Начните консультацию с юристом онлайн
Прошу пояснити : на якій відстані від річки чи потічка або дороги можна приватизовувати земельну ділянку, якою користуєшся ( так щоб місцева влада не морочила голову )?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (3)
Юрист, г. Киев, 9 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня.
Ознайомтесь за посиланням https://dreamdim.ua/uk/vidstani-mizh-budynkamy-vid...
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Оресте!
Цей проміжок визначають відповідні органи влади. Власник земельної ділянки, який оформив свої права за законом, може ні про що не турбуватися.
У цьому випадку все просто. У людини в власності є земельна ділянка. І на його кордоні з боку дороги власник має повне право поставити свій паркан.
Яке при цьому буде відстань від паркану до проїжджої частини, не має ніякого значення. Адже є свідоцтво про право власності і план земельної ділянки.
Наявність такого документа на землю позбавить вас від зайвих проблем
Але, на жаль, так буває далеко не завжди. Нерідко зустрічаються випадки самозахоплення землі. Це означає наступне. Власник земельної ділянки просто переносить свій паркан ближче до дороги, не оформлюючи при цьому ніяких документів.
Це підпадає під дію норм, що встановлюють адміністративну відповідальність за самовільне зайняття землі. Порушника при цьому очікує штраф, відповідно до статті 7.1 Кодексу про адміністративні правопорушення.
Але існує і законний спосіб перенесення кордону. Для цього потрібно викупити землю у держави в порядку, який передбачений статтею 34 Земельного кодексу.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, г. Львов, 9 лет опыта
Доброго вечора. З метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм в межах водоохоронних зон виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги.
Прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною: а) для малих річок, струмків і потічків, а також ставків площею менш як 3 гектари - 25 метрів ... При крутизні схилів більше трьох градусів мінімальна ширина прибережної захисної смуги подвоюється.
У прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островах забороняється: а) розорювання земель (крім підготовки ґрунту для залуження і залісення), а також садівництво та городництво; б) зберігання та застосування пестицидів і добрив; в) влаштування літніх таборів для худоби; г) будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення, гідрометричних та лінійних, а також інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, огорож, прикордонних знаків, прикордонних просік, комунікацій, майданчиків для занять спортом на відкритому повітрі, об’єктів фізичної культури і спорту, які не є об’єктами нерухомості), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів; ґ) влаштування звалищ сміття, гноєсховищ, накопичувачів рідких і твердих відходів виробництва, кладовищ, скотомогильників, полів фільтрації тощо; д) миття та обслуговування транспортних засобів і техніки; е) випалювання сухої рослинності або її залишків з порушенням порядку, встановленого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища.