Задайте вопрос юристу

833 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Для бизнеса, 26 июня 2023, вопрос №87310 250₴

Юридичне оформлення бізнесу

Який юридичний процес при оформленні бізнесу, а саме охоронна фірма та озброєна охоронна фірма?
Чи можливо це в нашій країні?
І що потрібно для оформлення зброї декільком людям однією людиною

Ответы юристов (13)

    Гіммельфарб Станіслав  Олегович
    20%

    Доброго дня.

    У відповідності до діючого законодавства, діяльність по охороні чужого майна або послуги з особистої охорони є ліцензійним видом діяльності.

    Таким чином, спочатку необхідно зареєструвати суб'єкт підприємницької діяльності з відповідним КВЕД, ТОВ це буде чи ФОП великого значення не має.

    Після цього, для отримання ліцензії необхідно наявність у Вас або у найманого працівника який має відповідний стаж роботи.

    Для реєстрації охоронного агентства потрібно буде сформувати пакет документів, який буде подаватися в МВС. До цього пакету входять:

    • заява про видачу охоронної ліцензії;
    • відомості про персонал охоронного агентства;
    • відомості про спецзасоби, які будуть використовуватися в роботі Вашого охоронного агентства;
    • інформація про робочий транспорт, який буде використовуватися в процесі Вашої діяльності;
    • опис усіх документів.

    Крім переліку документів, зазначених вище, подається пакет документів для фахівця з охорони:

    • трудовий договір, укладений з фахівцями;
    • довідка про несудимість, видана на спеціаліста з охорони;
    • довідка від нарколога, видана для фахівця;
    • довідка від психіатра, видана на фахівця;
    • медична карта фахівця;
    • послужний список фахівця або ж копія його трудової книжки;
    • диплом;
    • копія паспорта фахівця (також подається копія паспорта директора).

    Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 9 ЗУ «Про охоронну діяльність», для здійснення охоронної діяльності можна використовувати спеціальні засоби, визначені відповідним Переліком до постанови Кабінету Міністрів Українивід 11 лютого 2013 р. № 97.

    Дозволи на використання спецзасобів видаються як громадянам, так і суб’єктам охоронної діяльності. При цьому в останньому випадку для отримання дозволу обов'язково вказується поіменний склад персоналу та додаються на кожного з них довідки медзакладу про відсутність показань для носіння спецзасобів.

    Такі дозволи отримуються в місцевих органах МВС України.

    Для отримання дозволу потрібно подати:

    • лист, де обгрунтовується необхідність придбання та використання спецзасобів;
    • перелік працівників, які використовуватимуть спецзасоби;
    • довідку медзакладу про відсутність показань для носіння спецзасобів охорони;
    • 2 фотокартки 3х4 на кожного працівника;
    • квитанцію про сплату за видачу дозволу.

    Органи МВС можуть розглядати документи на отримання зазначеного дозволу до одного місяця.

    Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.

    Айвазян Юрий Климентьевич
    20%

    Доброго дня, Олеже!

    Охоронну діяльність можуть здійснювати на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи-підприємці на підставі Ліцензії при наявності матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення такої діяльності, і за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених Ліцензійними умовами.

    Створення охоронної фірми в Україні складається з двох етапів:
    1. Реєстрація юридичної особи або фізичної особи-підприємця;
    2. Отримання Ліцензії на Охоронну діяльність для цієї юридичної особи або фізичної особи-підприємця.

    Після отримання статусу юридичної особи або фізичної особи-підприємця, документи подаються до Міністерства внутрішніх справ України для реєстрації суб'єктом охоронної діяльності та отримання відповідної Ліцензії на Охоронну діяльність на території України.

    Однією з головних умов отримання Ліцензії на охоронну діяльність є наявність в штаті компанії "Фахівця з організації заходів охорони". Зазначений фахівець повинен мати один з наступних освітніх і (або) кваліфікаційних рівнів:
    • вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів і відомчої воєнізованої охорони;
    • вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб'єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
    • вищу юридичну освіту і стаж роботи за фахом в суб'єкті охоронної діяльності не менше трьох років.

    "Спеціаліст з організації заходів охорони" повинен бути оформлений як директор або заступник директора охоронної фірми.

    Для отримання Ліцензії потрібно подати до органу ліцензування заяву на отримання Ліцензії.

    До Заяви про отримання Ліцензії додаються документи, що підтверджують відповідність встановленим умовам залучення та відсутність обмежень щодо працівників, задіяних в здійсненні охоронних заходів, а саме:

    1. По "Фахівцю з організації заходів охорони":

    • копії документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним вимогам (про вимоги дивіться више);
    • копії сертифікатів від нарколога і психіатра;
    • копія документа, що підтверджує відсутність у особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, який видається в установленому порядку;
    • копія паспорта громадянина України;
    • копія трудового договору або виписка з трудової книжки особи, завірені керівником майбутньої Охоронної фірми.

    2. По персоналу охорони (при наявності його на момент отримання Ліцензії):

    • список персоналу охорони на дату подачі Заяви про отримання Ліцензії, підписаний керівником майбутньої охоронної фірми і завірений печаткою (за її наявності);
    • копія документа, який підтверджує відповідність особи кваліфікаційним вимогам;
    • копії сертифікатів нарколога і психіатра кожного охоронця;
    • копія документа, що підтверджує відсутність у особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
    • копія паспорта громадянина України кожного охоронця;
    • копія трудового договору або виписка з трудової книжки охоронця, завірені керівником майбутньої Охоронної фірми.

    3. Відомості про засоби провадження охоронної діяльності (при наявності їх на момент отримання Ліцензії):

    • відомості про наявність спеціальних засобів;
    • відомості про наявність транспорту реагування.

    4. Відомості про доступність місць провадження господарської діяльності для маломобільних груп населення (при наявності їх на момент отримання Ліцензії).

    5. Опис документів, що додаються до Заяви про отримання Ліцензії, у двох примірниках.

    Чинним законодавством України передбачено термін прийняття рішення про видачу Ліцензії на протязі десяти робочих днів з дня подачі повного пакету документів.

    Ліцензія видається на необмежений строк.

    Протягом десяти днів з дня прийняття рішення про видачу Ліцензії потрібно сплатити державне мито. За видачу Ліцензії стягується одноразова плата в розмірі одного прожиткового мінімуму, діючого на день прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії.

    ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕДУРИ ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕДБАЧЕНО НАСТУПНИМИ ЗАКОНАМИ:

    • Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 року;
    • Закон України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року;
    • Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» № 960 від 18.11.2015 року;
    • Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" № 314 від 18.03.2022 року.

    Виникнуть додаткові питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото. Постараюсь Вам допомогти!

    Карпенко Андрей Владимирович
    20%

    Вітаю!

    Охоронна діяльність є особливим видом господарської діяльності, яка спрямована на надання послуг із забезпечення схоронності об'єктів власності юридичних і фізичних осіб, а також і самих власників, фізичних осіб.

    Займатися такою діяльністю можна тільки після отримання спеціального дозволу від держави – ліцензії на охоронну діяльність.

    Для того, щоб Ваші охоронці мали можливість носити зброю і використовувати її для виконання своїх робочих обов'язків, Ви повинні отримати наступний пакет Дозволів:

    Дозвіл на відкриття та функціонування об'єкта дозвільної системи:

    Такий Дозвіл видається Департаментом громадської безпеки МВС України.

    Для його отримання важливо правильно підготувати і подати такий пакет документів:

    • заяву на видачу Дозволу;
    • Акт, що підтверджує те, що приміщення, відведене на Вашій фірмі для зберігання зброї і боєприпасів, придатне для цього. Такий Акт видається і підписується спеціальною комісією, до якої входять представники органу внутрішніх справ, органу державного пожежного нагляду та охоронної фірми;
    • перелік осіб, які будуть допущені до пристроїв і боєприпасів. До цього списку повинні додаватися документи на кожну з допущених осіб (медична довідка, документ, що підтверджує, що особа вивчила матеріальну частину зброї, тощо);
    • наказ керівника фірми про те, що призначена особа, відповідальна за зберігання, облік, придбання і охорону зброї і боєприпасів до неї;
    • квитанцію про сплату державного збору за видачу Дозволу.

    Дозвіл на право придбання зброї (так званих пристроїв для відстрілу патронів):

    Наступний Дозвіл видається тим же Департаментом МВС і вимагає підготовки та подачі такого пакета документів:

    • заяви від імені охоронної фірми, в якій чітко вказується кількість зброї та боєприпасів, що закуповуються, а також номер і строк дії Дозволу з пункту 1 (див. вище);
    • копії Акту про відповідність приміщення для зберігання зброї вимогам закону;
    • наказу керівника про призначення відповідальної особи (як і в попередньому пакеті документів).

    Також подається квитанція про сплату державного збору.

    Такий Дозвіл видається протягом 30 днів і його потрібно отримувати після того, як Ви отримаєте Дозвіл, вказаний вище. Паралельно їх одержати не вийде.

    Дозвіл на право зберігання та носіння зброї:

    Документи для отримання третього Дозволу також подаються в зазначений Департамент МВС.

    Повний пакет документів включає в себе:

    • заяву керівника про видачу дозволу;
    • все той же Акт про придатність приміщення;
    • дані про осіб, відповідальних за зберігання та використання зброї, та осіб, що мають доступ до зброї, в тому числі про працівників охорони;
    • довідки про те, що співробітники охоронної фірми, допущені до зброї, пройшли навчання з матеріальної частини зброї та правил поводження з нею;
    • копії договорів страхування співробітників охоронної фірми;
    • медичні довідки співробітників;
    • наказ керівника охоронної фірми про призначення відповідального за зберігання та облік зброї;
    • дані про кількість придбаної зброї, бойових припасів, їх системи, калібру, номеру, року випуску кожної одиниці, а також специфіки (призначення) придбаної зброї.

    Важливо пам'ятати, що названі Дозволи мають кінцевий строк дії, по закінченню якого їх треба буде отримати знову.

    Крім наявності зазначених вище дозволів, важливо забезпечити виконання певних вимог щодо зберігання та використання зброї:

    • сама зброя і все боєприпаси повинні зберігатися в спеціально обладнаному сховищі, що відповідає вимогам МВС;
    • охоронна фірма зобов'язана вести облік як самої зброї, так і боєприпасів до неї;
    • облік пристроїв і боєприпасів має вести спеціально призначена відповідальна особа, для чого організовується книга обліку, яка також повинна відповідати вимогам МВС;
    • якщо якийсь з пристроїв або набоїв приходить в непридатність - їх необхідно здати в місцеве відділення Нацполіціі.
    Промський Євгеній Сергійович

    Добрий день!

    Для відкриття бізнесу - охоронної фірми обов’язково потрібно отримати ліцензію, яку видає Міністерство внутрішніх справ України.

    З ліцензійними умовами можна ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/960-2015-%D0%BF#Text

    Оформлення зброї є однією з вимог для отримання ліцензії:

    11. Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог:

    1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:

    дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;

    дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;

    2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622;

    3) суб’єкт охоронної діяльності веде облік пристроїв та патронів до них за формою згідно з додатком 22 до зазначеної Інструкції;

    4) облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби, ведеться відповідальною особою шляхом внесення відповідних даних до книги обліку видачі і прийняття пристроїв та патронів до них;

    5) непридатні для подальшого використання пристрої та патрони до них здаються суб’єктом охоронної діяльності до територіальних органів Національної поліції за місцезнаходженням.

    При виникненні додаткових питань натискайте кнопку Звернутися. Буду радий допомогти.

    Айвазян Юрий Климентьевич

    Олег!

    На доповнення до моєї відповіді...

    Дозвол на придбання пристроїв травматичної дії отримують особи з 21-річного віку згідно з наказом МВС України від 13.06.2000 № 379, яким затверджено Тимчасову інструкції про порядок придбання, зберігання, обліку, використання та застосування пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів працівниками суду, правоохоронних органів та їх близькими родичами, а також особами, які беруть участь у кримінальному судочинстві.

    Правом придбання мисливської гладкоствольної зброї та основних частин до неї користуються громадяни України, які досягли 21-річного віку, мисливської нарізної зброї та основних частин до неї - 25-річного віку, холодної, охолощеної та пневматичної зброї та основних частин до неї - 18-річного віку. Кількість зброї, яку може мати громадянин України, не обмежена, однак власник зброї повинен забезпечити її безумовну схоронність (пункт 12.1 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 (далі - Інструкція).

    Органи поліції не мають права видавати дозволи на придбання, зберігання та носіння вогнепальної зброї та бойових припасів до неї, пневматичної чи холодної зброї, пристроїв та патронів до них громадянам, а також проводити їх перереєстрацію в разі:

    наявності в особи медичних протипоказань до виконання вказаних функціональних обов'язків та володіння зброєю;

    наявності даних про систематичне (два чи більше разів) порушення такою особою громадського порядку, неусунення виявлених раніше порушень вимог цієї Інструкції щодо зберігання, перевезення, використання раніше придбаної зброї, пристроїв, зловживання спиртними напоями, вживання наркотичних речовин без призначення лікаря, інших одурманюючих засобів, вчинення домашнього насильства, що підтверджується документально;

    наявності вмотивованої постанови державного виконавця про встановлення тимчасового обмеження боржника в праві користування вогнепальною мисливською, пневматичною та охолощеною зброєю, пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії;

    надходження від уповноваженого органу до уповноваженого підрозділу із контролю за обігом зброї центрального органу управління поліцією, уповноваженого підрозділу з контролю за обігом зброї та дозвільної системи головних управлінь Національної поліції в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, областях та м. Києві інформації про повідомлення такій особі про підозру або інформації про складення щодо такої особи повідомлення про підозру, що не вручене через невстановлення її місцезнаходження;

    наявності в особи судимості за злочин, яка не погашена або не знята в установленому порядку;

    відсутності довідки про вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з ними та їх застосування;

    відсутності права, визначеного актами законодавства, на придбання, зберігання і носіння пристроїв.

    Для отримання дозволу в органах поліції дозволу на придбання мисливської вогнепальної нарізної, гладкоствольної зброї, пневматичної зброї, холодної та охолощеної зброї громадяни подають відповідну заяву (на ім'я керівника органу поліції за місцем проживання заявника).

    До заяви подаються наступні документи:

    заповнена картка-заява (додаток 14 до Інструкції);

    медична довідка (крім охолощеної зброї);

    довідка про вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з ними та їх застосування (крім охолощеної зброї);

    платіжний документ (платіжне доручення, квитанція) з відміткою банку, відділення поштового зв'язку або коду проведеної операції про внесення коштів за надання відповідної платної послуги;

    копії 1, 2 та 11 сторінок паспорта громадянина України (для осіб, яким видано паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм,- копію паспорта та витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання).

    Крім того, для оформлення документів потрібні чотири фотокартки розміром 3Х4 см, а для отримання дозволу на носіння та зберігання зброї - договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності власника зброї. Якщо громадянин, який звертається до органу поліції для оформлення дозволу на придбання зброї, пристрою, вже має у власності чи у користуванні зброю, пристрій, він надає копію дозволу на зберігання цієї зброї, пристрою, а документи (довідки), які були подані при отриманні дозволу на придбання, зберігання (перереєстрації), є дійсними, повторно не оформляються, власник подає їх копії.

    Видачу дозволів на придбання зброї, її реєстрацію та перереєстрацію здійснюють органи поліції.

    на виготовлення, зберігання та використання предметів, матеріалів і речовин, відкриття та функціонування підприємств, майстерень і лабораторій, на які поширюється дозвільна система, які видаються на ім'я керівників підприємств, установ і організацій, а також громадянам - 3 роки;

    на придбання та перевезення цих предметів, матеріалів і речовин - до 3 місяців;

    на придбання вибухових матеріалів - до 6 місяців.

    Порядок отримання дозволу на зброю

    Звернутись до працівників дозвільної системи відповідного органу поліції та замовити довідку про відсутність судимості. При цьому, з`ясувати перелік та контакти організацій які проводять курси з вивчення матеріальної частини зброї і правил поводження з нею.

    Записатись на курси з вивчення матеріальної частини зброї і правил поводження з нею. За результатами проходження курсів та здачі іспиту видається відповідна довідка. Для підготовки до іспиту варто ознайомитись з методичним посібником.

    Отримати в наркологічному диспансері сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду, а в психоневрологічному диспансері – медичну довідку про проходження обов'язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів.

    Після цього в лікарні за місцем проживання або у платному медичному закладі пройти медичний огляд та отримати медичну довідку для отримання дозволу (ліцензії) на об'єкт дозвільної системи. При цьому, для отримання такої довідки необхідно надати дві фотокартки розміром 3Х4 см.

    Укласти в будь-якій страховій компанії договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності для власників зброї.

    Придбати металевий ящик або сейф, які встановити за місцем проживання. Металевий ящик краще надійно прикріпити до підлоги або стіни (для працівників правоохоронних органів, відповідно до вимог Інструкції, кріпити металевий ящик для зберігання зброї до стіни або підлоги – обов'язково).

    Для прискорення отримання дозволу на придбання зброї, звернутись до дільничного інспектора поліції за місцем проживання і попросити провести спеціальну перевірку за місцем проживання. В ході перевірки інспектор перевіряє наявність металевого ящика для зберігання зброї та його відповідність вимогам Інструкції, збирає дані про поведінку особи в побуті та за місцем проживання.

    За результатами перевірки дільничний інспектор складає відповідний рапорт, який направляє до відповідної дозвільної системи або видає на руки громадянину.

    Через банківську установу оплатити вартість послуг дозвільної системи з надання відповідного дозволу та зберегти відповідну квитанцію.

    З`явитись з усіма зібраними документами, їх копіями та двома фотокартками до дозвільної системи у часи прийому та подати заяву про надання дозволу на придбання зброї.

    Отримати дозвіл на придбання зброї, придбати на підставі дозволу зброю та протягом десяти днів з`явитись до дозвільної системи для реєстрації зброї і отримання дозволу на її носіння і зберігання.

    Для отримання дозволу на носіння і зберігання зброї, відповідно до пункту 12.5 Інструкції, необхідно подати відповідну заяву, до якої додаються фотокартки, дублікат дозволу на придбання зброї з відміткою магазину про продаж зброї, платіжний документ про оплату відповідної послуги дозвільної системи та копія договору страхування цивільної відповідальності.

    Будуть питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото. Постараюсь на них відповісти.

    Гончаренко Константин

    Доброго дня!

    відкриття приватної охоронної фірми в Україні.

    Етап 1. Реєстрація суб'єкта господарювання.

    Для охоронної діяльності найчастіше використовують такі форми господарювання - реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ), приватного підприємства (ПП) або ж фізичної особи-підприємця (ФОП). Обов'язковою для всіх є наявність тих видів економічної діяльності, які використовуються для роботи в охоронній сфері:

    • 80.10 - діяльність приватних охоронних служб

    • 80.20 - обслуговування систем безпеки

    • 80.30 - проведення розслідувань

    Так само необхідно вибрати ту систему оподаткування, яка буде оптимальною для Вас (в залежності від Ваших майбутніх клієнтів, наприклад, чи будуть вони платниками ПДВ, або ж ні). У підприємства обов'язково повинен бути відкритий рахунок в банку.

    Етап 2. Підбір фахівця, який буде відповідати за організацію охоронної діяльності на підприємстві.

    Спеціаліст з організації охоронної діяльності повинен обов'язково мати вищу освіту і відповідати вимогам, які ставляться перед кандидатами на таку посаду:

    вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, Служби безпеки України або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил України, на посадах середнього і старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів України, та відомчої воєнізованої охорони;

    вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб'єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;

    вищу юридичну освіту і стаж роботи за фахом в охоронну діяльність не менше трьох років.

    Для підтвердження відповідності цим вимогам необхідно подавати документ, який засвідчить наявність досвіду роботи (послужний список, довідка про термін проходження служби, трудова книжка, розрахунок строку служби при виході на пенсію).

    Етап 3. Підготовка пакету документів.

    До Міністерства внутрішніх справ України подаються такі документи:

    1. Копія паспорта керівника охоронної фірми.

    2. Копія паспорта фахівця з організації охоронної діяльності.

    3. Пакет документів на фахівця (копія диплома, документа, що підтверджує стаж роботи, довідки - загальна медична про проходження медичного огляду, сертифікат нарколога, довідка психіатра, довідка про відсутність судимості).

    Протягом 10 робочих днів МВС приймає рішення про видачу ліцензії. Державний платіж за видачу такої ліцензії становить 1921 грн. і оплачується протягом 10 робочих днів з моменту публікації наказу про видачу ліцензії.

    Ліцензія є безстроковою і анулюється тільки у випадках, передбачених законами України.

    Відповіді на популярні питання:

    1. Чи потрібно мені подавати якісь звіти?

    Щороку до 15 грудня охоронні фірми подають звіт про склад штату персоналу охорони станом на 1 грудня поточного року.

    2. Як отримати ліцензію охоронця?

    Законодавством не передбачено видачу окремих ліцензій для охоронців. Охоронці проходять спеціальне навчання і отримують свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації «Охоронник» від 1 до 4 розряду.

    3. Скільки охоронців потрібно мати в штаті?

    У штаті охоронної фірми повинні бути мінімум 2 охоронця.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Нешик Татьяна
    20%
    Нешик Татьяна 10 месяцев назад

    Адвокат, г. Киев, 23 года опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня!

    Охоронна діяльність

    крок 1. Реєстрація суб'єкта господарювання.

    Для охоронної діяльності найчастіше використовують такі форми господарювання - реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ), приватного підприємства (ПП) або ж фізичної особи-підприємця (ФОП). Обов'язковою для всіх є наявність тих видів економічної діяльності, які використовуються для роботи в охоронній сфері:

    • 80.10 - діяльність приватних охоронних служб

    • 80.20 - обслуговування систем безпеки

    • 80.30 - проведення розслідувань

    Так само необхідно вибрати ту систему оподаткування, яка буде оптимальною для Вас (в залежності від Ваших майбутніх клієнтів, наприклад, чи будуть вони платниками ПДВ, або ж ні). У підприємства обов'язково повинен бути відкритий рахунок в банку.

    крок 2. Підбір фахівця, який буде відповідати за організацію охоронної діяльності на підприємстві.

    Спеціаліст з організації охоронної діяльності повинен обов'язково мати вищу освіту і відповідати вимогам, які ставляться перед кандидатами на таку посаду:

    • вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, Служби безпеки України або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил України, на посадах середнього і старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів України, та відомчої воєнізованої охорони;
    • вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб'єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
    • вищу юридичну освіту і стаж роботи за фахом в охоронну діяльність не менше трьох років.

    Для підтвердження відповідності цим вимогам необхідно подавати документ, який засвідчить наявність досвіду роботи (послужний список, довідка про термін проходження служби, трудова книжка, розрахунок строку служби при виході на пенсію).

    Крок 3. Підготовка пакету документів.

    До Міністерства внутрішніх справ України подаються такі документи:

    1. Копія паспорта керівника охоронної фірми.

    2. Копія паспорта фахівця з організації охоронної діяльності.

    3. Пакет документів на фахівця (копія диплома, документа, що підтверджує стаж роботи, довідки - загальна медична про проходження медичного огляду, сертифікат нарколога, довідка психіатра, довідка про відсутність судимості).

    Протягом 10 робочих днів МВС приймає рішення про видачу ліцензії. Державний платіж за видачу такої ліцензії оплачується протягом 10 робочих днів з моменту публікації наказу про видачу ліцензії. Ліцензія є безстроковою і анулюється тільки у випадках, передбачених законами України.

    Щороку до 15 грудня охоронні фірми подають звіт про склад штату персоналу охорони станом на 1 грудня поточного року. Законодавством не передбачено видачу окремих ліцензій для охоронців. Охоронці проходять спеціальне навчання і отримують свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації «Охоронник» від 1 до 4 розряду. У штаті охоронної фірми повинні бути мінімум 2 охоронця.

    ГАРНОГО ДНЯ

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня.

    ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИ ОХОРОННУ КОМПАНІЮ ТА ОТРИМАТИ ЛІЦЕНЗІЮ НА ОХОРОННУ ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ:

    Ліцензування - спосіб державного регулювання здійснення видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, спрямований на забезпечення реалізації єдиної державної політики у сфері ліцензування, захист економічних і соціальних інтересів держави, суспільства та окремих споживачів.

    Ліцензія - це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.

    Видача ліцензії - це надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі.

    Охоронну діяльність можуть здійснювати на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи-підприємці на підставі Ліцензії при наявності матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення такої діяльності, і за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених Ліцензійними умовами.

    ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ ОХОРОННОЇ КОМПАНІЇ В УКРАЇНІ:

    Створення Охоронної Фірми в Україні складається з двох етапів:

    1. Реєстрація юридичної особи або фізичної особи-підприємця;
    2. Отримання Ліцензії на Охоронну діяльність для цієї юридичної особи або фізичної особи-підприємця.

    В основному Охоронні Компанії реєструють в організаційно-правовій формі ТОВ - Товариство з обмеженою відповідальністю. Стосовно порядку і процедури цього Ви можете ознайомитися в іншому корисному розділі нашого сайту під назвою «Реєстрація ТОВ».

    Порядок і процедура реєстрації Фізичної особи-підприємця (ФОП) описана в розділі під назвою «Реєстрація ФОП».

    Після отримання статусу юридичної особи або фізичної особи-підприємця, документи подаються до Міністерства внутрішніх справ України для реєстрації суб'єктом охоронної діяльності та отримання відповідної Ліцензії на Охоронну діяльність на території України.

    Однією з головних умов отримання Ліцензії на Охоронну діяльність є наявність в штаті компанії "Фахівця з організації заходів охорони". Зазначений фахівець повинен мати один з наступних освітніх і (або) кваліфікаційних рівнів:

    • вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів і відомчої воєнізованої охорони;
    • вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб'єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
    • вищу юридичну освіту і стаж роботи за фахом в суб'єкті охоронної діяльності не менше трьох років.

    "Спеціаліст з організації заходів охорони" повинен бути оформлений як директор або заступник директора охоронної фірми.

    ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА ОХОРОННУ ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ:

    Для отримання Ліцензії потрібно подати до органу ліцензування Заяву на отримання Ліцензії.

    До Заяви про отримання Ліцензії додаються документи, що підтверджують відповідність встановленим умовам залучення та відсутність обмежень щодо працівників, задіяних в здійсненні охоронних заходів, а саме:

    1. По "Фахівцю з організації заходів охорони":

    • копії документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним вимогам (про вимоги дивіться више);
    • копії сертифікатів від нарколога і психіатра;
    • копія документа, що підтверджує відсутність у особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, який видається в установленому порядку;
    • копія паспорта громадянина України;
    • копія трудового договору або виписка з трудової книжки особи, завірені керівником майбутньої Охоронної фірми.

    2. По персоналу охорони (при наявності його на момент отримання Ліцензії):

    • список персоналу охорони на дату подачі Заяви про отримання Ліцензії, підписаний керівником майбутньої охоронної фірми і завірений печаткою (за її наявності);
    • копія документа, який підтверджує відповідність особи кваліфікаційним вимогам;
    • копії сертифікатів нарколога і психіатра кожного охоронця;
    • копія документа, що підтверджує відсутність у особи обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
    • копія паспорта громадянина України кожного охоронця;
    • копія трудового договору або виписка з трудової книжки охоронця, завірені керівником майбутньої Охоронної фірми.

    3. Відомості про засоби провадження охоронної діяльності (при наявності їх на момент отримання Ліцензії):

    • відомості про наявність спеціальних засобів;
    • відомості про наявність транспорту реагування.

    4. Відомості про доступність місць провадження господарської діяльності для маломобільних груп населення (при наявності їх на момент отримання Ліцензії).

    5. Опис документів, що додаються до Заяви про отримання Ліцензії, у двох примірниках.

    СТРОК ОДЕРЖАННЯ І ДІЇ ЛІЦЕНЗІЇ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ:

    Чинним законодавством України передбачено термін прийняття рішення про видачу Ліцензії на протязі десяти робочих днів з дня подачі повного пакету документів.

    Ліцензія видається на необмежений строк.


    ДЕРЖМИТО ЗА ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА ОХОРОННУ ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ:

    Протягом десяти днів з дня прийняття рішення про видачу Ліцензії потрібно сплатити державне мито. За видачу Ліцензії стягується одноразова плата в розмірі одного прожиткового мінімуму, діючого на день прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії. На сьогодні це становить 2 600 гривень.


    ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕДУРИ ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА ЗДІЙСНЕННЯ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:

    • Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 року;
    • Закон України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року;
    • Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» № 960 від 18.11.2015 року;
    • Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" № 314 від 18.03.2022 року.

    Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.

    Розподіл коштів зведених за консультацію на сайт клієнт здійснює самостійно ✅

    Иванюк Руслан Эдуардович

    Вітаю.

    Етап 1. Реєстрація суб'єкта господарювання.

    Для охоронної діяльності найчастіше використовують такі форми господарювання - реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ), приватного підприємства (ПП) або ж фізичної особи-підприємця (ФОП). Обов'язковою для всіх є наявність тих видів економічної діяльності, які використовуються для роботи в охоронній сфері:

    • 80.10 - діяльність приватних охоронних служб

    • 80.20 - обслуговування систем безпеки

    • 80.30 - проведення розслідувань

    Так само необхідно вибрати ту систему оподаткування, яка буде оптимальною для Вас (в залежності від Ваших майбутніх клієнтів, наприклад, чи будуть вони платниками ПДВ, або ж ні). У підприємства обов'язково повинен бути відкритий рахунок в банку.

    Етап 2. Підбір фахівця, який буде відповідати за організацію охоронної діяльності на підприємстві.

    Спеціаліст з організації охоронної діяльності повинен обов'язково мати вищу освіту і відповідати вимогам, які ставляться перед кандидатами на таку посаду:

    • вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, Служби безпеки України або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил України, на посадах середнього і старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів України, та відомчої воєнізованої охорони;
    • вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб'єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
    • вищу юридичну освіту і стаж роботи за фахом в охоронну діяльність не менше трьох років.

    Для підтвердження відповідності цим вимогам необхідно подавати документ, який засвідчить наявність досвіду роботи (послужний список, довідка про термін проходження служби, трудова книжка, розрахунок строку служби при виході на пенсію).

    Етап 3. Підготовка пакету документів.

    До Міністерства внутрішніх справ України подаються такі документи:

    1. Копія паспорта керівника охоронної фірми.

    2. Копія паспорта фахівця з організації охоронної діяльності.

    3. Пакет документів на фахівця (копія диплома, документа, що підтверджує стаж роботи, довідки - загальна медична про проходження медичного огляду, сертифікат нарколога, довідка психіатра, довідка про відсутність судимості).

    Протягом 10 робочих днів МВС приймає рішення про видачу ліцензії. Державний платіж за видачу такої ліцензії становить 1921 грн. і оплачується протягом 10 робочих днів з моменту публікації наказу про видачу ліцензії.

    Ліцензія є безстроковою і анулюється тільки у випадках, передбачених законами України.

    Відповіді на популярні питання:

    1. Чи потрібно мені подавати якісь звіти?Щороку до 15 грудня охоронні фірми подають звіт про склад штату персоналу охорони станом на 1 грудня поточного року.

    2. Як отримати ліцензію охоронця?Законодавством не передбачено видачу окремих ліцензій для охоронців. Охоронці проходять спеціальне навчання і отримують свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації «Охоронник» від 1 до 4 розряду.

    3. Скільки охоронців потрібно мати в штаті?У штаті охоронної фірми повинні бути мінімум 2 охоронця.

    НАТИСКАЙТЕ КНОПКУ ЗВЕРНУТИСЯ І ВАМ ДОПОМОЖУ,

    Степанов Михайло Леонідович

    ВІтаю. Зареєструвати охоронну фірму можуть такі засновники: юридичні особи (резиденти і нерезиденти), громадяни України та фізичні особи (нерезиденти).

    Щоб зареєструвати охоронну фірму на резидента України, нам необхідно надати наступні документи: ІПН директора і засновника, а також паспорт усредітеля і директора. Крім цього, необхідно підібрати унікальну назву фірми, яка не має збігатися з будь-яким іншим ТОВ, розмір статутного капіталу підприємства, КВЕДи, визначитися з системою оподаткування, податковий (юридичний) адреса підприємства.

    Багато хто задається питанням, чи можна використовувати вже колись зареєстроване ім’я? Чи немає якихось винятків? Так, можна, але тільки в тому випадку, якщо то підприємство було ліквідовано, або якщо йому було дано іншу назву. Що стосується мінімального розміру статутного капіталу фірми, то тут немає абсолютно ніяких обмежень, він може становити навіть одну гривню.

    Після реєстрації юридичної особи, ви отримаєте пакет документів, який включає: Виписку з ЄДР (свідоцтво про реєстрацію), статут підприємства, печатку підприємства, опис документів з кодом для доступу до ЄДР.

    За реєстрацією юридичної особи слід рішення про видачу ліцензії на охоронну фірму, його приймає Міністерство внутрішніх справ.

    Для співпраці натискайте кнопку звернутися.

    Пуха Наталія ТендерОк

    Доброго Дня

    Щодо Вашого питання

    Охоронну ліцензію можна отримати як ФОП, так ТОВ. Вимоги практично ідентичні, для ліцензії організаційно-правова форма не має значення. Вибір форми реєстрації бізнесу залежатиме безпосередньо тільки від того, як ви плануєте вести цей бізнес: чи найматимете працівників, скільки їх буде, хто будуть ваші основні клієнти та інші фактори.

    Основна особа, від кваліфікації якої залежатиме видача ліцензії – це фахівець з охоронних заходів. Він може займати і позицію директора чи заступника директора охоронної фірми.

    Дозвіл на відкриття та функціонування об'єкта дозвільної системи.

    Такий Дозвіл видається Департаментом громадської безпеки МВС України.

    Для його отримання важливо правильно підготувати і подати такий пакет документів:

    • заяву на видачу Дозволу;
    • Акт, що підтверджує те, що приміщення, відведене на Вашій фірмі для зберігання зброї і боєприпасів, придатне для цього. Такий Акт видається і підписується спеціальною комісією, до якої входять представники органу внутрішніх справ, органу державного пожежного нагляду та охоронної фірми;
    • перелік осіб, які будуть допущені до пристроїв і боєприпасів. До цього списку повинні додаватися документи на кожну з допущених осіб (медична довідка, документ, що підтверджує, що особа вивчила матеріальну частину зброї, тощо);
    • наказ керівника фірми про те, що призначена особа, відповідальна за зберігання, облік, придбання і охорону зброї і боєприпасів до неї;

    квитанцію про сплату державного збору за видачу Дозволу.

    Наступний Дозвіл видається тим же Департаментом МВС і вимагає підготовки та подачі такого пакета документів:

    • заяви від імені охоронної фірми, в якій чітко вказується кількість зброї та боєприпасів, що закуповуються, а також номер і строк дії Дозволу з пункту 1 (див. вище);
    • копії Акту про відповідність приміщення для зберігання зброї вимогам закону;
    • наказу керівника про призначення відповідальної особи (як і в попередньому пакеті документів).

    Також подається квитанція про сплату державного збору.

    Такий Дозвіл видається протягом 30 днів і його потрібно отримувати після того, як Ви отримаєте Дозвіл, вказаний вище. Паралельно їх одержати не вийде.

    Успіхів

    Савченко Олександр
    20%

    Доброго дня, Олег!

    Постанова КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/314-2022-%D0%B...):

    1. Установити, що:

    1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.

    Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці);

    2) декларація може бути подана за вибором суб’єкта господарювання незалежно від задекларованого (зареєстрованого) місцезнаходження (місця проживання), місця провадження господарської діяльності або місцезнаходження відповідного об’єкта:

    в електронній формі - через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, зокрема засобами мобільного додатку Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) (у разі подання декларації фізичною особою - підприємцем);

    у паперовій формі - через центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею органам ліцензування, дозвільним органам та суб’єктам надання публічних (електронних публічних) послуг засобами Порталу Дія. Після внесення інформації до Порталу Дія декларація повертається заявнику.

    У разі коли декларації мають бути подані до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг, якими є місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, військові адміністрації, територіальні органи центральних органів виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, такі декларації спрямовуються зазначеним органам та підприємствам засобами Порталу Дія через:

    центральні органи виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики у відповідній сфері (якщо декларація подається до територіального органу такого центрального органу виконавчої влади або державного підприємства, що належить до сфери його управління);

    обласні державні адміністрації, Київську міську державну адміністрацію або обласні військові адміністрації (якщо декларація подається до місцевого органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, військової адміністрації, комунального підприємства, що знаходяться або діють в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці);

    3) суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), невідкладно, але не пізніше трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльності;

    ХХХ

    Для того, щоб Ваші охоронці мали можливість носити зброю і використовувати її для виконання своїх робочих обов'язків, Ви повинні отримати наступний пакет Дозволів:

    1. Дозвіл на відкриття та функціонування об'єкта дозвільної системи.

    Такий Дозвіл видається Департаментом громадської безпеки МВС України.

    Для його отримання важливо правильно підготувати і подати такий пакет документів:

    • заяву на видачу Дозволу;
    • Акт, що підтверджує те, що приміщення, відведене на Вашій фірмі для зберігання зброї і боєприпасів, придатне для цього. Такий Акт видається і підписується спеціальною комісією, до якої входять представники органу внутрішніх справ, органу державного пожежного нагляду та охоронної фірми;
    • перелік осіб, які будуть допущені до пристроїв і боєприпасів. До цього списку повинні додаватися документи на кожну з допущених осіб (медична довідка, документ, що підтверджує, що особа вивчила матеріальну частину зброї, тощо);
    • наказ керівника фірми про те, що призначена особа, відповідальна за зберігання, облік, придбання і охорону зброї і боєприпасів до неї;
    • квитанцію про сплату державного збору за видачу Дозволу.

    Зрозуміло, що навіть для отримання цього, першого в списку, Дозволу, вже потрібно заздалегідь і ретельно підготуватися.

    2. Дозвіл на право придбання зброї (так званих пристроїв для відстрілу патронів).

    Наступний Дозвіл видається тим же Департаментом МВС і вимагає підготовки та подачі такого пакета документів:

    • заяви від імені охоронної фірми, в якій чітко вказується кількість зброї та боєприпасів, що закуповуються, а також номер і строк дії Дозволу з пункту 1 (див. вище);
    • копії Акту про відповідність приміщення для зберігання зброї вимогам закону;
    • наказу керівника про призначення відповідальної особи (як і в попередньому пакеті документів).

    Також подається квитанція про сплату державного збору.

    Такий Дозвіл видається протягом 30 днів і його потрібно отримувати після того, як Ви отримаєте Дозвіл, вказаний вище. Паралельно їх одержати не вийде.

    3. Дозвіл на право зберігання та носіння зброї.

    Документи для отримання третього Дозволу також подаються в зазначений Департамент МВС.

    Повний пакет документів включає в себе:

    • заяву керівника про видачу дозволу;
    • все той же Акт про придатність приміщення;
    • дані про осіб, відповідальних за зберігання та використання зброї, та осіб, що мають доступ до зброї, в тому числі про працівників охорони;
    • довідки про те, що співробітники охоронної фірми, допущені до зброї, пройшли навчання з матеріальної частини зброї та правил поводження з нею;
    • копії договорів страхування співробітників охоронної фірми;
    • медичні довідки співробітників;
    • наказ керівника охоронної фірми про призначення відповідального за зберігання та облік зброї;
    • дані про кількість придбаної зброї, бойових припасів, їх системи, калібру, номеру, року випуску кожної одиниці, а також специфіки (призначення) придбаної зброї.

    Важливо пам'ятати, що названі Дозволи мають кінцевий строк дії, по закінченню якого їх треба буде отримати знову.

    Крім наявності зазначених вище дозволів, важливо забезпечити виконання певних вимог щодо зберігання та використання зброї:

    • сама зброя і все боєприпаси повинні зберігатися в спеціально обладнаному сховищі, що відповідає вимогам МВС;
    • охоронна фірма зобов'язана вести облік як самої зброї, так і боєприпасів до неї;
    • облік пристроїв і боєприпасів має вести спеціально призначена відповідальна особа, для чого організовується книга обліку, яка також повинна відповідати вимогам МВС;
    • якщо якийсь з пристроїв або набоїв приходить в непридатність - їх необхідно здати в місцеве відділення Нацполіціі.

    Успіхів!

    Савченко Олександр

    Закон України "Про охоронну діяльність" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4616-17/conv#n...):

    Стаття 1. Визначення термінів

    1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

    суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії;

    Стаття 8. Договір про надання послуг з охорони

    1. Суб'єкт охоронної діяльності надає послуги з охорони на підставі договору, укладеного із замовником у письмовій формі відповідно до законодавства.

    2. У договорах про надання послуг з охорони майна та фізичних осіб відповідно до положень Цивільного кодексу України визначаються умови відшкодування суб'єктом охоронної діяльності шкоди, заподіяної через неналежне виконання ним своїх зобов'язань.

    3. Замовник послуг з охорони майна зобов'язаний надати суб'єкту охоронної діяльності для ознайомлення оригінали документів або завірені в установленому порядку їх копії, що підтверджують його право володіння чи користування майном на законних підставах, охорона якого є предметом договору, а також правомірність знаходження такого майна, транспортного засобу чи особи у визначеному місці охорони.

    Стаття 11. Умови залучення громадян до охоронної діяльності

    1. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:

    1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;

    2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;

    3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;

    4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;

    5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку.

    2. Фахівець з організації заходів охорони та працівники, задіяні до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні відповідати вимогам частини першої цієї статті, мати рівень освіти, визначений ліцензійними умовами, затвердженими Кабінетом Міністрів України, і в установлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти і науки, терміни та порядку підвищувати рівень кваліфікації.

    3. Персонал охорони виконує функції з охорони майна за обов'язкової наявності на його одязі ознак належності до відповідного суб'єкта охоронної діяльності згідно з його статутними документами.

    4. Персонал охорони під час виконання функціональних обов'язків повинен мати при собі посвідчення з підписом керівника суб'єкта охоронної діяльності, в якому зазначаються прізвище, ім'я, по батькові особи, яка належить до персоналу охорони, дата видачі і термін дії посвідчення та міститься фотокартка особи, якій видано посвідчення.

    5. Суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, прийомі на роботу персоналу охорони, в організації правил носіння відповідного одягу та розпізнавальних знаків, а також в оснащенні засобами оборони та індивідуального захисту.

    6. Працевлаштування осіб з інвалідністю здійснюється суб'єктом охоронної діяльності згідно з чинним законодавством виходячи з кількості штатних працівників, не задіяних безпосередньо у виконанні заходів охорони.

    Стаття 12. Права персоналу охорони

    1. Персонал охорони під час виконання функціональних обов'язків має право:

    1) вимагати від осіб припинення протиправних дій, дотримання законності та правопорядку;

    2) вимагати від службових осіб об'єктів охорони та інших осіб дотримання пропускного та внутрішньооб'єктового режимів;

    3) не допускати проникнення осіб та затримувати тих, які намагаються проникнути (проникли) на об'єкт охорони або залишити його, порушуючи встановлені правила, з обов'язковим негайним повідомленням про це територіального органу Національної поліції;

    4) протидіяти правопорушникам і негайно повідомляти органи Національної поліції про вчинення цими особами кримінального або адміністративного правопорушення;

    5) застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та використовувати службових собак відповідно до цього Закону;

    6) під час здійснення пропускного режиму на об'єктах охорони проводити огляд речей фізичних осіб (за їх добровільною згодою), транспортних засобів, вилучення речей і документів, що є знаряддями або предметами правопорушення, перевірку документів, що засвідчують особу, дають право на вхід (вихід) осіб, внесення (винесення), ввезення (вивезення) майна, в'їзд (виїзд) транспортних засобів, зокрема щодо їх відповідності складу матеріальних цінностей, що переміщуються на об'єкти охорони (з об'єктів охорони);

    7) проводити відкриту відео- та фотозйомку подій як допоміжний засіб запобігання протиправним діям з обов'язковим оприлюдненням на об'єкті, що охороняється, інформації про здійснення таких заходів.

    2. Суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечити належне зберігання відео- та фотоматеріалів, отриманих під час здійснення заходів охорони, протягом одного року з можливістю використання їх виключно у службовій діяльності. Після закінчення строку зберігання зазначених матеріалів проводиться їх знищення комісією у складі трьох представників суб'єкта охоронної діяльності із складенням акта знищення відео- та фотоматеріалів.

    Стаття 13. Обов'язки персоналу охорони

    1. Персонал охорони під час виконання функціональних обов'язків зобов'язаний:

    1) забезпечувати цілісність об'єктів охорони та недоторканність майна, що на них зберігається, недоторканність фізичних осіб;

    2) припиняти шляхом здійснення заходів реагування правопорушення проти власності, фізичних осіб, порушення режиму роботи об'єктів охорони;

    3) негайно у будь-який спосіб повідомляти відповідні правоохоронні органи про вчинення протиправних дій щодо власності, фізичних осіб та інших незаконних дій, що мають ознаки кримінального правопорушення, у місцях здійснення заходів охорони;

    4) зберігати таємницю, що охороняється законом, а також конфіденційну інформацію про господарську діяльність суб'єктів господарювання, оголошену такою в установленому порядку, відомості про особисте і сімейне життя фізичних осіб, що стали відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків, крім випадків, передбачених законодавством;

    5) не вчиняти дій, що порушують громадський порядок.

    Стаття 14. Підготовка та перепідготовка персоналу охорони

    1. Персонал охорони навчається, проходить підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації в навчальних закладах різних форм власності. Представники центрального органу виконавчої влади у сфері охоронної діяльності можуть залучатися до складу кваліфікаційних комісій професійно-технічних навчальних закладів, які готують фахівців у сфері охоронної діяльності. Підготовка персоналу охорони 1-3 розряду може також здійснюватися суб'єктами охоронної діяльності.

    2. Навчальні програми, порядок і рівень підготовки, терміни підготовки, перепідготовки (спеціалізації) та підвищення кваліфікації персоналу охорони визначаються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі освіти і науки, молоді та спорту за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері охоронної діяльності.

    Стаття 15. Відповідальність персоналу охорони

    1. Персонал охорони за невиконання або неналежне виконання покладених на нього обов'язків несе дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність, встановлену законом.

    Стаття 16. Порядок застосування персоналом охорони заходів фізичного впливу та спеціальних засобів

    1. Під час здійснення охоронної діяльності персонал охорони має право застосовувати до осіб, які посягають на об'єкт охорони, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в особливих випадках, якщо інші заходи не привели до припинення посягання або до виконання особою законної вимоги персоналу охорони, у разі:

    1) захисту себе або іншої особи від нападу, що становить загрозу життю та здоров'ю або майну;

    2) запобігання незаконній спробі насильницьким шляхом заволодіти спеціальними засобами;

    3) необхідності затримати правопорушника, який незаконно проник на об'єкт, що охороняється, або який вчиняє інші протиправні дії та чинить опір;

    4) знешкодження тварини, що загрожує життю та здоров'ю персоналу охорони або інших осіб.

    2. Затримання особи персоналом охорони не є адміністративним затриманням. Затримана особа негайно передається органу Національної поліції за місцем вчинення правопорушення.

    3. Застосовувати заходи фізичного впливу та спеціальні засоби дозволяється тільки після попередження голосом і жестами про намір їх застосування.

    4. Заходи фізичного впливу та спеціальні засоби можуть застосовуватися без попередження у разі:

    1) раптового нападу;

    2) нападу чи опору з використанням зброї або предметів, що становлять загрозу життю та здоров'ю особи, або з використанням механічних транспортних засобів.

    5. Вид спеціального засобу, час початку та інтенсивність його застосування визначаються з урахуванням ситуації, що склалася, характеру правопорушення та особи правопорушника.

    6. Забороняється застосовувати заходи фізичного впливу та спеціальні засоби проти жінок з явними ознаками вагітності, осіб похилого віку або з вираженими ознаками інвалідності та малолітніх осіб, а також проти осіб, які відповідно до законодавства є носіями спеціального статусу недоторканності, крім випадків учинення ними нападу, що становить загрозу життю та здоров'ю фізичних осіб, персоналу охорони, або збройного нападу чи збройного опору.

    7. У разі якщо неможливо уникнути застосування заходів фізичного впливу та спеціальних засобів, їх застосування має здійснюватися в межах правомірності з дотриманням умов і обставин, які виключають кримінальну протиправність діяння, і повинно обмежуватися заподіянням мінімальної шкоди здоров'ю особи чи інших негативних наслідків. У разі заподіяння такої шкоди персонал охорони повинен негайно викликати швидку медичну допомогу та надати першу долікарську допомогу потерпілим.

    8. Персоналу охорони забороняється застосовувати спеціальні засоби в місцях значного скупчення людей, якщо це може призвести до заподіяння шкоди життю та здоров'ю сторонніх осіб, крім випадків самооборони (самозахисту).

    9. Про всі факти припинення правопорушення стосовно персоналу охорони, майна або фізичних осіб, які охороняються, застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів, використання службових собак персонал охорони зобов'язаний негайно в усній або письмовій формі повідомити свого безпосереднього керівника і територіальний орган Національної поліції, а в разі нанесення тілесних ушкоджень правопорушнику - негайно викликати швидку медичну допомогу.

    10. У разі виявлення ознак кримінального правопорушення персонал охорони зобов'язаний до прибуття працівників правоохоронних органів вжити всіх можливих заходів для охорони місця події та збереження слідів кримінального правопорушення, виявлення очевидців і фіксації їхніх персональних даних. Після прибуття працівників правоохоронних органів персонал охорони зобов'язаний діяти за їх вказівкою.

    11. Вчинення опору, погроз або насильства стосовно осіб, які здійснюють охоронну діяльність, тягне відповідальність згідно із законодавством.

    Стаття 17. Порядок використання службових собак

    1. Персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення:

    1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються;

    2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються.

    2. Забороняється використання службових собак в охоронній діяльності без наявності провідника собаки в громадських і загальнодоступних місцях. При цьому собаки мають бути на повідку та стосовно них мають дотримуватися установлені ветеринарні правила.

    3. На закритих територіях, де відсутні люди, дозволяється тримати собак без прив'язі, якщо на видних місцях розміщені чіткі та розбірливі попереджувальні написи про охорону об'єкта за допомогою службових собак. При цьому за ними повинен забезпечуватися постійний контроль з боку персоналу охорони.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України