Задайте вопрос юристу

840 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Предпринимательское право, 19 ноября 2023, вопрос №97042 250₴

Створення з нуля власного СТО

Чоловік хоче відкрити власне СТО, робить дрібний ремонт мотоциклів та автомобілів. Люди з
обережністю ставляться до такого ремонту , тому хочемо нести відповідальність за збереження автомобілів та здійснювати безготівкові платежі. Які існують можливі способи оформлення бізнесу та організаційно-правові форми ? Які потрібні документи для державної реєстрації ? Що потрібно зробити, щоб СТО почало повністю функціонувати ?

Ответы юристов (7)

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, ознайомтесь за посиланням, там є відповіді на всі ваші запитання а також зразки необхідних документів.

    https://business.diia.gov.ua/idea/majsterni/sto

    Богун Сергій Павлович

    Вам необхідно визначитися з організаційно - правовою формою. Це може бути ФОП, ТОВ, ПП.

    Потім вирішити питання з приміщенням (оренда чи власне майно), місцезнаходження. Забезпечення приміщення електо-водопостачанням.

    Набрати персонал.

    Корнійчук Євген Іванович

    Що стосується зберігання, більш детально ознайомтесь за посиланням

    https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/%D0%97%D0%B...

    Зразок договору надаю

    Карпенко Андрей Владимирович

    Вітаю!

    Спочатку потрібно оформити ФОП або юрособу, щоб мати дозвіл на підприємницьку діяльність. Отримання ліцензії не є обов’язковим, але добровільна сертифікація вітається.

    Сертифікат — це додатковий аргумент для довіри клієнтів, який підтверджує відповідність надаваних послуг встановленим нормам якості. Якщо ви все ж хочете його мати, то доведеться звернутись до Державної служби транспорту з висновками від ДСНС, санітарної, екологічної та комунальної служб. Також службі транспорту потрібно надати повний перелік послуг вашого автосервісу, заяву на отримання сертифікату та статут (у разі, якщо правова форма діяльності — ТОВ).

    Можна піти ще далі та отримати окремі сертифікати для кожного виду робіт. Після отримання цих документів всі види послуг у вашому автосервісі будуть сертифіковані. Це допоможе завоювати прихильність клієнтів. Особливо — власників дорогих марок автомобілів, які здебільшого віддають перевагу авторизованим сервісам, однак можуть довірити свою машину сертифікованим станціям техобслуговування.

    Якщо ж СТО буде знаходитися поряд з житловою забудовою, потрібно отримувати дозвіл. У деяких випадках доведеться самостійно опитувати мешканців ближніх будинків. До такого повороту подій треба заздалегідь бути готовим. Кращий варіант — це віддалене мінімум на 50 м від житлового сектора місце.

    Також доведеться звернутися не в одну інстанцію для отримання офіційного статусу законного дозволу на початок бізнесу і будівництво гаража для автосервісу.

    Необхідно дотримуватися головного правила — станція повинна знаходитися недалеко від дороги, щоб її бачили проїжджаючі водії. Якщо це неможливо зробити поруч з трасою, треба встановити покажчики з назвою організації або ж поставити знак «СТО‎», попередньо отримавши дозвіл у відповідних органах. Ба навіть краще — встановити рекламний борд або щит, якщо дозволяють фінанси.

    Окрім цього, ліпше шукати місця біля заправок, гаражних комплексів, мийок або шиномонтажних сервісів. Це дозволить забезпечити кращий потік клієнтів. У будь-якому разі поставте на перше місце якість наданих послуг, бо без цього навіть найвигідніше розміщення ролі не гратиме. Не менш важливо — це зручний під’їзд. Люди їхатимуть до вас на ремонт, а не за додатковими поламками.

    Станцію технічного обслуговування з офісом не порівняєш. Вона вимагає багато простору, щоб розмістити кілька боксів. Спершу можна відкрити й один. Однак краще було б, аби могли заїхати принаймні декілька машин. Слід звернути увагу на площу, прилеглу до будівлі, на якій надалі можна прилаштувати автомийку або автомагазин. Визначаючи площу приміщення автосервісу, радимо спертися на такі фактори:

    • Площу приміщення краще обирати у розрахунку 5 квадратних метрів на кожного співробітника, не враховуючи площу під обладнанням.
    • Автосервіс повинен знаходитися на відстані не менше 50 метрів від житлових будинків та громадських місць, таких як парки, водойми та інші.
    • Інженерна інфраструктура: Необхідно мати доступ до електро- та водопостачання, а також системи каналізації.
    • Освітлення: Приміщення повинно мати достатньо природнього та штучного освітлення з використанням вибухобезпечних матеріалів.
    • Вентиляція та опалення: Для комфортних робочих умов слід забезпечити належну вентиляцію та систему опалення.
    • Обробка приміщення: Рекомендується використовувати маслобензостійкі матеріали, такі як масляна фарба або керамічна плитка, для оздоблення стін та підлоги.
    • Подбайте про комфорт своїх співробітників, забезпечивши їх наступними зручностями: душем, роздягальнею, місцем для відпочинку та обідів.
    • Для зручності клієнтів облаштуйте кімнату очікування з Wi-Fi, водою, кавою та чаєм.

    Купівля обладнання — це невіднятний крок на шляху до відкриття автосервісу. І знову «різких рухів‎» робити не варто. Якісне обладнання коштує дорого, але без нього не обійтись, якщо хочете знайти та втримати більше клієнтів. Можна вкласти в покупку устаткування великі суми грошей, а потім виявилося, що в ньому немає потреби. Тому визначтесь заздалегідь із тим, яке обладнання для виявлення несправностей автомобіля та його подальшого ремонту, необхідне на вашій СТО.

    • Підйомники: Це основне обладнання для підняття автомобілів. Варіанти включають чотиристовпові, двохстовпові, наклонні та роликові підйомники.
    • Діагностичні стенди: комп’ютерна діагностична система, сканери для виявлення несправностей автомобіля, осцилографи та інші пристрої для відшукування проблем автоелектроніки.
    • Інструменти для ручної роботи: Набір ключів, гайковерти, молотки, викрутки, ножиці для обтікання, паяльне обладнання та інші інструменти для ручної роботи та механічних ремонтів.
    • Витратні матеріали: масла різного призначення, фільтри, гальмівна рідина, антифриз, мірна місткість, автокосметика, різні аксесуари.
    • Обладнання для ремонту двигуна: Компресори повітря, стенди для випробування двигуна, верстати для ремонту циліндрів та поршнів, гільзи, преси для видалення та встановлення підшипників.
    • Обладнання для шиномонтажу: Балансувальні стенди, демонтажні та монтажні преси, насоси для накачування шин, пневматичні гайковерти та інше спеціалізоване обладнання для роботи з шинами.
    • Стенди регулювання розвал-сходження коліс: ця послуга є дуже популярною, тож купівля обладнання для цієї операції є необхідною.
    • Обладнання для зварювання: Зварювальні апарати, газові факели, тигельні печі, різаки, детектори протікання газу та інше обладнання для здійснення зварювальних робіт.
    • Система автоматизації та обліку для впорядкування та пришвидшення бізнес-процесів.
    Дерій Владислав Олегович
    50%

    Доброго дня!

    Які існують можливі способи оформлення бізнесу та організаційно-правові форми ?

    Якщо у СТО один власник - відкривайте ФОП на 3 групі єдиного податку.

    Якщо власників декілька - створюйте товариство з обмеженою відповідальністю.

    Які потрібні документи для державної реєстрації ?

    Для ФОП Вам достатньо зареєструватися онлайн - https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop (потрібен цифровий підпис)

    Для ТОВ також існує можливість онлайн реєстрації - https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-tov-na-p... (потрібен статут, протокол зборів засновників або рішення одноособового засновника та документ про структуру власності)

    Що потрібно зробити, щоб СТО почало повністю функціонувати ?

    1. Оформити ФОП або ТОВ.

    2. Відкрити банківський рахунок

    3. Скласти форми договору про надання послуг та акти приймання-передачі авто, акти виконаних робіт та ін.

    4. Якщо оплату будете приймати на IBAN рахунок - реєстратор розрахункових операцій не потрібен, якщо готівкою - РРО необхідний.

    5. Якщо у Вас будуть наймані працівники - їх потрібно офіційно працевлаштувати шляхом укладення трудового договору.

    6. Якщо орендуєте приміщення - договір оренди.

    В залежності від організаційно - правовою форми та системи оподткування - Вам необхідно буде подавати звітність та сплачувати податки (якщо це 3 група єдиного податку - щоквартально)

    З повагою, юрист Дерій В.О.!

    Бажаю успіху!

    Айвазян Юрий Климентьевич
    50%

    Доброго дня, Діана!

    Спочатку щодо оформлення СТО.

    Одразу треба визначитись з формою підприємницької діяльності: буде це ФОП або юрособа, щоб мати відповідноий дозвіл на таку діяльність. Отримання ліцензії не є обов’язковим, але добровільна сертифікація вітається.

    Оформити ФОП дуже легко, скориставшись застосунком Дія. З ТОВ трохи складніше, і як це зробити Ви можете ознайомитись з посиланням:

    https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/Створення_товариства_з_обмеженою_відповідальністю

    Сертифікат — це додатковий аргумент для довіри клієнтів, який підтверджує відповідність надаваних послуг встановленим нормам якості. Якщо ви все ж хочете його мати, то доведеться звернутись до Державної служби транспорту з висновками від ДСНС, санітарної, екологічної та комунальної служб. Також службі транспорту потрібно надати повний перелік послуг вашого автосервісу, заяву на отримання сертифікату та статут (у разі, якщо правова форма діяльності — ТОВ).

    Ще один статусний атрибут СТО — це печатка. Її наявність додасть вашій організації серйозності та легітимності. Однак цим питанням займаються не на початкових етапах відкриття автосервісу, а за деякий час після старту та певного періоду успішної роботи. Тож просто майте це на увазі.

    Якщо ж СТО буде знаходитися поряд з житловою забудовою, потрібно отримувати дозвіл. У деяких випадках доведеться самостійно опитувати мешканців ближніх будинків. До такого повороту подій треба заздалегідь бути готовим. Кращий варіант — це віддалене мінімум на 50 м від житлового сектора місце.

    Також доведеться звернутися не в одну інстанцію для отримання офіційного статусу законного дозволу на початок бізнесу і будівництво гаража для автосервісу. Зокрема завжди існують варіанти з орендою. Про те, як обрати місце під СТО, читайте далі.

    Будівля, в якій планується розмістити автомайстерню, має відповідати вимогам СЕС та пожежної служби . Якщо це буде недобудоване приміщення, потрібно ще отримання додаткових дозволів на введення об'єкта в експлуатацію. Важливо, що, згідно з Законом «Про регулювання містобудівної діяльності», передбачається декларативний принцип початку будівельних робіт.

    «Декларація реєструється в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю (ДАБК). Після цього можна виконувати будівельні роботи об'єктів I-III категорії складності, до яких відносяться і СТО. Введення в експлуатацію регламентується постановою Кабміну № 461 від 13 квітня 2011 року, згідно з якою потрібно надати декларацію про готовність об'єкта до експлуатації в інспекцію ДАБК», - роз'яснює Марина Слободніченко, партнер юридичної компанії Jurimex.

    Найчастіше автомайстерні розміщують в придорожніх зонах. У зв'язку з цим необхідно узгодити будівництво автосервісу з Державною службою автомобільних доріг. «Порядок видачі дозволів на розміщення, будівництво, реконструкцію та функціонування об'єктів сервісу на землях дорожнього господарства регламентується наказом Державної служби автомобільних доріг № 414 від 29 вересня 2005 року».

    Раджу також завчасно з'ясувати у інспектуючих служб їхні вимоги до автосервісу, які часто залежать від обсягу наданих послуг. Інспектування таких об'єктів займає зовсім небагато часу. Діяльність всіх контролюючих служб координується районними дозвільними центрами. Даний процес відбувається наступним чином: підприємець звертається в центр за дозволом на відкриття автомайстерні, фахівці СЕС виїжджають на об'єкт, перевіряють його, також проводиться медогляд працівників, за результатами інспектування робиться висновок, який підприємець забирає в тому ж дозвільному центрі.

    Час інспектування залежить від масштабу бізнесу, але за законом є 10 робочих днів, щоб зробити висновок і передати його в центр. Правда, зазвичай це робиться швидше. Іноді необхідно більше часу, якщо, наприклад, береться проба якої-небудь речовини для лабораторного аналізу. Це може бути в тому випадку, коли автомайстерня спеціалізується на фарбуванні автомобілів.

    Порядок роботи з клієнтами передбачає укладання договору на обслуговування.

    Укладаєте з кліентом договір на ремонт (обслуговування) автомобіля у двох примірниках. За необхідності можливо в договорі передбачити дігностику, за результатами якої буде складено додаткову угоду з переліком необхідних робіт та запчастин. Підготуйте бланки, де будете вписувати необхідні дані.

    (3. Послуги з технічного обслуговування і ремонту КТЗ чи його складових частин (систем) надаються замовникові на підставі договору про технічне обслуговування і ремонт КТЗ, що укладається відповідно до вимог цивільного законодавства між замовником і виконавцем (договір, наряд-замовлення, накладна, квитанція тощо).

    МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ НАКАЗ від 28.11.2014 № 615 Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів)

    Договір про технічне обслуговування і ремонт КТЗ повинен містити істотні умови відповідно до ст. 25 Закону України «Про автомобільний транспорт».

    (Стаття 25. Особливості договору про технічне обслуговування і ремонт транспортного засобу

    Договір про технічне обслуговування і ремонт транспортного засобу укладають відповідно до вимог цивільного законодавства між замовником і виконавцем (договір, наряд-замовлення, накладна, квитанція тощо).

    Істотними умовами договору про технічне обслуговування і ремонт транспортного засобу є:

    найменування та місце розташування сторін за цим договором;

    перелік робіт з технічного обслуговування чи ремонту та термін їх виконання;

    вартість робіт та порядок розрахунків;

    перелік складових частин (матеріалів), використаних виконавцем, а також наданих замовником виконавцю для виконання робіт із технічного обслуговування або ремонту транспортного засобу;

    перелік документів, який надається замовнику для підтвердження виконання технічного обслуговування чи ремонту, та гарантійні зобов'язання виконавця щодо проведених робіт.

    Виконавець за договором про технічне обслуговування і ремонт транспортного засобу під час його укладання чи виконання не може нав'язувати замовнику за цим договором додаткові оплачувані послуги. )

    Приблизний зразок договору на технічне обслуговування та ремонт ТЗ
    Договір на технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів

    м.___ ___р.

    Замовник: ___, яке має статус платника податку на прибуток на загальних умовах, передбачених Законом України "Про оподаткування прибутку підприємств", в особі ___, що діє на підставі ___, з одного боку, та

    Виконавець: ___, яке має статус платника податку на прибуток на загальних умовах, передбачених Законом України "Про оподаткування прибутку підприємств", в особі ___, що діє на підставі ___, з іншого боку, надалі Сторони, уклали цей Договір про наступне:

    1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

    1.1. Відповідно до цього Договору, Виконавець зобов’язується виконувати ___ (далі – "роботи") наданого Замовником автомобіля ___, а також здійснювати поставку запасних частин, а Замовник зобов’язується своєчасно сплачувати виконані роботи та запасні частини на умовах, визначених цим Договором.

    2. УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ РОБІТ

    2.1. Роботи виконуються відповідно до Замовлення-Наряду та Акту виконаних робіт, які підписуються представниками Сторін і є невід’ємною частиною цього Договору. В Замовленні-Нарядах та Актах виконаних робіт зазначається перелік виконаних робіт та їх вартість, перелік та вартість використаних запасних частин та допоміжних матеріалів, перелік деталей та матеріалів, наданих для виконання робіт Замовником, а також терміни виконання робіт.

    2.2. За відсутності на складі потрібних для здійснення ремонту запасних частин та матеріалів Виконавець замовляє їх за умови оплати відповідно до цього Договору. При цьому, термін виконання ремонтних робіт, за погодженням з Замовником, збільшується на термін поставки запасних частин та матеріалів.

    2.3. Виконавець має право виконувати роботи, що безпосередньо не передбачені Замовником, але необхідні для безпечного використання автомобіля Замовником, і вартість яких не перевищує початково визначену суму більше, ніж на 10%. В іншому випадку, Виконавець зобов’язаний попередньо узгодити з Замовником виконання таких робіт та замовлення запасних частин та матеріалів.

    2.4. В разі відмови Замовника від виконання робіт, які є необхідними для безпечного використання автомобіля, Виконавець не несе відповідальності за наслідки його подальшого використання та завдану таким автомобілем Замовнику та третім особам шкоду.

    2.5. На вимогу Замовника, при виконанні ремонтних робіт та технічного обслуговування, можуть бути використані запасні частини та матеріали, надані Замовником. Виконавець в такому разі не відповідає за наслідки використання таких запасних частин та матеріалів та завдану шкоду. На надані Замовником запасні частини та матеріали гарантія Виконавця не поширюється.

    2.6. Деталі, що були замінені в процесі ремонту автомобіля, за бажанням Замовника повертаються Замовнику в момент отримання автомобіля з ремонту.

    2.7. Деталі, замінені в порядку гарантійного обслуговування, а також замінені деталі, що не були отримані Замовником в момент отримання автомобіля з ремонту, утилізуються і подальшому поверненню не підлягають.

    2.8. Після закінчення робіт автомобіль видається особі, уповноваженій Замовником на отримання автомобіля. Підставою для видачі автомобіля є довіреність.

    2.9. Уповноважений на отримання автомобіля з ремонту представник Замовника зобов’язаний також прийняти виконані Виконавцем роботи з ремонту та технічного обслуговування згідно Замовлення-Наряду та Акту виконаних робіт.

    2.10. Гарантійні терміни на виконані ремонтні роботи зазначаються в Актах виконаних робіт.

    2.11. В разі виявлення недоліків виконаних робіт протягом встановлених гарантійних термінів, Виконавець зобов’язаний усунути їх власними силами та за власні кошти за умови, що такі недоліки виникли з причини неякісного виконання робіт Виконавцем або застосування ним неякісних матеріалів (запасних частин) і не є наслідком неправильної експлуатації автомобіля Замовником. Зазначений пункт, за умови якісного виконання робіт Виконавцем, не поширюється на випадки несправностей автомобіля, що виникли внаслідок застосування запасних частин та матеріалів згідно п. 2.5. цього Договору.

    3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

    3.1. Виконавець зобов’язаний:

    3.1.1. Забезпечити своєчасне і якісне виконання робіт з ремонту та технічного обслуговування автомобілів Замовника у відповідності з технологією;

    3.1.2. Забезпечити ремонт та технічне обслуговування автомобілів необхідною кількістю запасних частин, паливо-мастильних матеріалів, тощо, за умови їх наявності на складі Виконавця;

    3.1.3. За відсутності потрібних запасних частин, паливо-мастильних матеріалів на складі та за умови виконання Замовником умов оплати, здійснити замовлення потрібних матеріалів (запасних частин) та забезпечити їх поставку;

    3.1.4. Забезпечувати схоронність переданого Замовником для виконання ремонту та технічного обслуговування автомобіля;

    3.1.5. Виконувати роботи в строки, визначені в Замовленні-Наряді на виконання робіт, за умови наявності у Виконавця всіх необхідних запасних частин та матеріалів;

    3.1.6. В разі виявлення непридатності наданих Замовником матеріалів та запасних частин попередити Замовника про можливі наслідки їх використання.

    3.1.7. Надавати можливість Замовнику особисто візуально контролювати виконання робіт за умов додержання вимог безпеки з охорони праці, передбачених законодавством. Можливість візуального контролю забезпечується Виконавцем у спосіб, визначений останнім.

    3.2. Замовник зобов‘язаний:

    3.2.1. Своєчасно та в повному обсязі здійснити розрахунок згідно Замовлення-Нарядів;

    3.2.2. Прийняти виконані роботи, а також забезпечити вивезення автомобіля з території СТО Виконавця не пізніше 3 (трьох) днів з дня отримання повідомлення про закінчення робіт.

    4. ВАРТІСТЬ РОБІТ ТА ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ

    4.1. Вартість робіт, запасних частин та матеріалів зазначається в Акті виконаних робіт, що складається Виконавцем після проведення ремонту та технічного обслуговування автомобіля і підписується представниками обох Сторін.

    4.2. Замовник сплачує виконавцю вартість визначених робіт, запасних частин, паливно-мастильних матеріалів протягом 3 (трьох) банківських днів з дати підписання акту виконаних робіт та виписки рахунку-фактури, а Виконавець зобов’язаний видати Замовнику податкову накладну.

    4.3. В разі перевищення вартості ремонту понад 7000 (сім тисячі) гривень разом з ПДВ, Замовник зобов’язаний сплатити 100% вартості запасних частин, необхідних для виконання заявлених робіт, згідно рахунку-фактури до початку виконання робіт. Після виконання робіт Виконавець зобов’язаний передати ці роботи Замовнику, який зобов’язаний сплатити Виконавцю решту суми, визначеної в акті виконаних робіт, на підставі додаткового рахунку-фактури Виконавця протягом 3 (трьох) банківських днів з дати підписання акту виконаних робіт та передачі рахунку-фактури Замовнику.

    4.4. При порушенні строків оплати за прийняті роботи, Виконавець вправі нарахувати пеню в розмірі подвійної облікової ставки національного банку України, за кожен день прострочення.

    4.5. За цим Договором, Замовник має знижку на роботи, запасні частини та матеріали, у визначених внутрішнім положенням Виконавця розмірах.

    5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

    5.1. За невиконання або неналежне виконання обов’язків за цим Договором винна Сторона несе відповідальність у відповідності з вимогами чинного законодавства України.

    5.2. За прострочення оплати за цим Договором, Замовник сплачує окрім відшкодування фактично завданих збитків, пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення.

    5.3. Виконавець, в разі допущеного з власної вини прострочення передачі автомобіля Замовнику, сплачує пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості робіт за кожен день прострочення.

    5.4. В разі відмови Замовником від запасних частин, що були замовлені безпосередньо для виконання робіт за Замовленням-Нарядом та за згодою Замовника, відповідно до п. 4.3. цього Договору, Замовник сплачує штраф в розмірі 20% від перерахованого Виконавцю авансу.

    Зазначений штраф утримується з коштів, що були перераховані Замовником для придбання запасних частин та матеріалів. Решта отриманого від Замовника авансу підлягають поверненню в строк не пізніше 15 календарних днів з дня отримання письмової відмови Замовника.

    5.5. Якщо Замовник без поважних на те причин не з’являється для отримання автомобіля від Виконавця протягом встановленого цим Договором терміну, він зобов’язаний оплатити послуги по зберіганню автомобіля, починаючи з наступного дня після закінчення відведеного для отримання автомобіля строку, виходячи з розрахунку 120 грн. за кожен календарний день прострочення.

    6. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

    6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору, якщо таке невиконання (неналежне виконання) є результатом дії форс-мажорних обставин.

    6.2. Під форс-мажорними обставин Сторонами розуміються: стихійні лиха (землетруси, зсуви, повені тощо), погодні явища та умови (зливи, шквали, урагани, смерчі тощо), пожежі, війни та військові дії, громадські заворушення, а також інші обставини, що знаходяться поза контролем виконуючої Сторони, за умови, що така Сторона не могла передбачити та усунути дію таких обставин наявними у неї засобами та за умов, що для неї склалися.

    6.3. Про виникнення (припинення) форс-мажорних обставин Сторона, для якої вони виникли, зобов’язана письмово повідомити іншу Сторону не пізніше 10 днів з дня виникнення (припинення) їх дії. В іншому випадку, Сторона не має права посилатися на такі обставини, як на форс-мажорні.

    6.4. Дія форс-мажорних обставин автоматично подовжує строк виконання зобов’язань за Договором, за умови своєчасного повідомлення про їх виникнення.

    7. ІНШІ УМОВИ

    7.1. Стосовно питань, що безпосередньо не врегульовані цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

    7.2. Всі суперечки, що виникають в процесі реалізації положень цього Договору, вирішуються між Сторонами шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди в судовому порядку, відповідно до чинного законодавства України.

    7.3. Договір укладено українською мовою в двох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної з Сторін.

    7.4. Будь-які зміни та доповнення до цього Договору є чинними лише в разі їх викладення в письмовій формі, а також в разі схвалення та підписання повноважними представниками Сторін цього Договору.

    7.5. Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до ___ р. Договір може бути припинений за письмовою заявою будь-якої з Сторін, поданою не пізніше, ніж за 30 календарних днів до дати припинення Договору.

    7.6. В разі припинення чинності Договору, Сторони зобов’язані здійснити розрахунок згідно Замовлення-Наряду відповідно до його фактичного виконання.

    ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю.

    Питання дуже об'ємне.

    Але відкриття автосервісу точно вартує тих вкладень, які доведеться зробити на початку. Автомобілі, на жаль, ламатимуться доти, доки вони існують. Тому клієнтів ви точно матимете. Треба лише визначитись із тим, який комплекс послуг ви надаватимете. Це може бути будь-що на ваш розсуд — від обслуговування ходової частини до дрібного ремонту.

    Головне - це створити СТО, де наявне якісне обладнання та працюють професіонали. Тоді кількість ваших клієнтів збільшуватиметься пропорційно кількості машин на дорогах. Знову ж таки такий підхід потребує витрат, але окупиться.

    Майте на увазі, що на ринку постійно з’являються нові авто, але й на старих люди продовжують їздити роками. Чи зосереджуватись на ремонті певної марки автомобіля та відкривати авторизований автосервіс, — обирати вам. Однак, щоб співпрацювати з виробниками та обслуговувати певні марки авто, треба вже мати неабиякий досвід. Тож радимо на початку ремонтувати все, що вам під силу.

    По-перше, треба по-справжньому любити автомобілі. Тільки при наявності відповідного ставлення можна започаткувати таку справу, як відкриття автосервісу. Якщо розглядати СТО виключно як бізнес-проєкт задля заробітку на виявленні несправностей чужих автомобілів, то може нічого не вийти. Це навіть звучить якось відразливо, а справжній успіх приходить до тих людей, які люблять і вірять у те, що роблять.

    У випадку, коли ви впевнені, що хочете займатись ремонтом автівок, а самі вони є вашою пристрастю, то й сумніви стосовно правильності вибору можна полишити. Починати ж відкриття автосервісу на практиці, звісно, слід зі складання детального бізнес-плану.

    Що необхідно для відкриття автосервісу

    Складання бізнес-плану для відкриття автосервісу завжди спирається на наявний початковий капітал. Без грошей нікуди! Де їх взяти? Для відкриття СТО навіть з невеликим переліком послуг, потрібна пристойна сума. У «копієчку‎» виливається оренда приміщення чи будівництво нового, купівля обладнання, а також заробітня плата для майстрів.

    Спочатку потрібно оформити ФОП або юрособу, щоб мати дозвіл на підприємницьку діяльність. Отримання ліцензії не є обов’язковим, але добровільна сертифікація вітається.

    Джерело і повна інформація тут: https://moe-pravo.com.ua/publications/yak-vidkryty...

    Успіхів. Всього доброго Вам!


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України