Задайте вопрос юристу

829 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Корпоративное право, 29 марта 2023, вопрос №83080 550₴

Могу ли я как маркетолог попасть в неприятности?

Честно не знаю, к какому праву относиться данный вопрос. Однако.

Я и моя команда, пишет маркетинговые стратегии для брендов (позиционирования и продвижения). То есть брендинг. Мы не создаем товар и тд.

К нам обратился клиент, продает пластиковые «курилки» по типу Эльфбара. Проект интересный, однако есть свои ньюансы. Следовательно, вопрос в следующем. Могу ли я или моя, подчеркиваю маркетинговая команда (единоразовая, в плане того, что мы пишем стратегии но не реализовываем их, реализовывает штатный маркетинг) попасть под какие то проблемы или ответственность, если окажется в конце концов что продукт плохой и у людей будут возникать проблемы со здоровьем, или же вся ответственность будет на «заказчике» то есть владельце компании, который производит/завозит их?

И второй вопрос, если к примеру вы ответите что мы со своей стороны тоже можем попасть, можем ли мы подписать договор в котором укажем, что все возможные потенциальные риски остаются на заказчике и мы «не при чем».

Почему я спрашиваю. Любой продукт в данной нише, насколько бы он не был качественный он объективно вредный (тк это табачка), и вероятность того, что кому то станет плохо от него тоже существует.

Ответы юристов (16)

    Гуща Юрій Миколайович
    Гуща Юрій Миколайович год назад

    Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта

    Общаться в чате

    Вітаю.

    Відповідальність за неякісний товар: Згідно з ч. 1 ст. 216 ГК України, учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання застосуванням до правопорушників господарських санкцій за підставами і в порядку, встановленими даним Кодексом, іншими законами та договором.

    Статтею 224 ГК України передбачено, що учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або встановлені вимоги зі здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати заподіяні цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушені.По змісту ст. 1166 ЦК України, для застосування такої міри відповідальності, як стягнення збитків, потрібна наявність усіх елементів складу цивільного правопорушення, а саме: протиправної поведінки, збитків, причинного зв'язку між протиправною поведінкою боржника і збитками, провини. За відсутності хоч би одного з цих елементів цивільно-правова відповідальність не настає.Протиправною є поведінка, яка не відповідає вимогам закону, призводить до порушення (зменшення, обмеження) майнових прав (благ) і законних інтересів іншої особи.Згідно з ч. 1 ст. 268 ГК України якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразків (еталонів), якщо сторони не визначать в договорі більш високі вимоги до якості товарів.

    Придбання товару неналежної якості

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

    1. пропорційного зменшення ціни;
    2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    Для непродовольчих товарів, що перебували у використанні - задовольняються вимоги споживача за згодою продавця.

    Товар неналежної якості підлягає обміну протягом гарантійного строку (строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг), який зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі (наприклад договорі купівлі продажу), що додається до продукції.

    Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором:

    1. пропорційного зменшення ціни;
    2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
    3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    У разі істотного порушення вимог щодо якості товару (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) покупець має право за своїм вибором:

    1. відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;
    2. вимагати заміни товару.

    Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", задовольняються за згодою продавця.

    Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

    Вимоги споживача, встановлені частиною першою статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

    Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів"

    Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

    Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів". За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 Закону України "Про захист прав споживачів".

    Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів" зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

    Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів") та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів").

    У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти. Розрахунки із споживачем у такому разі проводяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів".

    На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів") зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

    За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

    При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

    За необхідності наявність істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару підтверджується висновком експертизи, яка повинна бути організованою продавцем (виконавцем, виробником) у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції.Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.

    Строки виконання вимоги заміни товару:

    • за наявності товару – негайно;
    • у разі перевірки якості товару - 14 денний термін;
    • у разі відсутності товару – 2 місячний строк з моменту подання заяви.
    Безоплатне усунення недоліків товару

    Недоліки товару, пред'явлені споживачем, повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. За кожний день затримки виконання вимоги Споживача (надання аналогічного товару, усунення недоліків) сплачується неустойка 1 % вартості товару. При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину вираховуються з дня видачі споживачеві товару після ремонту.

    Строки пред'явлення вимоги після закінчення гарантійного терміну:

    • протягом установленого строку служби;
    • протягом 10 років, якщо строк служби не встановлено в разі виявлення недоліків з вини виробника.

    Якщо вимогу споживача не задоволено протягом 14 днів, споживач має право пред'явити інші вимоги встановлені частиною першою статті 8 Закону.

    Перелік та зразки необхідних документів

    Розрахунковий документ з позначкою про дату продажу товару, гарантійні зобов'язання, зміст договору з виконавцем робіт (послуг), опис виявлених недоліків, висунуті вимоги (прохання) з документальним підтвердженням факту їх отримання продавцем (виконавцем), отримані заявником відповіді, висновки тощо.

    Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу або відтворити на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надіслати електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

    Розрахунковий документ має бути виданий або створений в електронній формі не пізніше моменту передачі товару (послуги).

    У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

    https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/%D0%9F%D1%8...

    По суті ви берете обов’язок просувати товар на рику, а відповідальність несе продавець та виробник.

    • Влад Клиент год назад

      мне кажется, что Вы не совсем поняли вопроса. Вопрос касался стороны маркетинга, а не заказчика.

    Айвазян Юрий Климентьевич
    50%
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Владе!

    Наперед попередньо зазначу, що проблем я у Вас не бачу в контексті підготовки маркетінгової стратегії для продажу товару Вашим клієнтом. Для більш повної консультпації я волів би бачити Вашу угоду з клієнтом. Навіть якщо це публічна оферта. Втім постараюсь відповісти на Ваші питання на основі тої інформації, яка є.

    К нам обратился клиент, продает пластиковые «курилки» по типу Эльфбара. Проект интересный, однако есть свои ньюансы. Следовательно, вопрос в следующем. Могу ли я или моя, подчеркиваю маркетинговая команда (единоразовая, в плане того, что мы пишем стратегии но не реализовываем их, реализовывает штатный маркетинг) попасть под какие то проблемы или ответственность, если окажется в конце концов что продукт плохой и у людей будут возникать проблемы со здоровьем, или же вся ответственность будет на «заказчике» то есть владельце компании, который производит/завозит их?

    Відповідальність за якість товару згідно Закону України Про захист прав споживачі несуть виробник та продавець (останній в межах угоди, яка між ними укладена).

    Відповідальність за неякісний товар у відповідності з ч. 1 ст. 216 ГК України, несуть тільки учасники господарських відносин.

    Згідно статті 224 ГК України передбачено, що учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або встановлені вимоги зі здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати заподіяні цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушені.

    Ви в даному випадку не маєте до того абсолютно ніякого відношення. Проте хотілося б бачити Вашу угоду з клієнтом про надання послуг для більш предметної і повної відповіді!

    И второй вопрос, если к примеру вы ответите что мы со своей стороны тоже можем попасть, можем ли мы подписать договор в котором укажем, что все возможные потенциальные риски остаются на заказчике и мы «не при чем».

    В цілому Ви достатньо убезпечені і так, але угоду про надання послуг Вам все одно треба буде укладати, отже вній варто буде передбачити, що Ви не несете відповідльності за якість товару а ні виробника, а ні продавця! Я можу в тому допомогти.

    Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото. Охоче на них відповім. Допоможу скласти угоду.

    • Влад Клиент год назад

      а если к примеру, не подписывать договор (заказчик не против) то следовательно формально я и моя команда ничего не делала, и не имеет отношение к продукту, верно

      • Айвазян Юрий Климентьевич
        Айвазян Юрий Климентьевич год назад

        Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

        Общаться в чате

        Можете поступить и так! В конце концов, подписание договора есть прерогатива двух хозяйствующих сторон, и если обе стороны согласны на его отсутствие, то так даже в контексте сказанного и лучше! Только обязательно советую Вам закончить выполнение работ актом приема-передачи.

    Богданов Микита
    Богданов Микита год назад

    Юрист, г. Одесса, 10 лет опыта

    Общаться в чате

    Добрый день. Желательно подготовить договор на оказание услуг, в котором прописать все права, обязанности и ответственность. Вы как исполнитель оказываете конкретно услугу продвижения, поэтому ответственность в дальнейшем за товар нести не будете. обращайтесь, занимаюсь юридическим сопровождением в сфере маркетинговых услуг.

    Гуща Юрій Миколайович
    Гуща Юрій Миколайович год назад

    Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта

    Общаться в чате

    Эсли не подписывать договор, то гарантии оплаты услуг нету (если только Вы не уверены в их 100% оплате).

    • Влад Клиент год назад

      имеется ввиду, если договор не будет подписываться, формально претензий к нам как маркетологам быть не может? То есть если их спросят кто делал маркетинг они могут сказать, что я, однако договора у нас нет, и я могу сказать я не понимаю о чем речь

      • Гуща Юрій Миколайович
        50%
        Гуща Юрій Миколайович год назад

        Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта

        Общаться в чате

        Да, доказать, что вы оказывали услуги будет сложно, риски только в оплате. Но, Ваша компания не несет ответственность за качество товара. Т.е., можно либо закл.договор, либо без договора,если уверены в заказчике.

        • Влад Клиент год назад

          а переписка, является доказательством? Иметься ввиду, если я ее удалю, но кто-то сделает снимок экрана

          • Богданов Микита
            Богданов Микита год назад

            Юрист, г. Одесса, 10 лет опыта

            Общаться в чате

            Тут еще вопрос как вы оплату получите. На карту физ лица без назначения платежа, на счет фоп или наличкой. Скрины имеют доказательства в суде если есть оригинал переписки для осмотра в суде.

    Дерій Владислав Олегович

    Доброго дня, Владе!

    Згідно статті 7 ЗУ"Про відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дефекту в продукції" за шкоду, завдану внаслідок дефекту в продукції, відповідає її виробник. Будь-яка особа, яка ввезла на митну територію України продукцію з метою її продажу, передання в найм (оренду), лізинг або розповсюдження в будь-якій іншій формі в ході провадження господарської діяльності, відповідно до цього Закону несе відповідальність як виробник.

    Ви як маркетолог не несете ніякої відповідальності за якість продукції або шкоду заподіяну внаслідок її дефекту.

    При виникненні додаткових питань натискайте "Звернутися". Всього доброго!

    Гіммельфарб Станіслав  Олегович

    Доброго дня.

    Ответственность может наступить только в случаях прямо предусмотренных законодательством.

    Вы несете ответственность только за свои действия в рамках договора. Само по себе предоставление услуг маркетолога с учетом легальности самого вида деятельности по продажи электронных сигарет. При этом, Вы не несете ответственность за оформление деятельности Вашего заказчика и за качество его работы.

    Что касается указания в договоре предупреждения, то это носит сугубо информационный характер для клиента.

    Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю, Владе!

    Я и моя команда, пишет маркетинговые стратегии для брендов (позиционирования и продвижения). То есть брендинг. Мы не создаем товар и тд.

    К нам обратился клиент, продает пластиковые «курилки» по типу Эльфбара. Проект интересный, однако есть свои ньюансы. Следовательно, вопрос в следующем. Могу ли я или моя, подчеркиваю маркетинговая команда (единоразовая, в плане того, что мы пишем стратегии но не реализовываем их, реализовывает штатный маркетинг) попасть под какие то проблемы или ответственность, если окажется в конце концов что продукт плохой и у людей будут возникать проблемы со здоровьем, или же вся ответственность будет на «заказчике» то есть владельце компании, который производит/завозит их?

    ЗВИЧАЙНО, ЩО ВСЯ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БУДЕ НА ВИРОБНИКУ ПРОДУКЦІЇ І ЧАСТКОВА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ МОЖЕ ПОКЛАСТИСЬ НА ПРОДАВЦЯ ТОВАРУ (ЗА ПЕВНИХ ПІДСТАВ).

    ВИ, ЯК СУБ'ЄКТИ, ЯКИЙ НЕ МАЄ ВІДНОШЕННЯ ДО ВИРОБНИЦТВА ТА ПРОДАЖУ, ЖОДНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НЕ ПОНЕСЕ, ЦЕ НАВІТЬ НЕ ОБГОВОРЮЄТЬСЯ. И второй вопрос, если к примеру вы ответите что мы со своей стороны тоже можем попасть, можем ли мы подписать договор в котором укажем, что все возможные потенциальные риски остаются на заказчике и мы «не при чем».

    ЩО СТОСУЄТЬСЯ ДОГОВОРУ, ТО НАПОЛЕГЛИВО РАДЖУ ЙОГО ПІДГОТУВАТИ ТА УКЛАСТИ. У ДОГОВОРІ КОНКРЕТИЗУЙТЕ ЗМІСТ СВОЇХ ПОСЛУГ ТА ВКЛЮЧІТЬ ТАКИЙ АБЗАЦ:

    "ВИКОНАВЕЦЬ ПОСЛУГ НЕ НЕСЕ ТА НЕ МОЖЕ НЕСТИ РИЗИКІВ ТА/АБО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА РЕАЛІЗАЦІЮ ТОВАРІВ ЗАМОВНИКОМ, А НАДАЄ ПОСЛУГИ ВИКЛЮЧНО ЩОДО ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ".

    ЦЕ БУДЕ ДОДАТКОВИМ ЗАХИСТОМ ДЛЯ ВАС.

    Почему я спрашиваю. Любой продукт в данной нише, насколько бы он не был качественный он объективно вредный (тк это табачка), и вероятность того, что кому то станет плохо от него тоже существует.

    РОЗУМІЮ ВАС, САМЕ ТОМУ РАДЖУ ЙТИ ПО ШЛЯХУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ. ЖОДНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВАМ НЕ ЗАГРОЖУЄ.

    Всього доброго! Якщо Ви хочете поспілкуватись індивідуально і випрацювати алгоритм дій, натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.

    Дерій Владислав Олегович

    Якщо до Ваших обов’язків входить проведення рекламних кампаній від розробки до втілення, тоді Вам слід керуватися статтею 22 ЗУ «Про рекламу»22 в якій зазначені особливості реклами тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби.

    Згідно ч. 2 ст.27 даного Закону відповідальність за порушення законодавства про рекламу несуть:

    1) рекламодавці, винні:

    у замовленні реклами продукції, виробництво та/або обіг якої заборонено законом;

    у наданні недостовірної інформації виробнику реклами, необхідної для виробництва реклами;

    у замовленні розповсюдження реклами, забороненої законом;

    у недотриманні встановлених законом вимог щодо змісту реклами та у замовленні розповсюдження реклами, в якій не дотримано встановлені законом вимоги щодо її змісту;

    у порушенні порядку розповсюдження реклами, якщо реклама розповсюджується ними самостійно;

    2) виробники реклами, винні у порушенні прав третіх осіб при виготовленні реклами;

    3) розповсюджувачі реклами, винні в порушенні встановленого законодавством порядку розповсюдження та розміщення реклами.

    Накладення штрафів на відповідальних осіб зазначено у Постанові КМУ від 26 травня 2004 р. № 693 «Про затвердження Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу», яка регулює питання накладення уповноваженими особами Держспоживінспекції та її територіальних органів штрафів на рекламодавців, виробників і розповсюджувачів реклами за порушення законодавства про рекламу (крім штрафів, накладення яких належить виключно до компетенції Антимонопольного комітету і регулюється законодавством з питань авторського права та суміжних прав).

    А також зверніть увагу на статтю 16. Закону України “Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення”.

    Забороняються будь-яка реклама та стимулювання продажу тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, в тому числі:

    проведення заходів з безоплатної роздачі, у тому числі для маркетингових досліджень та дегустації, обміну тютюнових виробів на тютюнові вироби чи будь-які інші товари, роботи, послуги;

    використання тютюнових виробів з метою отримання товарів, робіт, послуг; пропонування або надання будь-якого прямого чи непрямого відшкодування на придбання або використання тютюнових виробів;

    пропонування або надання бонусів, премій, повернення готівкових коштів, права на участь у будь-якій грі, лотереї, конкурсі, події, прямо або опосередковано пов'язаних з тютюновими виробами, або якщо умовою надання, або участі в яких, є придбання або вживання тютюнових виробів;

    продаж тютюнових виробів у наборі з будь-якими іншими товарами або послугами;

    розміщення інформації про виробника тютюнових виробів та/або тютюнові вироби у місцях, де ці вироби реалізуються чи надаються споживачеві, у тому числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі, за виключенням одного плаката розміром не більше 40х30 см на одне місце торгівлі, в якому надається текстова інформація про наявні в продажу тютюнові вироби та ціни на них;

    розміщення інформації з метою стимулювання продажу тютюну безпосередньо на тютюнових виробах та/або їх упаковці, у тому числі: малюнків та інших зображень, які не є частиною захищеної торгової марки; адрес веб-сайтів, електронної пошти; вкладень до упаковки тютюнових виробів; текстової або графічної інформації на прозорій обгортці упаковки тютюнових виробів;

    розміщення інформації щодо тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, в місцях проведення розважальних заходів, в місцях роздрібної торгівлі, на автотранспортних засобах та обладнанні;

    надсилання повідомлень поштою, електронною поштою, повідомлень на мобільні телефони, поширення відеодисків, відеоматеріалів, компакт-дисків, комп'ютерних та інших ігор, розміщення інформації в мережі Інтернет з метою стимулювання продажу тютюнових виробів;

    продаж, пропонування для продажу, поставка чи реклама нетютюнових виробів, послуг, реклама або упаковка яких містить напис, малюнок чи будь-яке інше зображення, повідомлення, які повністю або в частині ідентифікуються чи асоціюються з тютюновим виробом, знаком для тютюнових товарів і послуг чи з виробником тютюнових виробів;

    інші заходи прямого та непрямого стимулювання продажу тютюнових виробів та вживання тютюну.

    Забороняється спонсорство тютюну, в тому числі:

    спонсорство телепередач, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів, програм чи окремих осіб або спонсорство з використанням знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби;

    надання виробниками тютюнових виробів або пов'язаними з ними організаціями фінансової або іншої підтримки заходам, діяльності, окремим особам або групам, в тому числі політичним партіям або діячам, спортсменам або спортивним командам, артистам або артистичним групам, навчальним закладам усіх форм власності;

    проведення інформаційних кампаній та заходів для населення, в тому числі з метою профілактики куріння серед молоді, за прямої або опосередкованої фінансової підтримки виробників тютюнових виробів або пов'язаних з ними організацій.

    Гончаренко Константин

    Доброго дня!

    Згідно з ч. 6 ст. 269 ГК України постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені впродовж гарантійного терміну, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу.

    Відповідальність за товар , його якість , сертифікацію і реалізацію буде нести виключно виробник , можливо постачальник та директор /власник магазину , який це продаватиме.

    Ваша група консультантів лише просуне бренд власника та зробить йому відповідний план , про шкоду товару думатиме власник виробництва та постачальник.

    договір про надання послуг маркетингу все ж варто укласти, щоб були докази , що роботу з маркетингу проведено і треба провести розрахунок з вами .

    маркетингова компанія не має жодного відношення до технічних характеристик та безпечності продукту це до виробника і продавця.

    ви можете казати, що робили рекламу замовнику згідно наданих матеріалів, характеристики та рівень шкоди матеріалів та законність оформлення дозвільних документів ваша група не уповноважена перевіряти тож всі питання до власника продукції.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України