного месяца со дня их поступления, а те, которые не требуют дополнительного изучения, - безотлагательно, но не позднее 15 дней со дня их получения. Срок рассмотрения может быть продлен, но общий срок решения вопросов, затронутых в обращении, не может превышать 45 дней. Обращения считаются решенными, если рассмотрены все поставленные в них вопросы, приняты необходимые меры и заявителям даны обстоятельные и исчерпывающие ответы.
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня!
Відповідно до ст. 279-1 КУпАП постанова про накладення адміністративного стягнення за правопорушення в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), може виноситися без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Проте відсутні нормативні документи, які пояснюють, що то за пристрій, на який відбувається фіксація.
Хто понесе відповідальність?
Відповідно до ч. 1 ст. 14-2 КУпАП відповідальність за адміністративні правопорушення несе особа, за якою зареєстровано транспортний засіб. Оскільки в Україні не заборонено передавати керування транспортним засобом іншій особі, встановити, хто саме припаркував транспортний засіб з порушенням ПДР, неможливо. Тобто відповідальність понесе власник транспортного засобу, встановлений за базою Єдиного державного реєстру транспортних засобів або, в разі якщо до реєстру внесено відомості про належного користувача, — належний користувач транспортного засобу. Ця норма має змусити власників більш відповідально ставитися до передачі керування іншій особі. Відповідно, водій, на якого не зареєстровано транспортний засіб, повинен розуміти, що штраф отри має власник. Отже, якщо факт порушення все-таки стався, а за кермом був хтось інший, відповідно до ч. 4 ст. 279-3 КУпАП штраф буде знято лише в разі, якщо особа, яка керувала транспортним засобом, звернулася особисто до відповідного органу із заявою про визнання зазначеного факту правопорушення та надання згоди на притягнення до адміністративної відповідальності, а також надала квитанцію про сплату відповідного штрафу. Але, оскільки норма все одно не працює, то й хвилюватися немає причин. Устиг зникнути з місця раніше, ніж з’явилися патрульні, — уникнув відповідальності.
Враховуючи велику кількість автомобілів з іноземною реєстрацією, одразу постає питання, як притягти до відповідальності правопорушників на «євробляхах»? Відповідно до ч. 2 ст. 14-2 КУпАП, якщо транспортний засіб зареєстровано за межами території України і такий транспортний засіб відповідно до законодавства не підлягає державній реєстрації в Україні, до адміністративної відповідальності притягається особа, яка ввезла такий транспортний засіб на територію України. У такому разі відповідно до ч. 2 ст. 279-2 КУпАП органи Державної прикордонної служби України на запит посадових осіб уповноважених підрозділів Національної поліції, інспекторів з паркування у письмовій або електронній формі зобов’язані надавати відомості про особу, яка ввезла транспортний засіб на територію України.
Компетенція щодо розгляду справи
Відповідно до ч. 1 ст. 279-1 КУпАП розгляд справ про адміністративне правопорушення відбувається посадовою особою уповноваженого підрозділу Національної поліції, тобто інспектором патрульної поліції або інспектором з паркування. Нам вже відомо, що для винесення постанови необхідно мати доступ до баз даних або робити запит до відповідних структур. Патрульний має доступ лише до інформаційних баз власників транспортних засобів, але не має доступу до електронних реєстрів Держприкордонслужби України, то вже не зможе притягти до відповідальності особу, що ввезла транспортний засіб зареєстрований за межами України. Інспектор з паркування взагалі не має доступу до баз. Робити звичайний офіційний запит занадто довго. Простіше вже порушника дочекатися на місці. На даний момент відсутні постанови, інструкції чи інші відомості щодо здійснення запитів у найкоротший термін з метою притягнення порушника до відповідальності за його відсутності на місці скоєння вищезазначених правопорушень.
Процедура оскарження штрафу така:
Вимогами Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена можливість оскарження постанови про адміністративне правопорушення в судовому порядку.
