Начните консультацию с юристом онлайн
Доброго дня! Цікавить таке питання, є маф, Паспорт привʼязки просрочений, як у багатьох, зараз не поновлюють, плануємо зробити ремонт, та встановити маленьку вузьку терасу із сходинками до вікна видачі замовлення вдовж цього мафа. Є фото дизайна. Це просто металева, автономна конструкція, яка ставиться поряд, Цікавить чи потрібні якісь дозволи на це?;Чи можна просто поставити її?. Якщо потрібні дозволи, то як саме отримати, подавати, який порядок та перелік документів потрібен та куди подавати. Як внести зміни щодо кольору, враховуючи що паспорт привʼязки оновити не можемо? Додаю фото дизайна як має бути і як є зараз
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (21)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Олена!
Пунктом 4 статті 28 Закону від 17.02.2011 р. №3038-VI «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі – Закон № 3038) передбачено, що розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності затверджено наказом Мінрегіонбуду від 21.10.2011 р. №244 (далі - Порядок). Відповідно до п. 2.31 Порядку розміщення тимчасових споруд самовільно забороняється.
Згідно з п. 2.2 Порядку замовник, який має намір встановити ТС, звертається до відповідного виконавчого органу ради зі заявою у довільній формі про можливість встановлення ТС з документами, вичерпний перелік яких встановлений у п. 2.3 Порядку (зокрема, йдеться про креслення контурів тимчасової споруди з прив'язкою до місцевості).
Надалі орган з питань містобудування та архітектури визначає відповідність намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам та повідомляє про результати відповідності замовника. Тобто на даному етапі відповідний орган з питань містобудування та архітектури визначає лише можливість розміщення ТС на певній території населеного пункту згідно з будівельними нормами даної місцевості та комплексної схеми розміщення певного населеного пункту.
Подальші дії для розміщення ТС визначаються п. 2.6 Порядку: оформляється паспорт прив'язки ТС, до якої, зокрема, надається схема розміщення ТС із вказівкою площі земельної ділянки згідно з документами на землекористування.
Тобто перш ніж вносити зконструктивні та дизайнерські зміни у свій МАФ Ви повинні узгодити це з вілповідним органами, зазначеними вище та внести правки у документи, видані відповідним органом з питань містобудування та архітектури (преш за все це стосуєится паспорту прив'язки.
При тому Вам дуже важливо пам'ятати, що згідно пункту 2.30 Порядку передбачено, що у разі закінчення строку дії паспорта прив’язки і не продовження його у встановлені терміни тимчасова споруда (МАФ) вважатиметься самовільною забудовою і підлягає демонтажу. Проте окремий порядок проведення такого демонтажу Порядком не встановлений.
Виникнуть додаткові питання чи потреба продовжити розмову персонально, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото. Постараюсь допомогти!
дякую! Тільки я зауважила, що зараз влада не поновлює паспорти, скільки засідань було і так далі, ключ питання саме в цьому, які кроки в такій ситуації? Куди звертатися? Якщо я хочу внести зміни. Бо поки не продовжують дії паспортів привʼязок, то кажуть працюйте спокійно, все це на чесному слові, а як тоді вносити зміни у дизайні? Саме в Києві.
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеТоді все в порядку. Проте в кожному регіоні місцева влада має до цього свої вимоги. Тому я про всяк випадок і зазначив.
вибачте) аде на питання ви так і не відповіли….. Не добре, тому що я не знаю як мені вносити зміни до дизайну та як просити дозвільний документ на встановлення пристройк
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеЧитайте уважно мою першу відповідь на Ваше питання. Для змін, які Ви збираєтесь робити, Вам треба знову звернутись до місцевого органу з питань містобудування та архітектури та узгодити такі зміни в документації. Можливо моя відповідь Вам не сподобалась, але це не означає, що я її Вам не дав.
Ви мені кажете звернутись до місцевого органу, та внести зміни до документації. До якої документації? До просроченої? Вони вносять зміни в просрочені документи наразі? Можете зорієнтувати?
Бо заява на новий паспорт привʼязки (на його подовження) лежить у владі з початку 2022 року мертвим грузом
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеБачите, Ви самі прекрасно все розумієте. Але якої тоді відповіді Ви від мене чекаєте: нічого не робити (влада ж пропонує працювати далі спокійно!)... і чекати першої ж перевірки місцевого органу влади, яка, Ви знаєте, чим скінчиться? Тому я й нагадав Вам в кінці першої відповіді про наслідки простроченого дозволу на встановлення МАФу. Далі рішення за Вами.
Втім, Ви також можете оскаржити бездіяльність виконавчого органу місцевої влади в судовому порядку . Але чим це скінчиться? Нагвдую: у Вас на жаль прострочений дозвіл.
Зрозумійте мене правильно, я далекий від думки, щоби нагадувати Вам про проблеми, про які Ви самі знаєте не гірше за мене. Але що натомість: вводити Вас в оману? Вибачте, з усыэю повагою, але не навчений!
Чесно кажучи не знаю, я можу лише припускати, тому й звертаюся за допомогою до фахівця, а досвідчений адвокат чи юрист на мою думку повинен вже зорієнтувати як саме діяти щоб отримати дозвіл на встановлення конструкції та дозвіл на внесення змін у дизайні саме в ситуації що на сьогодні є, враховуючи всі зміни та воєнний стан, саме як діяти в цих умовах які склалися. Бо стандартний порядок він відомий.
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеТоді вибачте, я дійсно не фахівець у порядку вирішення питання, який не передбачений законом. Можливо тут знайдеться хтось, обізнаний з таким підходом. Успіхів Вам!
Юрист, г. Полтава, 4 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня!
Для подовження паспорту прив'язки ознайомтесь з інформацією - https://guide.diia.gov.ua/view/prodovzhennia--stro...
Якщо Ви плануєте зміни - ознайомтесь з інформацією за посиланням https://guide.diia.gov.ua/view/vnesennia-zmin-do-p...
В Київській міській раді зареєстрований проєкт рішення https://kmr.gov.ua/sites/default/files/1729-22.pdf пункт 1.2 якого зазначає, що в умовах воєнного стану - строк дії паспорта прив'язки збільшено на 3 роки. Але інформації щодо прийняття відповідного рішення на сайті Київської міської ради не має (або його ще не опублікували).
Алгоритм дії такий:
1. Звертаєтесь в ЦНАП або до інших уповноважених органів із заявою про продовження строку дії паспорту прив'язки. Вам повинні надати послугу або відмовити у ній (зазначивши причини). Якщо Вам відмовлять у зв'язку з рішенням міської ради - це означає, що Ваш паспорт прив'язки дійсний протягом 3 років .
2. Звертається до відповідного органу з питань містобудування та архітектури з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорта прив'язки у частині ескізів фасадів.
3. Звертаєтесь в ЦНАП або до інших уповноважених органів із заявою про внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
При виникненні додаткових питань натискайте "Звернутися". Всього доброго!
доброго дня, дякую
Тобто спочатку із заявою до містобудування і архетектури? ( я орендар, підприємець) які ще документи мені потрібні до заяви?
2. Потім до цнапу- це вже коли від містобудування та архітектури прийде відповідь? І це подає власник.
А коли я можу як підприємець розпочати ремонтні роботи
Юрист, г. Полтава, 4 года опыта
Общаться в чате1. Якщо паспорт прив'язка ТС автоматично продовжилася - тоді відразу звертайтеся до органу з питань містобудування та архітектури письмовою заявою та новими ескізами фасаду ТС. На протязі 10 днів їх повинні завізувати. Ви як користувач ТС - додайте договір оренди.
2. Потім до цнап - заяву, паспорт прив'язку, завізовані нові ескізи фасадів тимчасової споруди
Краще ремонт робити як будуть відповідні зміни в паспорті прив'язки.
Паспорт привʼязки автоматично подовжено- як це перевірити? Немає ж нового, не давали
Юрист, г. Полтава, 4 года опыта
Общаться в чатеЗвертаєтесь в ЦНАП - із заявою про подовження паспорту та існуючим паспортом прив'язки (оригінал), вони:
АБО
Юрист, г. Днепр, 31 год опыта
Закон України " Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2806-15#n11):
"Стаття 1. Основні терміни
1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:...
принцип мовчазної згоди - принцип, згідно з яким суб'єкт господарювання набуває право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання відповідного документа дозвільного характеру, за умови якщо суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою подано в установленому порядку заяву та документи в повному обсязі, але у встановлений законом строк документ дозвільного характеру або рішення про відмову у його видачі не видано або не направлено;...
Стаття 4-1. Основні вимоги до порядку видачі документів дозвільного характеру або відмови в їх видачі, переоформлення, анулювання документів дозвільного характеру
1...Строк видачі документів дозвільного характеру становить десять робочих днів, якщо інше не встановлено законом...
6. У разі якщо у встановлений законом строк суб’єкту господарювання не видано документ дозвільного характеру або не прийнято рішення про відмову у його видачі, через десять робочих днів з дня закінчення встановленого строку для видачі або відмови у видачі документа дозвільного характеру суб’єкт господарювання має право провадити певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Відмітка в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про дату прийняття заяви є підтвердженням подання заяви та документів державному адміністратору або дозвільному органу...".
---
Доброго дня, пані Олено! Вважаю за належне та правомірне подати на ім'я керівника Департаменту містобудування та архітектури КМДА (https://kyivcity.gov.ua/kyiv_ta_miska_vlada/strukt...) заяву (під реєстрацію її вручення на вашому примірнику) про надання дозволу на встановлення тераси, а також про встановлення тераси за принципом мовчазної згоди після 10 днів з моменту вручення заяви відповідно до наведеного Закону (викласти посилання на норми Закону).
Юрист, г. Днепр, 31 год опыта
Так. Але у заяві Ви лише викладаєте клопотання про надання дозволу та Ваше право (відповідно до... Закону...), у разі неотримання дозволу чи відмови протягом 10 днів з моменту подання заяви, проводити заявлені роботи - Ви не пишете, що чекаєте відповідь протягом 10 днів, в Департаменті про знають, мають знати і це Вас не турбує, не має турбувати.
А можете написати перелік необхідних документів, які документи окрім заяви ще подавати додати? Я не власник, я орендар, підприємець.
Я вперше користуюся цим сайтом, навіть не знаю як гонорар платити. Я оплатила питання. А ви якщо вважаєте що мої уточнення, це вже повинно бути оплачено зверх, до речі які були зазначені у питанні, то можете прямо так і написати, без анекдотів і додумок)
Я не проти заплатити, якщо ви чітко розпишете зо потрібно і тд. Та скажете яка вартість. Можемо й консультацію провестит
Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта
Доброго дня.
1. Розміщення ТС регулюється Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності затверджений Наказом МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 21.10.2011 N 244.
Сам порядок не передбачає в переліку документів правовстановлюючі документи на земельну ділянку (або документи на підтвердження права користування) тому відсутність такого права не є підставою для відмови в видачі паспорта - привязки ТС. Але договір оренди всеж рекомендую укласти. Це урегулює ваші відносини з власником та виключить всі питання про правомірність використання земельної ділянки.
Цільове призначення змінювати не потрібно оскільки у функціональне призначення входить розміщення та обслуговування будівель в тому числі споруд для провадження господарської діяльності.
2.Відповідно до вказаного вище порядку все одно потрібно отримати паспорт. Без нього ви не зможете подати декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
3. МАФ та ТС це одне і теж. До 2011 року кіоски, павільйони які не мають фундаменту та відповідали вимогам споруд встановлених на певний строк називались Малими архітектурними формами та встановлювались на підставі паспорту МАФ. Після затвердження вказаного вище порядку такі об'єкти називаються Тимчасові споруди які визначаються як одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
У вашому випадку зверніться з заявою на ім я голови міської громади м. Київ , він надасть доручення відповідальним особам , котрі розглянуть можливість надання/ продовження дозволу на розміщення МАФу / ОСТ(об єкт сезонної торгівлі) і виконавчий комітет ради прийме рішення про дозвіл чи відмову у розміщенні об єкту.
Підставою для розміщення тимчасової споруди є паспорт прив'язки. Замовник, який має намір встановити тимчасову споруду, звертається до відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або районної державної адміністрації із відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення тимчасової споруди.
Паспорт прив'язки ТС видається на безоплатній основі.
Строк дії паспорта прив’язки тимчасової споруди визначається органом з питань містобудування та архітектури відповідної ради або районної державної адміністрації з урахуванням строків реалізації положень містобудівної документації на місцевому рівні.
Продовження строку дії паспорта прив'язки здійснюється за заявою замовника, шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки у паспорті прив'язки органом з питань містобудування та архітектури виконавчого органу відповідної ради, районної державної адміністрації.
У будь -якому разі треба письмово звертатися до органу містобудування міста через канцелярію, або поштою.
З повагою,
Костянтин Гончаренко