Начните консультацию с юристом онлайн
Які документи і процедури потрібні для правильного відкриття кав'ярні на винос, з великим асортиментом солодощів в оригінальному пакуванні, в сільській місцевості, в арендованому приміщенні ± 6 м²? Чи можливо краще відкрити магазин солодощів з додатковим приготуванням кави з собою?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (6)
Юрист, г. Харьков, 14 лет опыта
Доброго дня! Вам потрібно відкрити ФОП на 2-ій групі єдиного податку.
Зареєструвати фоп можно не виходячи з дому через Дію Якщо магазин/кав'ярня буде знаходитися територіально у сільської місцевості, то використовувати РРО (касовий апарат) вам НЕ обов' язково.
Що саме відкрити магазин солодощів з продажу кави чи навпаки - немає різниці взагалі.
Щодо документів вам потрібно буде мати:
1.Виписку про державну реєстрацію фоп (отримаєте після реєстрації фоп в електронному вигляді)
2. Вы яз з реєстру платника єдиного податку. Потрібно замовити і отримати в кабінеті платника податків https://guide.diia.gov.ua/view/nadannia-vytiahu-z-...
3. Вам також потрібно буде надати повідомлення в податкову про об'єкти, які пов' язані з оподаткуванням за формою 20-опп https://od.tax.gov.ua/media-ark/local-news/468667...
4. Договір оренди на приміщення в якому здійснюється торгівля або документ яке підтверджує ваше право власності на таке приміщення.
5. Документы на товар (договоры на придбання кави, солодощів та іншого що ви будете використовувати в діяльності) , яким ви торгуєте з усіма сертифіккатими відповідності/якості. Щоб бути впевненими в товарах і щоб покупці мали можливість у разі необхідності з ними ознайомитися.
Чи має значення квадратура приміщенні для податкової? Чи потрібна наявність санвузла?
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Ігоре!
Взагалі в цьому процесі немає нічого особливо складного і йому буде потрібно приділити мінімум часу у порівняні з опрацюванням того ж бізнес-плану кав’ярні.
Якщо збираєтеся готувати й продавати тільки кавові напої, сміливо обирайте КВЕД 56.30 «Обслуговування напоями». Цей клас видів діяльності включає приготування напоїв і обслуговування для негайного споживання на місці. І ви можете відкрити бар, кафе, ларьок або пересувний кіоск.
Ще для кав'ярні підійде КВЕД 56.10 «Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування». Тоді ви зможете продавати не лише каву, а й випічку, десерти.
За цим класом працюють кафе й ресторани, заклади самообслуговування, де відвідувачі можуть куштувати страви в приміщенні або забирати замовлення із собою, можна продавати хот-доги, шаурму та інший фастфуд з авто й пересувних вагончиків, палаток.
А от ще корисні КВЕДи у Вашому випадку:
56.21 Постачання готових страв для подій.
56.29 Постачання інших готових страв.
Повторюсь, щоб відкрити маленьку кав’ярню з посадкою потрібні туалет і проточна вода.
1. Зареєструвати підприємство, ФОП будь-якої групи.
2. Отримати декларацію Держспоживнагляду й пожежну декларацію.
Це мінімум документів. Надалі вам знадобиться лише внутрішній пакет документів, який потрібен для вашої роботи:
- проєктування;
- отримання дозволу на реконструкцію;
- проведення реконструкції;
- отримання дозволу на введення приміщення в експлуатацію;
- затвердження нового технічного плану у БТІ.
Не забудьте перед початком будь-яких проєктних робіт укласти договір оренди мінімум на рік та зареєструвати його у Держреєстрі. Це обов’язкова умова, щоб отримати ліцензію на торгівлю алкоголем. Без договору оренди та документів на нерухомість ви не зможете отримати ліцензію.
При відкритті кафе з нуля доведеться тісно співпрацювати з різними інстанціями:
Реєстрація ФОП в Україні потребує мінімальних матеріальних та тимчасових витрат. Достатньо:
Щоб отримати висновок СЕС, потрібно надати:
Безперечно, ви можете довірити збір документів стороннім компаніям під ключ, але вам у будь-якому випадку потрібно знати, що і для чого вони збирають. Як мінімум, щоб потім перевірити їхню роботу і контролювати процес збору.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, г. Киев, 6 лет опыта
Друга група фізичної особи-підприємця підходить в даному випадку найкраще. Через дію можна відкрити підприємницьку діяльність, а приміщення орендувати, уклавши договір оренди.
На сьогоднішній день, ліміт доходу для цієї групи становить 5 004 000 грн.
Ви зможете використовувати працю найманих працівників до 10 осіб.
Розмір податку та єдиного соціального внеску обчислюється щомісячно і він є фіксований, залежить від розміру мінімальної заробітної плати та обчислюється у відсотковому співвідношенні.
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеІгор!
Вибачте, ледь не забув!
Вам також можуть бути корисними додаткові дозвільні документи для відкриття кав'ярні.
Після реєстрація у податковій, оформлення договору оренди та гіпотетично можливого отримання ліцензій на продаж алкоголю, вам потрібно укласти договори на:
- обслуговування з організацією, що забезпечує протипожежну безпеку;
- вивіз сміття;
- дератизацію та дезінсекцію.
Ці документи допоможуть вам під час проходження перевірок Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів та ДСНС.
Юрист, г. Одесса, 11 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня. Чи це кав'ярня, чи це магазин - різниці немає. Вам спершу необхідно відкрити ФОП та обрати спрощену систему оподаткування. При відкритті ФОП обираються усі КВЕДи (види діяльності) для магазинів, приготування їжі та кав'ярень.Після цього вам необхідно укласти договір оренди на приміщення, щоб зареєструвати РРО/ПРРО на цей магазин. Далі подати повідомлення в Держпродспоживслужбу і все. Звертайтесь, допоможу на всіх стадіях