Стаття 300-1. Порядок виконання постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, або про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису).У разі сплати відповідальною особою, зазначеною у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, або громадянином (резидентом) України, який ввіз на територію України транспортний засіб, зареєстрований за межами України, 50 відсотків розміру штрафу за постановою про накладення адміністративного стягнення за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, або за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), до вручення такої постанови або отримання поштового повідомлення про вручення або про відмову в її отриманні, або повернення поштового відправлення з позначкою про невручення, або протягом десяти днів з дня набрання постановою законної сили така постанова вважається виконаною. Постанова про накладення адміністративного стягнення за порушення зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), також вважається виконаною у разі сплати штрафу за повідомленням про притягнення до адміністративної відповідальності, залишеним уповноваженою посадовою особою на місці вчинення правопорушення на лобовому склі транспортного засобу, у тому числі шляхом сплати 50 відсотків розміру штрафу протягом десяти днів з дня вчинення відповідного правопорушення.
У разі несплати штрафу особами, зазначеними у частині першій цієї статті, протягом 30 днів з дня набрання законної сили постановою про накладення адміністративного стягнення за правопорушення у сферах безпеки дорожнього руху та паркування транспортних засобів така постанова підлягає примусовому виконанню.
Будуть питання, тисныть кнопку "звернутись" быля мого профылю. Буду радий допомогти!
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеВітаю, Ілля!
НАДАЮ НА ВАШІ ПИТАННЯ ПОВНІ ТА РОЗГОРНУТІ ВІДПОВІДІ:
Здравствуйте!1. Могут ли патрульные выписывать штраф за неправильную парковку (допустим под знаком 3.34) если водителя нет в машине ?
Штраф за неправильне паркування наразі мають право виписувати інспектора муніципальної служби паркування або співробітники поліції.
Але, якщо інспектора муніципальної служби мають право "виписувати" без наявності водія, то працівники поліції такого права не мають. Вони повинні це робити з дотриманням процедури розгляду справи та надання можливості особі на захист.
2. Могут ли эти же патрульные эвакуировать машину, если она никому не мешает?
Можуть, але тільки якщо автомобіль створює реальні перешкоди для руху інших ТЗ або осіб.
3. В каких случаях машину могут эвакуировать? Если я буду находиться возле машины или в ней, они могут это сделать? Так как полицейские с наглой, жирной мордой этим угрожают.
Згідно з інформацією патрульної поліції, якщо поліцейські виявляють автомобіль, який рухається, зупиняється або стоїть з порушенням ПДР і суттєво перешкоджає дорожньому руху, вони повинні здійснити його тимчасове затримання: викликати евакуатор і відправити такий автомобіль на штрафмайданчик. При цьому, якщо водій-порушник перебуває на місці події, евакуація автомобіля-порушника не проводиться. В такому випадку патрульний виписує водієві штраф, після чого той повинен прибрати автомобіль з місця, де заборонене паркування, зупинка або стоянка.
Якщо ж водій з’явився на місці вже після того, як поліцейські викликали евакуатор, цей виклик скасовується і евакуація не проводиться, навіть якщо евакуатор вже прибув на місце.
В яких випадках евакуюють машинуСпівробітники Нацполіції або інспектор по парковці можуть евакуювати машину, якщо вона перешкоджає дорожньому руху або загрожує безпеці руху. Відповідно до ст. 265-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлено, коли можуть застосувати заходи тимчасового затримання та евакуації.
Згідно Кодексу некоректно розміщеним транспортним засобом є такий, що суттєво перешкоджає дорожньому руху або становить загрозу безпеці руху, якщо транспортний засіб:
1. Поставлено на проїжджій частині у два і більше рядів;
2. Розташовано в заборонених Правилами дорожнього руху місцях зупинки або стоянки, а саме:
-на залізничних переїздах або трамвайних коліях;
-на естакадах, в тунелях, мостах, шляхопроводах і під ними,;
-на пішохідних переходах і ближче десяти метрів до них з обох боків, крім випадків зупинки для надання переваги в русі;
-на перехрестях і ближче десяти метрів від краю проїжджої частини при відсутності на ній пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;
-на проїжджій частині, де відстань між суцільною лінією розмітки чи прилеглим краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше трьох метрів;
-ближче тридцяти метрів від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а при їх відсутності – ближче 30 метрів від дорожнього знака такої зупинки з обох сторін;
-ближче десяти метрів від позначеного місця виконання дорожніх робіт і в зоні їх виконання;
-в місцях, де буде неможливим зустрічний роз’їзд або об’їзд транспортного засобу, що зупинився;
-ближче десяти метрів від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзд;
3. Своїм розташуванням унеможливлює рух інших транспортних засобів або створює перешкоду для руху пішоходів, в тому числі осіб з інвалідністю на спеціальних засобах пересування і пішоходів з дитячими колясками;
4. Розташований на виділеній смузі для руху громадського маршрутного транспорту;
5. Розташований на вказаній відповідними дорожніми знаками та / або дорожньою розміткою велодоріжці;
6. Перешкоджає руху або роботі снігоприбирального і іншого технологічного комунального транспорту в разі введення надзвичайного стану або в разі оголошення окремої місцевості зоною надзвичайної екологічної ситуації;
7. Порушує схему паркування транспортних засобів таким чином, що він блокує проїзд по двох або більше смугах руху.
4. Сегодня припарковался возле рынка. Я не увидел не одного знака, что парковка в этом месте запрещена, но там был жёлтый бордюр, на который я не обратил внимание. Мне патрульные парковщики выписали штраф в 680грн. На вопрос почему не 340, если я стою так что абсолютно никому нигде не мешаю - мы ещё эвакуатор вызовем и радуйтесь шо так мало выписали. Разговаривают очень борзо. Вопрос: почему они выписали 680 грн, а не 340 и имеет ли право так делать?
ЯКЩО НА ВАС СКЛАЛИ ПОСТАНОВУ ЗА Ч. 3 СТ. 122, ТОДІ СУМА ШТРАФА ДІЙСНО 680 ГРН.
КОДЕКС УКРАЇНИ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ:
Стаття 122. Перевищення встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та порушення інших правил дорожнього руху
...
Ненадання переваги в русі транспортним засобам аварійно-рятувальних служб, швидкої медичної допомоги, пожежної охорони, поліції, що рухаються з увімкненими спеціальними світловими або звуковими сигнальними пристроями, ненадання переваги маршрутним транспортним засобам, у тому числі порушення правил руху і зупинки на смузі для маршрутних транспортних засобів, а так само порушення правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17*40=680 ГРН).
5. Возможно ли такие штрафы сейчас обжаловать?
ЗВИЧАЙНО. НЕ ВИТРАЧАЙТЕ ЧАС НА ОСКАРЖЕННЯ ДО ПОСАДОВОЇ ОСОБИ ПОЛІЦІЇ. ОДРАЗУ ПОДАВАЙТЕ ПОЗОВНУ ЗАЯВУ ДО СУДУ.
6. Что будет, если в данное время в нашей стране, я не заплачу этот штраф ?
ВІН ПОДВОЇТЬСЯ І З ЧАСОМ НА ВАС ВІДКРИЮТЬ ВИКОНАВЧЕ ПРОВАДЖЕННЯ. В РАМКАХ ТАКОГО ПРОВАДЖЕННЯ МОЖЛИВЕ БЛОКУВАННЯ КАРТОК І ТАК ДАЛІ. ТОМУ НЕ РАДЖУ ЦЕЙ ВАРІАНТ РОЗГЛЯДАТИ.
7. Есть ли у меня какое-то время на остановку? Я остановился перед этим знаком и зашёл в заведение за готовым заказом. Заняло максимум 2 минуты, но эти «орлы» начали уже выписать штраф. Когда я нормально попросил и сказал, что зашёл просто забрать пакет, то они все равно продолжили выписывать штраф. Я знаю, что виноват и что сделал. Но становился так, чтобы никак абсолютно не мешать другим.
Я ВБАЧАЮ ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ РОЗГЛЯДУ СПРАВИ ТА СКЛАДЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ МАТЕРІАЛІВ. МАЄТЕ ПРАВО ОСКАРЖИТИ ДО СУДУ. ОДНАК ПОЗОВНА ЗАЯВА ПОДАЄТЬСЯ ПРОТЯГОМ 10 ДНІВ З ДНЯ ОТРИМАННЯ ПОСТАНОВИ.
ЯКЩО ПОТРІБНА ДОПОМОГА, ЗВЕРТАЙТЕСЬ!
Всього доброго! Сподіваюсь, що консультація була корисною.Якщо є додаткові питання або Вам потрібна індивідуальна консультація, натискайте зелену кнопку «Звернутися»!
Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта
Доброго дня, Ілля!
Бажано ознайомитися з матеріалами справи (протоколом про адміністративне правопорушення та постановою про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу).
ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1306-2001-%D0%...):
15. ЗУПИНКА І СТОЯНКА
15.1. Зупинка і стоянка транспортних засобів на дорозі повинні здійснюватись у спеціально відведених місцях чи на узбіччі.
15.2. За відсутності спеціально відведених місць чи узбіччя або коли зупинка чи стоянка там неможливі, вони дозволяються біля правого краю проїзної частини (якомога правіше, щоб не перешкоджати іншим учасникам дорожнього руху).
15.3. У населених пунктах зупинка і стоянка транспортних засобів дозволяються на лівому боці дороги, що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1, а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом.
Якщо дорога має бульвар або розділювальну смугу, зупинка і стоянка транспортних засобів біля них забороняються.
15.4. Транспортні засоби не дозволяється ставити на проїзній частині в два і більше ряди. Велосипеди, мопеди і мотоцикли без бокового причепа дозволяється ставити на проїзній частині не більше ніж у два ряди.
15.5. Ставити транспортні засоби під кутом до краю проїзної частини дозволяється в місцях, де це не буде перешкоджати руху інших транспортних засобів.
Біля тротуарів або інших місць із пішохідним рухом ставити транспортні засоби під кутом дозволяється лише передньою частиною, а на підйомах - тільки задньою частиною.
15.6. Стоянка всіх транспортних засобів у місцях, позначених дорожніми знаками 5.42.1, 5.42.2, 5.43, встановленими з табличкою 7.6.1, дозволяється на проїзній частині вздовж тротуару, а встановленими з однією з табличок 7.6.2-7.6.6 - легкових автомобілів і мотоциклів тільки так, як показано на табличці.
15.7. На спусках і підйомах, де спосіб поставлення не регламентується засобами регулювання руху, транспортні засоби необхідно ставити під кутом до краю проїзної частини так, щоб не створювати перешкод іншим учасникам дорожнього руху і виключити можливість для самовільного руху цих засобів.
На таких ділянках допускається ставити транспортний засіб уздовж краю проїзної частини, повернувши керовані колеса таким чином, щоб виключалась можливість самовільного руху транспортного засобу.
15.8. На трамвайній колії попутного напрямку, розташованій ліворуч на одному рівні з проїзною частиною для руху нерейкових транспортних засобів, дозволяється зупинка лише для виконання вимог цих Правил, а на розташованих біля правого краю проїзної частини - лише для посадки (висадки) пасажирів чи виконання вимог цих Правил.
У цих випадках не повинно створюватись перешкод для руху трамваїв.
15.9. Зупинка забороняється:
а) на залізничних переїздах;
б) на трамвайних коліях (крім випадків, обумовлених пунктом 15.8 цих Правил);
в) на естакадах, мостах, шляхопроводах і під ними, а також у тунелях;
г) на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків, крім випадків надання переваги в русі;
ґ) на перехрестях та ближче 10 м від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на них пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;
д) у місцях, де відстань між суцільною лінією розмітки, розділювальною смугою чи протилежним краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше 3 м;
е) ближче 30 м від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а коли їх немає - ближче 30 м від дорожнього знака такої зупинки з обох боків;
є) ближче 10 м від позначеного місця виконання дорожніх робіт і в зоні їх виконання, де це створить перешкоди технологічним транспортним засобам, що працюють;
ж) у місцях, де буде неможливим зустрічний роз'їзд або об'їзд транспортного засобу, що зупинився;
з) у місцях, де транспортний засіб закриває від інших водіїв сигнали світлофора або дорожні знаки;
и) ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду.
15.10. Стоянка забороняється:
а) у місцях, де заборонена зупинка;
б) на тротуарах (крім місць, позначених відповідними дорожніми знаками, встановленими з табличками);
в) на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м;
г) ближче 50 м від залізничних переїздів;
ґ) поза населеними пунктами в зоні небезпечних поворотів і випуклих переломів поздовжнього профілю дороги з видимістю або оглядовістю менше 100 м хоча б в одному напрямку руху;
д) у місцях, де транспортний засіб, що стоїть, зробить неможливим рух інших транспортних засобів або створить перешкоду для руху пішоходів;
е) ближче 5 м від контейнерних майданчиків та/або контейнерів для збирання побутових відходів, місце розміщення або облаштування яких відповідає вимогам законодавства;
є) на газонах.
15.11. У темну пору доби і в умовах недостатньої видимості стоянка поза населеними пунктами дозволяється лише на майданчиках для стоянки або за межами дороги.
15.12. Водій не повинен залишати транспортний засіб, не вживши всіх заходів, щоб не допустити його самовільного руху, проникнення до нього і (або) незаконного заволодіння ним.
15.13. Забороняється відчиняти двері транспортного засобу, залишати їх відчиненими і виходити з транспортного засобу, якщо це загрожує безпеці і створює перешкоди іншим учасникам дорожнього руху.
15.14. У разі вимушеної зупинки в місці, де зупинку заборонено, водій повинен вжити всіх заходів, щоб прибрати транспортний засіб, а за неможливості це зробити - діяти згідно з вимогами пунктів 9.9-9.11 цих Правил.
15.15. На проїзній частині забороняється встановлення предметів, що перешкоджають проїзду чи паркуванню транспортних засобів, за винятком випадків:
оформлення дорожньо-транспортної пригоди;
виконання дорожніх робіт або робіт, пов'язаних із зайняттям проїзної частини;
обмеження або заборони руху транспортних засобів та пішоходів у випадках, передбачених законодавством.
Кодекс України про адміністративні правопорушення (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text):
Стаття 152-1. Порушення правил паркування транспортних засобів та порушення правил обладнання майданчиків для платного паркування транспортних засобів
Порушення правил паркування транспортних засобів, у тому числі неоплата вартості послуг з користування майданчиком для платного паркування за кожну добу користування, -
тягне за собою накладення штрафу в двадцятикратному розмірі від вартості однієї години послуги з користування тим майданчиком для платного паркування транспортних засобів, на якому знаходиться транспортний засіб у момент порушення.
Паркування транспортних засобів на місцях, призначених для безоплатного паркування транспортних засобів, особами, які не мають відповідних пільг (крім випадків, визначених частиною шостою цієї статті), або на місцях, не призначених для паркування відповідних транспортних засобів, -
тягне за собою накладення штрафу в тридцятикратному розмірі від вартості однієї години послуги з користування тим майданчиком для платного паркування транспортних засобів, на якому знаходиться транспортний засіб у момент порушення.
Паркування транспортного засобу на місцях, призначених для безоплатного паркування транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, водієм, який не має документів про наявність у нього чи в одного з пасажирів інвалідності (крім явно виражених ознак інвалідності), -
тягне за собою накладення штрафу від шістдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Паркування транспортних засобів на місцях, призначених для паркування транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома), -
тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Примітка. Положення частини першої цієї статті не застосовується у випадках, визначених частинами шостою та сьомою статті 30 Закону України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні" щодо місць для безоплатного паркування, а також до осіб, які відповідно до закону звільняються від сплати вартості послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів.
Місцями, призначеними для паркування (у тому числі безоплатного паркування) транспортних засобів, якими керують водії з інвалідністю або водії, які перевозять осіб з інвалідністю, на спеціально обладнаних чи відведених майданчиках для паркування транспортних засобів, у тому числі біля житлових будинків (крім індивідуальних житлових будинків) та інших будівель, на тротуарах (із числа місць для зупинки та стоянки транспортних засобів), вважаються місця, позначені відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою.
Місцями, призначеними для паркування (у тому числі безоплатного паркування) транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома), на спеціально обладнаних чи відведених майданчиках для паркування транспортних засобів, у тому числі біля житлових будинків (крім індивідуальних житлових будинків) та інших будівель, на тротуарах (із числа місць для зупинки та стоянки транспортних засобів), вважаються місця, позначені відповідними дорожніми знаками або дорожньою розміткою.
Під неоплатою вартості послуг з користування майданчиком для платного паркування слід розуміти неоплату вартості послуг з користування майданчиком для платного паркування транспортних засобів більш як за 10 хвилин користування майданчиком для платного паркування транспортних засобів (крім майданчиків, обладнаних автоматичними в’їзними та виїзними терміналами, на яких оплата відбувається під час виїзду з майданчика).
Суб’єктом правопорушення, передбаченого частинами першою, другою та восьмою цієї статті, є особа, яка керувала транспортним засобом у момент вчинення правопорушення (момент паркування), а в разі фіксації зазначеного правопорушення в режимі фотозйомки (відеозапису) - відповідальна особа, зазначена у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, або особа, яка ввезла транспортний засіб на територію України. У разі внесення змін до постанови про накладання адміністративного стягнення з підстав, встановлених абзацом третім частини першої статті 279-3 цього Кодексу, суб’єктом правопорушення може бути особа, яка керувала транспортним засобом у момент вчинення правопорушення, зафіксованого в режимі фотозйомки (відеозапису).
Стаття 219. Виконавчі комітети (виконавчі органи) сільських, селищних, міських рад
Від імені виконавчих комітетів (а у населених пунктах, де не створено виконавчих комітетів, - виконавчих органів, що виконують їх повноваження) сільських, селищних, міських рад розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою, третьою і сьомою статті 122, частинами першою, другою та восьмою статті 152-1 цього Кодексу, і накладати адміністративні стягнення мають право уповноважені виконавчим комітетом (виконавчим органом) сільської, селищної, міської ради посадові особи виконавчих органів сільської, селищної, міської ради - інспектори з паркування.
Стаття 279-1. Розгляд справ про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автомичному режимі, та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису)
У разі якщо адміністративне правопорушення у сфері ... паркування транспортних засобів зафіксовано в режимі фотозйомки (відеозапису), посадова особа уповноваженого підрозділу Національної поліції або інспектор з паркування за даними Єдиного державного реєстру транспортних засобів, а також у разі необхідності - за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань встановлює відповідальну особу, зазначену у частині першій статті 14-2 цього Кодексу.
Якщо адміністративне правопорушення, передбачене частинами першою, третьою та сьомою статті 122 (в частині порушення правил зупинки, стоянки), частинами першою, другою та восьмою статті 152-1 цього Кодексу, зафіксовано в режимі фотозйомки (відеозапису), посадова особа уповноваженого підрозділу Національної поліції або інспектор з паркування зобов’язані розмістити на лобовому склі транспортного засобу копію постанови про притягнення до адміністративної відповідальності (якщо технічні можливості дозволяють встановити відповідальну особу, зазначену у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, на місці вчинення правопорушення) або повідомлення про притягнення до адміністративної відповідальності (якщо технічні можливості не дозволяють встановити відповідальну особу, зазначену у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, на місці вчинення правопорушення)...
Постанова про накладення адміністративного стягнення за правопорушення у сфері... паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), може виноситися без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Інформація про адміністративні правопорушення у сфері ... паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису), та винесені постанови про накладення адміністративного стягнення не пізніше наступного робочого дня з дня встановлення відповідальної особи, зазначеної у частині першій статті 14-2 цього Кодексу, вноситься до Реєстру адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху..."
Стаття 307. Строки і порядок виконання постанови про накладення штрафу
Штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п’ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, крім випадків, передбачених статтями 300-1, 300-2 цього Кодексу, а в разі оскарження такої постанови - не пізніш як через п’ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення.
У разі відсутності самостійного заробітку в осіб віком від шістнадцяти до вісімнадцяти років, які вчинили адміністративне правопорушення, штраф стягується з батьків або осіб, які їх замінюють.
Штраф, накладений за вчинення адміністративного правопорушення, вноситься порушником в установу банку України, за винятком штрафу, що стягується на місці вчинення правопорушення, якщо інше не встановлено законодавством України.
У разі несплати штрафу на місці вчинення адміністративного правопорушення документ, що підтверджує його сплату, або його копія не пізніше трьох робочих днів після закінчення строку, передбаченого частиною першою цієї статті, надсилається правопорушником до органу (посадовій особі), який виніс постанову про накладення цього штрафу.
Стаття 300-1.Порядок виконання постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, або про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису).
У разі сплати відповідальною особою, зазначеною у частині першій статті 142 цього Кодексу, або громадянином (резидентом) України, який ввіз на територію України транспортний засіб, зареєстрований за межами України, 50 відсотків розміру штрафу протягом 10 банківських днів з дня набрання законної сили постановою про накладення адміністративного стягнення за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі, або за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), така постанова вважається виконаною. Постанова про накладення адміністративного стягнення за порушення зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), також вважається виконаною у разі сплати штрафу за повідомленням про притягнення до адміністративної відповідальності, залишеним уповноваженою посадовою особою на місці вчинення правопорушення на лобовому склі транспортного засобу, у тому числі шляхом сплати 50 відсотків розміру штрафу протягом 10 банківських днів з дня вчинення відповідного правопорушення.
У разі несплати штрафу особами, зазначеними у частині першій цієї статті, протягом 30 днів з дня набрання законної сили постановою про накладення адміністративного стягнення за правопорушення у сферах безпеки дорожнього руху та паркування транспортних засобів така постанова підлягає примусовому виконанню.
Строки оскарження постанови про адміністративне правопорушення:
Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом 10 днів з дня винесення постанови, а щодо постанов по справі про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксовані в автоматичному режимі, протягом 10 днів з дня вручення такої постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу.
В разі пропуску зазначеного строку з поважних причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову, може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним розглядати скаргу
Згідно вимог статті 291 КУпАП постанова адміністративного органу (посадової особи) у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку оскарження цієї постанови, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого статтею 26 КУпАП, постанов по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксованого в автоматичному режимі, про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксованого в режимі фотозйомки (відеозапису), а також у випадках накладення штрафу, що стягується на місці вчинення адміністративного правопорушення.
Постанова по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксоване в автоматичному режимі, або про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксоване в режимі фотозйомки (відеозапису), набирає законної сили після її вручення особі або отримання поштового повідомлення про вручення або про відмову в її отриманні, або повернення поштового відправлення з позначкою про невручення, або під час її виконання у випадках, передбачених частиною першою статті 300-1 КуПАП.
Постанова про позбавлення права керування транспортним засобом набирає чинності з наступного дня після закінчення строку на її оскарження, визначеного цим Кодексом, а у випадку такого оскарження - з дня набрання законної сили рішенням за результатами такого оскарження, яке винесено за наслідками розгляду справи по суті.
Скарга на постанову по справі про адміністративне правопорушення розглядається правомочними органами (посадовими особами) в 10 строк з дня її надходження, якщо інше не встановлено законами України.
Якщо буде потрібна моя допомога, звертайтеся через кнопку зеленого кольору "Звернутися".
При зверненні вказуйте свою е-пошту, по якій з Вами можна зв'язатися.
ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО!